Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2012, 20:26
Verwijderd
Wat een spannende en goeie laatste opdracht zeg, poe. Ik zag het slechtste scenario vanaf het begin al aankomen. Als je slim bent zorg je dat je met z'n alles afspreekt dat de executie doorgaat, dan loop je nooit het risico op het verliezen van heel de pot.

Ik ben overigens wel CLUELESS nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2012, 20:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Het leukste aan de aflevering vond ik eigenlijk dat er volgende week blijkbaar wat drama rond Frits gaat ontstaan, en dat lijkt me prima. Sowieso is dat altijd wel een beetje leuker.
Nou, dat viel een beetje tegen. In het voorstukje vorige week leek het veel erger, ik zat er ook op te wachten maar uiteindelijk stelde het niks voor
Oud 26-01-2012, 20:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet het ook niet meer, er staan bij mij te veel mensen veilig ik denk echt dat het Liesbeth is en anders Tim.
Oud 26-01-2012, 20:31
Röps
Röps is offline
Citaat:
Liesbeth is de mol!

Hadewych zou groen stemmen.
Anne-Marie zou groen stemmen.
Liesbeth zou rood stemmen.
Tim zou rood stemmen.
Frits zou rood stemmen.

Iemand die rood zou stemmen, heeft groen gestemd. En omdat mijn tunnelvisie me steeds weer naar Liesbeth leidt, ga ik daarin mee.
Tim is mijn tweede verdachte.
Ik geloof oprecht dat Hadewych er niks van begreep. Anne-Marie twijfel ik altijd aan, maar nu niet genoeg. Frits verdenk ik ook niet meer, die is de laatste afleveringen goed bezig geweest door geld in de pot te krijgen.

Ik vind het godver retespannend ook!
Ja precies, één van die rood-stemmers is de mol denk ik. Eigenlijk verdenk ik Frits nog het meest. Zijn verhalen klopten niet. Hij had het erover dat als Tim en hij Rood zouden doen, dat de mol dan ook wel Rood zou doen. Maar, hij had daarvóór al met Liesbeth overlegd dat ze beide Rood zouden doen. Was hij dat opeens vergeten ofzo?

Klopte niets van zijn verhaal in ieder geval, voor mij is het één van die drie. (en dat terwijl ik net overtuigd was dat het Marit was xD)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 20:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Liesbeth is de mol!

Hadewych zou groen stemmen.
Anne-Marie zou groen stemmen.
Liesbeth zou rood stemmen.
Tim zou rood stemmen.
Frits zou rood stemmen.

Iemand die rood zou stemmen, heeft groen gestemd. En omdat mijn tunnelvisie me steeds weer naar Liesbeth leidt, ga ik daarin mee.
Tim is mijn tweede verdachte.
Ik geloof oprecht dat Hadewych er niks van begreep. Anne-Marie twijfel ik altijd aan, maar nu niet genoeg. Frits verdenk ik ook niet meer, die is de laatste afleveringen goed bezig geweest door geld in de pot te krijgen.

Ik vind het godver retespannend ook!
Frits is nu ook niet uit te sluiten, want al het geld dat hij heeft verdiend, kan HIJ als mol ongedaan gemaakt hebben
Oud 26-01-2012, 20:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens zijn William of Marit ook nog steeds niet uit te sluiten als mol, want een van hen had nog een groen scherm gekregen.
Oud 26-01-2012, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm Noedel heeft gelijk..
Oud 26-01-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Overigens zijn William of Marit ook nog steeds niet uit te sluiten als mol, want een van hen had nog een groen scherm gekregen.
Ze zijn sowieso niet uit te sluiten, want wie zegt dat zij de test het slechtst hebben gemaakt? De mol kan makkelijk een van hen zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar dan heeft alsnog iemand lopen mollen in de stemgroep. En een beetje mollen is leuk, mollen om 10.000 euro niet. Alleen de echte mol zou de pot leeg willen.
Oud 26-01-2012, 22:20
Martiño
Martiño is offline
Ik heb heel erg sterk het gevoel dat Liesbeth de mol is, op dit moment ben ik er bijna 100% van overtuigd. De executieopdracht sterkt dat gevoel in mij. Liesbeth zaait bij Frits en vervolgens Tim twijfel, waardoor zei beiden tegen stemmen, terwijl ze zelf zeker is dat Annemarie en Hadewych voor stemmen. Zelf stemt ze ook voor en zorgt zo voor verlies én dat er meer kandidaten zijn, waardoor het spel moeilijker blijft.
Oud 27-01-2012, 00:08
hppa
hppa is offline
Hadewych kan ook de mol zijn, omdat ze nooit prominent in beeld gemonteerd wordt tijdens een opdracht, alleen ervoor en erna.
Oud 27-01-2012, 11:04
Verwijderd
Mja, die onderhandelopdracht kan ook prima mislukken zonder ingrijpen van de mol (wanneer William of Marit dus bv de mol is). Ik denk dat die opdracht veel minder informatie geeft dan dat het lijkt. Zelfs als de mol wel tussen de onderhandelaars zat, heeft hij/zij niet veel hoeven doen (en misschien wel helemaal niets, gewoon meegaan op wat er wordt gezegd, want de niet-mollen maken het toch al ingewikkeld genoeg).

That being said; ik vind Liesbeth heel verdacht, mede door die onderhandelopdracht. Dus mja, ik ga er wel in mee Maar ik ben zo bang dat ik teveel naar Liesbeth neig en daardoor de anderen niet goed overweeg.

Blaaah, lastig
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:40
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik zit steeds meer op marit en liesbeth.
Ik vond Marit nogal vreemd doen met die duikopdracht, doen alsof ze mensen niet hoorde enzo, lijkt me sterk dat dat echt zo is als ze de rest wel gewoon continu kon volgen, en uiteindelijk was zij degene die ervoor zorgde dat het geld niet gewonnen werd.
Maar Liesbeth begint me ook steeds meer op te vallen.
En hadewych wil ik ook nog niet onschuldig verklaren, ik vind haar nogal onzeker en stil overkomen.

Dit jaar is het trouwens wel raar, meestal heb ik vanaf het begin 1 iemand die ik telkens blijf verdenken en nu schommel ik nogal tussen bepaalde mensen.

Ik denk dat ik trouwens de graffiti's van de fietsopdracht eens na ga kijken, of daar niet ergens een hint tussen zit, want anders was deze aflevering vrij hintloos
Oud 28-01-2012, 14:57
Martiño
Martiño is offline
Marit kon de duikopdracht niet ontcijferen omdat de duikers niet duidelijk zeiden welke foto bij wie hoorde en op welke plek ze moesten. Ze had dus te weinig informatie.
Oud 28-01-2012, 15:00
Martiño
Martiño is offline
Op recensiekoning (prima analyses overigens) denken ze in een screenshot te zien dat Marit volgende week er uit gaat.
Oud 28-01-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Marit kon de duikopdracht niet ontcijferen omdat de duikers niet duidelijk zeiden welke foto bij wie hoorde en op welke plek ze moesten. Ze had dus te weinig informatie.
Idd, de fouten die ze maakte, vond ik ook heel begrijpelijk (bv het verkeerd plaatsen van Frits, hij was zelf zo overtuigd van z'n plek... ).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb heel erg sterk het gevoel dat Liesbeth de mol is, op dit moment ben ik er bijna 100% van overtuigd. De executieopdracht sterkt dat gevoel in mij. Liesbeth zaait bij Frits en vervolgens Tim twijfel, waardoor zei beiden tegen stemmen, terwijl ze zelf zeker is dat Annemarie en Hadewych voor stemmen. Zelf stemt ze ook voor en zorgt zo voor verlies én dat er meer kandidaten zijn, waardoor het spel moeilijker blijft.
Ik zit om dezelfde reden ook steeds meer op Liesbeth. Sowieso vind ik haar al vanaf aflevering 1 verdacht, niet om een specifieke verdachte actie, meer een onderbuikgevoel. Daarbij is Tim wat mij betreft ook nog steeds verdacht, en ook hij kon bij deze actie natuurlijk prima mollen.

Waren er trouwens ook meer kandidaten behalve Liesbeth die maar één keer op de fiets zaten tijdens de eerste opdracht? Waarschijnlijk wel natuurlijk. Het viel me alleen zo op dat Liesbeth die ene vraag daarover zo hardop en duidelijk beantwoordde tijdens de test.

Edit: O shit, ik zag net in de pool dat ik nu nog een maximale score kan halen als ik op Tim blijf stemmen en hij de mol blijkt te zijn. En nu durf ik Liesbeth niet op 1 te zetten
Oud 30-01-2012, 09:55
Verwijderd
Hadewych heeft een kindje gekregen, lees ik op facebook. Nu verdenk ik haar embryo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Hadewych heeft een kindje gekregen, lees ik op facebook. Nu verdenk ik haar embryo.
Welk embryo?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 17:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Welk embryo?
Dat van Hadewych, dat haar kindje werd.
Oud 01-02-2012, 09:24
MalinoQuepa
MalinoQuepa is offline
Ik denk dat John toch echt de mol blijft. Snap dat dan.
Oud 01-02-2012, 14:03
Martiño
Martiño is offline
Oud 01-02-2012, 16:30
Merible
Merible is offline
ik denk dat Marit de mol is

ze deed raar bij fietsopdracht
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 05:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat Dio de mol is

hij deed raar bij de kokeropdracht
Oud 02-02-2012, 10:38
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat Noedelhap de mol is
Oud 02-02-2012, 20:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Liesbeth
Oud 02-02-2012, 20:30
Röps
Röps is offline
Ik denk nu zó dat Tim de mol niet is, maar ik wil niet afwijken bij de pool want mócht ie het toch zijn dan zit er nog top 5 in ofzo :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:30
Verwijderd
Ik denk wel dat Liesbeth de mol is, maar dat vind ik eigenlijk wel weer te obvious.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:33
WolterB
WolterB is offline
Ik blijf voor Anne-Marie gaan. Ze speelt het slim, lijkt geld binnen te brengen en dat wát ze binnenhaalt is of ontzettend weinig (50 euro) of telt niet mee (500 euro).
Oud 02-02-2012, 20:35
Verwijderd
Net toen ik voor mezelf bevestigd zag dat Marit de mol was, werd ze er uit gestuurd. Dan toch maar op Hadewych blijven zitten, ook al heb ik daar amper aanwijzingen voor.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 22:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk nu zó dat Tim de mol niet is, maar ik wil niet afwijken bij de pool want mócht ie het toch zijn dan zit er nog top 5 in ofzo :/
Ik denk nu juist eigenlijk van wel. :\ Hij deed nu hele typische molacties. Hij heeft nul euro in de pot gebracht, stond als een van de eersten in de rij voor de vragen, speelt veel vanaf secundaire posities, liet de mensen bij Art staan in de kruizenopdracht (want er was nog een ander kruis waar William naar toe wilde?) wat misschien extra geld had opgeleverd?

En dat betekent dat ik de pool ga verliezen, want ik heb tot nu toe Liesbeth.
Oud 02-02-2012, 23:00
Verwijderd
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Liesbeth, maar doordat nu bijna iedereen denkt dat Liesbeth de mol is ben ik heel erg gaan twijfelen. Als je naar alle afleveringen kijkt zie je dat Hadewijch nauwelijks in beeld komt.. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de regie besluit om een kandidaat minder in beeld te brengen. TENZIJ: Hadewijch er helemaal van overtuigd is dat ze weet wie de mol is en ze het daarom ook niet nodig vindt om zelf te gaan mollen.

Vandaag tijdens de vlucht naar Spanje zei Hadewijch iets opmerkelijks:

*Fluitdeuntje*

Hadewijch: Er liep steeds een man voorbij en die floot *fluitdeuntje*
William: Naar de western. Die western.
Hadewijch: Ja die uhh die uhh
Liesbeth: The good the bad and the ugly
W: Ja, volgens mij ook.
Hadewijch: En toen zei Liesbeth nog: The good the bad and the ugly en toen dacht ik .. vreemd.Vreemd Liesbeth dat jij dat nu zegt.
William: Wat is die andere?
Frits: Once upon a time in the west.

Uiteindelijk geven ze als antwoord bij de opdracht: Once upon a time in the west.

Hadewijch reageert dus op het feit dat Liesbeth (in haar ogen de mol) het juiste antwoord geeft!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 23:30
Verwijderd
Daarnaast nog een opmerkelijk verschil in reageren tussen Hadewijch en Liesbeth:

Nadat Marit het rode scherm heeft gekregen zegt Hadewijch:
Ik was HEEL erg verdrietig. Omdat ik een HEEL erg goed maatje van me kwijt ben. Dus dat vind ik HEEL erg. En tevens heeft het me ook een beetje in verwarring achtergelaten.

Vervolgens zegt Liesbeth:
Niemand had dit verwacht. Tenminste ik in ieder geval niet. Of ze moet de test HEEL erg slecht gemaakt hebben. Of ze moet er HEEL lang over gedaan hebben. Nouja een van die twee is in ieder geval waar. Of ze heeft iets HEEL anders gedaan dan ze gezegd heeft.

Hoe zou de mol reageren?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 23:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hadewych is een fanatieke, oprechte kandidaat, of een heel, heel slechte mol.
Oud 02-02-2012, 23:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens vatte William het perfect samen, toen op die kamer met Tim. Tim pakt weinig geld, en wat hij pakte, maakte hij ongedaan. Hij reageerde ook heel erg aangevallen, door weg te lopen.

En William ging door, en mij viel op dat hij Tim een klapje op z'n knie geeft, zo van: "jij bent hem, ik heb je wel door".
Oud 03-02-2012, 11:37
Verwijderd
daar dacht ik ook al aan dat Tim de mol is want als je keek naar degenen die afgevallen zijn die kozen voor een vrouw en Frits kan ik me niet voorstellen dat hij de mol is en william hetzelfde dus denk tim
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 13:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik blijf voor Anne-Marie gaan. Ze speelt het slim, lijkt geld binnen te brengen en dat wát ze binnenhaalt is of ontzettend weinig (50 euro) of telt niet mee (500 euro).
Nouja, ze bracht in ieder geval geld binnen! En die 500 euro was niet haar schuld, William knalde haar uit het spel, terwijl hij zelf niks had binnengebracht voor de pot...

Citaat:
Ik denk nu juist eigenlijk van wel. :\ Hij deed nu hele typische molacties. Hij heeft nul euro in de pot gebracht, stond als een van de eersten in de rij voor de vragen, speelt veel vanaf secundaire posities, liet de mensen bij Art staan in de kruizenopdracht (want er was nog een ander kruis waar William naar toe wilde?) wat misschien extra geld had opgeleverd?
Tim is niet de meest briljante speler die het meeste geld binnen brengt. MAAR hij zorgde er wel voor dat de huisjesopdracht niet mislukte! Er was geen ander kruis, de opdracht zou mislukken als William er niet bij was (er werd heel duidelijk gezegd dat het doel was om binnen te gaan in het huis waar Art was). William was weer eens lekker koppig, en hij zorgde er voor dat William mee naar binnen ging om Art te ontmoeten. Tim had het makkelijk kunnen laten mislukken door niks te doen, waardoor er niks in de pot zou komen.

Citaat:
*Fluitdeuntje*

Hadewijch: Er liep steeds een man voorbij en die floot *fluitdeuntje*
William: Naar de western. Die western.
Hadewijch: Ja die uhh die uhh
Liesbeth: The good the bad and the ugly
W: Ja, volgens mij ook.
Hadewijch: En toen zei Liesbeth nog: The good the bad and the ugly en toen dacht ik .. vreemd.Vreemd Liesbeth dat jij dat nu zegt.
William: Wat is die andere?
Frits: Once upon a time in the west.

Uiteindelijk geven ze als antwoord bij de opdracht: Once upon a time in the west.

Hadewijch reageert dus op het feit dat Liesbeth (in haar ogen de mol) het juiste antwoord geeft!
Ja, dat was wel vreemd. Maar het maakt Hadewych niet echt verdacht in mijn ogen, zeker niet als je het gedrag van de vorige afleveringen bekijkt.

Citaat:
Overigens vatte William het perfect samen, toen op die kamer met Tim. Tim pakt weinig geld, en wat hij pakte, maakte hij ongedaan. Hij reageerde ook heel erg aangevallen, door weg te lopen.
Het geld dat Tim pakte in de western-opdracht werd ongedaan gemaakt door Liesbeth, die hem afknalde vanaf het balkon, ondanks dat hij heel hard roept om niet te schieten!

Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Mijn kandidaat is nog steeds Liesbeth, maar ik ben bang voor tunnelvisie.

Ik sluit Frits op dit moment eigenlijk bijna helemaal uit. Hij heeft veel geld binnengebracht in een opdracht waar hij makkelijk voor jokers had kunnen kiezen of anderen had kunnen opblazen.
Tim heeft minder goede momenten en is niet de beste speler, maar op punten waar hij makkelijk zou kunnen mollen doet hij dat niet. Ook heeft hij toch wel wat geld in kas gebracht.
William is overenthousiast en molt actief, maar hij is te opzichtig om echt de mol te kunnen zijn. Hij maakt ook regelmatig te fout om te wantrouwig te zijn. Een beetje achterdocht is gezond, maar als iedereen NEE roept, wil hij toch perse zijn ding doen, wat de groep een paar keer bijna veel geld heeft gekost. Maar concluderend sluit ik de mannen op dit moment uit.

Hadewych is onwaarschijnlijk, ze mag dan wel de onschuldige overenthousiaste deerne uithangen, maar ik heb haar ook weinig verdachts zien doen tot nu toe. Maar dat is dan ook weer verdacht, en als ik stukjes terugkijk is ze af en toe subtiel aan het manipuleren. Annemarie een beetje hetzelfde, al is ze niet subtiel bezig, maar vooral een beetje opvallend onhandig.

En dan kom ik toch weer terug bij Liesbeth, die echt hard aan het manipuleren is zo nu en dan. Ze gaf dan wel het goede antwoord bij de vliegtuigquiz, maar ze deed geen moeite om haar gelijk te halen bij bijvoorbeeld het deuntje (als ik daarvan overtuigd zou zijn dan zou ik direct de discussie aangaan, maar ze ziet dat het verkeerde antwoord wordt gegeven en laat het stilletjes passeren). Bij de westernopdracht schiet ze Tim af, die geld bij zich heeft en roept om niet te schieten.

Eén ding roept wel twijfel bij me op. Door de afleveringen heen zie je steeds kruisen (kruizen?) verschijnen. Hadewych slaat ook regelmatig een kruisje. Ik ben niet zo'n fan van verborgen hints, maar ik vind het wel opmerkelijk.

En de titel was: achterstevoren. De enige connectie die ik kan leggen is met de vorige aflevering, de achternaam van Liesbeth, Staats, het palindroom.

Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was wel vreemd. Maar het maakt Hadewych niet echt verdacht in mijn ogen, zeker niet als je het gedrag van de vorige afleveringen bekijkt.
Het maakt Hadewych ook niet verdacht, het is juist een bevestiging dat ze niet de mol is
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 08:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En de titel was: achterstevoren. De enige connectie die ik kan leggen is met de vorige aflevering, de achternaam van Liesbeth, Staats, het palindroom.
Of Tim, die zei: "Op de eerste plaats verdenk ik Anne-Marie, op de tweede plaats Liesbeth, en op de derde plaats mijzelf."

Oud 04-02-2012, 09:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nouja, ze bracht in ieder geval geld binnen! En die 500 euro was niet haar schuld, William knalde haar uit het spel, terwijl hij zelf niks had binnengebracht voor de pot...
Dat klopt natuurlijk niet. Je wordt vanzelf afgeschoten als je zelf nooit de ander afdrukt en maar lang genoeg wacht.

Wat ze hadden moeten doen als ze echt geld hadden willen verdienen, is afspreken dat de een al het geld pakt en daarna de ander afdrukt. Maar zo rationeel werken die spellen geloof ik niet, mensen willen toch wat actie

Ik begin Tim steeds meer te verdenken, maar ik heb hem nog niet genoemd in de poll dus dat ga ik nu ook maar niet doen.
Oud 04-02-2012, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat klopt natuurlijk niet. Je wordt vanzelf afgeschoten als je zelf nooit de ander afdrukt en maar lang genoeg wacht.
Ja, je hebt gelijk, maar waarom klopt het dan niet? Dat beweer ik toch ook niet?
Oud 05-02-2012, 09:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, je hebt gelijk, maar waarom klopt het dan niet? Dat beweer ik toch ook niet?
Hm, misschien heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde dat Annemarie eigenlijk wel 500 euro had binnengebracht, ware het niet dat William haar had afgedrukt.

Ik zou het wel flauw vinden als Liesbeth het is en dat je dan Staats als palindroom moest lezen, geloof ik. Maar iets anders kan ik er niet mee bedenken.
Oud 05-02-2012, 11:13
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Of Tim, die zei: "Op de eerste plaats verdenk ik Anne-Marie, op de tweede plaats Liesbeth, en op de derde plaats mijzelf."

Deze zag ik inderdaad ook als hint ivm de titel
Oud 05-02-2012, 12:29
Verwijderd
Ik verdenk momenteel Tim. Liesbeth eigenlijk ook wel, maar als er zoveel zijn die haar verdenken, heb ik het idee dat de montage niet handig is gedaan wanneer ze écht de mol is.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Exact datzelfde heb ik met Liesbeth. Ik heb vanaf het begin Tim op 1 gezet, maar verdenk Liesbeth nu iets meer. Of misschien niet méér, maar ook erg in ieder geval. Ik weet het even niet meer.

Citaat:
Hm, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik hoop ook dat er niet gegrepen wordt naar dit soort opzichtige hints trouwens. Te flauw.

Overigens was de titel 'Van achteren naar voren', om even helemaal correct te blijven

Citaat:

Dat viel mij ook op ja! Oeioeioei..

Ik blijf toch Tim en Liesbeth op 1 en 2 houden, maar in welke volgorde weet ik nog niet zeker. Op drie had ik de laatste weken Marit staan. Ben er nog niet over uit wie ik daar nu neer ga zetten. William en Frits verdenk ik helemaal niet. Dus dan zou ik moeten kiezen tussen Hadewych en Anne-Marie. Keuzes, keuzes...
Oud 06-02-2012, 21:36
Hyphen
Hyphen is offline
Ja, die pool ga ik dus niet meer winnen
Dacht steeds William, maar die is én te fanatiek én hij deed niet mee met de onderhandelingen. Daar doet een mol toch aan mee?
Ik dacht ook Frits, maar die bracht 1500 euro in de pot, dat doet een mol niet.

Dus nu verdenk ik vooral Tim. Van Liesbeth ben ik eigenlijk nog steeds niet overtuigd, het enige wat voor haar pleit is dat ze nog helemaal geen geld in de pot heeft gebracht. Het zou echt jammer zijn als zij de mol is, want een mol moet ook mollenacties doen vind ik.
Spannend spannend!
Oud 06-02-2012, 23:43
Martiño
Martiño is offline
William deed niet mee aan de onderhandelingen omdat hij overbleef bij de executie. Daar had hij zelf geen hand in.

En Liesbeth heeft door te switchen bij de onderhandelingen al het geld uit de pot gehaald. Lijkt me een aardige mollenactie
Oud 07-02-2012, 06:07
Verwijderd
Citaat:
William deed niet mee aan de onderhandelingen omdat hij overbleef bij de executie. Daar had hij zelf geen hand in.
Het kan ook nog steeds natuurlijk, maar bij een opdracht waar zoveel geld op het spel staat zou het programma toch niet de mol uitsluiten van deelname, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Nee inderdaad. En ik had toch altijd de indruk dat de Mol, buiten informatie over de opdrachten, geen andere hulp krijgt van de redactie en zelf de boel moet saboteren.
Reageren

Regels voor berichten