Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2011, 17:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat is vervelend

Ik moet vanavond nog een inwijding doorstaan, terwijl het niet eens de mijne is :') ik geloof dat iedereen die mee is geweest met het windsurfen echt in bed ligt bij ons Na 3 uur ben je echt bekaf
Je went eraan .

En ik kan me goed voorstellen dat dat goed intensief is, ja . Ik had dat ook na mijn eerste keer snowboarden.
Oud 08-10-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Moeders

Je mag mensen niet slaan, ook niet als ze jou als eerste slaan en al helemaal niet als ze je broertje zijn
maar hij trapte een paar keer vol in mn buik omdat ik perongeluk iets verkeerd deed.
Oud 08-10-2011, 17:59
Verwijderd
En? Dan loop je toch weg of dan ga je heel hard krijsen en huilen, want daar ben je een meisje voor. Dan krijgt hij straf.

Oh, ik denk dat ik morgen echt niet meer kan lopen
Oud 08-10-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
En? Dan loop je toch weg of dan ga je heel hard krijsen en huilen, want daar ben je een meisje voor. Dan krijgt hij straf.

Oh, ik denk dat ik morgen echt niet meer kan lopen
nee terug vechten en winnen, dan zegt mn moeder stel je niet aan als ik krijs of huil. Trouwens ik kan niet snel huilen en krijsen mislukt vaak.

windsrufen is echt cool, met zon douchespul van knijp helft tegen spierpijn meteen na het douchen top spul
Verwijderd
must resist urge to make bad joke
Verwijderd
Citaat:
maar hij trapte een paar keer vol in mn buik omdat ik perongeluk iets verkeerd deed.
MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ TRAPTE MEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeEEEEEEEE

is beter dan zelf gaan slaan
Verwijderd
Citaat:
Wel vee family guy vandaag
Oud 08-10-2011, 18:02
Verwijderd
ik ben gewoon geen echt meisje.
Oud 08-10-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Gaat een beetje lastig als je de hele dag door pillen mot slikken! En als de medicijnen werken, zit ik er de komende jaren zeker nog aan vast.. Moet ik nu hopen dat ze gaan werken of niet?

Ach, ik heb jarenlang geen alcohol gedronken, en dat was ook prima. Toch is het stiekem wel een beetje jammer als het helemaal niet meer zou kunnen.

Sarah naamzoek! hoe schadelijk voor je lever is imuran met alcohol?
Ligt een beetje aan de dosis van de imuran en hoe je lever zich onder de imuran houdt. Bij een heel hoge dosis of als je al leverschade hebt, kun je beter geen druppel alcohol drinken. Bij een lagere dosis en als je leverfunctie goed is, kan één glaasje bij gelegenheid wel, maar kun je er ook beter geen gewoonte van maken. Hou er dan wel rekening mee dat het langer duurt voor het uit je bloed is.
Oud 08-10-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
must resist urge to make bad joke

Sowieso gaat niets helpen tegen deze spierpijn vermoed ik. Ik krijg al spierpijn als ik iets doet wat niet in mijn dagelijkse ritueel hoort, dus ongeveer alles behalve ademen, lopen, schrijven en typen kun je nagaan wat er gebeurt als je dan gaat windsurfen

Oh, en gillen en krijsen kan iedereen. Seriously dat kun je als meisje echt wel
Oud 08-10-2011, 18:06
Verwijderd
mn kat wilde verwarming zo graag aan, en nu staat die aan heeft madam het te warm
Oud 08-10-2011, 18:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Moeders

Je mag mensen niet slaan, ook niet als ze jou als eerste slaan en al helemaal niet als ze je broertje zijn
Wat een onzin. Als iemand je mept mag je best terug meppen. Helemaal als het je broertje is. Als ik een broertje had die me in m'n buik zou schoppen, dan zou ik 'm de touwtering slaan.
Nou heb ik geen broertje, maar heb vroeger wel wat gevochten met m'n zus.

PS: Krijsen en gillen lukt mij nooit als ik echt boos ben of pijn heb. Grunten als een satanist kan ik dan weer wel.
Oud 08-10-2011, 18:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik moet zo naar een 80s glam feestje, maar weet niet wat ik aanmoet en durf niet met zwaar getoupeerd haar over straat in m'n eentje.
Hebben jullie outfit tips?
Oud 08-10-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik moet zo naar een 80s glam feestje, maar weet niet wat ik aanmoet en durf niet met zwaar getoupeerd haar over straat in m'n eentje.
Hebben jullie outfit tips?
legging met een oversized trui?

Of als je het klein wil houden: (klem)oorbellen waar felgekleurde geometrische figuren aan hangen, en een broche die er hetzelfde uitziet als de oorbelhangers
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Als iemand je mept mag je best terug meppen. Helemaal als het je broertje is. Als ik een broertje had die me in m'n buik zou schoppen, dan zou ik 'm de touwtering slaan.
Nou heb ik geen broertje, maar heb vroeger wel wat gevochten met m'n zus.

PS: Krijsen en gillen lukt mij nooit als ik echt boos ben of pijn heb. Grunten als een satanist kan ik dan weer wel.
eens.

vooral met drift kikkers.
Verwijderd
Een legging met een rokje En dan het rokje zeg maar ongeveer tot aan je navel
Oud 08-10-2011, 18:11
Verwijderd
Ohja, misschien heeft je moeder ofzo nog wel een spijkerbroek liggen met de tailleband boven de navel!
Oud 08-10-2011, 18:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
legging met een oversized trui?

Of als je het klein wil houden: (klem)oorbellen waar felgekleurde geometrische figuren aan hangen, en een broche die er hetzelfde uitziet als de oorbelhangers
Ja, dat heb ik dus allemaal niet in huis en het moet voor over 2 uur al.
Zwarte legging wel en evt hakken, maar daar kan ik echt niet op lopen.
Kunnen kisten? Of die schoentjes met mini-hakje en kant aan de zijkant, ookal zijn die meer gothic?

Ik heb wel een flying-v ketting, dus dat is wel toepasselijk, maar ik heb helash geen hairmetalbandshirts in m'n kast.
Oud 08-10-2011, 18:14
Verwijderd
Dat soort 80s sieraden kun je ook makkelijk maken van fimoklei of van dat schuimrubber, maar dat zul je ook wel niet in huis hebben.

Punk is natuurlijk ook 80s, kun je dat niet doen?
Oud 08-10-2011, 18:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mja, het thema was wel 'glam', maar met een legging en hoog haar is het al gauw glammig, hoop ik.
Mss nog een bandana in m'n haar en natuurlijk veel stud riemen...
Oh ja, en een leren bikerjack!

Weet alleen nog niet watvoor topje.
Hmm, als ik er zo over nadenk wordt alleen m'n haar anders dan normaal, de rest draag ik normaal ook.
Oud 08-10-2011, 18:17
Verwijderd
Mn nicht heeft de baby gekregen een jongetje en ze noemen hem Lucas.
Oud 08-10-2011, 18:17
Verwijderd
Topje kan volgens mij gewoon prima "normaal" zwart topje zijn en dan inderdaad met zo'n bikerjack
Oud 08-10-2011, 18:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mn nicht heeft de baby gekregen een jongetje en ze noemen hem Lucas.
Gefeliciteerd!
Oud 08-10-2011, 18:20
Verwijderd
Heeft de baby gekregen Alsof het eerst onduidelijk was wie 'm kreeg. Gewoon een baby die je kan winnen op eBay ofzo.
Oud 08-10-2011, 18:24
Verwijderd
Nou ja, misschien had ze ook wel een auto kunnen krijgen, maar heeft ze nu de baby gekregen

En, natuurlijk! Gefeliciteerd!
Oud 08-10-2011, 18:32
Verwijderd
Dan is een auto praktischer denk ik.

Goeienavond!
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!
Citaat:
Nou ja, misschien had ze ook wel een auto kunnen krijgen, maar heeft ze nu de baby gekregen

En, natuurlijk! Gefeliciteerd!
dank jullie .
Verwijderd
Avond Misschien moet ik uit bed komen en me aankleden
Oud 08-10-2011, 18:33
Verwijderd
mischien moet ik naar bed koppijn en nekpijn, oogpijn.
Oud 08-10-2011, 18:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
*insert foute baby-grap*
Oud 08-10-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Heeft de baby gekregen Alsof het eerst onduidelijk was wie 'm kreeg. Gewoon een baby die je kan winnen op eBay ofzo.
mischien was dat wel zo en liep ze voor de grap met een dikke buik rond. ik zie het al voor me.

maar nee het is echt zo.
Oud 08-10-2011, 18:41
Verwijderd
Noedellllllll. Co-op? Anders ga ik nu iets anders doen en dan kan ik pas later vanavond of maandag.
Oud 08-10-2011, 18:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedellllllll. Co-op? Anders ga ik nu iets anders doen en dan kan ik pas later vanavond of maandag.
Nu even niet, ga even eten zometeen en de was doen en tekenwerk en dat soort nuttigheden. Heb wel ff P2 gedaan net, maar alweer gestopt.
Oud 08-10-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Nu even niet, ga even eten zometeen en de was doen en tekenwerk en dat soort nuttigheden. Heb wel ff P2 gedaan net, maar alweer gestopt.
Nuttigheden schmuttigheden! Nouja, dan wordt het maandag. Of roep maar als je tegen twaalven al klaar bent, ik moet vannacht toch doorhalen.
Oud 08-10-2011, 18:50
Verwijderd
mn toetsenbord was ff dood. en nu heb ik snee in mn vinger een diepe. Maarja kheb hem wel levend gekregen.
Oud 08-10-2011, 19:33
Verwijderd
mensen in ga de bomen eren en mn plantjes eens water geven na 8weken.
Oud 08-10-2011, 19:34
Verwijderd
Oei, ik hoop dat het vetplantjes zijn!
Oud 08-10-2011, 19:36
Verwijderd
Ik zit hier echt te vernikkelen van de kou, maar ik vind dat ik faal, imagotechnisch, als ik nu de verwarming aandoe. :/
Oud 08-10-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Oei, ik hoop dat het vetplantjes zijn!
zijn het ook. mams zei gelukkig dase vetplentjes has.
Oud 08-10-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zit hier echt te vernikkelen van de kou, maar ik vind dat ik faal, imagotechnisch, als ik nu de verwarming aandoe. :/
dan moet je maar hier heen komen de verwarming is aan en jij faalt niet, omdat je bij andere bent.
Oud 08-10-2011, 19:38
Verwijderd
Oh als je die een tijd geen water geeft en dan weer wel, fleuren ze daar meestal weer helemaal van op als ze nog niet bruin en uitgedroogd waren
Oud 08-10-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
heb je al dikke sokken en een trui aan?
Als je dat al hebt en dan nog is het koud, vind ik dat je best de verwarming aan mag doen

Oh en probeer ook even op te staan van je stoel en weetikveel, de trap op en af te lopen, want van stilzitten kun je het ook best koud krijgen.
Oud 08-10-2011, 19:39
Verwijderd
I'm gonna pour myself a White Russian, that''ll help!
Oud 08-10-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
heb je al dikke sokken en een trui aan?
Als je dat al hebt en dan nog is het koud, vind ik dat je best de verwarming aan mag doen
Een vest en niet echt dikke sokken.
Oud 08-10-2011, 19:40
Verwijderd
Wat ook helpt maar dat vind je imagotechnisch misschien ook stom, is de yoga-oefening downward facing dog, die inhoudt dat je op je handen en je tenen staat met je kont in de lucht. Daar krijg je het heel snel warm van omdat al je spieren dan iets aangespannen zijn.
Oud 08-10-2011, 19:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zit hier in het hoge Noorden en hier is de verwarming niet aan! Dus niet zo aanstellen!
Oud 08-10-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zit hier in het hoge Noorden en hier is de verwarming niet aan! Dus niet zo aanstellen!
maar daar is alles vast goed geïsoleerd!
Oud 08-10-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Wat ook helpt maar dat vind je imagotechnisch misschien ook stom, is de yoga-oefening downward facing dog, die inhoudt dat je op je handen en je tenen staat met je kont in de lucht. Daar krijg je het heel snel warm van omdat al je spieren dan iets aangespannen zijn.
Ik kan dat niet eens, zulke fratsen Daar ben ik heul niet lenig genoeg voor. Maar bedankt voor de tips!
*googelt downward facing dog* Oh, zo.
Ik ben nu maar onder de deken gaan zitten
Oud 08-10-2011, 19:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
maar daar is alles vast goed geïsoleerd!
Dubbele ramen en dubbele deuren. Maar de deur naar het balkon stond vanmiddag nog open... Het is nu trouwens 7 graden, dus het valt wel mee.
Oud 08-10-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dat niet eens, zulke fratsen Daar ben ik heul niet lenig genoeg voor. Maar bedankt voor de tip!
Ik ben nu maar onder de deken gaan zitten
Hoef je niet lenig voor te zijn want ik kan het ook! Gewoon eerst op handen en knieën gaan zitten en dan één voor één je benen strekken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten