Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 17:44
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Quintiano!!! ik wacht nog steeds op je bezoekje bij de bioscoop in doetinchem, ik verveel me DOOOODD, snel, anders sterf ik uit, en is dat jou schuld
Oud 13-02-2012, 17:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kom wel even naar Doetinchem.
Oud 13-02-2012, 17:51
Uice
Uice is offline
Ik ga straks boerenkool met worst eten. Wat een feest wordt dat!
Oud 13-02-2012, 17:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet gezien, maar volgens mij is hij goed want topcast.
Hmm, de cast lijkt mij idd ook wel top en de film van vorige week (City Lights) was me ook goed bevallen, maar ik vind het altijd heel lastig om m'n aandacht ergens 2 uur bij te houden.
Toch maar een poging wagen dan...
Oud 13-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Quintiano!!! ik wacht nog steeds op je bezoekje bij de bioscoop in doetinchem, ik verveel me DOOOODD, snel, anders sterf ik uit, en is dat jou schuld
Ik zal je ouders mijn uurtarief faxen, wat betreft oppassen.
Oud 13-02-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Pakken we meteen 'n biertje bij De Bank
Oud 13-02-2012, 18:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Pakken we meteen 'n biertje bij De Bank
Strak plan. Tien uur?
Oud 13-02-2012, 18:04
Verwijderd
Het is gelukt. Ik mag in X naar school.

omgomgomg. Ik ben als een aap aan het grijnzen van blijdschap.
Oud 13-02-2012, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat superfijn voor je Aldan!
Oud 13-02-2012, 18:09
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
nee ik vind jou eng, waarschijnelijk heb ik jou gister op tv gezien met zo';n anonymous masker op terwijl je in een programma zat van alberto stegeman
Oud 13-02-2012, 18:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoe kan je Garfield nou niet grappig vinden?
Het is makkelijker dan ademhalen.

Citaat:
het is mijn beste dierenvriendje.

Citaat:
Eén woord: smaak. </discussion>

Oud 13-02-2012, 18:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
nee ik vind jou eng, waarschijnelijk heb ik jou gister op tv gezien met zo';n anonymous masker op terwijl je in een programma zat van alberto stegeman
Hij is inderdaad heel eng.
Oud 13-02-2012, 18:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Woooooooh!
Oud 13-02-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Dat dit kán, in Nederland

Citaat:
Strak plan. Tien uur?
Spring je dan nu op 't vliegtuig?
Oud 13-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:

Wat fijn! Gefeliciteerd!

Spoiler
Oud 13-02-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! Gefeliciteerd!

Spoiler
<3 Die tweede. Ten voeten uit.
Oud 13-02-2012, 18:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, mijn oor is gepopt, ik kan weer horen
Oud 13-02-2012, 18:25
Verwijderd

Oh, en fijn Phoebe
Oud 13-02-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Jongens, mijn oor is gepopt, ik kan weer horen
Is het beantwoorden van uitingen van pure liefde geen prioriteit meer voor jou of wat!? ;@
Oud 13-02-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van mensen die achter mijn rug om over me lopen klagen en als ik vraag of er iets aan de hand is me negeren of poeslief 'nee, hoor!' zeggen. Blegh.
Ik blijf hier maar over nadenken en ik word er onzeker van en ik weet niet hoe ik moet reageren op zoiets en ik vind het stom.
Oud 13-02-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf hier maar over nadenken en ik word er onzeker van en ik weet niet hoe ik moet reageren op zoiets en ik vind het stom.
Negeer die mensen gewoon. En laat de care achterwege. Opgelost. Aan huichelarij moet je geen tijd en energie verspillen.
Oud 13-02-2012, 18:29
Verwijderd
Uh, ja wat Q zegt. Moet je niet doen onzeker worden en alles.
Oud 13-02-2012, 18:33
Verwijderd
Ik weet ook wel dat dat niet moet en alles, maar ik weet niet hoe ik ineens die care achterwege moet laten. Ik moet tenslotte nog tot mijn eindexamen met die mensen op kunnen schieten. Al zal ik wel blij zijn als ik weg kan. En als jullie geen zin hebben in mijn gemiep, reageer dan maar even niet. Dan weet ik ook weer dat ik moet stoppen.
Oud 13-02-2012, 18:34
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
het enige wat belangrijk is, is wat jij vind, en niks meer of minder
Oud 13-02-2012, 18:35
Miekje*
Miekje* is offline
Uomi, waar klagen ze dan over?
Oud 13-02-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook wel dat dat niet moet en alles, maar ik weet niet hoe ik ineens die care achterwege moet laten. Ik moet tenslotte nog tot mijn eindexamen met die mensen op kunnen schieten. Al zal ik wel blij zijn als ik weg kan. En als jullie geen zin hebben in mijn gemiep, reageer dan maar even niet. Dan weet ik ook weer dat ik moet stoppen.
Geeft toch niet! Het is logisch dat dat stom is. Apate en Q hebben wel gelijk, maar dat is makkelijker te zeggen dan om te doen. Je kan er ook gewoon tegen hun iets over zeggen, en als ze het ontkennen: 'o? Maar waarom hoorde ik je dat dan tegen Rikkie* zeggen?' of zo.

