Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 10:06
Carn
Carn is offline
Weegschaal: De komende maand bereidt u zich voor op de grootste financiële klapper uit de historie van uw bedrijf. Volkomen ten onrechte.

Steenbok: Uw verlies van gezichtsvermogen als gevolg van masturberen zet u nog maar eens aan het denken over oorzaak en gevolg.

Tweeling: Inspiratie kan uit een totaal onverwachte hoek komen. Een liedje op de radio, een gedicht dat op een gebouw afgedrukt staat, de verschijning van Charles Manson in uw droom.

Slangendrager: Uw voornemen de schorseneer tot de stadsgroente van Amersfoort te maken strandt in een moeras van bureaucratie. De poging die te omzeilen door de burgemeester een speciaal vijfgangendiner van schorseneergerechten aan te bieden werkt averechts wanneer de burgemeester aan de hartinfarct overlijdt. Dat de schorseneer aan dit incident geen schuld draagt is voor u volkomen helder, maar het leed is al geschied. Probeer het over 17 jaar nog eens.

Maagd: Elke tijd kent zijn eigen regels. Uw verzoek om een loonsverhoging wint niet aan kracht door een hakenkruis op uw voorhoofd te tatoeëren.

Leeuw: Hallo Freund. Wollen Sie einige niedrige Preise Produkte kaufen? Bitte kommen Sie hier: www(.ai-shopping.)org

Zeekomkommer: Hoewel leden van uw ‘familie’ een flink aantal mensen hebben vermoord, houdt u de moed erin met gezang. Neurie komende maand Helter Skelter nog eens vrolijk voor u uit.

Vissen: Uw carrière als amateur-astroloog vindt een vroeg einde in het feit dat WIJ ERVOOR ZORGEN DAT JE NERGENS AAN DE BAK KOMT!

Schorpioen: Er wordt komende maand veelvuldig een beroep gedaan op uw logisch denkvermogen. Het feit dat u deze horoscoop leest, belooft niet veel goeds.

Waterman: Via een transcedent medium verneemt u dat uw overleden moeder nog steeds kritisch is over uw partnerkeuze en de regelmaat waarmee u fastfoodketens bezoekt.

Stier: U wordt veelvuldig getreiterd door uw collegae vanwege uw steun aan het kabinetsbeleid. Helaas voor u gebeurt dat vooral tijdens kamerdebatten en wordt het uitgezonden op de landelijke televisie.

Kreeft: Nadat uw hoogzwangere vrouw is omgebracht door een bloeddorstige sekte overweegt u afleiding te zoeken door een interview te geven aan een meisje van 13. Slecht idee.

Boogschutter: Vanwege het Diginotarschandaal besluit u om te kiezen voor absolute veiligheid en een geheel analoge levensstijl te ontwikkelen. Een achteloos uit het raam geworpen laptop maakt fluks aan einde aan dit goede voornemen.
Oud 26-09-2011, 10:09
Verwijderd
Jaja. Ik ben alleen wel bang dat ik binnenkort weer een grote aanval krijg, want, gewoon, zo voelt het. Maar dat zien we dan wel weer!

Citaat:
Luud, lees net het gebeuren pas, maar jezusmina, wat een aars.
Ik had er wrs echt heel anders op gereageerd, dus props aan je kalmte, en ook totaal niet vreemd dat je je er nogal 'meh' door voelt.
Wut! Na deze post had ik het gelezen, en, jee. Oi Luudske, als-ie nog een keer zo doet moet je me maar naamzoeken en dan stuur ik er een troepje Russen met keukenmessen op af.
Oud 26-09-2011, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Weegschaal: De komende maand bereidt u zich voor op de grootste financiële klapper uit de historie van uw bedrijf. Volkomen ten onrechte.

Steenbok: Uw verlies van gezichtsvermogen als gevolg van masturberen zet u nog maar eens aan het denken over oorzaak en gevolg.

Tweeling: Inspiratie kan uit een totaal onverwachte hoek komen. Een liedje op de radio, een gedicht dat op een gebouw afgedrukt staat, de verschijning van Charles Manson in uw droom.

