Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, eigenlijk is het wel druk maar heb ik wat last van WoG ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar eigenlijk komt er nooit geluid uit Marvin ![]() Daan wil nog wel eens kreunen als ze iets lekkers eet of grommen als ze boos is, maar Marvin is heel stil. Hij stamp hoogstens eens een keertje als er een hard geluid op tv is. Laatst gewijzigd op 19-12-2011 om 12:43. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil tussen kerst en oud&nieuw alle films uit 2010 en 2011 zien die ik nog niet heb gezien en die ik wel gezien moet/wil hebben. Maar welke zijn dat?
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() Another Earth staat ook nog op mn lijstje. Idem voor Moneyball, lijkt me wel een interessante. Overige inspiratie: http://www.avclub.com/articles/best-...of-2011,66423/ http://blogs.suntimes.com/ebert/2011...s_of_2011.html
||
Citaat:
![]() En ik zag een "extended version" van The Expendables, for what it's worth ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
beste 2011: black swan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja van kick-ass was ik laatst vergeten hoe het heette maar die wou ik sowieso nog zien
![]() en aan scott pilgrim ben ik ooit begonnen met vrienden van Theodoor maar toen zei 1 'wat is dit nou voor vage boutfilm' en toen zei 2 'ik kan het ook niet echt volgen, wie wel?' en toen zei ik 'ik vind het wel leuk' en Theodoor zei 'ik vind het prima' een 5 zei 'ik kan het ook wel volgen hoor' en 6 zei 'mjoh' en toen zei 2 'oke, dan zet ik hem af' en dat kon dan weer niemand volgen maar het was zijn projector dus wat moet je dan! |
![]() |
|
|