Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2012, 16:22
Vesta
Vesta is offline
Dat ik mij na de vakantie om 8:00 moet melden, de hele week, omdat ik 5 keer te laat ben gekomen
Advertentie
Oud 05-01-2012, 16:30
Vowel
Vowel is offline
Tja, dat is je eigen schuld, hè?
Oud 05-01-2012, 21:16
Martiño
Martiño is offline
http://www.osv-amsterdam.nl/nieuws_E...d.asp?nid=5189

Een bericht op de site van de voetbalvereniging waar een tijdje geleden een voetballer een 77-jarige toeschouwer met een karatetrap aanviel, waardoor deze in een coma raakte en vandaag overleed. Dit is waarschijnlijk het eerste in memoriam dat ik zie dat in Comic Sans is geschreven.
Oud 06-01-2012, 04:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou leuk, ik geef nog eens een rondje. 18 euro kwijt, omdat iedereen allemaal vage sterke drankjes wou en ik heb er uiteindelijk maar 2 biertjes voor teruggekregen en nog een hele tijd zonder drinken gezeten ook. Leuk hoor, cheapskates!
Srsly, volgende keer ga ik weer met mannen uit, die verwachten namelijk meestal niet dat hun drank voor ze gehaald wordt.
Oud 06-01-2012, 13:41
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nou leuk, ik geef nog eens een rondje. 18 euro kwijt, omdat iedereen allemaal vage sterke drankjes wou en ik heb er uiteindelijk maar 2 biertjes voor teruggekregen en nog een hele tijd zonder drinken gezeten ook. Leuk hoor, cheapskates!
Srsly, volgende keer ga ik weer met mannen uit, die verwachten namelijk meestal niet dat hun drank voor ze gehaald wordt.
Ja eeh dan moet je geen rondje geven.
Oud 06-01-2012, 16:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja eeh dan moet je geen rondje geven.
Dat doe ik normaal altijd, want ik vind dat rondjes halen iets is wat hoort. Dat heb ik iig zo geleerd en met de mensen uit mijn vriendengroep gaat dat altijd prima.
Maar met deze mensen ga ik niet zo vaak uit of eigenlijk alleen als er ook nog een groep mannen bij is, en die halen dan (volgens mij) meestal de drankjes. Maar dat bedacht ik me gisteravond dus niet.
Oud 06-01-2012, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Teveel betalen in de supermarkt omdat die kut geen korting heeft doorgerekend

En er thuis pas achter komen.
Oud 07-01-2012, 23:03
Geel
Geel is offline
Op Facebook een statusupdate.

Citaat:
Badje gevult met bad shit, music playing out loud, en gewoon genieten van een nice hot bath!
nnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggnnnnngggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngnnnnnng ggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng

Niet alleen de spelfouten, maar ook de inhoud....ggaaaaaaah
Oud 09-01-2012, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alleen slapen.
Oud 09-01-2012, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zometeen Italiaans. Daar heb ik zo hard geen zin in.
Oud 09-01-2012, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Op Facebook een statusupdate.

nnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggnnnnngggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngnnnnnng ggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng

Niet alleen de spelfouten, maar ook de inhoud....ggaaaaaaah
he bah, een bad gevuld met poep en dan nog slechte ook.
Oud 09-01-2012, 12:45
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat ik slecht contact heb onderhouden met mijn omgeving afgelopen tijd en nu een lading shitnieuws te laat ontvang.
Oud 09-01-2012, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat vreselijke wijf bij de AH, te langzaam voor woorden, maar wel ouwehoeren!
En toen stond ik ook nog zonder benzine

Maandag
Oud 10-01-2012, 13:09
Verwijderd
Mijn vader.
Oud 10-01-2012, 13:26
Verwijderd
Bruno Mars
Oud 10-01-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Bruno Mars
+1
Oud 10-01-2012, 13:32
Martiño
Martiño is offline
Gooi een granaat naar hem!
Oud 10-01-2012, 14:07
Verwijderd
- Alle lessen vielen vandaag uit dus voor niks gereisd
- Huis niet gekregen, KAK
- Nog duizend dingen te doen
- Komende donderdag naar Bergen op Zoom reizen dus een dagje treinen/bussen
- ALLE ELLENDE KOMT IN EEN KEER GVD
Oud 10-01-2012, 17:38
Verwijderd
Verkeersdeelnemers die, ondanks een rijbewijs, totaal geen overzicht, awareness en vooruitziende blik hebben en wanneer zich een situatie voordoet waarbij ze éven uit het gebruikelijke stramien gehaald worden je een levensgevaarlijke situatie krijgt.
Oud 10-01-2012, 17:49
Miekje*
Miekje* is offline
Dat we op school met Burgerschap (waar je dus leert een goede normale burger te zijn, en om vooral niet op te vallen want stel je eens voor!!!) verplicht naar Supersize Me moesten kijken. Wat vreselijk walgelijk. Ja, iedereen weet dat obesitas in Amerika een groot probleem is en dat Mac superongezond is en zo langzaamaan de hele wereld verovert. Seriously, dat waren ook de punten waarom we het moesten kijken. Dat weet ik ook wel zonder naar belachelijk dikke mensen in karretjes te moeten kijken die de hele dag Mac naar binnen stouwen, met een gestoorde journalist die dat na gaat doen.
Oud 10-01-2012, 17:50
Martiño
Martiño is offline
Dit overtuigt mij, ik ga nu naar de snackbar

Oh, en ik waardeer het niet dat dropfruitduo's zo lekker zijn weer een halve zak leeg
Oud 10-01-2012, 23:44
Verwijderd
Citaat:

Oh, en ik waardeer het niet dat dropfruitduo's zo lekker zijn weer een halve zak leeg
dropfruitduo's zijn echt goddelijk, ik kan zonder probleem een hele zak leegeten.
Oud 11-01-2012, 09:18
Carn
Carn is offline
Ja inderdaad. Dropfruitduo's en die Autodrop-variant; nomnom
Oud 11-01-2012, 09:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
- Huis niet gekregen, KAK
Sucks dude. Ik heb Absinthe even verwittigd; die weet misschien nog wel wat.
Oud 11-01-2012, 16:04
Verwijderd
Ik word nu al weken af en toe gebeld door iemand met een onbekend nummer. Die persoon laat m'n telefoon dan ook maar 1x rinkelen, dus ik ben altijd te laat met opnemen. Aaargh, hou daar gewoon mee op, laat me opnemen of stop met bellen
Oud 11-01-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik word nu al weken af en toe gebeld door iemand met een onbekend nummer. Die persoon laat m'n telefoon dan ook maar 1x rinkelen, dus ik ben altijd te laat met opnemen. Aaargh, hou daar gewoon mee op, laat me opnemen of stop met bellen
Ik had een keer hetzelfde, na 20x was ik eindelijk een keer op tijd. Was het zo'n telemarketing bedrijf die me iets wilde verkopen. Ik had ook best wel in de stress gezeten omdat ik allemaal rare dingen dacht over wie het zou kunnen zijn.
Oud 11-01-2012, 16:51
Verwijderd
Sounds like telemarketing ja.
Oud 12-01-2012, 07:54
Verwijderd
Mijn salaris staat nog niet op mijn rekening, terwijl ik het altijd op woensdag krijg en het volgens mijn loonstrook is overgemaakt.
Oud 12-01-2012, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik had een keer hetzelfde, na 20x was ik eindelijk een keer op tijd. Was het zo'n telemarketing bedrijf die me iets wilde verkopen. Ik had ook best wel in de stress gezeten omdat ik allemaal rare dingen dacht over wie het zou kunnen zijn.
Citaat:
Sounds like telemarketing ja.
Ja, zoiets verwacht ik ook, maar wel slechte telemarketing dan als ze me niet eens de kans geven op te nemen.
Oud 12-01-2012, 11:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Een halve maar? Een zakje binnen een half uur is voor mij geen uitzondering

Of autodrop, of gewone drop. Ik vreet het diezelfde dag nog leeg tot op de BODEM.
Oud 12-01-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, zoiets verwacht ik ook, maar wel slechte telemarketing dan als ze me niet eens de kans geven op te nemen.
Er worden meerdere nummers tegelijk gebeld om productiever te zijn (ik geloof dat ik weleens 10-15 heb gehoord?). Als de eerste opneemt wordt de rest opgehangen.
Oud 12-01-2012, 11:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die zijn irritant, ja. Ik had ze deze week ook. Elke dag belden ze op een irritant tijdstip, en dan laten ze geen voicemail achter, maar proberen ze het de volgende dag gewoon weer. En "geen nummer" natuurlijk. Uiteindelijk op kunnen nemen, bleek het om een betaalde advertentieservice te gaan
Oud 12-01-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Er worden meerdere nummers tegelijk gebeld om productiever te zijn (ik geloof dat ik weleens 10-15 heb gehoord?). Als de eerste opneemt wordt de rest opgehangen.
WTF?
Oud 12-01-2012, 14:16
Miekje*
Miekje* is offline
Dat we voor mijn interne stage van vijf weken (!) in Wales (!) al 17 maart vertrekken. En mijn vriendje is met zijn interne stage pas 18 maart klaar. Ofwel, grote kans dat we elkaar iets van 8 weken niet zien .
Oud 13-01-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, public statement.
- Ik heb nog geen huis in Tilburg voor komende maand.
- Ik zat afgelopen dinsdag in de trein naast een kerel met een mes dus dat was lekker gezellig.
- Ik had het idee dat ik mijn fiets kwijt was maar kon hem uiteindelijk toch nog vinden dus dat is dan iets goeds.
- Ik heb vandaag pas iets van mijn vader gehoord omdat het telefoonnetwerk naar de klote was in Maleisië maar ik schrok me rot omdat er een aardbeving was geweest in Indonesië.
- Mijn relatie is naar de tering omdat ze 'er niet klaar voor was.'
tja.

Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 16:24.
Oud 13-01-2012, 14:15
Martiño
Martiño is offline
Ach koentje toch
Oud 13-01-2012, 14:16
Verwijderd
Het zit niet mee!
Oud 13-01-2012, 14:25
Martiño
Martiño is offline
Nee! Maar! Na regen komt zonneschijn! Achter de wolken schijnt de zon! Every cloud has a silver lining! Etc., enzovoorts.
Oud 13-01-2012, 14:26
Verwijderd
Gelukkig is dat wel zo ja Altijd blijven relativeren!
Oud 13-01-2012, 14:32
Verwijderd
Aaahw. *aai*
Oud 13-01-2012, 14:35
Verwijderd
Ik zou vandaag langs gaan bij de vriendin waarvan de vader kanker heeft. Dat gaat niet door, omdat het blijkbaar 'helemaal mis' is en ze bij haar ouders langs gaat.

Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 14:46.
Oud 13-01-2012, 14:41
Carn
Carn is offline
kanker heeft* gok ik
Oud 13-01-2012, 14:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
MSTERDAM - Joran van der Sloot beschikt in zijn cel in de Castro Castro-gevangenis in Peru over een 42 inch LCD-tv, een Blu-ray-speler, speakers om zijn muziek mee af te luisteren en een iPhone met toegang tot internet.
Oud 13-01-2012, 14:45
Martiño
Martiño is offline
En dan zeggen ze iets over de Nederlandse gevangenis!
Oud 13-01-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
kanker heeft* gok ik
Ik wilde schrijven ''waarbij kanker geconstateerd is''
Oud 13-01-2012, 15:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
No way. Echt? Ik dacht dat Peru een beetje sobere cellen had.
Oud 13-01-2012, 16:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kreeg net een brief van de DUO/IB-groep. Dat het rentepercentage van mijn studielening nog steeds 4,17% is. Iemand die dit jaar afstudeert, betaalt slechts 1,39% ofzo Maar die lijers zetten de rente (van 2007 in mijn geval) voor 5 jaar vast. Weer lekker tegen de rente inbetalen dus, dit jaar
Oud 13-01-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
No way. Echt? Ik dacht dat Peru een beetje sobere cellen had.
Tenzij je geld hebt!
Oud 13-01-2012, 18:38
Em.
Em. is offline
KakLO. Alleen omdat ik toevallig niet kan gymlessen kan lesgeven ("Iederééén kan dit!1!!" NEE IK NIET want ik kan a. niet samenwerken met die mensen al was het maar omdat ik ze überhaupt niet eens kan vinden b. niet gymen c. me er niet toe zetten dingen uit te leggen aan mensen die duisent keer zo goed zijn en d. ik vind mezelf gewoon heel zielig en triest en dan ga ik stilletjes in een hoekje staan en niet schreeuwen hoe het wel moet want dat weet ik ook niet ja ).

En nu heb ik een brief van contact opnemen en overdoen en blabla want anders mag ik geen eindexamen doen. Sjhtkhthktj. Zelfs voor *willekeurig vak met inhoud like wiskunde, Engels, Nederlands, natuurkunde, scheikunde ect. ect.* mag je een onvoldoende staan en slagen en shit maar voor LO niet. En nu jank ik verdomme wéér over dit en dat is ook alweer de zoveelste keer want ik schijn nu eenmaal snel te moeten janken als ik mezelf vind falen. En ik heb verdorie tig compensatiepunten en ik ben verdorie altijd op tijd en aanwezig en liev en stil en dan moest ik maar eens zakken op mijn onvermogen om te gymen en mijn onvermogen om normaal met een groepje op te trekken en blakerend van zelfvertrouwen een gymles aan elkaar te jokken.

Ja. /rode post

En nu moet ik mailen en dat durffff ik ook niet zo goed. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Behalve KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KAKTERING DAN MAAR GEEN DIPLOMA ALS HET ZO MOET JEZUS. maar dat lijkt me geen goed idee. ergens.

Spoiler

/drama
Oud 13-01-2012, 18:47
Verwijderd
Kun je geen schriftelijke opdracht doen? Wij konden onvoldoendes bij gym compenseren met werkstukken over de geschiedenis & spelregels van bepaalde sporten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten