Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2012, 13:03
Miekje*
Miekje* is offline
Niets. Ze waren er in een cruciaal deel van mijn jeugd niet voor me, maar daar konden ze zelf niets aan doen. Dus in feite hebben ze niets verkeerd gedaan.

Wat vind je van het weer van vandaag, en zou je het graag anders zien?
Oud 01-03-2012, 13:05
Verwijderd
Jaaaa meer zon ezno. Tis zo grauw ^^

Ooit ergens naar binnen gelopen waar je eigenlijk helemaal niet naar binnen wou?
Oud 01-03-2012, 13:11
Geel
Geel is offline
Ja, per ongeluk de verkeerde kamer ingelopen en zo of zo. Of het verkeerde lokaal. En een paar keer ook de verkeerde winkel

Wat is de ergste wond/(lichamelijke) trauma die je hebt gehad?
Oud 01-03-2012, 13:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben toen ik 9 jaar was een keer heel hard onderuit gegaan met de fiets. Op een stoffig zandpad. Uit de bocht gevlogen, en heel erg over de grond geschuurd enzo. Ik lag aan alle kanten open.
Verder heb ik nooit echt iets gebroken ofzo.

Wat is je lievelingsboek, en waar gaat het over?
Oud 01-03-2012, 13:14
Verwijderd
Mijn been breken. Ik was iets van twee en kon net lopen, en toen struikelde ik over een boek en kon dat niet meer. :')

Zou jij in een land kunnen wonen waar het altijd winter is zonder depressief te worden?
Oud 01-03-2012, 13:15
Verwijderd
Ja. Makkelijk. De zomer is voor mij namelijk juist een depressiemaand, dus altijd winter lijkt me best prima.
En dan een keer per jaar een paar daagjes naar een warm land ofzo, dat wel

Heb jij een rare fobie?
Oud 01-03-2012, 13:16
Verwijderd
Nee

Wat zou je tegen je ouders zeggen als je ze nooit meer zag?
Oud 01-03-2012, 13:19
Verwijderd
Niks, want ik zag ze nooit meer. ;d:;d;D:;d;

Maar serieus: ik zie ze nooit meer en ik heb toen ik ze voor de laatste keer zag gewoon 'doei' gezegd, geloof ik. Ik weet het niet eens meer.

Wat is je lievelingsboek en waar gaat het over? Omdat ik Miekje heb overgeslagen enzo.
Oud 01-03-2012, 16:45
Verwijderd
het meisje met de 9 pruiken, over een jonge vrouw die kanker heeft.

wat is je lievelingsnummer en waarom?
Oud 01-03-2012, 16:47
Verwijderd
Ik er veel maar deze blijft toch mijn mooiste:

Welke film zou jij willen zien?
Oud 01-03-2012, 16:47
Verwijderd
Twee. Omdat het een even getal is. En het is lekker klein.

EDIT: Oh, ik dacht dat ze een getal bedoelde Maar ik zal even antwoord op de nieuwe vraag geven. Al moet ik daar nog even over nadenken. Hm, ik denk dat ik niet per se een film zou willen zien. Er is af en toe wel iets waarvan ik denk, misschien maar eens kijken. Maar vervolgens vergeet ik dat weer en is het eigenlijk helemaal niet zo belangrijk. Ik weet het, het is niet echt antwoord op de vraag, maar ik had al gereageerd.

Kijk je ook altijd om je heen als je een dilemma in het 'dit of dat'-topic moet bedenken? Zo nee, hoe bedenk je het dan?
Oud 01-03-2012, 17:10
Verwijderd
jawel, dat doe ik dus ook

hoeveel uur luister je per dag muziek, en watvoor?
Oud 01-03-2012, 17:15
Carn
Carn is offline
10 a 14 uur; tenzij ik een film aan het kijken of lig te slapen, anders staat er muziek op; ook @ work. Op mn werk meestal Studio Brussel; thuis net waar ik zin in heb en dat varieert.

Wat doe je als je zit te poepen en je merkt dat het WC-papier op is?
Oud 01-03-2012, 19:33
Verwijderd
Dat overkomt mij niet; ik controleer ALTIJD of er genoeg wcpapier is.

Waar ga je heen vanavond?
Oud 01-03-2012, 19:36
epiphone
epiphone is offline
nergens, wss vanavond ng een beetje gamen

ik hb nogal snel een erectie
is dit normaal?
Oud 01-03-2012, 19:36
Verwijderd
Vraag?
Oud 01-03-2012, 19:43
Neko*
Neko* is offline
Nee, dat is volstrekt abnormaal en zelfs ongewenst. Ga naar de dokter of zo.

Wat voor leuks ga je morgen doen?
Oud 01-03-2012, 19:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog niks op de planning staan. Ohja wel: uitslapen .

Waar ben je, naast forumen, nu mee bezig?
Oud 01-03-2012, 19:51
SophieBerry
SophieBerry is offline
'draw something' spelen op mn iPod

Koop je wel eens bloemen voor iemand anders/jezelf?
Oud 01-03-2012, 19:52
Geel
Geel is offline
Telt pm's versturen als iets anders dan forumen? Zo niet, dan ben ik dingen aan het downloaden. Maar dat doe ík niet echt...

