Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad. Zo voelde ik me ook wel eventjes, maar ik kom er wel overheen ik denk dat ik iedereen hier en mijn huisgenoten en vooral mijzelf een héél groot plezier doe door gewoon een nieuwe te kopen.
Je bent echt helemaal klaar ermee hè
Advertentie
Oud 25-10-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Oja, die was wel grappig idd.
Ik vind hem meer mooi dan grappig, eigenlijk. Ik vind er zelfs weinig grappig aan
Oud 25-10-2011, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zou goed kunnen. Maar waarom het risico nemen?
"Het risico" oei

Citaat:
Ik snap je punt, maar koop dan gewoon bergschoenen.
Die heb ik wel, maar daar ga ik niet op door Londen banjeren
Oud 25-10-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem meer mooi dan grappig, eigenlijk. Ik vind er zelfs weinig grappig aan
Inderdaad!
Oud 25-10-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Je bent echt helemaal klaar ermee hè
Ja zou jij dat niet zijn? Ik kan al 3 maanden lang niet normaal gebruik maken van het ding.
Oud 25-10-2011, 20:51
Verwijderd
Oh, ik krijg van zoiets na 3 dagen al bultjes, dus dat doe je nog best wel goed.
Oud 25-10-2011, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het was HI-LA-RISCH!
Oud 25-10-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ja zou jij dat niet zijn? Ik kan al 3 maanden lang niet normaal gebruik maken van het ding.
Ik zou sowieso je oude laptop aan je vader geven als je een nieuwe haalt oid en hem dat ding laten fixen de betwetert
Oud 25-10-2011, 20:53
Verwijderd
Huhu. Dus, nu, de vreugde van het uitzoeken van een nieuwe laptop. Maar dat is moeilijk want ik weet niet waar ik op moet letten, aangezien mijn vader altijd dat soort dingen regelde. Maar ja, die zal nu wel een beetje beledigd zijn
Verwijderd
Citaat:
Ik zou sowieso je oude laptop aan je vader geven als je een nieuwe haalt oid en hem dat ding laten fixen de betwetert
Gewoon voor vaderdag of z'n verjaardag geven En daarna pas aankomen met het echte cadeau.
Verwijderd
Maar eerst even afwassen, kusjes
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik bedenk ineens dat ik al iets van 5 dagen met de krant achterloop
Oud 25-10-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Huhu. Dus, nu, de vreugde van het uitzoeken van een nieuwe laptop. Maar dat is moeilijk want ik weet niet waar ik op moet letten, aangezien mijn vader altijd dat soort dingen regelde. Maar ja, die zal nu wel een beetje beledigd zijn
Asus of Lenovo!
Oud 25-10-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
huh umberto, wie is je vriendin dan?
Geheim! Mijn geliefde is overigens een vriend.
Oud 25-10-2011, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaasus mijn vader regelde dit soort dingen trouwens ook altijd, dus ik vond het doodeng toen ik zelf een nieuwe laptop moest kopen (want veel geld! en onee wel de goede kopen!) en toen heb ik het een half jaar ofzo uitgesteld en uiteindelijk na viermiljoen keer vragen in winkels, internetrecensies lezen, de consumentenbondtests doorspitten enzo heb ik uiteindelijk zomaar ineens (binnen een paar dagen) de knoop doorgehakt toen ik eenmaal de goede had gevonden.

Huhu
Oud 25-10-2011, 21:02
Definite
Definite is offline
Sony Vaio is echt een kwaliteitsbeest, ik heb er zo ongelofelijk veel zooi op staan en hij geeft geen krimp! Voor de rest inderdaad Asus (& Dell).

Packard Bell is het apparaat van de duivel, stay away from it!
Oud 25-10-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Aaaasus mijn vader regelde dit soort dingen trouwens ook altijd, dus ik vond het doodeng toen ik zelf een nieuwe laptop moest kopen (want veel geld! en onee wel de goede kopen!) en toen heb ik het een half jaar ofzo uitgesteld en uiteindelijk na viermiljoen keer vragen in winkels, internetrecensies lezen, de consumentenbondtests doorspitten enzo heb ik uiteindelijk zomaar ineens (binnen een paar dagen) de knoop doorgehakt toen ik eenmaal de goede had gevonden.

Huhu
Ik doe dat soort aankopen juist altijd ontzettend lukraak, want als ik iets haat is het sites doorspitten over dingen die ik niet boeiend vind. Ook niet helemaal de goede aanpak, probably.
Oud 25-10-2011, 21:05
Verwijderd
Ik heb iets meer dan 3 jaar geleden een crappy acer gekocht en dat ding werkt nog steeds enigszins alleen niet zonder stand met fan.

Pc was aldi medion pc en die keuze was heel snel gemaakt en mini laptop heb ik me op onzin over laten informeren
Oud 25-10-2011, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik doe dat soort aankopen juist altijd ontzettend lukraak, want als ik iets haat is het sites doorspitten over dingen die ik niet boeiend vind. Ook niet helemaal de goede aanpak, probably.
Dat is inderdaad weer het andere uiterste beide aanpakken zijn waarschijnlijk niet helemaal geweldig
Oud 25-10-2011, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga vandaag maar eens lekker vroeg op bed <33 pak m'n kruik en m'n boek erbij en dan lekker in bed
Oud 25-10-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Vraag jezelf af wat je er mee doet en in de nabije toekomst wilt gaan doen. Is je scherm, wat je gewend bent, groot genoeg? Misschien wil je groter of kleiner. Was je oude schijf qua grootte voldoende of wil je meer of is wat minder ook geen punt? Speel je games, zo ja, draaide hetgeen je speelt goed, okayish of kon dat beter? Ga je nog nieuwere games spelen? Hecht je waarde aan een robuuster toetsenbord? Accuduur, is dat iets wat je belangrijk vindt? Und so weiter, und so weiter.

Definieer eerst wat je zoekt, ga daarna kijken naar welke merken en types dat bieden. Maak een budgetschifting en van wat over blijft, ga reviews lezen. Zoveel mogelijk, zoveel mogelijk goede sites. Google is your friend, en hoe nerdier de site lijkt, hoe betrouwbaarder. Blijf weg van die knullige Nederlandse sites als kieskeurig.nl, daar zitten noobs en dan is het lastig nutteloos van waardevol te onderscheiden. Weeg alle verzamelde voors en tegens zorgvuldig tegen elkaar af en bepaal je keuze. Ga naar Pricewatch op Tweakers en zoek de goedkoopste en best beoordeelde shop. De rest moet voor een chick een eitje zijn
Oud 25-10-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad weer het andere uiterste beide aanpakken zijn waarschijnlijk niet helemaal geweldig
Of ik besteed het uit.
Oud 25-10-2011, 21:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of ik besteed het uit.
Nog beter.
Oud 25-10-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag maar eens lekker vroeg op bed <33 pak m'n kruik en m'n boek erbij en dan lekker in bed
Slaap lekker alvast!
Oud 25-10-2011, 21:19
Verwijderd
Tijd voor history of the world part I!
Oud 25-10-2011, 21:21
Verwijderd
OMG ons huisfeest thema sexy met schoonmaakmiddelen
Oud 25-10-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-10-2011, 21:22
Verwijderd
Ik vond het op zich best wel briljant want dat betekent schoonmaakoutfit, en dat is op zich nog wel prima te doen
Oud 25-10-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Oud 25-10-2011, 21:23
Verwijderd
Paranoide is echt heel goed msngezelschap
Oud 25-10-2011, 21:24
Verwijderd

Oud 25-10-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:

Oud 25-10-2011, 21:25
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor, komt goed
Verwijderd
Huhuhuhuhuhuhuhuuuuu dit is nog best te doen toch ? Dit is in ieder geval geen latex
Verwijderd

10 euro
Verwijderd
stuk braver dan de dirndls!
Oud 25-10-2011, 21:26
Verwijderd
Nog wel even wachten, voorlopige datum is 9 december

En jullie kunnen natuurlijk ook allemaal komen entree betalen en daarna geloof ik onbeperkt zuipen
Oud 25-10-2011, 21:27
Verwijderd

Met deze kun je ook gelijk naar mijn feestje komen
Verwijderd
zolang het bier dan maar niet om 2 uur al op is!
Verwijderd
Citaat:
Geheim! Mijn geliefde is overigens een vriend.
Oh ik was in de war door de Umberto! Ohhh geheim, wat gemeen alsjeblieft?
Verwijderd
Ik weet niet hoe snel het bier op is! Ik heb nog nooit een huisfeest meegemaakt
Oud 25-10-2011, 21:37
Verwijderd
Huhu hoe meer ik google :') hoe gappiger die outfits worden.
Oud 25-10-2011, 21:40
Verwijderd
french maid ftw
Oud 25-10-2011, 21:40
RivaDaMastah!
RivaDaMastah! is offline
buuh, moet eigenlijk slapen, maar heb er geen zin in, iemand tips om snel in slaap te vallen(GEEN schaapjes tellen, warme melk, of rustige muziek, dat werkt voor geen shit bij mij)
Oud 25-10-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
french maid ftw
Oud 25-10-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
buuh, moet eigenlijk slapen, maar heb er geen zin in, iemand tips om snel in slaap te vallen(GEEN schaapjes tellen, warme melk, of rustige muziek, dat werkt voor geen shit bij mij)
Alcohol.
Oud 25-10-2011, 21:42
Verwijderd
Of rondjes rennen!
Verwijderd
Citaat:
de gebruiksaanwijzing van een random apparaat lezen.
Verwijderd
Citaat:
je bedoelt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten