Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo. Ik heb voorlopig het oude Israël overleeft, alleen hebben we een Duitse docent, die vind dat alle boeken die in het Duits geschreven zijn ook de beste boeken zijn, en hij heeft een heel leuk accent. Vooral als hij gaat vragen: Zijn er nog vragen? en dan even later
![]() Alleen zaten er twee domme geiten tijdens het college constant te giechelen en stom te doen omdat de man een accent had ![]() En nu moet ik weer verder met college voorbereiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, nouja, ik droomde dat ik naar naar Nederland naar het strand ging. Hengelo lag aan het strand, blijkbaar. Daar kwam ik JS tegen - dat is een gedeelde kennis van Geel (naamzoek, trouwens, de droom ging ook over jou) en mij - en ik vroeg haar of ze me naar Geels huis wilde brengen. Dat deed ze. Daar waren Geel en jij en allemaal kennissen van mij die jullie helemaal niet horen te kennen. Iedereen riep "Katarina, daar ben je eindelijk, we wachtten zo lang op je!" terwijl jullie helemaal niet wisten dat ik zou komen. Het was namelijk een spontaan plan van mij. Toen gingen we stokvis eten en daar waren we net mee bezig toen L me kwam wakkermaken. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|