Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vriend van me moest naar het ziekenhuis omdat hij bijna in een suikercoma was gegleden omdat hij per ongeluk te veel insuline had gespoten
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://iwentapril.bandcamp.com/ Dat liedje is trouwens 'The Marching Song' en met zeer duidelijk Nederlandse stemmen zingen "Marching to our work, Marching to work! Marching to our house, Marching zu hause!" Gewoon even Duits erdoorheen, omdat het kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Diabetici voelen dat soms al aan, hij dus ook (dacht hij tenminste), en hij spoot dus wat insuline, maar hij had niet gemeten van te voren en had dus zonder het te weten te veel gespoten, waardoor zijn bloedsuikerniveau zo sterk was gedaald dat achteraf niet meer meetbaar was met de apparatuur in de ambulance. Toen was hij in slaap gevallen (het was al avond) en kreeg zijn moeder kreeg hem toen niet meer wakker. En diabetici zijn niet per definitie zielig, het verschilt van persoon tot persoon hoe ernstig het is. Volgensmij heeft hij er niet vaak last van, want ik had er niet eens meer bij stilgestaan dat hij diabetes had.
||
Citaat:
![]()
|
Overigens vind ik het wel een goede manier van klantenbinding, ik stoor me er vaak aan dat tijdschriften en kranten vanalles weggeven om nieuwe klanten te trekken (iPads en weetikwat) terwijl bestaande abonnees ieder jaar een duurdere rekening gepresenteerd krijgen. Het is maar een pakje stiften natuurlijk (overigens wel van bruynzeel dus toch wel een bekend merk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Althans, nog wel. Binnenkort glasvezel. Maar misschien dat ik toch, for the taim being, 'n jaartje overstap op kabelintarwebs van UPC. Keuzes, keuzes. |
![]() |
|
Ja, het is ook omdat ze hier een soort collectieve overeenkomst hebben in dit appartementenblok met de provider, waardoor ze korting krijgen. Iedereen krijgt gratis 10 mbit, en voor meer moet je bijbetalen. Zonder die collectieve overeenkomst zou het €45 per maand zijn voor dezelfde verbinding.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: