Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Zal ik gewoon het lijstje posten dat ik al sinds het begin heb om op te spieken? Onder een spoiler natuurlijk!

(voor iedereen die nu gaat roepen 'mimimiiimimi-anoniem-jewasnieteerlijkmetdefuncties', ik heb het lijstje pas NA de functieverdeling gekregen en heb het zelden geraadpleegd, alleen af en toe om te kijken wie ik boos moest aanspreken ALS ER NIET GESTEMD WERD enzovoorts. Tot in de laatste ronde wist ik nog steeds niet uit het hoofd wie wie was)

Ja Severus is toch typerend in dr taal, lengte en analyse.

Huhuh, ik had toen Spelleider gepmd dat de hang/eetronde niet versneld mocht worden, vanwege mogelijke beïnvloeding.
Want mocht Yin Li hangen en slecht zijn, dan was ik meteen ziener-verdacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Nouja, na drie weken iedere avond spelleiden vind ik wel dat ik het recht heb om gelijkspel uit te roepen. Iedereen is dood, dus ik vind het maar een beetje suf! Boooo! Slecht gespeeld jongens.
Gelijkspel het is dan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:52
Spelleider
Spelleider is offline
Hieronder het UC-lijstje! Niet spieken als je het nog niet wil weten!

Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-07-2012 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:53
Verwijderd
Stoer & Spaanse Kraag had ik echt niet verwacht. Gaaf
Met citaat reageren
Martiño
Martiño is offline
De geliefden hebben wel heel goed gespeeld, ze waren echt millimeters weg van de overwinning... Het briljantste vind ik overigens nog steeds dat Black Mamba op een gegeven moment consequent Cliché beschermde
Verwijderd
Ik wist het van Stoer
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stoer & Spaanse Kraag had ik echt niet verwacht. Gaaf
Spaanse Kraag heeft anders een aantal keer verkeerd gepost, ik dacht dat iedereen dat wel wist.

En toen ik de nick en ava van Stoer. zag dacht ik dat jij het was En ik was niet de enige want Absinthe dacht het ook!
Oud 23-12-2011, 19:55
Verwijderd
Ik dacht in eerste instantie ook dat Sann Stoer was. Maar toen klikte ik verkeerd in de banman, en kwam ik erachter wie Sann wel was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:57
flyaway
flyaway is offline
Ah wat gaaf Dankjewel Martin!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Spaanse Kraag heeft anders een aantal keer verkeerd gepost, ik dacht dat iedereen dat wel wist.

En toen ik de nick en ava van Stoer. zag dacht ik dat jij het was En ik was niet de enige want Absinthe dacht het ook!
Ik dacht dat ze Lady Grey was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:58
Verwijderd
Lorelei was er van overtuigd dat ik Fawkes was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:59
Martiño
Martiño is offline
Morgen plaats ik ook even de statistieken, ik heb daar nu even geen tijd voor. Maar ik heb wel vaak gegniffeld, vooral om het consequent beschermen van Cliché in de eetrondes (die natuurlijk geen bescherming nodig had, en waardoor vooral de andere dorpelingen sowieso vrije vogels waren), en om zieneropvragingen die dezelfde avond werden vermoord altijd handig. Ohja, en dat er op een gegeven moment alleen maar dorpelingen werden opgehangen en de wolven en geliefden er lustig op los manipuleerden
Oud 23-12-2011, 20:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ha, ik hoefde er niet eens voor op het lijstje te kijken om te weten wie Fawkes was.

Wat ik ook wel grappig vond is dat jij en Fawkes volgensmij direct begonnen te kibbelen <3
Oud 23-12-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik hoefde er niet eens voor op het lijstje te kijken om te weten wie Fawkes was.

Wat ik ook wel grappig vond is dat jij en Fawkes volgensmij direct begonnen te kibbelen <3
Ik wist gelijk dat hij het was ja En ik zat tegen Lorelei: van aargh stomme kut archont blegh blegh. En toen zei zij: JA INDERDAAD BAH. En toen bleek dat ze dacht dat ik Fawkes was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:05
VeGs
VeGs is offline
Tof spel! Jammer dat er op het einde zo weinig gestemd werd. Geliefden erg goed gespeeld - Stoer was echt een verrassing als wolf.

Wat undercovers betreft:

Cliché was overduidelijk; ik heb maar met één dorpeling ooit zo erg op één lijn gezeten en dat was Syori. Beetje jammer alleen dat ze achteraf geliefde bleek. Nogal makkelijk praten dan.

Black Mamba/Fawkes waren niet te missen. Pluizig kutje kreeg ik pas na m'n dood door toen hij openlijk weersprak dat hij ziener was: alleen Soija haalt zo'n actie uit.

Stoer. zag ik niet aankomen; had bij hem/haar echt een man in mijn hoofd. En ik was er van overtuigd dat BBK Fizzle-Fluffy was.

En ik probeerde ene arPos na te doen, maar mijn schrijfstijl blijkt achteraf bij iedere post beroerder te zijn geworden. Excuus voor de onleesbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:06
Verwijderd
Fawkes: Sorry trouwens dat ik geen tijd had jongens, ik heb het zo ontzettend druk gehad, heb eigenlijk maar 2 hangrondes en 1 eetronde gelezen. Daarna ben ik gestopt.

Mijn excuses dus voor mijn inactiviteit!! Wel raar dat niemand dat genoemd had, dat ik inactief was.

Vandaar dat ik zo op benbekant16 bleef hangen omdat ik het
a. een logische theorie was die vaker voorkomt in een weerwolfspel.

b. Ik voor de rest niks had gelezen.

(en ik had na 1 hangronde en theorie al een wolf dus )

Ik heb wel elke keer, ook toen ik naar Londen was, netjes gestemd.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:07
Verwijderd
Ik dacht heel lang dat Absinthe BBK16 was trouwens, maar die speelde dus helemaal niet mee ik vond d'r al zo stom
Met citaat reageren
Verwijderd
Ah, cliché kon ook dinges zijn natuurliojk.

DErrik B., wist ik maar wie dat waren. <3

En Saints is d elaatste naam van Archont dus?

Kutjeplof had ik ook niet verwacht. Was wel een beetje boos dat iemand anders ook kut in de naam had.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ongelofelijk dat het sann. was

Ik dacht even dat ze Stoer was.
Met citaat reageren
Verwijderd
En wtf para speelde dus wel mee Ze zei tegen mij van niet
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:

Kutjeplof had ik ook niet verwacht. Was wel een beetje boos dat iemand anders ook kut in de naam had.
Nee. Solero - Archont - Michelangelo - Saints
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:08
Verwijderd
Ja, er spelen ook allemaal mensen mee die ik niet had verwacht
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:09
benbekant16
benbekant16 is offline
Ffffffff jammer dat de hulpjes de laatste twee dagen niet stemden, dan had Derk nog een keuze tussen drie (of twee) moeten maken. Maar met gelijkspel heb ik ook wel vrede, het was een leuk potje

En OH @ Mariken en Snaartje, ik dacht dat Mariken Paranoïde was door haar lange posts en gevaarlijke analyses, en ik dacht dat we haar daarom gingen eten (vermoeden van gevaarlijke/sterke speler); maar Snaartje was Para zelf

Bedankt voor het spelleiden Martiño!
Oud 23-12-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
En Martin bedankt voor het spelleiden
Dit ja!

Lijkt me verschrikkelijk als er zoveel mensen niet stemmen en je zoveel energie erin moet steken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:11
Verwijderd
Nu ik erover nadenk had ik eigenlijk wel kunnen weten dat Mariken Em was. Ze speelde net zoals Em in het Admin weerwolfspel
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
De geliefden hebben wel heel goed gespeeld, ze waren echt millimeters weg van de overwinning... Het briljantste vind ik overigens nog steeds dat Black Mamba op een gegeven moment consequent Cliché beschermde
Die was ziener, dat wist ik eigenlijk wel eerlijk gezegd, omdat ze mij zo fel verdedigde.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Black Mamba/Fawkes waren niet te missen.
Alpaca (sann.) was ook zo raar bezig, ik kon mij niet meer inhouden

In hangronde 1 dacht ik met een ''noobww'' te maken te hebben, dus ik dacht die pak ik wel even

Maar in de loop van het spel merkte ik dat Alpaca's toch wel duidelijke en goede posts maakte
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alpaca (sann.) was ook zo raar bezig, ik kon mij niet meer inhouden

In hangronde 1 dacht ik met een ''noobww'' te maken te hebben, dus ik dacht die pak ik wel even

Maar in de loop van het spel merkte ik dat Alpaca's toch wel duidelijke en goede posts maakte
Welnee, je deed zelf belachelijk. Maar goed, die meningsverschillen hebben we wel vaker
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Welnee, je deed zelf belachelijk. Maar goed, die meningsverschillen hebben we wel vaker
Daarom , jij maakte allemaal denkfouten.
Ik denk wel dat Martino zich helemaal kapot heeft gelachen.

Oh en black mamba: Ik heb dit spel dus wel al mijn theorie(en) goed gehad
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wel een komisch spel, ook al ging ik meteen dood. Nog wel bijna gewonnen!

Ik wist overigens niet (zeker) dat Cliché Vowel was.

Verder jammer dat mensen zo vaak niet stemden, en dat het weer pijnlijk duidelijk werd dat er naar mijn Grote Wijsheden van een Zeer Slimme Forumer geluisterd moet worden en bluffen gewoon onbeperkt toegestaan moet zijn.

En Severus was echt overduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Daarom , jij maakte allemaal denkfouten.
Ik denk wel dat Martino zich helemaal kapot heeft gelachen.

Oh en black mamba: Ik heb dit spel dus wel al mijn theorie(en) goed gehad
Het was ronde 1
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:21
Verwijderd
Ik ging wel expres niet random stemmen omdat jullie dan zouden weten dat ik het was. Maar niemand wist het dus. Gaaf
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:21
Verwijderd
En frustrerend WANT NIEMAND DEED LUISTEREN
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:22
Verwijderd
Deadlock wist de enige die gelijk wist wie ik was (herkende) en toen die zei dat ie het topic las omdat het zo'n mooi reltopic aan het worden was stopte ik maar met ruzie maken

Want als Deadlock het weerwolfspel gaat lezen is er iets echt mis.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:22
Röps
Röps is offline
Ik wil echt niet meer slecht zijn, ik wist echt niet wat ik moest zeggen Pas met de geliefdenjacht kwam ik los, en op een gegeven moment heb ik die jacht gestaakt omdat het voor de winstkansen wel aardig zou zijn als Black Mamba gehangen zou worden Daarna was het hopen dat Lady en Kutjeplof zouden stemmen maar dat deden ze niet...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:32
Martiño
Martiño is offline
Ohja, nog een fun fact: Rhodium was eigenlijk de jager! Maar net nadat Fawkes om vervanging vroeg (die dorpeling was), vroeg Rhodium ook om vervanging! Toen heb ik toch maar functies verwisseld met een andere dorpeling om zo te voorkomen dat de jager uit het spel zou verdwijnen.
Oud 23-12-2011, 20:34
Em.
Em. is offline
Citaat:
Fawkes was Archont ja, denk ik. Black Mamba sowieso Severus

Ik speelde onder de naam
Spoiler
Jij was de enige die ik wist, omdat ik toen ik al een tijdje dood was, gekeken had wie jij was.

Oh nee! Severus heb ik ook gevonden.

En ik dacht dat jij (.sann dus) Stoer. was, maar dat kwam door de kleuren van de avatars (en dan versterkt door de s en de punt misschien) denk ik.

En verder was ik Mariken92, maar ik geloof niet dat dat echt een verrassing is!
Oud 23-12-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:

Niks waren Het was enkel Lisa.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:48
Verwijderd
Ik dacht zeker te weten dat Mariken Vowel was, maar ik heb volgens mij nooit gespeeld met Em.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:49
Verwijderd
Ik heb meegespeeld omdat ik dacht ha, undercover, wellicht hervind ik mijn oude wwspelpassie. Dat heb ik niet. Het lag niet aan mijn imago, maar aan hoe het spel gespeeld wordt. Ik kan oprecht zeggen dat ik het gewoon naar vind hoe voornamelijk Severus heeft gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 20:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was inderdaad superirritant! Het was al genoeg gedoe om al die uc's uit elkaar te houden, zeker toen jullie in het begin met 23 waren, ik werd er tureluurs van. En dan moest ik ook nog heel erg opletten dat ik niet per ongeluk de zienerberichten voor kutjeplof naar pluizig kutje stuurde. Of pluizig kutje een waarschuwing stuurde omdat kutjeplof voor de zoveelste keer niet had gestemd.
Oud 23-12-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Dat was inderdaad superirritant! Het was al genoeg gedoe om al die uc's uit elkaar te houden, zeker toen jullie in het begin met 23 waren, ik werd er tureluurs van. En dan moest ik ook nog heel erg opletten dat ik niet per ongeluk de zienerberichten voor kutjeplof naar pluizig kutje stuurde. Of pluizig kutje een waarschuwing stuurde omdat kutjeplof voor de zoveelste keer niet had gestemd.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan en wil je nogmaals bedanken voor je inzet Lijkt me inderdaad kutjeprut
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 21:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb meegespeeld omdat ik dacht ha, undercover, wellicht hervind ik mijn oude wwspelpassie. Dat heb ik niet. Het lag niet aan mijn imago, maar aan hoe het spel gespeeld wordt. Ik kan oprecht zeggen dat ik het gewoon naar vind hoe voornamelijk Severus heeft gespeeld.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 21:16
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Hoezo?
Ik kon het gerant op BM ook niet helemaal volgen?

Er zijn regelmatig wolven gepakt, omdat een dorpeling stiekem iets anders stemde en daarmee meer informatie verkreeg. Moet niet iedereen het gaan doen, natuurlijk, en al helemaal niet als je er mogelijk zelf uit vliegt... Maar als de info op tijd door gegeven wordt, is best een aardige tactiek in de eerste rondes.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 21:27
Daboman
Daboman is offline
Vond het wel jammer dat ik hem deze keer gemist had, was te laat met inschrijven en ik ben altijd wel te porren voor iets nieuws. Ik dacht ik laat dat hele spel wel met rust, straks verraad ik dat ik er iig niet in zit Ik wilde met iemand erover praten nameljik maar ik dacht oeps, straks zit hij in dat spel terwijl ik denk dat ik tegen een outsider praat.

Heb nog een beetje zitten kijken wie nou wie was, maar alleen Black mamba was me 100% duidelijk Volgens mij heb ik ook nog ergens gedacht dat Fawkes wel Saints zal zijn.
Oud 23-12-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Dat was een interessant spel.
Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk het hele undercovergebeuren een beetje desoriënterend vond; zonder die vertrouwde gezichten of herkenningspunten is het net alsof je in het duister tast en dus voelde ik me als een vis uit het water. Ik werd er in ieder geval wel nog meer paranoïde van dan ik normaal zou zijn, althans in eerste instantie; pas in de latere stadia raakte ik er een beetje aan gewend. Volgende keer toch maar weer een lekker traditioneel spel, wat mij betreft.

Bedankt trouwens voor het goede spelleiden, dat zal vooral dit spel niet zo'n gemakkelijke taak zijn geweest (o.a. omdat het in de drukke decembermaand viel).

Citaat:
Dat Black Mamba severus was leek me wel duidelijk
Ik had me nog zó voorgenomen om me anders voor te doen en me in te houden dit spel, zodat niemand me zou herkennen - maar het is me niet gelukt. Aard van 't beestje, I guess.

Citaat:
Hieronder het UC-lijstje! Niet spieken als je het nog niet wil weten!

Spoiler
Grappig, ik zat dus bij maar één persoon goed met mijn vermoedens, namelijk Fawkes. Mariken92 had ik voor VeGs aangezien, Kaylee Frye voor Soija en Derk Boerrigter voor Dark Phoenix. Van de rest had ik totaal geen idee wie ze konden zijn.

Citaat:
Ja, nadat ze de tovenaar (ik dus) voor de zoveelste keer duidelijk vrijsprak, was het voor mij eindelijk zeker dat ze de ziener was en aldus heb ik haar beschermd. Dat ze geliefde was, realiseerde ik me pas later (te laat...). Ik heb als first-time tovenaar vooral geprobeerd naar de ziener te zoeken en deze vervolgens te beschermen (dat leek mij namelijk wel de belangrijkste taak van een tovenaar), alleen jammer dat deze uiteindelijk geliefde bleek te zijn dus.

Voor wie het weten wil, mijn beschermingsgeschiedenis is trouwens als volgt:

- Eetronde 1: Mariken92, omdat ik dacht dat ze VeGs was en dus nog heel belangrijk voor ons kon zijn.*
- Eetronde 2: Pluizig Kutje, vanwege zienerpotentie.
- Eetronde 3: Pluizig Kutje.
- Eetronde 4: Pluizig Kutje.
- Eetronde 5: Cliché, vanwege ziener-zijn.
- Eetronde 6: Cliché.**
- Eetronde 7: Cliché.

* Ik had ook Icesoul overwogen, omdat ik ergens wel verwachtte dat de wolven hem vanwege het UC-gedoe zouden opeten. Alleen uiteindelijk niet gedaan vanwege zijn geringe activiteit.

** Deze eetronde had het ondanks mijn bescherming toch fout kunnen aflopen voor Cliché, tenminste als ze geen geliefde was geweest met een wolf. Alhoewel ik mijn bescherm-PM al ruim van tevoren had verstuurd, had de Spelleider er in zijn haast overheen gekeken en de bescherming dus niet meegenomen in de uitslag voor eetronde 6. Toen deze mij er vervolgens tijdens hangronde 7 op aansprak en zei dat ik niet had beschermd, schrok ik me helemaal dood. Toen meteen screenshots gemaakt van mijn PM en deze naar de Spelleider verstuurd, en toen bleek dus dat hij het over het hoofd had gezien. Uiteraard was Cliché niet uitverkoren als hapje, dus toch eind goed al goed.

Wat mijn stemmen in de hangrondes betreft: deze waren allen naar waarheid, met uitzondering van de stem van hangronde 1 (maar de echte stem van die ronde heb ik na het einde van eetronde 1 kenbaar gemaakt, zoals iedereen weet).

Verder trouwens nog een klein tidbitje. Op de avond van 2 december, vlak na het einde van eetronde 1, had ik ook de "Actieve gebruikers op dit moment"-lijst in de gaten gehouden. Ik zag toen dat Benbekant16, Cliché en Yin Li in hun privéberichten hadden zitten neuzen. BBK16 het eerst, en Cliché en Yin Li iets later (toen BBK16 alweer uit de lijst was verdwenen). Cliché en Yin Li waren toen gelijktijdig on-line. Eerst waren ze ook op hetzelfde moment in hun privéberichten aan het kijken, daarna ging de een weer het UCWWS-topic bekijken en de ander ging in hetzelfde topic reageren. Na enkele refreshes zag ik dat Cliché weer in haar privéberichten aan het neuzen was, terwijl Yin Li nog in het topic bezig was. Nog een paar refreshes later was het precies omgedraaid. Aan de hand daarvan dacht ik dat die twee dus met elkaar aan het communiceren waren, en dacht ik dat ze óf geliefden óf wolven waren ('k neigde op dat moment het meest naar geliefden).

De volgende dag vroeg ik de Spelleider per PM of ik deze informatie in het topic zou mogen gebruiken. Dat mocht, alhoewel hij er wel de kanttekening bij plaatste dat dat soort informatie toch niet door de andere spelers gecontroleerd kon worden en ik er problemen mee zou kunnen krijgen. Daar had hij gelijk in natuurlijk, en omdat ik eerlijk gezegd ook geen zin had in de stof die het eventueel zou kunnen doen opwaaien, besloot ik toen maar om het voor mezelf te houden. Een tijdje heb ik toen gedacht dat Cliché geliefde was met Yin Li, maar daar stapte ik later van af (vanaf het moment dat Stoer. in beeld kwam als Yin Li's geliefde). Toen ik rond hangronde 5 vermoedens begon te krijgen dat Cliché ziener was en Yin Li vlak daarna stierf en geen geliefde bleek te zijn, heb ik de informatie van de aanwezigheidslijst compleet naast me neergelegd, omdat ik fout zat met mijn vermoedens richting Cliché en Yin Li (en nee, Cliché kon toen ook geen wolf voor mij zijn, omdat ze anders niet zo fervent had geprobeerd om Yin Li opgehangen te krijgen). Bovendien dacht ik: "Het feit dat ze in hun privéberichten hebben geneusd, zal wel zijn omdat ze met hun UC aan het PM'en waren met een niet-speler. Men kan met z'n UC immers ook berichten versturen aan een niet-speler, die op de hoogte is van de ware identiteit van de UC."

Vervolgens heb ik een tijdje een tunnelvisie gehad bij Cliché: ze was ziener, dus ze was goed en dus heilig. Later begon het me echter niet zo lekker te zitten dat ze niet zo meeging met bepaalde rake observaties, en toen eenmaal na de dood van Alpaca's bleek dat de geliefden beiden speciale functies moesten hebben, heb ik Cliché nogmaals onder de loep genomen en toen kwam ik dus uiteindelijk tot de conclusie dat ze inderdaad geliefde moest zijn... alleen dus met iemand anders dan Yin Li.

Achteraf heb ik er dus toch wel een klein beetje spijt van dat ik deze informatie niet in het topic heb gegooid, want stuk voor stuk bleken deze personen dus mensen te zijn die we opgehangen moesten hebben. Maar ach, uiteindelijk was de voornaamste informatie inderdaad toch vooral in het topic te vinden, dus in dat opzicht heb ik er dan weer geen spijt van.

Zo, en nu ga ik even een quiche uit de oven halen en oppeuzelen. *maag rommel doet*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 22:01
Röps
Röps is offline
Citaat:
* Ik had ook Icesoul overwogen, omdat ik ergens wel verwachtte dat de wolven hem vanwege het UC-gedoe zouden opeten. Alleen uiteindelijk niet gedaan vanwege zijn geringe activiteit.
We wilden die discussie wat voeden inderdaad en daarom aten we hem op Lukte niet echt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 22:03
flyaway
flyaway is offline
Eigenlijk vind ik dat niet eerlijk @BM
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik dat niet eerlijk @BM
Wat niet? Iedereen weet toch dat je in de gaten gehouden kan worden? Daarom ben ik altijd onzichtbaar in de onlinelijst als ik WWS speel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten