Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Overigens voel ik me fukking misselijk. Geen idee waarom ineens. Heb ook niks rasrs gegeten ofzo.
![]() Ik moest net barfen, dus nu durf ik m'n avobdeten niet op te eten. Plak roggenbrood en camilkethee dan maar. Dat werkt toch tegen buik/maagpijn?
|
Nog dromeriger dan Jose Gonzales? Jeutje. Zal het wel checken als ik weer internet heb.
Wat nog wel even kan duren, wsnt m'n huisgenote deed 't steeds niet en vanmiddag hing er ern briefje aan m'n deur dat 't 'r niet zo goed lukte en dat ze wegging en dat we 't dus volgende week maar moesten proberen. Ja gvd! Ze doet ook altijd d'r deur op slot, dus ik kan ook niet bij de modem en het briefje met de inlogcode heeft ze ook in d'r kamer gelegd. ![]() Edit: *purrr* Ik heb eigenlijk nooit fruit in huis. Sowieso niks wat binnen een week kan bederven. ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, qua teksten vind ik. Of iig bij een paar liedjes want niet van alles ken ik de tekst. Jose Gonzales is vooral van ''oooh liefde liefde dingen liefde!!@~!'', en James Vincent van het ''ze komen, uit de bossen, op paarden en in grijze mantels!!@~!~''. Misschien is dromeriger niet het goede woord, maar eerder sprookjesachtiger.
En whut @ Kamergenote. Als het internet gemeenschappelijk is moet het toch voor ieder bereikbaar zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou ja, het was ooit mijn kamer en ik heb 't internet ooit aangevraagd, maar toen kwam zij terug en verhuisde ik naar de andere kamer en bleek dat het overzetten van 't internet fucking lang zou duren, dus toen hebben we 'm maar laten staan. Maar vorige week ging de modem dus kapot en kregen we een nieuwe, maar zij maakt superlange dagen en valt 's avonds zowat meteen in slaap, dus daarom was 't niet gefikst... En nu nog steeds niet, grrr. Ik betaal er dus wel voor, voor ons beiden.
![]() Over McMorrow: i see! Klinkt tof, ik hou wel van vage teksten..soms.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|