Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En die power rangers robot was ook een goedmakertje van mijn moeder. ![]()
|
Wij kregen ook niet specifiek iets voor een goed rapport geloof ik. Aan het eind van ieder schooljaar kocht mijn moeder wel een boek voor ons voor in de zomervakantie maar ik geloof dat dat niet echt veel te maken had met het wel of niet halen van dat jaar (maar ik zou het ook niet weten want ik ben nooit blijven zitten
![]()
||
Citaat:
Of gewoon omdat je hamburgers zo onnoemelijk ranzig vindt dat je het een lijdensweg vindt om er doorheen te komen. Maar fysiek is hamburgers eten soms wel een grotere challenge, ja!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik wil eten maar er is geen eten. Laatst gewijzigd op 18-11-2011 om 19:02. Reden: Dat was niet echt vlekkeloos Nederlands. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() hadden wij eens met een tussenuur in de mediatheek gedaan op school, toen kwam die medeiatheek mens en zei: wegwezen dit is niet voor school. ik zei: meneer we doen een project daarover en we moeten precies weten hoe het daar uitziet. hij geloofde mijn smoes en we mochten blijven ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Graag gedaan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En als je die van calve niet kende, kende je deze misschien ook nog niet? ![]() Citaat:
![]()
|
|