*Naar random KvK-liedje.
Oud 13-02-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Miep een eind weg zou ik zo zeggen . Je moet dan wel tot je eindexamens met die mensen, maar heb je echt liever dat jij je rot voelt tot je eindexamens of dat je ze gewoon links laat liggen waardoor de sfeer hoogstens iets anders word?
Oud 13-02-2012, 18:37
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nog vijf maandjes.

Excuus voor de dooddoener, maar kom op! Zo lang duurt het niet meer, probeer er gewoon het beste van te maken. Je hoeft toch niet met iedereen goed op te kunnen schieten?
Oud 13-02-2012, 18:38
Verwijderd
Oh ja, dat heb ik zo hard afgeleerd denken dat je maar met iedereen moet kunnen opschieten. Dat hoeft echt niet.
Oud 13-02-2012, 18:39
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
whaha, mot je zien wat je krijgt als je in tikt in google images, s a plain girl with nothing but a toaster http://tinyurl.com/7vfw4y2

loll
Oud 13-02-2012, 18:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
whaha, mot je zien wat je krijgt als je in tikt in google images, s a plain girl with nothing but a toaster http://tinyurl.com/7vfw4y2

loll
Houd eens op, niet grappig.
Oud 13-02-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja, dat heb ik zo hard afgeleerd denken dat je maar met iedereen moet kunnen opschieten. Dat hoeft echt niet.
Ik streef daar stom genoeg nog steeds naar
Oud 13-02-2012, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is het beantwoorden van uitingen van pure liefde geen prioriteit meer voor jou of wat!? ;@
Hè?
Oud 13-02-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Hè?
Klik eens op je avatar. Of zit je op een van die gecomprimeerde koelkasten van je te forumen?
Oud 13-02-2012, 18:43
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Verwijderd
Citaat:

loll
Er is een fout opgetreden bij het uitloggen. Klik hier om uit te loggen.

Indrigerend, hoor.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klik eens op je avatar. Of zit je op een van die gecomprimeerde koelkasten van je te forumen?
Optie 2 wat is er dan? Zit je me liefsesberichten te sturen?
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Houd eens op, niet grappig.
BUWHAHAHAHAAAA je trapte erin
Oud 13-02-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Optie 2 wat is er dan? Zit je me liefsesberichten te sturen?
Ja, maar die zie je morgen pas, want dan is het valentijnsdag.

O! Daar heb ik morgen vast geen tijd voor, valentijnsdag. Dan mag ik nu al liefdesverklaringen gaan sturen. Leuk.
Oud 13-02-2012, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hier nog één. Ik wordt door 90% van mijn leeftijdsgenoten niet gemogen/geaccepteerd, maar nu kan het me ondertussen echt niks meer boeien hoor. Het is even moeilijk om daar doorheen te prikken, maar ik sta er ondertussen helemaal boven. Wat me nu rest als mensen stom over me doen, is caren.
Oud 13-02-2012, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Opschieten? Je kunt toch prima zakelijk werk/wat dan ook afhandelen en ze verder links laten liggen?
Verwijderd
Citaat:
Ik streef daar stom genoeg nog steeds naar
Oh maar dat moet je echt niet doen hoor! Ik bedoel, ik ga geen ruzie zoeken, maar als iets me dwars zit zeg ik dat ook gewoon. Dat komt er soms wel wat minder aardig uit, maar goed. Meestal zeg ik een dag later dan sorry voor en dan is dat wel weer goed . In feite, sinds ik heb opgegeven aardig te zijn voor iedereen is er weinig veranderd
Verwijderd
Citaat:
Uomi, waar klagen ze dan over?
Nou, het klagen gaat vaak over dat ik graag mijn dingen in orde heb en alles en dat ik dan bijvoorbeeld op tijd wil vertrekken in plaats van een half uur te laat aankomen of dat ik geen moeite doe om hen af te laten kijken en dat soort dingen. En vaak vang ik ook mijn naam op en dan gaat het erover dat ik met X praat, terwijl Y en Z haar niet mogen, terwijl ik Y ook aardig vind, en die dingen. En verder gaat het de laatste tijd niet zo goed met mij op gebied van faalangst/stress en die dingen en daardoor krijg ik vaak tranen in mijn ogen, maar dan loop ik weg en dan krijg ik achteraf ook van die reacties van 'je was er niet, dus je vind ons niet belangrijk'. Of ik vang gewoon mijn naam op en dan wordt er maar wat gegiecheld, en ik weet ook niet wat ik daarmee aanmoet.

