Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klopte niets van zijn verhaal in ieder geval, voor mij is het één van die drie. (en dat terwijl ik net overtuigd was dat het Marit was xD) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb heel erg sterk het gevoel dat Liesbeth de mol is, op dit moment ben ik er bijna 100% van overtuigd. De executieopdracht sterkt dat gevoel in mij. Liesbeth zaait bij Frits en vervolgens Tim twijfel, waardoor zei beiden tegen stemmen, terwijl ze zelf zeker is dat Annemarie en Hadewych voor stemmen. Zelf stemt ze ook voor en zorgt zo voor verlies én dat er meer kandidaten zijn, waardoor het spel moeilijker blijft.
|
Verwijderd
|
Mja, die onderhandelopdracht kan ook prima mislukken zonder ingrijpen van de mol (wanneer William of Marit dus bv de mol is). Ik denk dat die opdracht veel minder informatie geeft dan dat het lijkt. Zelfs als de mol wel tussen de onderhandelaars zat, heeft hij/zij niet veel hoeven doen (en misschien wel helemaal niets, gewoon meegaan op wat er wordt gezegd, want de niet-mollen maken het toch al ingewikkeld genoeg).
That being said; ik vind Liesbeth heel verdacht, mede door die onderhandelopdracht. Dus mja, ik ga er wel in mee ![]() Blaaah, lastig ![]() |
![]() |
|
Ik zit steeds meer op marit en liesbeth.
Ik vond Marit nogal vreemd doen met die duikopdracht, doen alsof ze mensen niet hoorde enzo, lijkt me sterk dat dat echt zo is als ze de rest wel gewoon continu kon volgen, en uiteindelijk was zij degene die ervoor zorgde dat het geld niet gewonnen werd. Maar Liesbeth begint me ook steeds meer op te vallen. En hadewych wil ik ook nog niet onschuldig verklaren, ik vind haar nogal onzeker en stil overkomen. Dit jaar is het trouwens wel raar, meestal heb ik vanaf het begin 1 iemand die ik telkens blijf verdenken en nu schommel ik nogal tussen bepaalde mensen. Ik denk dat ik trouwens de graffiti's van de fietsopdracht eens na ga kijken, of daar niet ergens een hint tussen zit, want anders was deze aflevering vrij hintloos
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waren er trouwens ook meer kandidaten behalve Liesbeth die maar één keer op de fiets zaten tijdens de eerste opdracht? Waarschijnlijk wel natuurlijk. Het viel me alleen zo op dat Liesbeth die ene vraag daarover zo hardop en duidelijk beantwoordde tijdens de test. Edit: O shit, ik zag net in de pool dat ik nu nog een maximale score kan halen als ik op Tim blijf stemmen en hij de mol blijkt te zijn. En nu durf ik Liesbeth niet op 1 te zetten ![]() ![]()
|
Ik blijf voor Anne-Marie gaan. Ze speelt het slim, lijkt geld binnen te brengen en dat wát ze binnenhaalt is of ontzettend weinig (50 euro) of telt niet mee (500 euro).
||
Citaat:
En dat betekent dat ik de pool ga verliezen, want ik heb tot nu toe Liesbeth.
|
Verwijderd
|
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Liesbeth, maar doordat nu bijna iedereen denkt dat Liesbeth de mol is ben ik heel erg gaan twijfelen. Als je naar alle afleveringen kijkt zie je dat Hadewijch nauwelijks in beeld komt.. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de regie besluit om een kandidaat minder in beeld te brengen. TENZIJ: Hadewijch er helemaal van overtuigd is dat ze weet wie de mol is en ze het daarom ook niet nodig vindt om zelf te gaan mollen.
Vandaag tijdens de vlucht naar Spanje zei Hadewijch iets opmerkelijks: *Fluitdeuntje* Hadewijch: Er liep steeds een man voorbij en die floot *fluitdeuntje* William: Naar de western. Die western. Hadewijch: Ja die uhh die uhh Liesbeth: The good the bad and the ugly W: Ja, volgens mij ook. Hadewijch: En toen zei Liesbeth nog: The good the bad and the ugly en toen dacht ik .. vreemd.Vreemd Liesbeth dat jij dat nu zegt. William: Wat is die andere? Frits: Once upon a time in the west. Uiteindelijk geven ze als antwoord bij de opdracht: Once upon a time in the west. Hadewijch reageert dus op het feit dat Liesbeth (in haar ogen de mol) het juiste antwoord geeft! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnaast nog een opmerkelijk verschil in reageren tussen Hadewijch en Liesbeth:
Nadat Marit het rode scherm heeft gekregen zegt Hadewijch: Ik was HEEL erg verdrietig. Omdat ik een HEEL erg goed maatje van me kwijt ben. Dus dat vind ik HEEL erg. En tevens heeft het me ook een beetje in verwarring achtergelaten. Vervolgens zegt Liesbeth: Niemand had dit verwacht. Tenminste ik in ieder geval niet. Of ze moet de test HEEL erg slecht gemaakt hebben. Of ze moet er HEEL lang over gedaan hebben. Nouja een van die twee is in ieder geval waar. Of ze heeft iets HEEL anders gedaan dan ze gezegd heeft. Hoe zou de mol reageren? |
![]() |
|
Overigens vatte William het perfect samen, toen op die kamer met Tim. Tim pakt weinig geld, en wat hij pakte, maakte hij ongedaan. Hij reageerde ook heel erg aangevallen, door weg te lopen.
En William ging door, en mij viel op dat hij Tim een klapje op z'n knie geeft, zo van: "jij bent hem, ik heb je wel door".
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 14:17. |
![]() |
|
Mijn kandidaat is nog steeds Liesbeth, maar ik ben bang voor tunnelvisie.
Ik sluit Frits op dit moment eigenlijk bijna helemaal uit. Hij heeft veel geld binnengebracht in een opdracht waar hij makkelijk voor jokers had kunnen kiezen of anderen had kunnen opblazen. Tim heeft minder goede momenten en is niet de beste speler, maar op punten waar hij makkelijk zou kunnen mollen doet hij dat niet. Ook heeft hij toch wel wat geld in kas gebracht. William is overenthousiast en molt actief, maar hij is te opzichtig om echt de mol te kunnen zijn. Hij maakt ook regelmatig te fout om te wantrouwig te zijn. Een beetje achterdocht is gezond, maar als iedereen NEE roept, wil hij toch perse zijn ding doen, wat de groep een paar keer bijna veel geld heeft gekost. Maar concluderend sluit ik de mannen op dit moment uit. Hadewych is onwaarschijnlijk, ze mag dan wel de onschuldige overenthousiaste deerne uithangen, maar ik heb haar ook weinig verdachts zien doen tot nu toe. Maar dat is dan ook weer verdacht, en als ik stukjes terugkijk is ze af en toe subtiel aan het manipuleren. Annemarie een beetje hetzelfde, al is ze niet subtiel bezig, maar vooral een beetje opvallend onhandig. En dan kom ik toch weer terug bij Liesbeth, die echt hard aan het manipuleren is zo nu en dan. Ze gaf dan wel het goede antwoord bij de vliegtuigquiz, maar ze deed geen moeite om haar gelijk te halen bij bijvoorbeeld het deuntje (als ik daarvan overtuigd zou zijn dan zou ik direct de discussie aangaan, maar ze ziet dat het verkeerde antwoord wordt gegeven en laat het stilletjes passeren). Bij de westernopdracht schiet ze Tim af, die geld bij zich heeft en roept om niet te schieten. Eén ding roept wel twijfel bij me op. Door de afleveringen heen zie je steeds kruisen (kruizen?) verschijnen. Hadewych slaat ook regelmatig een kruisje. Ik ben niet zo'n fan van verborgen hints, maar ik vind het wel opmerkelijk. En de titel was: achterstevoren. De enige connectie die ik kan leggen is met de vorige aflevering, de achternaam van Liesbeth, Staats, het palindroom.
Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 14:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat ze hadden moeten doen als ze echt geld hadden willen verdienen, is afspreken dat de een al het geld pakt en daarna de ander afdrukt. Maar zo rationeel werken die spellen geloof ik niet, mensen willen toch wat actie ![]() Ik begin Tim steeds meer te verdenken, maar ik heb hem nog niet genoemd in de poll dus dat ga ik nu ook maar niet doen.
||
Citaat:
Ik zou het wel flauw vinden als Liesbeth het is en dat je dan Staats als palindroom moest lezen, geloof ik. Maar iets anders kan ik er niet mee bedenken.
||||
Citaat:
Citaat:
Overigens was de titel 'Van achteren naar voren', om even helemaal correct te blijven ![]() Citaat:
Ik blijf toch Tim en Liesbeth op 1 en 2 houden, maar in welke volgorde weet ik nog niet zeker. Op drie had ik de laatste weken Marit staan. Ben er nog niet over uit wie ik daar nu neer ga zetten. William en Frits verdenk ik helemaal niet. Dus dan zou ik moeten kiezen tussen Hadewych en Anne-Marie. Keuzes, keuzes...
|
Ja, die pool ga ik dus niet meer winnen
![]() Dacht steeds William, maar die is én te fanatiek én hij deed niet mee met de onderhandelingen. Daar doet een mol toch aan mee? Ik dacht ook Frits, maar die bracht 1500 euro in de pot, dat doet een mol niet. Dus nu verdenk ik vooral Tim. Van Liesbeth ben ik eigenlijk nog steeds niet overtuigd, het enige wat voor haar pleit is dat ze nog helemaal geen geld in de pot heeft gebracht. Het zou echt jammer zijn als zij de mol is, want een mol moet ook mollenacties doen vind ik. Spannend spannend!
|
William deed niet mee aan de onderhandelingen omdat hij overbleef bij de executie. Daar had hij zelf geen hand in.
En Liesbeth heeft door te switchen bij de onderhandelingen al het geld uit de pot gehaald. Lijkt me een aardige mollenactie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |