Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is geheim maar het heeft te maken met onomkeerbaarheid.
deze vraag is niet beantwoord: Zou je (mits v-lid) meedoen aan een Don en Ad-filmpje voor 10.000 euro? het antwoord is nee. ik vind don en ad vies en eng. ont : hoe dacht je over het volwassen leven toen je een kind was, en lijkt je leven nu op wat je toen voor ogen had? |
![]() |
|
Ik dacht dat het volwassen leven prachtig zou zijn.. maar helaas is het totaal niet geworden wat ik wilde dat het ervan geworden was.
Als je van het andere geslacht zou zijn geweest, welke naam hadden je ouders je dan gegeven?
|
Verwijderd
|
Stefan, Thomas, of Robert.
edit: waterpokken, maar dat krijgt iedereen. En toen ik 3 was moesten m'n neusamandelen eruit, en moest ik buisjes in mijn oren. Verder niet echt geloof ik. Is het bij jou: aardig tot het tegendeel is bewezen, of onaardig tot het tegendeel is bewezen? |
![]() |
||
Citaat:
Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt dat je wilt antwoorden op deze vraag?
Laatst gewijzigd op 24-11-2011 om 02:01. Reden: De vraag had ik er niet bij gezet |
![]() |
|
Verwijderd
|
gebruik even de editknop, wil je.
aardig tot het tegendeel. Of nou, ik zou mezelf daarin eerder naïef noemen. Heftigste : ik had een keer diarree en toen moest ik ook kotsen tegelijkertijd. Best lastig om in een nano-seconde te beslissen waar je wat gaat droppen. Bij wie is het gras, in jouw ogen, altijd groener en waarom? |
![]() |
|
Ik vind dat trieste mensen die bullshit uitkramen. Natuurlijk hebben die kindertjes in afrika honger, maar dat wil niet zeggen dat een kind in nederland geen honger kan hebben. De grens tussen honger en trek mag ieder voor zichzelf bepalen waar die ligt bij zichzelf, en wat een ander daarvan vind is zijn/haar probleem.
Edit: V: Wat is het mooiste voorwerp in jouw huis? A: Mijn schildpaddenbak ![]() Wat vind je van de straffen die misdragers krijgen opgelegd in Nederland?
Laatst gewijzigd op 24-11-2011 om 02:18. Reden: vraag van de vorige poster beantwoord :D |
![]() |
|
mijn grootouders leven niet meer heb ze ook niet gekend dus ik kan die vraag niet juist beantwoorden. Maar mochten ze geleefd hebben zou ik ze wel hebben aangesproken met U.
V: Heb jij weleens een koortslip gehad? A ![]() Wat was vroeger je slechtste vak?
|
Een combinatie: (kinder)boekwinkel annex koffie/theehuis annex galerie
![]() Zie jij al precies voor je hoe je baan eruit ziet over 10 jaar?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |