Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had een urinewegontsteking. En was ook nogal in de war enzo. Maar nu is hij weer thuis en gaat het weer beter. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, gelukkig maar. Maar als oudere mensen in het ziekenhuis komen raken ze volgens mij sneller in de war ook enzo! Mijn oma brak haar enkel en moest daarom ook naar het ziekenhuis want ze kon niet genoeg hulp krijgen thuis, en daarna naar zo'n verzorgings/verpleeghuis achtig iets, en die was ineens heel erg vergeetachtig en alles. Kon je echt 20 keer achter elkaar hetzelfde vertellen en ze verwisselde mij moeiteloos met mijn nichtje (van 11). Maar nu is ze weer thuis en gaat het prima
![]() Maar, collegetijd! Doei! |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Later toen stuurde m'n zusje op msn een youtubelink, en ze zei "ik vind dit zo geweldig!''. Ze is nu dood. Maar nee, ik denk dat hij vooral populair is om de clip, want die is nog wel grappig. Maar het nummer, godnondeju. |
![]() |
|
de persoon heet ragna van de winkel, maar ik zag alleen dat ze in heerlen woont ofzo, verder geen rekeningnummer gevonden, ma had het op een briefje gescheven maar niet terug gevonden
|
|