Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee serieus, het is toch asociaal dat er halflege eersteklascoupé's bestaan voor het gemak van enkele individuen, terwijl de rest van de reizigers moeten staan in krappe, amper geventileerde tussencompartimenten? Of de NS moet langere treinen inzetten, maar gezien de logistieke ellende bij ProRail doen ze er beter aan om de verhouding tweedeklas/eersteklas te veranderen.
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt altijd heel erg fijn als ik eersteklas kan reizen. Vooral als ik naar huis ga, niet als ik maar een half uurtje met de trein hoef natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het vliegtuig heb je ook economy en business class, maar daar ben je iig nog verzekerd van een zitplek.
|
Er zijn zat (bijv) zakenmensen die 's ochtends op weg naar hun werk al aan het werk zijn en dan in de spits rustig willen zitten, zodat ze niet gestoord worden. Mijn moeder heeft een 1e-klas NS kaart voor haar werk en ik hoor haar wel vaker over werkende mensen of bijvoorbeeld acteurs die hun teksten aan het leren zijn.
De 1e klas is meestal maar 1 coupé (2 in langere treinen) en als mensen er meer voor willen betalen hebben ze ook het recht om daar te zitten. Het is natuurlijk heel jammer dat het in de spits vaak abnormaal druk is in de trein, maar dan is een extra wagon aansluiten een betere optie dan de hele 1e klas maar weghalen. Beetje kinderachtig ook. 'uuuuh, ik zit niet lekker, dus dan mogen hullie ook niet lekker zitten! ![]() Zo, maar nu weer verder, want het is geen trein-topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zakenlui die willen werken in de spits, nemen maar een taxi. Ik bereid ook vaak genoeg lessen voor in de trein, als ik een zitplek heb. Ook als er iemand naast me zit hoor. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Ja, ik vond die aanwijzing op het dak, die ik dus direct opschreef in mijn Moleskine (r) mollenboekje" "Tijd voor de executie, die de kandidaten invullen op een Dell minilaptop, nadat ze een verfrissend glas Innocent vruchtensap hebben gedronken"
|
Klassesysteem in de trein is prima. Voor iedereen wat wils. Dat het zo moeilijk druk is in de trein heeft daar niks mee te maken en het opheffen van de eerste klas is daarvoor nauwelijks een oplossing.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Nieuwe regel: De NS wordt per direct teruggebracht naar een overheidsinstelling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als jij zo graag wilt praten, waarom blijf jij dan niet lekker thuis?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
De mijne is wat stemrecht gewoon dat dat hele stemrecht wat selectiever mag zijn. Iedereen voor elke stembus gang een 'toets' laten maken waaruit blijkt dat diegene echt weet waar de partij waar hij/zij op stemt voor staat. Haal je de toets niet, mag je niet stemmen.
|
Ik wil op het moment de regel invoeren dat elke persoon die zonder waarschuwing vooraf een feestje geeft of teringherrie maakt na middernacht, terplekke een flinke boete moet betalen. Als ze dat niet kunnen, mogen de buren hun stereoinstallatie en alcohol voorraad mee naar huis nemen of terplekke kapot slaan.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind dit best wel zielig jongens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stoor me zelf niet heel erg aan af en toe een hoest, maar doorgaans is er een stuk meer dan dat aan de hand: constant geritsel van plastic, gefluister en ge-sms. Goed, dan ben ik heel erg autistisch; nou en? Ik ben degene die zich gedraagt. Als je niet in staat bent twee uur je mond te houden en niets te eten, hoor je niet in een bioscoop.
Laatst gewijzigd op 04-02-2012 om 09:57. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |