Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat weet ik! Ik heb er al een beetje over gelezen. Maar ik vind het maar gek. En het is ook niet helemaal zo fantastisch als jij nu zegt volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"Het is een misverstand dat iedereen met een lintworm veel gewicht verliest; behalve wat vage maag-darmklachten merkt men het over het algemeen helemaal niet, behalve als de proglottiden van de worm met de ontlasting naar buiten komen"
lekker duidelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Zeg wat kriebelt daar aan mijn knie?" ![]() ![]()
|
Sann, is het nu erg ongepast om te vragen om een foto?
![]() ![]() Overigens zag ik gisteren een aflevering van Obese, en daarin was een man in 1 jaar tijd van 270 naar 120 gegaan oid :\ Hij was wel enorm afgevallen dus, maar zijn huid was massaal uitgerekt en hing als slappe vellen rondom zijn taille en armen. ![]() Voorheen zag hij er ook uit als een gezellige dikkerd met een babyface, nu een haast uitgemergelde, gerimpelde vent. ![]()
|
|