Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() windsrufen is echt cool, met zon douchespul van knijp helft tegen spierpijn meteen na het douchen top spul ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Sowieso gaat niets helpen tegen deze spierpijn vermoed ik. Ik krijg al spierpijn als ik iets doet wat niet in mijn dagelijkse ritueel hoort, dus ongeveer alles behalve ademen, lopen, schrijven en typen ![]() ![]() ![]() ![]() Oh, en gillen en krijsen kan iedereen. Seriously ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou heb ik geen broertje, maar heb vroeger wel wat gevochten met m'n zus. ![]() PS: Krijsen en gillen lukt mij nooit als ik echt boos ben of pijn heb. Grunten als een satanist kan ik dan weer wel. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of als je het klein wil houden: (klem)oorbellen waar felgekleurde geometrische figuren aan hangen, en een broche die er hetzelfde uitziet als de oorbelhangers ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral met drift kikkers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zwarte legging wel en evt hakken, maar daar kan ik echt niet op lopen. Kunnen kisten? Of die schoentjes met mini-hakje en kant aan de zijkant, ookal zijn die meer gothic? Ik heb wel een flying-v ketting, dus dat is wel toepasselijk, maar ik heb helash geen hairmetalbandshirts in m'n kast.
|
Mja, het thema was wel 'glam', maar met een legging en hoog haar is het al gauw glammig, hoop ik.
Mss nog een bandana in m'n haar en natuurlijk veel stud riemen... Oh ja, en een leren bikerjack! Weet alleen nog niet watvoor topje. Hmm, als ik er zo over nadenk wordt alleen m'n haar anders dan normaal, de rest draag ik normaal ook. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je dat al hebt en dan nog is het koud, vind ik dat je best de verwarming aan mag doen ![]() Oh en probeer ook even op te staan van je stoel en weetikveel, de trap op en af te lopen, want van stilzitten kun je het ook best koud krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *googelt downward facing dog* Oh, zo. Ik ben nu maar onder de deken gaan zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|