Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar volgens mij is het voor mij persoonlijk wel goed, want ik word nu heel erg gedwongen om goed mijn best te doen. Als in, college daadwerkelijk voor te bereiden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had in m'n eerste jaar hoorcolleges waarbij je goed op tijd moest komen, want alleen voor de eerste vierhonderd was er een plekje in de zaal, wie later kwam moest het een etage hoger doen met een live videoverbinding met slecht geluid.
Edit: en met roddelende corpsballen in de zaal. Laatst gewijzigd op 14-02-2012 om 20:17. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik kan vanavond wel, anders denk ik pas vrijdagavond ofzo. Ik ga morgen bij mijn vriendje eten, zijn broer kookt. En waarschijnlijk blijf ik slapen en kom ik voorlopig niet meer terug ![]()
|
Verwijderd
|
Zit ik met een vent te chatten, stuurt hij een foto van zichzelf. Nou lelijk en dik was ie. Maar goed, ik gaf hem het voordeel van de twijfel. Maar het ging nergens heen, hij stelde enkel stomme vragen dus ik zei, nou dit gesprek is niet echt interessant ik ga je weer verwijderen. Vet gepikeerde reactie dat ik zelf ook niet interessant ben
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had net een hoorcollege voor wetenschapsfilosofie. Daar is het altijd behoorlijk druk (want het is voor alle talenstudenten), dus een jongen moest opschuiven en naast me zitten om plek te maken voor anderen. Hij maakte eerst gewoon een standaard praatje ('welke studie doen jullie?'), maar hield op toen het college begon.
Toen pakte hij ineens zomaar m'n pen af, tekende wat op m'n notitieblok en gaf de pen weer terug. Had 'ie een smilie getekend...ZOMAAR. Verder was hij ook de hele tijd naar me aan het kijken en op mijn tafeltje aan het tikken en veels te breed aan het zitten, zodat hij me aanraakte en probeerde hij 'grapjes' te maken over Aristoteles. Ik vond het fucking creepy. M'n studiegenote snapte er niks van want 'Hij had een baard en een bril!', maar iemand die zo weird/desperate/brutaal is vind ik toch echt een instant nono. ![]()
||
Citaat:
![]() Waar ken je hem van?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee, geen Blaudzun. Die is nog redelijk hipster. Dit betrof een dikke harige Catena nerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()