Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet ook wel dat dat niet moet en alles, maar ik weet niet hoe ik ineens die care achterwege moet laten. Ik moet tenslotte nog tot mijn eindexamen met die mensen op kunnen schieten. Al zal ik wel blij zijn als ik weg kan. En als jullie geen zin hebben in mijn gemiep, reageer dan maar even niet. Dan weet ik ook weer dat ik moet stoppen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Naar random KvK-liedje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Excuus voor de dooddoener, maar kom op! Zo lang duurt het niet meer, probeer er gewoon het beste van te maken. Je hoeft toch niet met iedereen goed op te kunnen schieten? ![]()
|
whaha, mot je zien wat je krijgt als je in tikt in google images, s a plain girl with nothing but a toaster http://tinyurl.com/7vfw4y2
loll
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Indrigerend, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je met iedereen vrienden moet kunnen zijn, maar het is toch wel echt mijn doel om met het grootste deel van de mensheid zo goed mogelijk op te kunnen schieten. En dat lukt me heel redelijk.
Alleen het echt hersenloze of schijtirritante deel, ja, nouja, die gaan hun eigen poep maar eten. Maar dat zijn er weinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze komen in ieder geval zelf ook behoorlijk onzeker over vind ik. En het is heel logisch dat je je dat soort dingen afvraagt hoor. Ik heb het zelf ook echt nog wel eens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|