Citaat:
Miep een eind weg zou ik zo zeggen . Je moet dan wel tot je eindexamens met die mensen, maar heb je echt liever dat jij je rot voelt tot je eindexamens of dat je ze gewoon links laat liggen waardoor de sfeer hoogstens iets anders word?
Tja, nu zou ik zeggen dat ik liever heb dat ze me dan maar links laten liggen, maar liever heb ik gewoon dat ze niet zo stom doen. Wat heb ik nu eigenlijk misdaan? Waarom ben ik stom? Dat begin ik me dan toch allemaal af te vragen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar die zie je morgen pas, want dan is het valentijnsdag.

O! Daar heb ik morgen vast geen tijd voor, valentijnsdag. Dan mag ik nu al liefdesverklaringen gaan sturen. Leuk.
Daar doe ik niet aan
Oud 13-02-2012, 18:46
Verwijderd
Ik denk niet dat je met iedereen vrienden moet kunnen zijn, maar het is toch wel echt mijn doel om met het grootste deel van de mensheid zo goed mogelijk op te kunnen schieten. En dat lukt me heel redelijk.

Alleen het echt hersenloze of schijtirritante deel, ja, nouja, die gaan hun eigen poep maar eten. Maar dat zijn er weinig.
Oud 13-02-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Opschieten? Je kunt toch prima zakelijk werk/wat dan ook afhandelen en ze verder links laten liggen?
Theoretisch zou dat wel kunnen, ja. Maar met groepsopdrachten en een stel meiden gaat dat toch niet zo zakelijk als ik dat zou willen.
Oud 13-02-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat je met iedereen vrienden moet kunnen zijn, maar het is toch wel echt mijn doel om met het grootste deel van de mensheid zo goed mogelijk op te kunnen schieten. En dat lukt me heel redelijk.
Ik dacht ook dat het me redelijk lukte, maar schijnbaar dus niet.
Oud 13-02-2012, 18:49
Carn
Carn is offline
Ik kan echt intens blij worden van dit soort idiote projecten

Oud 13-02-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Nou, het klagen gaat vaak over dat ik graag mijn dingen in orde heb en alles en dat ik dan bijvoorbeeld op tijd wil vertrekken in plaats van een half uur te laat aankomen of dat ik geen moeite doe om hen af te laten kijken en dat soort dingen. En vaak vang ik ook mijn naam op en dan gaat het erover dat ik met X praat, terwijl Y en Z haar niet mogen, terwijl ik Y ook aardig vind, en die dingen. En verder gaat het de laatste tijd niet zo goed met mij op gebied van faalangst/stress en die dingen en daardoor krijg ik vaak tranen in mijn ogen, maar dan loop ik weg en dan krijg ik achteraf ook van die reacties van 'je was er niet, dus je vind ons niet belangrijk'. Of ik vang gewoon mijn naam op en dan wordt er maar wat gegiecheld, en ik weet ook niet wat ik daarmee aanmoet.

Tja, nu zou ik zeggen dat ik liever heb dat ze me dan maar links laten liggen, maar liever heb ik gewoon dat ze niet zo stom doen. Wat heb ik nu eigenlijk misdaan? Waarom ben ik stom? Dat begin ik me dan toch allemaal af te vragen.
Wat een ontiegelijk stelletje dozen zeg! Kun je niet gewoon een keertje met ze afspreken om dit soort dingen tegen hen te zeggen? Dat ze niet zo stom moeten doen, dat je praat met wie je wil en dat je hen daardoor echt niet minder belangrijk vind? En dat het niet zo goed gaat met stress en faalangst en daardoor soms even weg bent?

Ze komen in ieder geval zelf ook behoorlijk onzeker over vind ik. En het is heel logisch dat je je dat soort dingen afvraagt hoor. Ik heb het zelf ook echt nog wel eens maar dan direct daarna kan ik mezelf gewoon vertellen dat ik me aanstel. Tuurlijk wil je liever dat ze niet stom doen, maar dat kan je hen ook gerust vertellen. Gewoon zeggen dat jij het stom vindt en dat je liever gewoon gezellig wilt doen en zijn .
Oud 13-02-2012, 18:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Heb ik ook heel lang wat van aangetrokken, zie mijn vorige post. Op een gegeven moment (ook al heeft dat echt wel even geduurd) heb ik mezelf er gewoon boven gezet. Dat is heel moeilijk, maar het helpt wel heel erg. Ik werkte met mensen samen als het moest en verder besteedde ik geen aandacht aan hen (nu nog, trouwens). En als ze aandacht aan me besteden, dan is het meestal negatief. Ik liet vroeger ook veel te veel over me heen lopen, alsin dat ik hoorde dat een groepje mensen over me roddelden of me uitscholden of wat dan ook. Of ze deden net alsof ik er niet was. Dat doet echt wel pijn, maar op een gegeven moment was ik het zat en liet dat goed merken (ik kon best wel veel dingen, en liet ze daar niet meer van profiteren, tja, toen hadden ze een probleem). En nu mag nog steeds bijna niemand me, maar ik heb er tenminste geen last meer van.

Regels voor berichten