Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het, achteraf, misschien handiger is om met het undercoverspel een paar standaard accounts ervoor aan te maken. dan is het nog meer anoniem, en het is handig voor het forum, omdat dan niet alle namen blijven hangen in het systeem.
btw, ik doe waarschijnlijk voorlopig niet meer mee met de ww spellen, want voor mij en iedereen die meedoet is het toch niet leuk als mensen zich ergeren aan mij, al heb ik geen idee waarom.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het lijkt soms alsof spelers vergeten dat het meerendeel ruim de 20 gepasseerd is, en dat het, zeker voor een 14- of 12jarige, erg moeilijk is om direct mee te komen als het zo snel gaat. De laatste tijd doen er regelmatig nieuwe spelers mee die consequent afhaken, omdat anderen zich aan hen ergeren. De dreigende manier waarop nieuwelingen verwelkomd worden ('Als je het waagt de spelregels niet te lezen!!?!11?!) helpt ook niet mee. |
![]() |
|
Ik vind ook dat er wat overdreven werd gereageerd (hoewel ik wel snap waarom er kritiek werd gegeven, maar ik vond de toon ongehoord). Iedereen heeft een andere spelstijl, niet iedereen is van de ellenlange posts en analyses. Je moet natuurlijk wel serieus mee doen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vond de kritiek op Chicka Little terechter, hoewel ik daarvan ook wel vond dat het best op een andere toon had gekund. Uiteindelijk heeft Thomas bijna iedere avond gestemd (en er zijn nogal veel mensen die afgelopen spel een keer niet gestemd hebben) en hij kwam wel met theorieën. Die weliswaar erg vergezocht waren of nergens op sloegen, maar in principe is dat niet per se relevant. (Wij (de wolven) kwamen ook met theorieën die nergens op sloegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() volgens mij is dat wel met meerdere forumspellen, dat nieuwelingen minder snel echt geacepteerd worden, en dan groffer zijn of kritiek heel bot brengen. soory als iets raar is getypt, dit toetsenbord functioneert niet normaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het verstandig er bij te zetten dat spelers vaak hun stem in het topic door geven, maar dat de stem pas telt als deze aan de spelleider door gegeven is? Duidelijk een verschil maken tussen de spelleider en wat er in het topic gezegd wordt, bedoel ik. Sowieso zijn het nogal wat regels. Als je die allemaal achter elkaar leest, is het moeilijk alles direct te onthouden. Daar komt nog bij dat veel mensen het reallife spel kennen, en daar geef je de stem openlijk door (zoals in het topic) en niet stiekem aan de spelleider. Ik kan me de verwarring wel voor stellen. Net als dat mensen daarom niet gelijk door hebben dat wolven geen echte stem hebben (want dat hebben ze in het reallife spel wel). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar er komt nog een hele lap tekst na. Vervolgens ga je spelen en zie je dat mensen hun stem in het topic door geven. Ik snap wel dat die pm's vervolgens vergeten worden, zeker als je het reallife spel al kent. Of dat mensen denken dat ze het verkeerd begrepen hadden en juist de stem in het topic door moeten geven. Misschien is het een idee om nieuwe spelers om als spelleiders een pm te sturen naar beginners waar dat nog eens benadrukt wordt? Extra uitleg en fouten die beginners vaak maken, zonder dat je de spelregels daarmee hoeft te vervuilen. Ik weet niet of je ooit in real life de spelregels hebt uitgelegd, maar dámn.... Wat voor een vragen je dan wel niet krijgt over zaken die letterlijk gezegd hebt, omdat het toch onduidelijk of te veel informatie in één keer blijkt. En dan begin je meestal met alleen de wolven en de ziener! Laat staan alle rollen die wij er naast hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
|