Slangendrager: Uw voornemen de schorseneer tot de stadsgroente van Amersfoort te maken strandt in een moeras van bureaucratie. De poging die te omzeilen door de burgemeester een speciaal vijfgangendiner van schorseneergerechten aan te bieden werkt averechts wanneer de burgemeester aan de hartinfarct overlijdt. Dat de schorseneer aan dit incident geen schuld draagt is voor u volkomen helder, maar het leed is al geschied. Probeer het over 17 jaar nog eens.

Maagd: Elke tijd kent zijn eigen regels. Uw verzoek om een loonsverhoging wint niet aan kracht door een hakenkruis op uw voorhoofd te tatoeëren.

Leeuw: Hallo Freund. Wollen Sie einige niedrige Preise Produkte kaufen? Bitte kommen Sie hier: www(.ai-shopping.)org

Zeekomkommer: Hoewel leden van uw ‘familie’ een flink aantal mensen hebben vermoord, houdt u de moed erin met gezang. Neurie komende maand Helter Skelter nog eens vrolijk voor u uit.

Vissen: Uw carrière als amateur-astroloog vindt een vroeg einde in het feit dat WIJ ERVOOR ZORGEN DAT JE NERGENS AAN DE BAK KOMT!

Schorpioen: Er wordt komende maand veelvuldig een beroep gedaan op uw logisch denkvermogen. Het feit dat u deze horoscoop leest, belooft niet veel goeds.

Waterman: Via een transcedent medium verneemt u dat uw overleden moeder nog steeds kritisch is over uw partnerkeuze en de regelmaat waarmee u fastfoodketens bezoekt.

Stier: U wordt veelvuldig getreiterd door uw collegae vanwege uw steun aan het kabinetsbeleid. Helaas voor u gebeurt dat vooral tijdens kamerdebatten en wordt het uitgezonden op de landelijke televisie.

Kreeft: Nadat uw hoogzwangere vrouw is omgebracht door een bloeddorstige sekte overweegt u afleiding te zoeken door een interview te geven aan een meisje van 13. Slecht idee.

Boogschutter: Vanwege het Diginotarschandaal besluit u om te kiezen voor absolute veiligheid en een geheel analoge levensstijl te ontwikkelen. Een achteloos uit het raam geworpen laptop maakt fluks aan einde aan dit goede voornemen.
Straatkrant? <3
Oud 26-09-2011, 10:21
Verwijderd
Ik heb zo'n mooi fotoboek gekregen van de hoofdstad van mijn oblast', 'voor de mooie herinneringen'. <3
Oud 26-09-2011, 10:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oeps
Oud 26-09-2011, 10:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hozes mozes, wat een gewerk en lawaai onder mijn raam!
Oud 26-09-2011, 10:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hozes mozes, wat een gewerk en lawaai onder mijn raam!
Gooi een emmer water naar beneden
Oud 26-09-2011, 10:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gooi een emmer water naar beneden
Ik denk dat die bouwvakkers daar niet heel blij van worden
Oud 26-09-2011, 10:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zou wel fijn zijn als ze straks klaar zijn, kan ik tenminste lekker op mijn balkonnetje doorlezen over de triffids (Y(
Oud 26-09-2011, 10:33
Verwijderd
Eigenlijk is 'In Holland Staat Een Huis' echt een SUPERgemeen liedje.

Dachten jullie vroeger trouwens ook dat je helemaal geen kapitalisten kende? Ik realiseerde me net dat ik nog steeds een beetje denk dat je die op straat kan herkennen aan hun kale hoofd, een geniepige blik in de ogen en vaste accesoires (schrijf je dat zo?) zoals Amerikaanse vlaggen, kruisraketten, hogedrukspuiten en dat soort dingen.
Oud 26-09-2011, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat die bouwvakkers daar niet heel blij van worden
Nou en

Kat, hoe gaat dat liedje ook weer? /oud
Oud 26-09-2011, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eigenlijk is 'In Holland Staat Een Huis' echt een SUPERgemeen liedje.

Dachten jullie vroeger trouwens ook dat je helemaal geen kapitalisten kende? Ik realiseerde me net dat ik nog steeds een beetje denk dat je die op straat kan herkennen aan hun kale hoofd, een geniepige blik in de ogen en vaste accesoires (schrijf je dat zo?) zoals Amerikaanse vlaggen, kruisraketten, hogedrukspuiten en dat soort dingen.
Ik moet soms heel erg om jou lachen

Citaat:
Nou en
Het is zoiets waar jee heel erge zin in hebt om te doen, maar je toch uiteindelijk maar weer vanaf ziet, zoals iemand eens heel hard met de vlakke hand in het gezicht slaan *PATS*. Fatsoensnormen zijn van die vervelende dingen .
Oud 26-09-2011, 10:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee.
Oud 26-09-2011, 10:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is zoiets waar jee heel erge zin in hebt om te doen, maar je toch uiteindelijk maar weer vanaf ziet, zoals iemand eens heel hard met de vlakke hand in het gezicht slaan *PATS*. Fatsoensnormen zijn van die vervelende dingen .
Jammer, het was zo'n mooi verhaal geweest
Oud 26-09-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nou en

Kat, hoe gaat dat liedje ook weer? /oud
In Holland staat een huis
In Holland staat een huis
In Holland staat een huis ja ja van je tjingela, tjingela hopsjtsjasjtsja in Holland staat een huis, iiiiin Holland staat een huis.

In dat huis daar woont een heer
In dat huis daar woont een heer
In dat huis daar woont een heer ja ja van je tjingela, tjingela hopsjtsjasjtsja in dat huis daar woont een heer iiiiin dat huis daar woont een heer.

En die heer die kiest een vrouw
en die heer die kiest een vrouw
en die heer die kiest een vrouw ja ja van je tjingela, tjingela hopsjtsjasjtsja en die heer die kiest een vrouw eeeeen die heer die kiest een vrouw.

En dan kiest de vrouw een kind, de kind een knecht, de knecht een meid, de meid een hond, de hond een kat, de kat een muis en de muis een kaas. En dan:

En nu moet het huis in brand
en nu moet het huis in brand
en nu moet het huis in brand ja ja van je tjingela tjingela hopsjtsjasjtsja en dan gaat het huis in brand eeeeen nu moet het huis in brand.

En toen was het kind alleen
en toen was het kind alleen
en toen was het kind alleen ja ja van je tjingela tjingela hopsjtsjasjtsja en toen was het kind alleen eeeeen toen was het kind alleen!

Oud 26-09-2011, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben in een vreetbui. En die chocolade-ijscups (waarom heten die dingen zo?) die hier voor me staan zijn op deze manier snel op.
Oud 26-09-2011, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jammer, het was zo'n mooi verhaal geweest
Helaas

Citaat:
En toen was het kind alleen
en toen was het kind alleen
en toen was het kind alleen ja ja van je tjingela tjingela hopsjtsjasjtsja en toen was het kind alleen eeeeen toen was het kind alleen!

Huh ik kan me dat lied helemaal niet herinneren!
Oud 26-09-2011, 10:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Volgens mij ging het bij mij niet verder dan de muis met de kaas (als we al zo ver kwamen met dat ellendige lied).
Oud 26-09-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Huh ik kan me dat lied helemaal niet herinneren!
Het gaat echt zo. STOM HE. Een keer zocht ik iets in heel oude topics en toen vond ik een topic over kinderliedjes, dat was een leuke. Deze zou daar ook goed passen. Misschien staat hij er zelfs al.
Oud 26-09-2011, 10:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe is die melodie eigenlijk..?
Oud 26-09-2011, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe is die melodie eigenlijk..?
Na na na na-na na
Na na na na-na na.
Na NA NA NA na NA NA NA na-na nanana, nanana, na-na-na, na naa naa naa naa naa, naaaaaaa na-na na-na na.
Oud 26-09-2011, 10:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 26-09-2011, 10:44
Verwijderd
Goeiemorgen
Oud 26-09-2011, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heuj!
Oud 26-09-2011, 10:45
Verwijderd
Hee Apate, slaat je sig erop dat je een knappe Phoenicier, Aramees of Carthager bent tegengekomen?
Oud 26-09-2011, 10:46
Verwijderd
Nee!

Eigenlijk kwam Em. hem tegen, en dat had ze gepost en toen kwam ik hem tegen toen ik lichtelijk aangeschoten was en vond ik hem gewoon heul erg mooi. Het plan is ook nog om het op mijn deur te zetten, aangezien mijn deur nog niet versierd is.
Oud 26-09-2011, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 26-09-2011, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee!

Eigenlijk kwam Em. hem tegen, en dat had ze gepost en toen kwam ik hem tegen toen ik lichtelijk aangeschoten was en vond ik hem gewoon heul erg mooi. Het plan is ook nog om het op mijn deur te zetten, aangezien mijn deur nog niet versierd is.
He wat is dit nou weer voor vaag verhaal
Oud 26-09-2011, 10:48
Verwijderd
Zo vaag is het toch ook weer niet Het is een stukje gedicht! Em kwam het tegen en moest aan mij denken
Oud 26-09-2011, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo vaag is het toch ook weer niet Het is een stukje gedicht! Em kwam het tegen en moest aan mij denken
Ooooooooooh ik dacht dat Em een knappe man tegen was gekomen en dat jij hem daarna was tegengekomen toen je aangeschoten was
Oud 26-09-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ooooooooooh ik dacht dat Em een knappe man tegen was gekomen en dat jij hem daarna was tegengekomen toen je aangeschoten was
Oud 26-09-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:

CR, hoe heet jij eigenlijk?
Oud 26-09-2011, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huhu het kwam omdat je zowel 'hij' als 'het' gebruikte!

Citaat:

CR, hoe heet jij eigenlijk?
Spoiler
Oud 26-09-2011, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Wat een mooie naam!

Ik vraag me wel af waarom er in mijn hoofd zat dat je Angela heette.
Oud 26-09-2011, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat een mooie naam!

Ik vraag me wel af waarom er in mijn hoofd zat dat je Angela heette.
Angela??
Oud 26-09-2011, 10:59
Verwijderd
Mooie naam ja
Oud 26-09-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Angela??
Ja.

En, hier staat het maar tot 'de vrouw die kiest een kind'. Wat natuurlijk grote onzin is, maar toch raar. Ik kan ook nergens de hele tekst vinden. Vreemd. Maar die klopt sowieso niet, want er staat 'tingela tingela hop sa sa' terwijl iedereen weet dat het 'tjingela tjingela hopsjtsjasjtsja' is.
Oud 26-09-2011, 11:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dank dames
Oud 26-09-2011, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja.
Als ik toch één naam niet bij mezelf vind passen
Oud 26-09-2011, 11:16
Verwijderd
Heeft iemand toevallig nog een telefoon liggen die ik een paar maanden kan gebruiken?
Oud 26-09-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand toevallig nog een telefoon liggen die ik een paar maanden kan gebruiken?
Ja!
Oud 26-09-2011, 11:42
Verwijderd
Zo, even een korte pauze.
Oud 26-09-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Ja maar jij woont in Rusland
Oud 26-09-2011, 11:47
Verwijderd
Heb je die telefoon van je al eens geprobeerd te resetten?
Oud 26-09-2011, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Getver, ik heb donderdag een crematie.

Edit: Pippeloen naamzoek, Andre is dood, de man van Thea (Zeist).
Oud 26-09-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ahw. Van wie?
Oud 26-09-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:

Edit: Pippeloen naamzoek, Andre is dood, de man van Thea (Zeist).
Naamzoeks in edits werken niet.

Pippeloen naamzoek.
Oud 26-09-2011, 11:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Naamzoeks in edits werken niet.

Pippeloen naamzoek.
Wut, tuurlijk wel
Oud 26-09-2011, 11:55
Verwijderd
die vent met die baard?