Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deel 2: http://www.quizyourfriends.com/take-...021231486&a=1&
Deel 3: http://www.quizyourfriends.com/take-...046316931&a=1& |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
meh.
[v-lid post] Ik ga maar eens eten ofzo. Nog niet gedaan. En dan proberen niet teleurgesteld te zijn dat ik een bepaald iemand toch niet kan zien vanavond en 'm vooral niet al te veel overenthousiaste smsjes sturen. Ik blijf van de telefoon af en ik sms niet terug. Dat is mijn stylo. Cold hearted biatch. [/v-lid post]
|
Trouwens, wat is The Voice fucking saai. Er gaan alleen maar mensen door die totaal geen gevoel of persoonlijkheid in hun stem hebben en alleen de standaard vibrato hebben aangeleerd en dan denken dat dat goed zingen is. Zelfs ik kan 't beter en zo goed zing ik niet.
Mss moet ik maar eens langsgaan bij The Voice en mijn Morrissey impersonatie doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja Godver, zelfs voor v-lid posts ben ik al niet v-lid genoeg.
![]() Gisteren bij een testje bij sociolinguistics kwam er ook al uit dat ik door mijn zinsopbouw/woordkeuze meer M dan V ben. Ik was met 30% de op 2 na mannelijkste van de hele groep. ![]()
|
Ja, dat kan ik dan dus niet. Ik dacht dat een V-lid post gewoon iets met suffe emoties en verliefdheden te maken had.
![]() Ik erger me ook kapot aan mensen op facebook die alleen maar 'kut!' of ' ![]() Een vriendin van me vandaag postte alleen "Wervelwind aan emoties" en als dan iemand vroeg of ze verdrietig was zei ze alleen maar 'Nee'. Ja, wtf, zeg dan gewoon wat er is!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|