Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een slechte relatie lijkt op de letter A, het zijn twee mensen die elkaar nodig hebben om tot God te komen/om zich waardevol te voelen. Als deze relatie uit gaat, vallen deze mensen in een gat en kunnen niet op eigen benen staan. Een gezonde relatie lijk op de letter H, twee mensen die op zichzelf staan (en dus zelf richting God gaan), maar die wel een verbinding hebben. Ze versterken elkaar, maar zijn niet afhankelijk van de ander om gelukkig te zijn. Ik denk dan ook dat het goed is om eerst zélf gelukkig te kunnen zijn en daarna pas een relatie aan te gaan en met deze relatie je geluk te verbreden ipv je geluk daaruit te halen. Ik denk dat je aan deze dingen ook wel kunt werken binnen een relatie, maar in mijn ogen is het wel belangrijk om zélf gelukkig te kunnen zijn zónder de ander. ![]() En misschien is dat wat jij nu ook voelt, dat je nu op je zelf bent en zelf gelukkig aan het worden/zijn bent, ipv dat je dit geluk uit een ander haalt/die ander uit jou. ![]() /vaag verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Soms baal ik er een beetje van dat ik niet het perfect vriendinnetje ben, maar hij kan af en toe ook moeilijk zijn om mee om te gaan. Toch ben ik nog nooit zo verliefd geweest als op hem, en hou ik zó veel van hem. Heb nog nooit zo sterk het gevoel 'ik wil voor altijd bij jou blijven' gehad. Ben zo blij dat hij mijn vriendje is!
Kan niet wachten tot ik hem vanavond weer zie! ![]()
|
Mijn contact met de Australië jongen begint een beetje op een booty-call verhaal te lijken, maar op zich vind ik dat voor nu wel prima. We zien elkaar nu ongeveer één keer per week en hebben het ontzettend gezellig samen. Hij wil geen relatie heeft hij gezegd. Geen idee of dat nu niet of nooit niet is en dus met niemand of niet met mij, maar dat zien we in Australië wel. Op dit moment wil ik dat ook niet, sowieso ken ik hem nog helemaal niet. Tis wel even verwarrend, want normaal doe ik dit soort dingen helemaal niet, maar ach als ik toch naar de andere kant van de wereld vertrek kan ik er ook maar het beste zoveel mogelijk lol aan beleven. En mocht het ongemakkelijk worden dan ga ik gewoon in mijn eentje verder. Alleen heeft hij nog steeds zijn auto niet verkocht en kunnen we dus nog niet boeken en dat is zó frustrerend. Ik wil dat die datum gewoon vast staat!
|
goed! samenwonen is weer chill! ik merk wel dat we omdat we elkaar een paar maanden niet gezien hadden we heel erg klef zijn. niet als in het 'zoenen in het openbaar' gedoe, maar dat we het liefst 24 uur per dag bij elkaar waren. dus samen boodschappen doen, hij fietst mee als ik iets moet ophalen ergens ofzo.
![]() sinds deze week werkt hij overdag, en ik werk sommige avonden, maar als ik iets met vrienden doe is het ook 's avonds. en ik wil hem ook niet elke keer meenemen naar mijn vrienden toe, hij wil dat gelukkig ook niet. ![]() ![]() ik ben vooral heel erg benieuwd wat het jaar ons gaat brengen, we hebben al zoveel 'successen' behaald met elkaar waarvan ik dacht dat het nooit zou lukken, dus ik heb er zeker vertrouwen in. ![]()
|
Verwijderd
|
Midden in de nacht een smsje sturen dat je de laatste trein naar van Amsterdam naar Utrecht hebt gemist en dat hij dan meespeelt en zegt "ja, wanneer komt er nou eens een nachtnet tussen A'dam-Utr????" en dat je dan bluft dat je dan maar bij hem komt slapen en dat hij dan ineens zegt "ik zie je zo", levert leuke nachten op.
![]() ![]() |
![]() |
|
Pff het kan af en toe echt zo'n onsociaal chagerijnig mannetje zijn, helemaal niet gezellig. Zeker stom als ik me er heel erg op verheug om hem weer te zien.
Nouja vanmorgen over gepraat en pff gedoe maar later weer goed. Ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem hoor, maar af en toe denk ik 'doe even normaal'.
|
Verwijderd
|
@St*r: dat is normaal hoor, dat heb ik ook regelmatig bi mijn vriendje
![]() ot: Hij is een weekend weg met vrienden en ik moet zeggen dat ik me, tot mijn grote verbazing, heel goed vermaak alleen. had het niet verwacht, ook omdat het een min of meer een gedwongen weekend is, omdat zijn weekendje al lang gepland stond en mijn sociale leven hie rnog niet bestaat. Maar vanmorgen lekker naar de markt geweest, cadeautje gekocht voor een vriendin en een flink stuk gewandeld. Nu staat de cake in de oven en ga ik zo verder met het schilderen van onze salontafel. Het is fijn om even alleen te zijn. |
![]() |
|
Vandaag kwam ik aan op m'n werk en bleek ik helemaal niet te hoeven werken! Dus opeens had ik een prachtige dag vrij. Ik ben met mijn moeder en oom naar de markt geweest en we hebben lekker bijgekletst. Het deed me denken aan vroeger, toen mijn oom en ik nog kinderen waren en we nog elke week met mijn moeder naar de markt gingen. Daarna kwam ik thuis en zijn mijn vriend en ik lekker in bed gaan liggen. Fijn knuffelen en praten en meer. Nu staat hij te koken voor mij, hij had een recept op internet gevonden. Het gaat hier helemaal top op relationeel gebied. Ik heb echt een geweldige dag gehad met mijn geliefden vandaag
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vanmiddag was ik best wel pissig, maar net met vriendinnetje afgesproken en lekker over vriendjes gezeurd. Nu heb ik vooral heel veel zin om hem weer te zien. Hij is nog steeds het leukste vriendje ter wereld! (nouja meestal dan ![]()
|
Verwijderd
|
Dat geldt voor bijna iedereen in een chagrijnige bui toch, Bartezz? Als ik chagrijnig ben, heb ik dat ook. Maar naar het schijnt ben ik vrijwel nooit chagrijnig
![]() OT: Hij heeft een verrassing voor me, hihihi! Ik heb geen idee wat. Volgens mij is het wel een díng, maar in combinatie met een gebeurtenis..? Ik heb een paar ideeën, maar de hints die hij heeft gegeven spreken elkaar een beetje tegen... tenzij het meer dan één ding is. Of hij doet het expres om me in de war te brengen, natuurlijk, maar als hij zo gehaaid is, had hij ook wel beter geheim kunnen houden dat hij überhaupt een verrassing heeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@St*r: Als ik neit weet hoe ik met mijn vriendje om moet gaan (klinkt maf, maar you get my point
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Dat is bij mij ook zo, maar dat wist ik in het begin niet en ik kon er eacht niet mee om gaan, toen heb ik hem eens gevraagd wat hij van mij verwachtte als hij zo'n bui had. Want ik ging dan heel erg boos doen omdat ik me echt ontzettend stom voelde en machteloos enzo. En sindsdien is het veel makkelijker om ermee om te gaan, omdat hij zelf heeft uitgesproken dat ik hem met rust moet laten. Om de een of andere reden werkt dat veel beter bij mij
![]() |
![]() |
|
@ Bartezz: ja toen hij laatst zo'n bui had probeerde ik juist heel erg lief te doen, maar dat vond hij toen niet zo fijn. Maar de keer erna toen hij chagerijnig was probeerde ik hem maar even te laten, en toen vroeg hij later waarom ik niet zo lief was, ja hallo
![]() @ Freyja: ja ik ben zelf ook bijna nooit chagerijnig, zeker niet als ik bij hem ben, dus vind het maar stom dat hij dat soms wel is ![]() @ SA: heb het er idd ook met hem over gehad, maar hij weet zelf ook niet zo goed wat hij dan wil, verschilt ook. Dus daar heb ik niet zo veel aan. Maar denk idd dat even met rust laten het beste werkt. Heb nu ook nog dat ik af en toe als hij chagerijnig is ik ook een beetje bozig word omdat ik het maar stom vindt dat hij zo doet, maar dat werkt iig zeker niet ![]() Maaaargoed. Gister lieve smsjes gestuurd en ik wil hem weer ziiieeeenn!
|
Even blijheid delen hoor! Hij kwam vannacht laat thuis en naar het schijnt heb ik van alles verteld over wat ik heb meegemaakt overdag, kan het mezelf amper meer herinneren. In elk geval heerlijk naast elkaar geslapen en lang uitgeslapen. Daarna lekker ontbeten in het zonnetje en wat gerommeld in ons huisje
![]() ![]()
|
![]() |
weet niet wat ik heb, maar ik ben niet zo leuk. Nog steeds bezig mijn draai te vinden, geloof ik. Ben niet zo stressbestendig
![]() Vanmorgen foto's laten maken in het bos voor zn ouders die straks 30 jaar getrouwd zijn. Met hem en zn zusje en volgens mij zijn ze super geworden. Kan niet wachten (en wie weet straks in het foto topic, want we hebben ook nog even een sessie met zn tweeen gedaan natuurlijk). |
![]() |
|
Ik heb een heel gezellig weekend gehad met introductiekamp van mijn studentenvereniging, waar ik mentor ben over 2 eerstejaars leden
![]()
|
|