Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Tweede: nu we met zoveel zijn denk ik dat er sowieso veel meer functies in zitten? Het was vorige keer ook gewoon lastig omdat we met heel weinig waren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En verder wordt het dan: 4 wolven, verrader, ziener, tovenaar, wolfsbane, leerling, jager, geliefden. Wat mij betreft ook eerste dode cupido. Sorry dat ik gisteren niks heb laten horen, maarja, het echte leven kwam er even tussen ![]() Vanavond openingsverhaal, morgen volgt hangronde 1 Even kijken hoe het za/zo gaat, maar daar komen we wel uit. In het ergste geval krijgen jullie de uitslag gewoon wat later ofzo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deelnemerslijst Undercover Weerwolfspel #1
1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk 3. Stoer. 4. RareVogel 5. Fawkes 6. Cliché 7. Lady Grey 8. Benbekant16 9. Mariken92 10. Alpaca's 11. Black Mamba 12. Rhodium 13. Pluizig Kutje 14. Pro-Ananiem 15. Yin Li 16. Isaja 17. Icesoul 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje 22. Japonica 23. the economist Controleer goed of je er op staat! Vals spelen met uc's wordt zeer streng bestraft. Vanavond krijgen jullie een pm met jullie functie.
|
Ehm, wat betekent 'de ziener kan de geliefden niet zien'? Dat als je als ziener een pm stuurt met 'hoi wie is Jantje?' (en Jantje is de geliefde) dat je dan gewoon terugkrijgt 'vertel ik lekker niet!' Alhoewel het dan ook wel duidelijk is dat het één van de geliefden is? (Toch?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een geliefde is ook áltijd een dorpeling/jager/ziener/wolf etc.. Dus je krijgt enkel die functie te horen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 |