Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 08:53
Macrador
Macrador is offline
Kijk ik zou liever niet op Thomas stemmen want hij lijkt me echt geen wolf, misschien een verrader want hij speelt een beetje raar voor iemand die al gespeeld heeft lijkt me? (Sann had dit ook al opgemerkt)
Dus ik zou liever op N&N stemmen want ze vallen mij en Sann aan. Terwijl Sann al eerder op hun wilde stemmen. Dus ik krijg het gevoel alsof N&N er onderuit willen komen. Plus ik weet dat ik een dorpeling ben. Het kan natuurlijk ook zijn dat het iets raars onder wolven is om elkaar minder verdacht te maken, maar dat lijkt me niet en anders zitten we toch nog goed.
Oud 16-11-2011, 09:05
Röps
Röps is offline
Door bovenstaande post zou ik ook wel op Macrador willen stemmen. Hij probeert ons van Thomas af te halen en naar N&N te sturen en dat zint me niet. Met .sann en Macrador stem ik sowieso niet mee, dus N&N wordt het niet.

Mijn stem staat al op Thomas., maar ik wil ook nog wel wijzigen naar Macrador.
Oud 16-11-2011, 09:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Door bovenstaande post zou ik ook wel op Macrador willen stemmen. Hij probeert ons van Thomas af te halen en naar N&N te sturen en dat zint me niet. Met .sann en Macrador stem ik sowieso niet mee, dus N&N wordt het niet.

Mijn stem staat al op Thomas., maar ik wil ook nog wel wijzigen naar Macrador.
"ons"? Ik zie eigenlijk alleen jouw stem en een mogelijke van Snoopy op hem staan.
Oud 16-11-2011, 10:18
Röps
Röps is offline
Juist ja.
Oud 16-11-2011, 11:20
snoopy
snoopy is offline
Pff... Doordat Macrador ons zo van Thomas af probeert te houden (met 'ons' bedoel ik 'ons allemaal' Macrador... ) ga ik wel heel erg twijfelen. Ik weet vrijwel zeker dat hij ook wolf is namelijk. Het zou kunnen dat hij ons op een dwaalspoor probeert te brengen (dus dat hij én Thomas wolf zijn) maar daar vind ik hem eerlijk gezegd niet goed genoeg voor spelen.

In eerste instantie ben ik meer geneigd om voor Thomas te gaan, vooral omdat ik Röps meer vertrouw dan sann, maar het belangrijkste vind ik dat we het ergens over eens worden.

Zou graag wat horen van Thomas zelf en Furby Feeder. Die laatste hebben gisteren gezegd op N&N te willen stemmen. Ik weet niet of ze ook zouden willen switchen. Dat zou betekenen dat vrijwel iedereen voor N&N wil gaan, behalve Röps en N&N zelf natuurlijk.

Lijkt me een veiligere optie dan Thomas, aangezien sann, Macrador én Thomas zelf natuurlijk niet voor Thomas lijken te willen gaan.
N&N hebben aangegeven wel te willen wijzigen naar iemand anders als de rest dat ook doet.

Dus wie willen er allemaal stemmen op (let op: GEEN stemlijstje, alleen bereidheid tót stemmen op iemand):

Thomas:
N&N
Röps
snoopy
Furby Feeder?

Nepnerd&Nerd
.sann
Thomas
Furby Feeder
Macrador
snoopy

Dit ziet eruit alsof Nepnerd & Nerd een veiligere optie is dan Thomas.
Oud 16-11-2011, 11:31
Verwijderd
Ik switch niet. N&N it is.
Oud 16-11-2011, 11:32
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wij zijn bereid om mee te gaan op thomas. Het lijkt ons op dit moment het belangrijkste om eensgezind te zijn. Volgens de lijstjes kan thomas nog ongeveer alles zijn want hij staat steeds los of niet gestemd. Kan duiden op een noobwolf die niet zo goed weet hoe hij het stemmen aan moet pakken. Zijn wonderlijke theorieen sluiten daar ook bij aan.

Ik denk wel dat als we moeten kiezen tussen wolf N+N of wolf thomas dat we beter N+N eruit kunnen hebben. Maar het is voor ons het belangrijkste dat we er vanavond een wolf uitstemmen dus als er meer animo is voor thomas, gaan wij uiteraard mee.
Oud 16-11-2011, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Ja, voor mijn gevoel is N&N ook een betere optie. De enige 'maar' die ik daarbij voel is dat Macrador daar zo in meegaat en zelfs ons heen probeert te pushen.
(ja, en nog steeds Röps z'n mening).

