Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En toen ik de nick en ava van Stoer. zag dacht ik dat jij het was ![]()
|
Morgen plaats ik ook even de statistieken, ik heb daar nu even geen tijd voor. Maar ik heb wel vaak gegniffeld, vooral om het consequent beschermen van Cliché in de eetrondes (die natuurlijk geen bescherming nodig had, en waardoor vooral de andere dorpelingen sowieso vrije vogels waren), en om zieneropvragingen die dezelfde avond werden vermoord
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Tof spel! Jammer dat er op het einde zo weinig gestemd werd. Geliefden erg goed gespeeld - Stoer was echt een verrassing als wolf.
Wat undercovers betreft: Cliché was overduidelijk; ik heb maar met één dorpeling ooit zo erg op één lijn gezeten en dat was Syori. Beetje jammer alleen dat ze achteraf geliefde bleek. Nogal makkelijk praten dan. ![]() Black Mamba/Fawkes waren niet te missen. Pluizig kutje kreeg ik pas na m'n dood door toen hij openlijk weersprak dat hij ziener was: alleen Soija haalt zo'n actie uit. Stoer. zag ik niet aankomen; had bij hem/haar echt een man in mijn hoofd. En ik was er van overtuigd dat BBK Fizzle-Fluffy was. ![]() En ik probeerde ene arPos na te doen, maar mijn schrijfstijl blijkt achteraf bij iedere post beroerder te zijn geworden. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fawkes: Sorry trouwens dat ik geen tijd had jongens, ik heb het zo ontzettend druk gehad, heb eigenlijk maar 2 hangrondes en 1 eetronde gelezen. Daarna ben ik gestopt.
![]() Mijn excuses dus voor mijn inactiviteit!! Wel raar dat niemand dat genoemd had, dat ik inactief was. Vandaar dat ik zo op benbekant16 bleef hangen omdat ik het a. een logische theorie was die vaker voorkomt in een weerwolfspel. b. Ik voor de rest niks had gelezen. (en ik had na 1 hangronde en theorie al een wolf dus ![]() Ik heb wel elke keer, ook toen ik naar Londen was, netjes gestemd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ffffffff jammer dat de hulpjes de laatste twee dagen niet stemden, dan had Derk nog een keuze tussen drie (of twee) moeten maken. Maar met gelijkspel heb ik ook wel vrede, het was een leuk potje
![]() En OH @ Mariken en Snaartje, ik dacht dat Mariken Paranoïde was door haar lange posts en gevaarlijke analyses, en ik dacht dat we haar daarom gingen eten (vermoeden van gevaarlijke/sterke speler); maar Snaartje was Para zelf ![]() Bedankt voor het spelleiden Martiño!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() In hangronde 1 dacht ik met een ''noobww'' te maken te hebben, dus ik dacht die pak ik wel even ![]() Maar in de loop van het spel merkte ik dat Alpaca's toch wel duidelijke en goede posts maakte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wel een komisch spel, ook al ging ik meteen dood. Nog wel bijna gewonnen!
Ik wist overigens niet (zeker) dat Cliché Vowel was. Verder jammer dat mensen zo vaak niet stemden, en dat het weer pijnlijk duidelijk werd dat er naar mijn Grote Wijsheden van een Zeer Slimme Forumer geluisterd moet worden en bluffen gewoon onbeperkt toegestaan moet zijn. En Severus was echt overduidelijk. ![]() |
![]() |
|
Ik wil echt niet meer slecht zijn, ik wist echt niet wat ik moest zeggen
![]() ![]() |
![]() |
|
Ohja, nog een fun fact: Rhodium was eigenlijk de jager! Maar net nadat Fawkes om vervanging vroeg (die dorpeling was), vroeg Rhodium ook om vervanging! Toen heb ik toch maar functies verwisseld met een andere dorpeling om zo te voorkomen dat de jager uit het spel zou verdwijnen.
||
Citaat:
![]() Oh nee! Severus heb ik ook gevonden. En ik dacht dat jij (.sann dus) Stoer. was, maar dat kwam door de kleuren van de avatars (en dan versterkt door de s en de punt misschien) denk ik. ![]() En verder was ik Mariken92, maar ik geloof niet dat dat echt een verrassing is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn regelmatig wolven gepakt, omdat een dorpeling stiekem iets anders stemde en daarmee meer informatie verkreeg. Moet niet iedereen het gaan doen, natuurlijk, en al helemaal niet als je er mogelijk zelf uit vliegt... Maar als de info op tijd door gegeven wordt, is best een aardige tactiek in de eerste rondes. |
![]() |
|
Vond het wel jammer dat ik hem deze keer gemist had, was te laat met inschrijven en ik ben altijd wel te porren voor iets nieuws. Ik dacht ik laat dat hele spel wel met rust, straks verraad ik dat ik er iig niet in zit
![]() Heb nog een beetje zitten kijken wie nou wie was, maar alleen Black mamba was me 100% duidelijk ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Bedankt trouwens voor het goede spelleiden, dat zal vooral dit spel niet zo'n gemakkelijke taak zijn geweest (o.a. omdat het in de drukke decembermaand viel). ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Voor wie het weten wil, mijn beschermingsgeschiedenis is trouwens als volgt: - Eetronde 1: Mariken92, omdat ik dacht dat ze VeGs was en dus nog heel belangrijk voor ons kon zijn.* - Eetronde 2: Pluizig Kutje, vanwege zienerpotentie. - Eetronde 3: Pluizig Kutje. - Eetronde 4: Pluizig Kutje. - Eetronde 5: Cliché, vanwege ziener-zijn. - Eetronde 6: Cliché.** - Eetronde 7: Cliché. * Ik had ook Icesoul overwogen, omdat ik ergens wel verwachtte dat de wolven hem vanwege het UC-gedoe zouden opeten. Alleen uiteindelijk niet gedaan vanwege zijn geringe activiteit. ![]() ** Deze eetronde had het ondanks mijn bescherming toch fout kunnen aflopen voor Cliché, tenminste als ze geen geliefde was geweest met een wolf. Alhoewel ik mijn bescherm-PM al ruim van tevoren had verstuurd, had de Spelleider er in zijn haast overheen gekeken en de bescherming dus niet meegenomen in de uitslag voor eetronde 6. ![]() ![]() ![]() ![]() Wat mijn stemmen in de hangrondes betreft: deze waren allen naar waarheid, met uitzondering van de stem van hangronde 1 (maar de echte stem van die ronde heb ik na het einde van eetronde 1 kenbaar gemaakt, zoals iedereen weet). Verder trouwens nog een klein tidbitje. ![]() ![]() De volgende dag vroeg ik de Spelleider per PM of ik deze informatie in het topic zou mogen gebruiken. Dat mocht, alhoewel hij er wel de kanttekening bij plaatste dat dat soort informatie toch niet door de andere spelers gecontroleerd kon worden en ik er problemen mee zou kunnen krijgen. Daar had hij gelijk in natuurlijk, en omdat ik eerlijk gezegd ook geen zin had in de stof die het eventueel zou kunnen doen opwaaien, besloot ik toen maar om het voor mezelf te houden. Een tijdje heb ik toen gedacht dat Cliché geliefde was met Yin Li, maar daar stapte ik later van af (vanaf het moment dat Stoer. in beeld kwam als Yin Li's geliefde). Toen ik rond hangronde 5 vermoedens begon te krijgen dat Cliché ziener was en Yin Li vlak daarna stierf en geen geliefde bleek te zijn, heb ik de informatie van de aanwezigheidslijst compleet naast me neergelegd, omdat ik fout zat met mijn vermoedens richting Cliché en Yin Li (en nee, Cliché kon toen ook geen wolf voor mij zijn, omdat ze anders niet zo fervent had geprobeerd om Yin Li opgehangen te krijgen). Bovendien dacht ik: "Het feit dat ze in hun privéberichten hebben geneusd, zal wel zijn omdat ze met hun UC aan het PM'en waren met een niet-speler. Men kan met z'n UC immers ook berichten versturen aan een niet-speler, die op de hoogte is van de ware identiteit van de UC." Vervolgens heb ik een tijdje een tunnelvisie gehad bij Cliché: ze was ziener, dus ze was goed en dus heilig. ![]() ![]() Achteraf heb ik er dus toch wel een klein beetje spijt van dat ik deze informatie niet in het topic heb gegooid, want stuk voor stuk bleken deze personen dus mensen te zijn die we opgehangen moesten hebben. ![]() ![]() Zo, en nu ga ik even een quiche uit de oven halen en oppeuzelen. *maag rommel doet* ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 90 Stoer. | 106 | 09-02-2012 13:08 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |