Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.osv-amsterdam.nl/nieuws_E...d.asp?nid=5189
Een bericht op de site van de voetbalvereniging waar een tijdje geleden een voetballer een 77-jarige toeschouwer met een karatetrap aanviel, waardoor deze in een coma raakte en vandaag overleed. Dit is waarschijnlijk het eerste in memoriam dat ik zie dat in Comic Sans is geschreven. ![]()
||
Citaat:
Maar met deze mensen ga ik niet zo vaak uit of eigenlijk alleen als er ook nog een groep mannen bij is, en die halen dan (volgens mij) meestal de drankjes. Maar dat bedacht ik me gisteravond dus niet.
||
Op Facebook een statusupdate.
Citaat:
Niet alleen de spelfouten, maar ook de inhoud....ggaaaaaaah
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat we op school met Burgerschap (waar je dus leert een goede normale burger te zijn, en om vooral niet op te vallen want stel je eens voor!!!) verplicht naar Supersize Me moesten kijken. Wat vreselijk walgelijk. Ja, iedereen weet dat obesitas in Amerika een groot probleem is en dat Mac superongezond is en zo langzaamaan de hele wereld verovert. Seriously, dat waren ook de punten waarom we het moesten kijken. Dat weet ik ook wel zonder naar belachelijk dikke mensen in karretjes te moeten kijken die de hele dag Mac naar binnen stouwen, met een gestoorde journalist die dat na gaat doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of autodrop, of gewone drop. Ik vreet het diezelfde dag nog leeg tot op de BODEM.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat we voor mijn interne stage van vijf weken (!) in Wales (!) al 17 maart vertrekken. En mijn vriendje is met zijn interne stage pas 18 maart klaar. Ofwel, grote kans dat we elkaar iets van 8 weken niet zien
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik kreeg net een brief van de DUO/IB-groep. Dat het rentepercentage van mijn studielening nog steeds 4,17% is. Iemand die dit jaar afstudeert, betaalt slechts 1,39% ofzo
![]() ![]()
|
KakLO.
![]() ![]() ![]() En nu heb ik een brief van contact opnemen en overdoen en blabla want anders mag ik geen eindexamen doen. ![]() ![]() ![]() ![]() Ja. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nu moet ik mailen en dat durffff ik ook niet zo goed. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Behalve KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KAKTERING DAN MAAR GEEN DIPLOMA ALS HET ZO MOET JEZUS. maar dat lijkt me geen goed idee. ergens.
Spoiler
/drama
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 |