Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou ze willen kunnen vertellen dat ik heb genoten, en daarbij niemand anders heb benadeeld, maar juist mijn kinderen een goede start heb kunnen bieden. Ik hoop dat ik ze niet hoef te vertellen dat ik teveel was gericht op wat anderen van mijn leven vonden, aangezien dat maar een klein deel van het leven zelf uitmaakt. BAMBAM OUWE MUTS.
Van welk moment had jij graag een foto gehad? |
![]() |
|
het moment dat mijn vriendin me zoende toen ik nog een 16 jarig hoogst meisjesmijdend jongetje was, enorm bang voor wat die wezens deden en zo. Ik was stomverbaasd en ongerust of ik wel goed terug zoende, en zag er vast belachelijk uit <3.
Wat is je slechtste eigenschap in beschonken toestand?
|
Normaal ga ik, echt waar, rond half 10, 10 uur slapen. Dan steekt mijn vriendin haar koude voeten tussen de mijne om ze te laten opwarmen. Dan word ik grumpie, ga haar vervolgens knuffelen om het goed te maken, zij valt in slaap, ik lig wakker van haar ademhaling, neem de dag nog eens door, en sus dan steeds verder weg, tot ik ook slaap.
Dood aan kanker of dood aan een auto ongeluk?
||
Citaat:
Ik zou Logan Huntsburger uit Gilmore Girls / ![]() Knap, intelligent en rijk. Wel een kutfamilie, maar dat is op te lossen.
|
Verwijderd
|
Mijn startpagina is de speeddial-plugin voor Iron. En die staat tjokvol sites die stuk voor stuk dope als de tering zijn en ook heel handige links naar al mijn geekhardware hier zodat alles met één clicketyclick te bereiken is, LIKE A FUCKING BOSS
![]() Geloven; is dat zeker weten dat je twijfelt of niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef elke maand tien euro aan War Child en ben twee keer met een goed doel naar Bosnië geweest om daar een week vrijwilligerswerk te doen. En als ze komen collecteren aan de deur. En zo nu en dan aan de bedelaars voor de deur bij de albert heijn/straatmuzikanten/whatever. Maar dart is echt heel zelden.
Als je ej uiterlijk moest veranderen, maar je innerlijk zou behouden, wat zou je veranderen en waarom? |
![]() |
|
Ik vind mezelf wel prima zo. Misschien had ik mezelf net ietsje langer gemaakt, maar mijn lengte is niet echt iets waar ik mee zit, en zo klein ben ik nou ook weer niet. En heel misschien had ik mijn kaaklijn wat minder scherp gedaan, want heel veel mensen vinden mij nu op het eerste gezicht een bitch/arrogant terwijl ik dat helemaal niet ben.
Wat is een karaktereigenschap waar je aan zou willen sleutelen?
|
ik wil niet meer zo vooruitkijken, en dingen makkelijker naast me neer kunnen leggen.
Als je perse je naam moest veranderen in een van het andere geslacht, hoe zou jij dan willen heten?
|
Verwijderd
|
Ik vermoed dat, als iemand me dat serieus zou vragen en ik NU moest beslissen, ik voor iets saais zou gaan om te voorkomen dat ik erop uitgekeken raak. Dat zou dan Anton zijn (en heel dom, want ik wil natuurlijk eigenlijk helemaal niet Anton heten). Of ik antwoord iets totaal stupides en dan heet ik voortaan Hocus Witsy Pitsy Spidy-kitsy ofzo.
Maar ik denk dat ik Adam zou worden. Ik denk dat ik, als ik man zou zijn, een Adam was. Wat is je lievelingsgetal? |
![]() |
|
Ligt eraan welke thee. Kruidenthee zonder suiker uit een mooi porseleinen kopje, thee met een vruchtensmaakje uit mijn Paddington-mok met een suikerklontje en sterke zwarte thee uit een klein mokje met suiker en een wolkje melk.
Leuke vraag, nog en keer!
|
Ik probeer wel een hele hoop dingen uit, mits vegetarisch. Dat dan weer wel. En ik ben niet weg van een standaard avondeten-menu, dus gekookte aardappelen en gekookte groenten. Wat zit daar nou voor smaak aan
![]() Wat is echt het meest smerige wat je ooit hebt gegeten? En wat het lekkerst?
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit een keer cup a soup gemaakt met water uit de waterkoker waar azijn inzit. Dus iemand had die waterkoker ontkalkt met water en azijn, maar ik wist dat niet, dus ik kom aanlopen, denk 'Heej, water heeft net gekookt!' en maak tomatensoep. Na twee happen heb ik het weggegooid, wat een ontzettende ranzigheid. Het lekkerste... Ik weet neit. Ik vind dingen vaak de eerste keer heel erg lekker, daarna nog steeds wel, maar zijn ze niet meer 'het lekkerste'. De eerste keer dat ik mijn tajine gebuikte, de eerste keer dat ik een goed klaargemaakte biefstuk at, de eerste keer dat ik de door mijn vriendje gezette koffie dronk, de eerste keer dat ik goede cappucino dronk, de eerste keer dat ik B&J ijs at.
Wat is het meest vervelende dat iemand afgelopen jaar tegen je gezegd heeft? En het liefste? |
![]() |
|
Gember was denk ik wel echt het meest smerig.
Het lekkerste was denk ik of een perfect klaar gemaakte rib eye steak, of zelfgemaakte marsepein met walnoten ![]() Maar dat soort dingen vergeet ik altijd, dus wie weet zijn er dingen die nóg lekkerder zijn. Edit: Het meest vervelende was toen iemand me confronteerde met mijn eetverslaving, achteraf wel heel goed geweest. Het liefste was van mijn vriendin die zei dat ze met me wilde trouwen, en het meende. Wat is je favoriete Robbie Williams liedje? ![]()
|
Het meest vervelende was wel van mijn stagebegeleidster, die zei dat ik 'zo'n type die alles zegt wat ze denkt'. Dat vond ik echt heel beledigend. Ik ben verdomme geen type! En ik zeg ook nog eens niet alles wat ik denk, ik liep echt vreselijk op mijn tenen juist, tijdens die stage. En het liefste natuurlijk dingen die mijn vriendje tegen me zei. Van die slijmzinnetjes waar ik jullie niet mee ga vermoeien.
Edit: Robbie Williams? Wie was dat ook alweer? Waar word jij nou heel er moe van? En waarom?
|
|