Maar zoals gezegd: ik denk dat er meer mensen meegaan op N&N dan op Thomas. Maar dan moet Thomas zelf ook wel op N&N gaan! Dus Thomas, als je hier nog leest: kun je alsjeblieft laten weten wat je doet?
Oud 16-11-2011, 11:35
Röps
Röps is offline
Ik vind er niets veiligs aan, het merendeel van de spelers probeert de stemming op N&N te laten uitdraaien, en het merendeel van de spelers is slecht. Je kijkt naar waar de meeste spelers op willen stemmen => vier daarvan zijn slecht, dus ik snap niet waarom dát dan veiliger zou zijn. Het is veiliger om te stemmen op degene waar de meest waarschijnlijke dorpelingen op stemmen.

(dit was reactie op 12:20 post snoopy)
Oud 16-11-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind er niets veiligs aan, het merendeel van de spelers probeert de stemming op N&N te laten uitdraaien, en het merendeel van de spelers is slecht. Je kijkt naar waar de meeste spelers op willen stemmen => vier daarvan zijn slecht, dus ik snap niet waarom dát dan veiliger zou zijn. Het is veiliger om te stemmen op degene waar de meest waarschijnlijke dorpelingen op stemmen.

(dit was reactie op 12:20 post snoopy)
Deels eens, deels oneens: elke speler die nu anders stemt valt op als wolf. Daarom zouden de wolven heel goed bereid kunnen zijn tot het opofferen van 1 van hun soortgenoten, om niet op te vallen.
Oud 16-11-2011, 11:38
snoopy
snoopy is offline
Edit: dit was in reactie op Röps.

Ja, dat zou waar zijn als we zouden weten wié er slecht zijn. Maar dat weten we niet.
Ik zit ermee dat ik denk dat jij en sann dorpelingen (oké, en één de llziener) zijn, maar jullie staan lijnrecht tegenover elkaar. En dan kan ik beter incalculeren dat er één van jullie toch wolf blijkt te zijn.
Oud 16-11-2011, 11:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Deels eens, deels oneens: elke speler die nu anders stemt valt op als wolf. Daarom zouden de wolven heel goed bereid kunnen zijn tot het opofferen van 1 van hun soortgenoten, om niet op te vallen.

En dit ja. Dit had ik vanochtend ook al gezegd. Dat het feit dat je denkt dat een wolf naar N&N wijst niét hoeft te zeggen dat N&N dús geen wolf is. Sterker nog: ik weet vrijwel zeker dat elke (nadenkende ) wolf nu een medewolf noemt.
Oud 16-11-2011, 11:42
Röps
Röps is offline
Maar Snoopy, er zitten nog 3 wolven en een verrader in. Stél, N&N is wolf. .sann stemt daarop, de verrader (hoi Furby) stemt daarop (? ok niet logisch maar wat is het risico dan?) Ik stem op Thomas of Macrador (is me om het even). Als jij die laatste dorpeling bent kan het geen kwaad daar in mee te gaan toch? Wat ik wil zeggen, N&N is niet de enige optie en juist omdat iedereen op hen wijst vind ik dat we er rekening mee moeten houden dat juist zij dorpeling kunnen zijn.
Oud 16-11-2011, 11:58
Röps
Röps is offline
Sowieso is het best een bout-situatie. Het is nu 3-1-3 (die 1=verrader). Hangen we een dorpeling of de verrader is het over. Hangen we een wolf is het 2-1-3, na de nacht 2-1-2, de volgende dag als we een wolf hangen 1-1-2, na de nacht 1-1-1, en overdag gelijkspel tussen de verrader en de dorpeling en wordt de dorpeling gelyncht. Enige dat ons nog kan redden is een verrader die gegeten wordt, maar die zal er ook wel alles aan doen om de wolven te laten zien dat ie verrader is, of de bane die zijn krachten nog heeft doordat de wolven niet gegeten hebben in de stille nacht.

Hmm misschien moet Thomas. dan wel blijven leven in de hoop dat hij een keer geen lunch doorgeeft ><
Oud 16-11-2011, 12:16
snoopy
snoopy is offline
Wat ook nog wel interessant is: mag de verrader op zichzelf stemmen vanavond? Stel dat het nu erom gaat wie eruit gaat: een wolf of de verrader?

@ Röps: ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar juist omdat er zoveel slechteriken inzitten vind ik verdeeldheid niet slim. Wie zegt dat je écht geen wolf bent? (geldt voor iedereen hoor, maar ik bedoel alleen maar dat ik dus niet per se met jou mee moet gaan)
Oud 16-11-2011, 12:25
Spelleider
Spelleider is offline
Nee, je mag niet op jezelf stemmen.
Oud 16-11-2011, 12:26
Röps
Röps is offline
Citaat:
@ Röps: ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar juist omdat er zoveel slechteriken inzitten vind ik verdeeldheid niet slim. Wie zegt dat je écht geen wolf bent? (geldt voor iedereen hoor, maar ik bedoel alleen maar dat ik dus niet per se met jou mee moet gaan)
Ja, het is en blijft jouw keuze hoor.

Verdeeldheid is niet zo'n probleem, er zijn maar 3 spelers met een stem met goede intentie. 3 anderen hebben geen stem en waar zij staan maakt helemaal niets uit. Wie denk je dat de wolven zijn? Thomas/Macrador/N&N? Dan maken de stemmen van Thomas en Macrador al helemaal niets uit. Verrader? Furby? Dan stemmen zij zeker niet op N&N als die wolf zijn. Het lijstje wordt dan ineens:

N&N:
- sann.
- ?

Macrador:
- röps
- ?

Random dorpeling:
- Furby Feeder
- ?

Dus verdeeldheid is er sowieso en dat is nauwelijks een probleem als de dorpelingen op één persoon stemmen. De enige problematische verdeeldheid die kan ontstaan is als jij dorpeling bent, en ik ook, en we verdelen onze stemmen. Ik blijf minderheden volgen en stem dus niet op N&N maar op Macrador (of toch Thomas., maar na bovenstaande neig ik toch weer naar Macrador).
Oud 16-11-2011, 12:27
snoopy
snoopy is offline
Hmm... oké. Dat scheelt weer

Oh, dit was in reactie op de spelleider
Oud 16-11-2011, 12:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, het is en blijft jouw keuze hoor.

Verdeeldheid is niet zo'n probleem, er zijn maar 3 spelers met een stem met goede intentie. 3 anderen hebben geen stem en waar zij staan maakt helemaal niets uit. Wie denk je dat de wolven zijn? Thomas/Macrador/N&N? Dan maken de stemmen van Thomas en Macrador al helemaal niets uit. Verrader? Furby? Dan stemmen zij zeker niet op N&N als die wolf zijn. Het lijstje wordt dan ineens:

N&N:
- sann.
- ?

Macrador:
- röps
- ?

Random dorpeling:
- Furby Feeder
- ?

Dus verdeeldheid is er sowieso en dat is nauwelijks een probleem als de dorpelingen op één persoon stemmen. De enige problematische verdeeldheid die kan ontstaan is als jij dorpeling bent, en ik ook, en we verdelen onze stemmen. Ik blijf minderheden volgen en stem dus niet op N&N maar op Macrador (of toch Thomas., maar na bovenstaande neig ik toch weer naar Macrador).

Heuh? Hoe heb je van mijn quote ineens sann gemaakt?
Oud 16-11-2011, 12:31
Röps
Röps is offline
Uhm geen idee, misschien stond er nog een +" knopje aan xD (aangepast)
Oud 16-11-2011, 12:31
snoopy
snoopy is offline
Ik wil anders wel meegaan op Thomas. We draaien in kringetjes rond zo en het lijkt erop alsof ik de knoop moet doorhakken. Jij en sann willen niet op dezelfde gaan staan.

Overigens is het wél zo dat er bij verdeeldheid een probleem is. Stel dat Thomas wolf is en N&N niet. Dan stemmen wij allebei op Thomas en sann op N&N. De verrader stemt dan natuurlijk ook op sann. Dan wordt het gelijkspel waardoor de wolven mogen kiezen. Driemaal raden voor wie zij dan kiezen
Oud 16-11-2011, 12:32
snoopy
snoopy is offline
Dus tenzij jij of sann wolf zijn wordt het lastig
Oud 16-11-2011, 12:34
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik wil anders wel meegaan op Thomas. We draaien in kringetjes rond zo en het lijkt erop alsof ik de knoop moet doorhakken. Jij en sann willen niet op dezelfde gaan staan.

Overigens is het wél zo dat er bij verdeeldheid een probleem is. Stel dat Thomas wolf is en N&N niet. Dan stemmen wij allebei op Thomas en sann op N&N. De verrader stemt dan natuurlijk ook op sann. Dan wordt het gelijkspel waardoor de wolven mogen kiezen. Driemaal raden voor wie zij dan kiezen
In dit geval stemt N&N ook op Thomas.

Maar je wilt niet meer Macrador om de reden dat Thomas nog wel eens een lunch zou kunnen overslaan?
Oud 16-11-2011, 12:37
snoopy
snoopy is offline
Ik heb altijd aangegeven dat ik Macrador ook een optie vind. Wel ga ik liever voor Thomas.

Sowieso denk ik dat hij heel goed wolf zou kunnen zijn, maar ik vind het ook maar niks dat hij beloond zou worden voor dit soort gedrag eigenlijk

Laatst gewijzigd op 16-11-2011 om 12:46.
Oud 16-11-2011, 12:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
In dit geval stemt N&N ook op Thomas.

Oh ja

En nog meer @ mijzelf, want als N&N geen wolf is dan is één van jullie het.
Oud 16-11-2011, 13:05
snoopy
snoopy is offline
Ik moet trouwens zo weg, daarna probeer ik bij te lezen op m'n telefoon, maar ik weet niet of dat gaat lukken (hangt van de kinderen af).

Ik kan sowieso nog wel mijn stem wijzigen, maar voor de zekerheid geef ik nu vast mijn stem op Thomas door.
Oud 16-11-2011, 13:33
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Wij zijn zekerder van Macrador, maar we zullen meegaan op Thomas.

Edit: Van Macrador zijn we zeker dat hij wolf is en Thomas kan ook de verrader zijn (en die willen we niet ophangen). Ik vind Thomas. een groot risico. - bij nader inzien kunnen we daar niet zeker van zijn, zie hieronder:

Edit2: Ik moet die lijstjes nog eens goed bekijken, want zoals het er nu uit ziet kan zelfs snoopy slecht zijn.. Zij staat steeds in rijtjes met .sann of Macrador. En twee van de drie zijn dus slecht, maar het is helemaal niet zeker dat snoopy goed is. Ik word een beetje paranoïde, en aangezien Röps aardige blijk geeft van onze onschuldigheid ga ik ervan uit dat ik zijn functie kan raden, en daarom is Röps vanaf nu de enige persoon die ik vertrouw.

Röps, als jij Thomas stemt gaan wij mee. Als jij Macrador stemt gaan we ook mee. Alleen ik kan niet uit de lijstjes afleiden wat hun functies zijn. Als we de verrader hangen is het gedaan.

Edit3: Röps, ik was net even aan het herlezen en deze post viel mij op:
Citaat:
Maar Snoopy, er zitten nog 3 wolven en een verrader in. Stél, N&N is wolf. .sann stemt daarop, de verrader (hoi Furby) stemt daarop (? ok niet logisch maar wat is het risico dan?) Ik stem op Thomas of Macrador (is me om het even). Als jij die laatste dorpeling bent kan het geen kwaad daar in mee te gaan toch? Wat ik wil zeggen, N&N is niet de enige optie en juist omdat iedereen op hen wijst vind ik dat we er rekening mee moeten houden dat juist zij dorpeling kunnen zijn.
Ben jij "zeker" dat Furby Feeder verrader is? In dat geval maakt het ons niet uit wie we stemmen, Thomas of Macrador.

Laatst gewijzigd op 16-11-2011 om 14:03.
Oud 16-11-2011, 14:18
snoopy
snoopy is offline
@ N&N: maar als ik slecht zou zijn dan zou sann goed zijn (of Macardor) toch? En zij hamert het meest op jullie van iedereen. Dus als jullie goed zijn, dan is dat toch raar?

Ik ga overigens ook met Röps mee op Thomas of Macrador trouwens.
Oud 16-11-2011, 14:47
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ben jij "zeker" dat Furby Feeder verrader is? In dat geval maakt het ons niet uit wie we stemmen, Thomas of Macrador.
Lol nee, ik gaf maar een voorbeeldje, en FF komt erg over als verrader. Evengoed zijn ze wolf, of misschien zelfs wel dorpeling en dan hoop ik dat ze ook willen overwegen mee te stemmen op Thomas of Macrador.

Ik vind Thomas stemmen íets veiliger, maar anderzijds, als de dorpelingen nog willen winnen is één van de weinige zaken waar we nog op kunnen hopen een wolf die vergeet te eten. Dus wat dat betreft heb ik nu voorkeur om Macrador te stemmen.
Oud 16-11-2011, 14:56
Nepnerd & Nerd
Citaat:
@ N&N: maar als ik slecht zou zijn dan zou sann goed zijn (of Macardor) toch? En zij hamert het meest op jullie van iedereen. Dus als jullie goed zijn, dan is dat toch raar?

Ik ga overigens ook met Röps mee op Thomas of Macrador trouwens.
Je hebt gelijk hoor. Als jij slecht bent moet .sann of Macrador goed zijn, en die twee vind ik allebei verdacht en jou absoluut niet. Maar goed, het Uice-fiasco heeft wel aangetoond dat ik er gigantisch naast kan zitten en ik word nogal para. Voor nu ga ik er nog steeds vanuit dat jij goed bent, hoor. Dus als jij en Röps op iemand stemmen, gaan wij mee.

Citaat:
Lol nee, ik gaf maar een voorbeeldje, en FF komt erg over als verrader. Evengoed zijn ze wolf, of misschien zelfs wel dorpeling en dan hoop ik dat ze ook willen overwegen mee te stemmen op Thomas of Macrador.

Ik vind Thomas stemmen íets veiliger, maar anderzijds, als de dorpelingen nog willen winnen is één van de weinige zaken waar we nog op kunnen hopen een wolf die vergeet te eten. Dus wat dat betreft heb ik nu voorkeur om Macrador te stemmen.
Wij vinden ze allebei verdacht. Onze stem staat nog steeds op Macrador (had hem nog niet gewijzigd).
Oud 16-11-2011, 15:02
snoopy
snoopy is offline
@ Röps: je vindt Thomas veiliger, maar als de dorpelingen willen winnen ga je liever voor Macrador? Die snap ik niet. We moéten nu een wolf ophangen, anders is er helemaal geen spel meer over waarin de wolven kunnen vergeten te eten. Bovendien blijft er altijd nóg een wolf over, dus vergeten te eten is niet echt aan de orde nog lijkt me.

Volgens mij is het heel belangrijk dat we nu voor de veiligste optie gaan. Dwz: de optie waarvan we het meest zeker weten dat dat een wolf is.
Oud 16-11-2011, 15:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@ Röps: je vindt Thomas veiliger, maar als de dorpelingen willen winnen ga je liever voor Macrador? Die snap ik niet. We moéten nu een wolf ophangen, anders is er helemaal geen spel meer over waarin de wolven kunnen vergeten te eten. Bovendien blijft er altijd nóg een wolf over, dus vergeten te eten is niet echt aan de orde nog lijkt me.

Volgens mij is het heel belangrijk dat we nu voor de veiligste optie gaan. Dwz: de optie waarvan we het meest zeker weten dat dat een wolf is.
Wat Röps volgens mij bedoelt is dat er bij Thomas. een grotere kans is dat 'ie niet actief is; hij zou wel eens een eetronde kunnen missen. Dus Thomas erin laten zitten is dan "veiliger."

Edit: Oops, verkeerde account. /N&N
Oud 16-11-2011, 15:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat Röps volgens mij bedoelt is dat er bij Thomas. een grotere kans is dat 'ie niet actief is; hij zou wel eens een eetronde kunnen missen. Dus Thomas erin laten zitten is dan "veiliger."
Ja, dat snap ik wel. Maar ik blijf bij mijn mening dat we er beter een zeker(der)e wolf uit kunnen gooien dan iemand die wellicht in de toekomst vergeet te eten.
Oud 16-11-2011, 15:14
Nepnerd & Nerd
Ben ik het mee eens. Het probleem is dat geen enkele wolf zeker is. Tenminste, als ik de lijstjes goed heb bekeken. Tussen jou, .sann en Macrador bijvoorbeeld. Ik ben er vrij zeker van dat jij goed bent, maar 100% zekerheid is er niet. En wie is dan de verrader? Thomas zou ook best verrader kunnen zijn, en als we die ophangen hebben we verloren.

Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik heb wel een idee van wie de slechteriken zijn (een goed idee, want ik denk dat jij en Röps goed zijn en dan is de rest slecht), maar niet wat precies hun functies zijn.

Van Macrador denk ik overigens niet dat hij verrader kan zijn. Hij is daar te stil voor geweest, heeft amper theorieën gepost. En dat is wel wat verraders meestal doen. Veel namen noemen, mensen verdacht maken, etc. Dus dan zou Furby Feeder de meest waarschijnlijke verrader zijn, of misschien .sann.
Oud 16-11-2011, 15:19
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik ben me terdege bewust van het feit dat geen enkele wolf zeker is Heb je mijn paranoia niet gezien de afgelopen twee bladzijden?

Ik geloof nooit dat Thomas verrader is. Wat jij over Macrador zegt geldt net zo goed voor Thomas. Als hij al verrader is, dan is hij de slechtste ooit. En gezien het feit dat er nog geen enkele wolf uit is, ga ik ervan uit dat we juist met een heel sterke verrader te maken hebben.
Oud 16-11-2011, 15:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, ik ben me terdege bewust van het feit dat geen enkele wolf zeker is Heb je mijn paranoia niet gezien de afgelopen twee bladzijden?

Ik geloof nooit dat Thomas verrader is. Wat jij over Macrador zegt geldt net zo goed voor Thomas. Als hij al verrader is, dan is hij de slechtste ooit. En gezien het feit dat er nog geen enkele wolf uit is, ga ik ervan uit dat we juist met een heel sterke verrader te maken hebben.
Ja, daar heb je ook gelijk in. Thomas. of Macrador vinden wij allebei goed.

Anyway, wij hebben onze stem op Macrador staan, maar kunnen eventueel wijzigen.
Oud 16-11-2011, 15:23
snoopy
snoopy is offline
Gatver, ik moet nu echt weg, had eigenlijk 8 minuten geleden al weg moeten zijn (arme kindjes )

Mijn stem blijft staan, ik probeer e.e.a. mee te lezen vanavond en eventueel mijn stem te wijzigen.
Oud 16-11-2011, 15:23
snoopy
snoopy is offline
Oh, post ertussen.

Anyway, Thomas heeft dus mijn voorkeur, maar ik kan ook nog wijzigen.
Oud 16-11-2011, 15:42
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik wel. Maar ik blijf bij mijn mening dat we er beter een zeker(der)e wolf uit kunnen gooien dan iemand die wellicht in de toekomst vergeet te eten.
Dat vind ik niet, want als voor de wolven de verrader duidelijk is en ze iedere nacht eten hebben ze sowieso al gewonnen en dan maakt het geen lor uit of we nu een dorpeling of een wolf hangen. Als voor ons de vier slechten redelijk duidelijk zijn, dan voor de wolven al helemaal. Hooguit versnellen we het als we nu een dorpeling hangen, maar echt een verschil maakt het niet. Thomas laten leven kan juist wel dat verschil maken, hoe flauw het ook is... En er is inderdaad nog een andere wolf vannacht, maar ik heb het over de nacht ná de komende nacht, dat is de enige mogelijkheid waar het voor de wolven nog fout kan gaan.
Oud 16-11-2011, 16:07
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Dat vind ik niet, want als voor de wolven de verrader duidelijk is en ze iedere nacht eten hebben ze sowieso al gewonnen en dan maakt het geen lor uit of we nu een dorpeling of een wolf hangen. Als voor ons de vier slechten redelijk duidelijk zijn, dan voor de wolven al helemaal. Hooguit versnellen we het als we nu een dorpeling hangen, maar echt een verschil maakt het niet. Thomas laten leven kan juist wel dat verschil maken, hoe flauw het ook is... En er is inderdaad nog een andere wolf vannacht, maar ik heb het over de nacht ná de komende nacht, dat is de enige mogelijkheid waar het voor de wolven nog fout kan gaan.
Eens. Zelfs als wij geen enkele fout maken kunnen we niet winnen, tenzij de wolven een fout maken. Dus er is sowieso al weinig kans.
Oud 16-11-2011, 16:09
Verwijderd
Jongens, denk nou even na. Dit is voor de wolven het meest succesvolle potje in tijden, alle wolven en de verrader er nog in, tegenover 3 good guys. En dan zouden 2 noobs wolf zijn? Rrrright. Keihard gemanipuleerd wordt hier.

Ik weet dat jullie N&N vertrouwen en ze lijken het oprecht te spelen, maar zij moeten wolf zijn, of ik, en ik ben het niet. Zij roepen hetzelfde, maar kijk nou even naar de feiten, ze komen er keer op keer onderuit, hebben ons erin weten te manipuleren dat we op Uice stemden en nu weer dit?

Oud 16-11-2011, 16:16
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Jongens, denk nou even na. Dit is voor de wolven het meest succesvolle potje in tijden, alle wolven en de verrader er nog in, tegenover 3 good guys. En dan zouden 2 noobs wolf zijn? Rrrright. Keihard gemanipuleerd wordt hier.

Ik weet dat jullie N&N vertrouwen en ze lijken het oprecht te spelen, maar zij moeten wolf zijn, of ik, en ik ben het niet. Zij roepen hetzelfde, maar kijk nou even naar de feiten, ze komen er keer op keer onderuit, hebben ons erin weten te manipuleren dat we op Uice stemden en nu weer dit?

Ja, maar wij zijn het ook niet. En als jij het niet bent, dan moet het snoopy zijn. En dat lijkt me sterk.

En hoe bedoel je "keer op keer"? Waarom waren wij precies verdacht? Eerst vanwege de stemlijstjes (een crusade begonnen door jou, trouwens) en daarna vanwege Uice. Jij staat anders ook niet echt voordelig in de lijstjes, hoor. En jij hebt net zo goed op Uice gestemd. Wij hebben al tig keer gezegd dat het een domme fout was, maar we zijn niet slecht.

Als jij niet slecht bent, bewijs het dan. Of probeer het in ieder geval. Want als jij -echt- onschuldig bent dan moet snoopy de slechterik zijn. Ik zal zo, for the sake of argument, nog even de lijstjes doorgaan.

Edit: Ik heb overigens al toegegeven dat Röps op dit moment de enige persoon is die ik vertrouw. Als er een grote fout met Uice gemaakt kan worden, dan is dat net zo goed mogelijk met snoopy. Dus als je enige ideeën hebt, laat het dan weten.

Ben je het er wel mee eens dat Macrador en Thomas verdacht zijn (ons er even buiten gelaten)?

Laatst gewijzigd op 16-11-2011 om 16:22.
Oud 16-11-2011, 16:28
Röps
Röps is offline
Citaat:
Er wordt inderdaad gemanipuleerd, er wordt naar N&N gewezen. Maar, ander voorstel dan: Furby Feeder. Wat zou je daarvan vinden? Is wel een ervaren speler en dan blijven we niet bij de n00bs hangen...
Oud 16-11-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar wij zijn het ook niet. En als jij het niet bent, dan moet het snoopy zijn. En dat lijkt me sterk.

En hoe bedoel je "keer op keer"? Waarom waren wij precies verdacht? Eerst vanwege de stemlijstjes (een crusade begonnen door jou, trouwens) en daarna vanwege Uice. Jij staat anders ook niet echt voordelig in de lijstjes, hoor. En jij hebt net zo goed op Uice gestemd. Wij hebben al tig keer gezegd dat het een domme fout was, maar we zijn niet slecht.

Als jij niet slecht bent, bewijs het dan. Of probeer het in ieder geval. Want als jij -echt- onschuldig bent dan moet snoopy de slechterik zijn. Ik zal zo, for the sake of argument, nog even de lijstjes doorgaan.

Edit: Ik heb overigens al toegegeven dat Röps op dit moment de enige persoon is die ik vertrouw. Als er een grote fout met Uice gemaakt kan worden, dan is dat net zo goed mogelijk met snoopy. Dus als je enige ideeën hebt, laat het dan weten.

Ben je het er wel mee eens dat Macrador en Thomas verdacht zijn (ons er even buiten gelaten)?
Dat lijkt me ook heel sterk. Daarom zijn jullie nummer 1 hoofdverdachte.

Met keer op keer bedoel ik zoals ik het zeg: jullie worden verdacht, iemand leidt de aandacht af en er wordt op anderen gestemd. Dat zint me niks. En ja die crusade ben ik begonnen en daar ben ik nog steeds mee bezig

1 van de 2 is zeker wolf. Maar alle 2 lijkt me sterk, zoals gezegd, daarvoor gaat het de wolven VEEL te goed af, dat zou ze niet lukken met 2 noobs.

Citaat:
Er wordt inderdaad gemanipuleerd, er wordt naar N&N gewezen. Maar, ander voorstel dan: Furby Feeder. Wat zou je daarvan vinden? Is wel een ervaren speler en dan blijven we niet bij de n00bs hangen...
Furby Feeder lijkt me de verrader. En die willen we nu net niet ophangen.

Ik blijf op N&N, zij zijn degene van wie ik absoluut zeker ben.
Oud 16-11-2011, 16:37
Röps
Röps is offline
Als Thomas en Macrador niet beide wolf zijn, wie is dan de derde volgens jou .sann?
Oud 16-11-2011, 16:38
Verwijderd
Ik ga nog even naar de lijstjes kijken en bedenken of ik Macrador of Thomas het verdachts vind, want ik neem aan dat jullie niet met mij mee gaan. Maar mijn stem blijft staan. Iets met eer.
Oud 16-11-2011, 16:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ga nog even naar de lijstjes kijken en bedenken of ik Macrador of Thomas het verdachts vind, want ik neem aan dat jullie niet met mij mee gaan. Maar mijn stem blijft staan. Iets met eer.
Ja, en dit is dus de reden waarom ik jou verdacht vind. Nu ga je doelbewust de verrader de kans geven om er gelijkspel van te maken. Vind je dat nou zelf niet een beetje kinderachtig? "Iets met eer" pfft. Als je daadwerkelijk dorpeling bent vind ik dit heel jammer, want iedereen heeft door dat we dit alleen gaan redden als we eensgezind zijn.

Ik wil op Thomas én op Macrador stemmen, en zelfs jij moet toegeven dat die allebei verdacht zijn. Jij bent nu de enige die per se op een onschuldige speler wil stemmen.

Hopelijk zit ik er dus niet naast met snoopy, want dan moet jij wel slecht zijn en maakt die stem ook niets uit.

Edit: Als .sann zegt dat Furby Feeder de verrader is, is waarschijnlijk iemand anders de verrader, want zij wil juist wel dat de verrader opgehangen wordt.
Oud 16-11-2011, 16:50
Röps
Röps is offline
Citaat:
Eens. Zelfs als wij geen enkele fout maken kunnen we niet winnen, tenzij de wolven een fout maken. Dus er is sowieso al weinig kans.
Dit ja, dus ik wijzig nu naar Macrador. Mochten Snoopy en/of Furby écht alleen op Thomas. willen dan wijzig ik wel weer terug, maar voorlopig verander ik naar Macrador.
Oud 16-11-2011, 16:51
Nepnerd & Nerd
En fuck, ik vergeet steeds van account te wisselen. /offtopic
Oud 16-11-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dit is dus de reden waarom ik jou verdacht vind. Nu ga je doelbewust de verrader de kans geven om er gelijkspel van te maken. Vind je dat nou zelf niet een beetje kinderachtig? "Iets met eer" pfft. Als je daadwerkelijk dorpeling bent vind ik dit heel jammer, want iedereen heeft door dat we dit alleen gaan redden als we eensgezind zijn.

Ik wil op Thomas én op Macrador stemmen, en zelfs jij moet toegeven dat die allebei verdacht zijn. Jij bent nu de enige die per se op een onschuldige speler wil stemmen.

Hopelijk zit ik er dus niet naast met snoopy, want dan moet jij wel slecht zijn en maakt die stem ook niets uit.

Edit: Als .sann zegt dat Furby Feeder de verrader is, is waarschijnlijk iemand anders de verrader, want zij wil juist wel dat de verrader opgehangen wordt.
Het is niet alleen eer, het is ook zo dat jij de enige bent waar ik zeker van ben. Verder is het: Thomas OF macrador. Snoopy OF Furby Feeder.

Dan stem ik liever op degene waar ik echt zeker van ben. Dat mag je kinderachtig vinden. Prima.

Je edit ga ik niet op eens op in, vieze manipulator.

Voor de rest (Rops en OF Snoopy OF Furby Feeder en Macrador OF thomas) ik hoop dat jullie mee gaan op N&N.

Op basis van de stemrijtjes kan ik er niet achter komen of Macrador of Thomas wolf is. Thomas zegt helemaal geen woord meer, een teken dat ie zich gewonnen geeft? Het is maar een gevoel, maar als ik moet kiezen zou ik zeggen Thomas, die is inmiddels al 2 dagen stil. En het feit dat N&N liever voor Macrador lijkt te gaan zint me ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten