Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2011, 20:52
Verwijderd
Nu ineens ben ik best wel energiek geworden , maar ik kan nu niet echt iets gaan doen ofzo
Advertentie
Oud 18-09-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even iets gemist denk ik wat doe je nu dan?
Ik werk. Maar duaal, dus ik krijg ook nog les gericht op wat ik doe tijdens mijn werk.
Oud 18-09-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Toen ik veeel later Titanic ging kijken met een vriendin heb ik heel hard gehuild toen Leo doodging en ik waardeer SP enorm. Maar achter de hyvesboycot sta ik nog steeds
SPOILER
Oud 18-09-2011, 20:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Yeah, ik voel me op zich ook wel weer een eerstejaars tussen al die professionals hier. Iedereen weet meer dan ik en is beter in like, alles.
Het leuke is is dat dat gevoel na een tijdje meer op frustratie en ergernis kan gaan lijken omdat je die zaken dan ook beter weet en beter kan en je dan dus gaat irriteren aan de tekortkomingen van je collega's .
Oud 18-09-2011, 20:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
SPOILER
Hoezo, Leo spoelde gewoon aan hoor in Inception!
Oud 18-09-2011, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik werk. Maar duaal, dus ik krijg ook nog les gericht op wat ik doe tijdens mijn werk.
Oooh! Wow, wat volwassen en spannend!

Citaat:
SPOILER
Sorry
Oud 18-09-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Sorry
Dat was natuurlijk een grapje.
Oud 18-09-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
ja, maar dat was vast niet echt.
Oud 18-09-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Het leuke is is dat dat gevoel na een tijdje meer op frustratie en ergernis kan gaan lijken omdat je die zaken dan ook beter weet en beter kan en je dan dus gaat irriteren aan de tekortkomingen van je collega's .
jep
Oud 18-09-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ha, toen moest ik ook aan Titanic denken ja.
Oud 18-09-2011, 21:00
Verwijderd
Oh, voor de foto-ontvangers; er is iets misgegaan, er staan maar 6 foto's, ben nu even bezig dat te fixen!
Oud 18-09-2011, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat was natuurlijk een grapje.
D'oh!
Oud 18-09-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Dat geloof ik graag. Bij de feedbackworkshop had ik al door dat daar de oudergedienden de materie niet altijd beter onder de knie hadden dan ik.

Citaat:
Oooh! Wow, wat volwassen en spannend!
Juh. Maar het is een beetje suf dat ik steeds denk: thuis = vrije tijd, want het werk zit erop. Thuis = college voorbereiden.
Oud 18-09-2011, 21:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vroeger dacht ik dat stuntmannen gewoon suïcidalen waren, die ze dan 'goed konden gebruiken' voor een filmshot waarbij iemand dood moest. Win-win situatie, de zelfmoordenaar is dood en de regisseur heeft een mooie film!
Oud 18-09-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, voor de foto-ontvangers; er is iets misgegaan, er staan maar 6 foto's, ben nu even bezig dat te fixen!
Oud 18-09-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Vroeger dacht ik dat stuntmannen gewoon suïcidalen waren, die ze dan 'goed konden gebruiken' voor een filmshot waarbij iemand dood moest. Win-win situatie, de zelfmoordenaar is dood en de regisseur heeft een mooie film!
Oud 18-09-2011, 21:06
Verwijderd
gefixt!
Verwijderd
Citaat:
Aha

Moet ik ook nog een e-mailadres doorgeven ofzo?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat geloof ik graag. Bij de feedbackworkshop had ik al door dat daar de oudergedienden de materie niet altijd beter onder de knie hadden dan ik.

Juh. Maar het is een beetje suf dat ik steeds denk: thuis = vrije tijd, want het werk zit erop. Thuis = college voorbereiden.
Hah ja dat is dan weer wat minder!
Carn
Carn is offline
ow Absinthe, dit was op incubate'11 en blijkbaar erg sterk!

spotify linkje
Verwijderd
Citaat:
Aha

Moet ik ook nog een e-mailadres doorgeven ofzo?
jep, dan stuur ik je een uitnodiging!
Oud 18-09-2011, 21:07
Verwijderd
Oud 18-09-2011, 21:09
Verwijderd
Ik heb de foto's net bekeken en ze zijn tof!
Oud 18-09-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
ow Absinthe, dit was op incubate'11 en blijkbaar erg sterk!

