![]() |
||
Citaat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1985...emaal_uit.html Maar goed. Ik vind het extreem kut dat ik daar nu niet heen kan. Ik ga ook niet zonder rijbewijs in mijn auto stappen om erheen te rijden. Dus nu zit ik gewoon weer een heel weekend alleen. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi, ik heb een sociaal dilemma. Iets van vier jaar geleden heeft iemand me ergens bij geholpen. Ik was haar heel erg dankbaar, maar heb dat volgens mij nooit duidelijk gezegd. Een tijdje geleden had ik iets tofs gedaan dat me nooit gelukt was als zij mij toen niet geholpen had. Sindsdien denk ik heel erg dat ik haar nog moet bedanken. Maar ik ken haar eigenlijk niet heel goed ofzo, en het was maar iets heel kleins in feite en ze is het vast vergeten. Zal ik het haar alsnog vertellen? (Waarbij je moet meenemen dat dat dan via een privébericht via Hyves moet, dat is de enige manier waarop ik haar kan bereiken) (of krabbelen, maar ja, krabbelen) En kom ik dan niet over alsof er iets los zit?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En jij voelde het natuurlijk al wekenlang aankomen dat het ging sneeuwen eergisteren, maar de meeste mensen wisten het pas een dag van te voren. Je kunt maar beperkt dingen van te voren doen, en je weet nooit exact wanneer de problemen beginnen.
|
Verwijderd
|
Ik durfde het vandaag eindelijk aan om eens in te loggen op mijn studiedingesen, en het werkt nog
![]() ![]() het meest schokkende was een mailtje van "yo, je bent nog steeds niet afgestudeerd, neem contact op met Hatseflats" Het mailtje was van maart 2011 ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je komt maar gewoon op tijd, het is hier Suriname niet, huhu. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan niet tegen mensen die zeggen: Ik ben er om 4 uur, en daarmee dan bedoelen dat ze een keer ergens op die dag wel zullen gaan verschijnen.
Zeg dan: Ik kom 's middags. Dan is het in ieder geval duidelijk dat je zelf nog niet eens weet hoe laat je er gaat zijn en maakt het me verder eigenlijk ook niet uit of je nu om 2 uur komt of om half 5. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben daar echt niet moeilijk in. Wat maken die paar minuten nou uit? ![]() |
![]() |
|
Nou, er zijn echt mensen die zich ontzettend druk kunnen maken als iemand een paar minuten te laat komt, hoor. Mijn voormalig beste vriendin is er daar eentje van. Ik heb er persoonlijk echt helemaal geen problemen mee. Ik ben zelf trouwens ook te chaotisch. Ik vergeet altijd van alles, of moet dan toch nog even snel iets doen, en dan zou ik zelf ook te laat zijn.
![]() Maar gelukkig hebben de meeste mensen die ik ken precies hetzelfde probleem, dus wat dat betreft is die vrijheid er wel. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem in het ov ook het liefst een bus eerder, zodat ik die ruimte bij voorbaat al heb ingebouwd. Ik ben liever 20 min ergens te vroeg dan 5 min te laat. Een paar minuten daar lig ik ook niet wakker van, ik vind de grens bij 10 min liggen. Nog erger is het als mensen te laat komen, een kwartier later bellen met de mededeling dat ze er binnen 10 minuten zijn en dan alsnog een half uur later komen aankakken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|