Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
30%. Ik ken de kerel niet.
Ga gezellig iets doen samen! Naar een VVD-congr... eh, een tenniswedst... eh, lezen.

Naja.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Aahhh fuuu, te snel.
Er is ook nog ergens een deel 2 en 3 zal zo eens zoeken, want je hebt er nog 1 te gaan
Verwijderd
Oh Quis ik werd net gebeld dat ik morgennacht definitief moet werken, dus ik probeer rond 4 uur bij jou te zijn en dan moet ik rond half 10 weer weg!
Oud 30-09-2011, 19:04
Verwijderd
Maarrrrr er werd gesuggereerd dat ik gratis een nachtje in een hotel naar keuze mag verblijven, als dank, tenminste daar lijkt het op en dan neem ik jou mee, want we kunnen allebei wel wat ontspanning gebruiken
Oud 30-09-2011, 19:05
Verwijderd
iik ga eens tv kijken ofzo

laterzzzz
Oud 30-09-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Er is ook nog ergens een deel 2 en 3 zal zo eens zoeken, want je hebt er nog 1 te gaan
Maar wat nou als ik het verknalllll.

Citaat:
Oh Quis ik werd net gebeld dat ik morgennacht definitief moet werken, dus ik probeer rond 4 uur bij jou te zijn en dan moet ik rond half 10 weer weg!
Ok!
Oud 30-09-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Maarrrrr er werd gesuggereerd dat ik gratis een nachtje in een hotel naar keuze mag verblijven, als dank, tenminste daar lijkt het op en dan neem ik jou mee, want we kunnen allebei wel wat ontspanning gebruiken
Wat leuk! En lief om mij dan mee te nemen! Hoop dat het doorgaat dan.
Oud 30-09-2011, 19:10
Verwijderd
Ja alles leuk en aardig sanne, maar hoe moet ik in he-mels-naam weten wanneer je moeder jarig is! Ik wist niet eens of jij nou op 8 of 9 oktober jarig was!
Oud 30-09-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ja alles leuk en aardig sanne, maar hoe moet ik in he-mels-naam weten wanneer je moeder jarig is! Ik wist niet eens of jij nou op 8 of 9 oktober jarig was!
Deze was eigenlijk ook om Lorelei te pesten
Verwijderd
Ik kan van mijn moeder, vader, zusje, tante, oom, neef, nichtje, andere tante, opa, oma

de geboortedatum inclusief jaartal opnoemen. Kan iedereen dat of moet ik Hart van Nederland bellen?
Verwijderd
20%. Het ligt aan de vragen, niet aan mij! Al had ik er wel een meer goed kunnen hebben, dat was een interpretatiefout.
Tink*
Tink* is offline
50 en 30
Hoe moet ik nou weten welke ja of nee over of Lorelei de volgende vraag goed heeft.
Oud 30-09-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kan van mijn moeder, vader, zusje, tante, oom, neef, nichtje, andere tante, opa, oma

de geboortedatum inclusief jaartal opnoemen. Kan iedereen dat of moet ik Hart van Nederland bellen?
Ik kan het alleen van mijn twee broertjes.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
20%. Het ligt aan de vragen, niet aan mij! Al had ik er wel een meer goed kunnen hebben, dat was een interpretatiefout.
Laat me raden, biologisch?
Verwijderd
Ik zal er binnenkort een speciaal voor jou maken, met dingen die je zou moeten weten!
Verwijderd
Citaat:
50 en 30
Hoe moet ik nou weten welke ja of nee over of Lorelei de volgende vraag goed heeft.
Lorelei had gisteren ook zo'n beroerde quiz, vandaar dat ik het ook deed
Verwijderd
Citaat:
Laat me raden, biologisch?
Biologisch?
Tink*
Tink* is offline
Ik wist wel wanneer Sannes moeder jarig was. Goed gegokt.
Oud 30-09-2011, 19:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Biologisch?
De interpretatiefout. Ergens stond biologische geschwister blabla en toen was het antwoord met duisent stiefdingen.
Oud 30-09-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
De interpretatiefout. Ergens stond biologische geschwister blabla en toen was het antwoord met duisent stiefdingen.
Oh nee die wist ik! Nee, het zwanger-gedoe haalde ik even door elkaar met map-gedoe. /tmi-van-sann.
Oud 30-09-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:

Oh en van 'al' mijn vriendinnen, exen, mensen van de fucking basisschool. Nata.sj.a Bos. 10 april 1988.
Oud 30-09-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zal er binnenkort een speciaal voor jou maken, met dingen die je zou moeten weten!
Ja nee ik weet niet of ik dat dan nog durf, als ik het dan fout doe is het al helemaal erg.
Oud 30-09-2011, 19:18
Verwijderd
Oud 30-09-2011, 19:19
Verwijderd
Stefenootje ik keek een paar sketchjes uit die show, en ik vind het niet budje, maar ook niet bijzonder leuk of zo.
Oud 30-09-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje ik keek een paar sketchjes uit die show, en ik vind het niet budje, maar ook niet bijzonder leuk of zo.
op 123 video zeker? Dat zijn ook inderdaad niet de leukste stukjes (die ik bedoelde).
Oud 30-09-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
op 123 video zeker? Dat zijn ook inderdaad niet de leukste stukjes (die ik bedoelde).
Ja, ergens anders kon ik niks vinden.
Oud 30-09-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, ergens anders kon ik niks vinden.
nee, het staat verder ook nergens.
Oud 30-09-2011, 19:42
Verwijderd
Mijn broer mag geen tweede minor Spaans doen omdat dat de hogeschool 900,- euro zou kosten.
Oud 30-09-2011, 19:51
Tink*
Tink* is offline
Hoezo kost dat de hogeschool geld dan?
Oud 30-09-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hoezo kost dat de hogeschool geld dan?
Dat snap ik ook niet, maar het is hun argumentatie. Ik heb pas net de stukken. Morgen eens een mooi betoogje opstellen want een gemotiveerde student nog meer ontmoedigen dan ze al dan kan nooit goed zijn.
Oud 30-09-2011, 19:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat snap ik ook niet, maar het is hun argumentatie. Ik heb pas net de stukken. Morgen eens een mooi betoogje opstellen want een gemotiveerde student nog meer ontmoedigen dan ze al dan kan nooit goed zijn.
Ik ben heel benieuwd wat hun argumenten zijn. Als die vakken gewoon worden aangeboden en het in de vrije ruimte/minorruimte van je broer past, dan snap ik het probleem niet.
Oud 30-09-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel benieuwd wat hun argumenten zijn. Als die vakken gewoon worden aangeboden en het in de vrije ruimte/minorruimte van je broer past, dan snap ik het probleem niet.
Nouja, het enige dat anders dan anders is, is dat het extra is. Hij gaat al een minor volgen, maar omdat ie zich behoorlijk verveeld en graag Spaans wil leren wil hij dat er gewoon bij doen. Zou moeten kunnen toch, als het roostertechnisch kan?
Oud 30-09-2011, 20:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nouja, het enige dat anders dan anders is, is dat het extra is. Hij gaat al een minor volgen, maar omdat ie zich behoorlijk verveeld en graag Spaans wil leren wil hij dat er gewoon bij doen. Zou moeten kunnen toch, als het roostertechnisch kan?
Lijkt me wel, zij bieden het aan en als hij het erbij kan doen is het toch prima. Ik neem aan dat die vakken niet alleen voor hem worden gegeven en hij ook geen studievertraging op gaat lopen omdat het extra is, misschien zijn ze daar bang voor? Maar dat mag geen reden zijn om te weigeren, lijkt me. Kunnen ze beter al die slackers aanpakken.
Oud 30-09-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me wel, zij bieden het aan en als hij het erbij kan doen is het toch prima. Ik neem aan dat die vakken niet alleen voor hem worden gegeven en hij ook geen studievertraging op gaat lopen omdat het extra is, misschien zijn ze daar bang voor? Maar dat mag geen reden zijn om te weigeren, lijkt me. Kunnen ze beter al die slackers aanpakken.
Ik kan nu net hun tweede antwoord niet openen. In hun eerste antwoord wijzen ze het verzoek af omdat hij geen reeel plan van aanpak had (hij wist helemaal niet dat dat moest, dus heeft gewoon keurig netjes een motivatiebrief geschreven) en dat het volgen van zijn andere minor gelijk staat aan voltijd studeren. Ffs, al zou hij vijf vakken doen zou hij nog niet voltijd studeren, wat een idioten.
Oud 30-09-2011, 20:10
Tink*
Tink* is offline
Als ik dit ook weer lees, dan heb ik ook echt het idee dat het op elke hogeschool gewoon een zooitje is. Slechte organisatie, geen communicatie en rariteiten.
Oud 30-09-2011, 20:17
Verwijderd
Avond

er isniks op tv en Avatar is net afgelopen
Oud 30-09-2011, 20:21
Verwijderd
ik voel me alleen, mn ouders zijn er niet en de kat heeft zich sinds 6uur ook niet meer laten zien.
Oud 30-09-2011, 20:34
Pierrot
Pierrot is offline
Voetbal International kijken!
Oud 30-09-2011, 20:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
meh.

[v-lid post]
Ik ga maar eens eten ofzo. Nog niet gedaan. En dan proberen niet teleurgesteld te zijn dat ik een bepaald iemand toch niet kan zien vanavond en 'm vooral niet al te veel overenthousiaste smsjes sturen. Ik blijf van de telefoon af en ik sms niet terug. Dat is mijn stylo. Cold hearted biatch.

[/v-lid post]
Oud 30-09-2011, 20:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trouwens, wat is The Voice fucking saai. Er gaan alleen maar mensen door die totaal geen gevoel of persoonlijkheid in hun stem hebben en alleen de standaard vibrato hebben aangeleerd en dan denken dat dat goed zingen is. Zelfs ik kan 't beter en zo goed zing ik niet.
Mss moet ik maar eens langsgaan bij The Voice en mijn Morrissey impersonatie doen.
Oud 30-09-2011, 21:03
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Mss moet ik maar eens langsgaan bij The Voice
Nee. Niemand zou moeten langsgaan bij The Voice. Dat programma moet sterven.
Oud 30-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
meh.

[v-lid post]
Ik ga maar eens eten ofzo. Nog niet gedaan. En dan proberen niet teleurgesteld te zijn dat ik een bepaald iemand toch niet kan zien vanavond en 'm vooral niet al te veel overenthousiaste smsjes sturen. Ik blijf van de telefoon af en ik sms niet terug. Dat is mijn stylo. Cold hearted biatch.

[/v-lid post]
Dat is geen echte v-lid post, daarvoor is 'ie veel te concreet en laat ie te weinig te raden over. Maar mehhh is het wel. :roosvice:
Oud 30-09-2011, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja Godver, zelfs voor v-lid posts ben ik al niet v-lid genoeg.

Gisteren bij een testje bij sociolinguistics kwam er ook al uit dat ik door mijn zinsopbouw/woordkeuze meer M dan V ben. Ik was met 30% de op 2 na mannelijkste van de hele groep.
Oud 30-09-2011, 21:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee nee, een V-Lidpost moet zo:

[V-Lid]
Jeetje, heb ik het toch weer gedaan hè? En ik nog zo vaak tegen mezelf zeggen dat het een slecht plan was. Maar ja, eigenwijs hè?
[/V-Lid]
Oud 30-09-2011, 22:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, dat kan ik dan dus niet. Ik dacht dat een V-lid post gewoon iets met suffe emoties en verliefdheden te maken had.
Ik erger me ook kapot aan mensen op facebook die alleen maar 'kut!' of '' posten en dat dan iedereen gaat vragen wat er aan de hand is.
Een vriendin van me vandaag postte alleen "Wervelwind aan emoties" en als dan iemand vroeg of ze verdrietig was zei ze alleen maar 'Nee'. Ja, wtf, zeg dan gewoon wat er is!
Oud 30-09-2011, 22:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat kan ik dan dus niet. Ik dacht dat een V-lid post gewoon iets met suffe emoties en verliefdheden te maken had.
Ik erger me ook kapot aan mensen op facebook die alleen maar 'kut!' of '' posten en dat dan iedereen gaat vragen wat er aan de hand is.
Een vriendin van me vandaag postte alleen "Wervelwind aan emoties" en als dan iemand vroeg of ze verdrietig was zei ze alleen maar 'Nee'. Ja, wtf, zeg dan gewoon wat er is!
M-Lid
Oud 30-09-2011, 22:09
Tink*
Tink* is offline
Sowieso, waarom post je dat soort dingen op facebook. ;x
Oud 30-09-2011, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
M-Lid
Je hebt zelf een M-lid!

Citaat:
Sowieso, waarom post je dat soort dingen op facebook. ;x
Ja, dunno. Mss dat andere V-leden het kunnen uitleggen?

Regels voor berichten