[filmpje]

spotify linkje
Ik vind dit wel bijzonder fijn klinken

En baal toch stiekem wel een beetje dat ik helemaal nergens meer naartoe ben gegaan
Oud 18-09-2011, 21:11
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd inderdaad naar de foto's
Oud 18-09-2011, 21:12
Verwijderd
Ze vallen alles mee hoor!
Oud 18-09-2011, 21:15
Verwijderd
Leuke foto's
Oud 18-09-2011, 21:15
Carn
Carn is offline
Dave

Oud 18-09-2011, 21:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeeheeee ik ben m'n inlognaam van 'mijn ov-chipkaart' vergeten, maar als ik dan alle gegevens invul die ze vragen krijg ik de melding
Citaat:
De gegevens die u heeft ingevuld komen niet overeen met de accountgegevens. Probeer het a.u.b. nog een keer.
Ik weet toch verdorie zelf wel wat mijn adres en geboortedatum is!
Oud 18-09-2011, 21:34
Verwijderd
Ik twijfel een beetje of ik al zal gaan slapen. Ik moet morgen vroeg op (voor mijn doen , om 9 uur), want ik moet boodschappen doen voordat ik college heb. Maar ik ben nu net over moeheid heen ofzo dus wil ik eigenlijk helemaal niet slapen. Maar het is denk ik beter van wel
Oud 18-09-2011, 21:37
Verwijderd
Bijslapen werkt toch niet ik zou nog even opblijven
Oud 18-09-2011, 21:38
Verwijderd
Ja, maar het is hier ook een beetje saai

Maar ach ik zie mezelf voorlopig ook niet in slaap vallen dus dan blijf ik nog maar even op.
Oud 18-09-2011, 21:38
flyaway
flyaway is offline
Gefeliciteerd met het 1500e topic
Oud 18-09-2011, 21:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar het is hier ook een beetje saai
Waar wil je het over hebben? *enthousiast doet*
Oud 18-09-2011, 21:40
Verwijderd
Nu gaat het over de vraag: 'vijf jaar of vijf jaren?'. De auteur verwijst overigens naar de website van OnzeTaal, ja ja, bij de tijd is 'ie wel.
Oud 18-09-2011, 21:41
Verwijderd
Nou ik heb vandaag geen flikker uitgevoerd, dus eigenlijk ben ik benieuwd naar wat mensen vandaag wél hebben gedaan .

Dus. Wat heb je gedaan vandaag?
Oud 18-09-2011, 21:43
Verwijderd

Voor de echte cafeïne junks
Oud 18-09-2011, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou ik heb vandaag geen flikker uitgevoerd, dus eigenlijk ben ik benieuwd naar wat mensen vandaag wél hebben gedaan .

Dus. Wat heb je gedaan vandaag?
Oh. Ik heb eigenlijk ook weinig gedaan

Nou ja, wel vlucht naar Londen geboekt en gebeld met het hotel en geregeld dat ik daar eerder heen kan met een vriendin
Oud 18-09-2011, 21:44
Verwijderd
Ik kan het plaatje niet zien

En Londen

Engelsen Engelsen zijn leuk
Oud 18-09-2011, 21:45
Verwijderd
Vanaf twaalf uur 's nachts heb ik geluisterd naar poëzie en muziek, in de nachttrein gezeten, drie kwartier door Amsterdam gelopen omdat de nachtbus er een uur over zou doen, heel lang gepraat, thee gedronken, geslapen (veel te kort ) ontbeten met afbakbroodjes en gebakken ei, nog meer gepraat, een gedicht op een muur geschilderd en een trein terug naar huis genomen. /opsomming.
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik heb zoooo'n geen zin in school, gewoon egt geen zin, bleuh!
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Voor de echte cafeïne junks
werkt niet.
Verwijderd
Je hebt een gedicht op een muur geschilderd ? Waar en waarom dat?
Oud 18-09-2011, 21:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi
Verwijderd
Hoi!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

En Londen

Jaaaa
Oud 18-09-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:

En Londen

Oud 18-09-2011, 21:48
Verwijderd
Wij hebben Engelse vrienden, en die waren zoveel jaar getrouwd in de tijd dat William en Kate gingen trouwen en toen hadden ze een enorm pakket gestuurd met allemaal William & Kate spullen. Ovenhandschoenen, bekers, theedoeken, schorten en alles. En Engels eten zo lekker

En wow dat ziet er uuh energiek uit
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een gedicht op een muur geschilderd ? Waar en waarom dat?
Bij een vriendin. Omdat ze dat leuk vond.

Ik vind koffie lekker omdat het bitter is. Waarom zou je dat nou eruit halen?
Verwijderd
Citaat:
Bij een vriendin. Omdat ze dat leuk vond.

Ik vind koffie lekker omdat het bitter is. Waarom zou je dat nou eruit halen?
Ik gok omdat hij het niet lekker vond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten