Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het is toch een normale vraag? Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Het is wel een normale vraag, maar ze komen als aasgieren op je af, dat is zo bizar en heel irritant als het steeds weer gebeurt ![]()
|
Ik doe nooit genoeg boodschappen tegelijk om een karretje te rechtvaardigen. Ik heb altijd gewoon een mandje. En ik neem een tas mee, natuurlijk, want tassen kopen in de supermarkt is voor pedofielen.
|
Ik weet niet of het raar is, maar ik wilde je eigenlijk ook facepalmen, maar ik durfde niet
![]() Ik kan me voorstellen dat jij zo'n kar niet zou gebruiken, maar andere mensen doen dat dus wel.
|
Die tassen zijn retehandig, maar ik zie Ewic er ook niet echt mee lopen nee
![]() OT: Dat de Ah geen algemeen AH bonusnummer meer invult ![]() ![]() En ja, sadly genoeg weet ik dat nog steeds sinds ik daar gewerkt heb ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Ha! Hier hoef ik gelukkig nooit met de tassen te zeulen want ik doe altijd boodschappen samen met de kinderen (dus met groooote kinderwagen of bakfiets).
Mijn grootste ergernis is trouwens als er (weer!) producten met een houdbaarheidsdatum in het verleden in de schappen liggen ![]()
|
Verwijderd
|
Laatst stond ik in de rij met vrij weinig, maar die achter me had nog minder. Toen besefte ik dat ik iets vergeten was, dus ik zei: ga maar voor, ik moet nog iets halen, maar dat wilde hij niet, hij heeft gewoon mijn plek vrijgehouden <3.
En dadelijk moet ik naar de winkel en ik heb geen zin, want het is zaterdag 6 uur dan en dan is het hamsteravond, want zondags zijn hier de winkels niet open natuurlijk. Rijen van een kwartier zijn dan normaal en dan nog gooien ze niet alle kassa's open. En dan die verdomde cheques... |
![]() |
|
Ik was vrijdag in de AH, en jezus, wat was dat kassameisje snel. Natuurlijk had ik weer de "verkeerde" kant van de band, dus ik moest over de boodschappen van de dame voor mij heen reiken, die natuurlijk ook nog niet klaar was omdat het meisje met lichtsnelheid mijn boodschappen doorschoof. Lekker handig, werk je wel supersnel, maar krijg je alsnog een opstopping.
![]()
|
Ik vind het altijd leuk om van die mensen die heeeel veel haast hebben en daarom asociaal gaan doen, te ergeren
![]() Ook irritant: mensen die willen 'helpen' maar dan alle lichte dingen eerst inpakken en de zware dingen er bovenop, zodat alle chips en koekjes stuk zijn en er dingen lek gaan en de tassen omvallen in de auto ![]() Nog een: als je bij mijn c1000 van de parkeerplaats naar de winkel loopt en andersom, hebben ze op de stoep de fietsenrekken neergezet dus daar kan je met je karretje/buggy niet overheen, en de weg is bol zodat je karretje alle kanten op wil behalve vooruit. Wat mij verbaast is dat nog niemand in de topic de winkelkarretjeswielen heeft genoemd die altijd naar links willen. Oh ergernis. En dat je met twee kinderen je kar al vol hebt en er dus geen boodschappen meer in passen. En dat op het karretje staat dat er euro's en twee-euro's en vijftigcentjes in kunnen maar alleen de vijftigcentjes passen en de euro's niet. En mensen die parkeren op plekken waar je niet mag parkeren zodat als jij netjes in je vakje staat, je er niet meer uit kunt omdat je de draai niet kan halen met je lompe station. En dat je een parkeerschijf neer moet leggen en je anders een bekeuring krijgt. En mensen die denken dat ze de reclamefolder goed hebben gelezen maar het verkeerd hebben begrepen en dan ellenlange discussies aangaan met de chef die ze toch niet winnen. Eigenlijk zijn alle bovenstaande dingen te vermijden door op maandag om 12.00 boodschappen te gaan doen, dan is er niemand. Wat ik irritant vond als kassamiepje bij de kruidvat: mensen die je niet aankijken en niet tegen je praten, omdat ze aan het bellen zijn/met iemand anders praten. Daar ging ik altijd heel overdreven vriendelijk tegen doen ('goedemiddag meneer, lekker weertje hé, had u misschien een tasje gewenst' etc) zodat ze wel met me móesten praten. En dan die hoofden, oh leedvermaak.
|
Oh en dat er vaak bij de stoepen bij supermarken nergens van die handige miniglijbaantjes (hoe heten die dingen eigenlijk?) hebben zodat je fatsoenlijk met je karretje de stoep op en af kan.
|
![]() |
|
|