@sophieberry: ja, wel eens. Voor mij of voor anderen, ja.

Heb je ooit rood gestaan?
Oud 01-03-2012, 19:54
Verwijderd
Ja soms

Wat voor cadeau had je aan iemand gegeven met de gedachte dat je het zelf ook wel wou?
Oud 01-03-2012, 19:57
epiphone
epiphone is offline
een ps3 spel

wat is het beste familie of thuis, en waarom?

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 20:02.
Oud 01-03-2012, 19:58
Verwijderd
Vaag... maar familie

Hoe laat ben je van plan om naar bed te gaan?
Oud 01-03-2012, 20:02
Geel
Geel is offline
Ongeveer om twee uur.

Hoe laat sta jij morgen op?
Oud 01-03-2012, 20:02
Verwijderd
half 11, eigelijk half 10 maar dat haal ik sowieso nooit.

te laat: dan half 8

Welke smiley gebruik je het meest op forum?
Oud 01-03-2012, 23:02
Thomas.
Thomas. is offline
en

Naar welke film ben je voor het laatst heengegaan? (in de bioscoop)
Oud 01-03-2012, 23:11
Verwijderd
Star Wars, The Phantom Menace in 3d.

Welk meubelstuk/accessoire in jouw huis is voor jou pure nostalgie of word je een beetje melancholisch van?
Oud 02-03-2012, 10:42
Verwijderd
geen 1,

wat is je favo film, en waarom?
Oud 02-03-2012, 10:44
Verwijderd
geen 1,

Welk meubelstuk/accessoire in jouw huis is voor jou pure nostalgie of word je een beetje melancholisch van?

Vervelend he, als je vraag niet echt beantwoord wordt door iemand die alleen reageert om het reageren. Als je geen antwoord weet, dan reageer je even niet en kijk je later of er al een andere vraag is. SA stelde een leuke vraag en die verdient een echt antwoord.
Oud 02-03-2012, 11:45
Verwijderd
<3 Dankje Sarah!
Oud 02-03-2012, 12:41
Neko*
Neko* is offline
Ik weet niet of het telt, maar voor mij zijn dat vooral foto's.
Ik heb een foto van mijn broertje en ik toen we nog superjong waren in een lijstje zitten en die stond vroeger altijd bij mijn opa en oma op de tv. Het doet me altijd terug denken aan de tijd dat we daar nog elke woensdagavond kwamen eten en veel te zoute soep. Aan het spelen met de lego om maar een zo hoog mogelijke toren te bouwen zonder hulp van anderen. En aan het oude huis van mijn opa en oma, waar mijn broertje en ik ooit naar toe zijn gelopen vanuit het huis van mijn ouders omdat broertje ruzie had met papa en dat iedereen helemaal boos was dat we zomaar weggelopen waren en wij er maar niets van snapten want kinderlijk naïef.
Verder heb ik nog een foto van mijn opa en oma, omdat ze allebei al overleden zijn en het geeft me een fijn gevoel om die te zien en te denken aan hoe gek ik op ze was. Hoe gaaf mijn oma wel niet was en wat voor lieve opa ik had. En twee foto's van mijn papa, waarvan eentje met op de achtergrond mijn oude piano en dan doet het me weer denken aan de tijd dat ik nog pianospeelde en dat mijn papa daar zo van hield. Aan samen met hem op de stoel zitten en gewoon weten dat alles goed komt omdat papa er was en me altijd zou beschermen. En nouja, dat dus.

Als je wist dat morgen de wereld zou vergaan, wat zou je dan vandaag doen?
Oud 02-03-2012, 14:25
Verwijderd
bungeejumpen

&jij?
Oud 02-03-2012, 14:26
Verwijderd
Naar mijn ouders gaan en ze vasthouden, daar samen met mijn vriendje en ouders en zusjes en aanhang op de grond zitten spelen met de puppy van mijn ouders. Daar aan de keukentafel koffiedrinken en met ze kletsen over van alles en nog wat. Nog één keer in de kersenboom klimmen en schommelen, de kippen voeren. Buiten in het gras liggen en naar de lucht kijken. Mijn beste vriend vertellen dat ik van hem hou, heel veel. En ik zou mijn schoonouders ook willen knuffelen. Gewoon, omdat het kan.
En verder: als je geen goede antwoorden dan wel vragen kunt/wil verzinnen, antwoord dan niet, ik vind dit irritant worden.

Wat is het gaafste dat je afgelopen vakantie hebt gedaan en waarom was dat zo gaaf?
Oud 02-03-2012, 15:50
Verwijderd
Carnaval gevierd, heel hard! Maar in de zomervakantie was het guca, een trompetfestival in Roemenie, dat was echt supergaaf. Het hele dorp was op straat aan t feesten. En ook de hoogste berg van Roemenie beklommen, dat was ook een mooie ervaring. (dus eigenlijk noem ik nu drie dingen op als ik echt moet kiezen, kies is voor de berg.)

Als je zou kunnen emigreren zonder al je vrienden en familie en fijne dingen aan Nederland kwijt te raken. waar zou je dan heengaan?
Oud 02-03-2012, 15:55
Martiño
Martiño is offline
Australië of Canada.

Wat heb je als laatste gegeten?
Oud 02-03-2012, 15:57
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Londen of Sydney denk ik, mss eerst Londen en dan Sydney of juist ergens in afrika of amerika ofzo.... nouja dan blijf ik overal 5 jaar, aangezien ik mn familie vrienden en fijne dingen toch niet kwijtraak vind ik dat ook wel kunnen dan

WHOOPS: geroosterd brood, een met hagelslag en een met roomkaas.

Waarvan zou jij wel een verzameling willen beginnen?
Oud 02-03-2012, 16:01
Verwijderd
Bierdoppen

Heb jij Facebook? Waarom?
Oud 02-03-2012, 16:02
Verwijderd
Van close-ups van mensen gezichten. Ik vind gezichten interessant om te bekijken, al helmeaal als ze goed en mooi gefotografeerd zijn, zonderopsmuk maar gewoon recht van voren en zonder te veel gedoe.

Wat is het meest onrechtvaardige dat je hebt meegemaakt?
Oud 02-03-2012, 16:05
Paula v
Paula v is offline
Waterskiën achter zo'n speedboot, dat ging in het begin best wel moeilijk, het koste wel wat moeite, maar toen ik het eenmaal door had was het geweldig, wat ik zo gaaf vind, de snelheid en je komt helemaal vanuit het water omhoog, en vlieg je als het ware over het water, niet dat ik zo'n acrobaat ben, zoals je meestal ziet met waterskiën, maar ik wist wel langere tijd op die skies te blijven staan, tenminste op rechte stukken, met bochten had ik nog wat moeite. Het was een leuke ervaring
Oud 02-03-2012, 16:09
Paula v
Paula v is offline
Een boete gekregen omdat mijn fietslampje mijn achterlicht, het niet deed, en er net toevallig een motoragent mij betrapte.

Waar kunnen ze jou wakker voor maken?
Oud 02-03-2012, 16:55
Verwijderd
Voor goede seks, een lekere biefstuk, op vakantie gaan, mijn beste vriend, een concert van Melissa Etheridge/Frank Turner/Beth Hart, een goed festival met mijn beste vrienden. En voor vrijwel alle soorten cadeautjes.

Heb jij bepaalde ritueeltjes voordat je iets heel spannends gaat doen, of wanneer je zenuwachtig bent? En wat doe je als je anderen wil steunen ergens in, ben jij 't type dat kaarsjes brandt of vind je dat allmeaal onzin en doe je niks?

Maar dat zijn misschien twee vragen in een, dus bekijk maar welke je t leukste vind en als je heel erg enthousiast bent, beantwoord je ze allebei maar
Oud 02-03-2012, 17:24
Zeppelin
Zeppelin is offline
Roken bij zenuwachtigheid.
Mensen die kaarsen aansteken omdat ze denken dat ze dan een ander steunen :''''''''''''') een kaars heeft geen magische krachten en ook geen invloed in het proces waarin je iemand wil steunen, poep eten heeft hetzelfde effect. Niks dus. Ik zie niet in hoe je iemand daarmee zou steunen.

Wat is jouw top10 van de sites die je het meest bezoekt?
Oud 02-03-2012, 18:02
Missy
Missy is offline
Top 10? Zoveel sites bezoek ik niet eens het meest. Uh, scholieren.com, facebook, hotmail, gmail, website van mijn hogeschool, nu.nl, website van ons bedrijf, en dat is zo wel een beetje wat ik echt dagelijks bezoek.

Welke winkels kan je waarderen/kom je vaak?
Oud 02-03-2012, 18:03
Martiño
Martiño is offline
De HEMA en de schoen/boekenwinkels in Den Bosch

Welke sites heb je nu open staan?
Oud 02-03-2012, 18:13
Neko*
Neko* is offline
Scholieren.com, facebook en een site met betekenissen van afkortingen mbt breien/haken.

Wat vind jij de meest vervelende huishoudelijke taak en waarom?
Oud 02-03-2012, 18:14
Verwijderd
Youtube en forum.

Edit: Afwassen. Ik heb d'r ech teen grafhekel aan, waarom weet ik niet eens.

In welk karakter uit een tv-serie herken je het meeste uit jezelf? En waarom?
Oud 02-03-2012, 18:14
Verwijderd
Deze en WWW.cakewrecks.com

Edit: de eerste die in me op komt is Elliot uit Scrubs, omdat ze een beetje dezelfde sterke en zwakke punten heeft als ik.

Heb jij snel 'dode' vingers?
Oud 02-03-2012, 18:16
Martiño
Martiño is offline
Ja, door mijn horloge.

Vind je 30 Rock grappig?
Oud 03-03-2012, 03:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel soms, maar eigenlijk niet.

Wat is jouw favoriete midnightsnack?
Oud 03-03-2012, 04:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
turkse pizza.

van welke uitspraak gaan jouw nekharen rechtovereind staan?

Regels voor berichten