![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind vreemde mensen trouwens ook niet fijn hoor, maar ik kan het best goed verbergen en meestal is het na een paar minuten over en ben ik vrij spontaan en zo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die gebreide dingetjes vind ik vaak wat truttig, maar in combinatie met het printje en de kleur is het bij deze over the top en dan vind ik het weer leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En zo op een forum is het anders, want dat is anoniem en al. ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou goed, misschien kan Rationeel ook wel een leuke anekdote vertellen over een meisje dat semi-toegestaan met ons mee wilde reizen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mezelf niet verlegen of sociaal angstig of wat dan ook, maar ik ben wel introvert en dat houdt vooral in dat ik bij eerste contacten liever een paar keer meeluister dan dat ik ook meepraat, en dan zit ik er niet 'maar een beetje bij' en is het ook niet zo dat ik wel dingen wil zeggen maar niet zou durven ofzo, maar dan heb ik gewoon niet zo'n behoefte om te praten en luister ik liever. Maar mensen vatten dat vaak wel op als verlegen of onzeker. Vooral mensen die zelf heel extravert zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En inderdaad, het privédeel vind ik ook niet tof. Ik vind het ook nooit leuk als je voor Frans hele verhaaltjes over je hobby's/ouders/huis/verleden aan de hele klas moet vertellen. En vroeger weigerde ik altijd deel te nemen aan het kringgesprek (basisschool enzo) want ik vond het helemaal niet nodig dat mijn klas wist wat ik het weekend had gedaan. Want a. ik interesseerde me ook niet voor het weekend van willekeurige klasgenoten en b. als ik het aan bepaalde mensen wilde vertellen, praatte ik daar wel onderling over. En toen heeft mijn juf me één keer gedwongen te vertellen wat ik in het weekend had gedaan, en net dát weekend was ik meegeweest naar de IVF-kliniek met mijn moeder en zo, en toen schaamde mijn juf zich dat ze mij gedwongen had dat te vertellen en hoefde ik nooit meer iets in de kring te zeggen. ![]() Hoewel ik wel had verteld dat ik een broertje had gekregen (maar goed, dat is moeilijk te verbergen als je beschuit met muisjes meeneemt voor de hele klas) en dat mijn kat kittens had gekregen (dat was erg belangrijk en een mooie gebeurtenis voor mij). En dus dat van die IVF.
||
Citaat:
|
Ik ben helemaal niet introvert. Ik ben ontzettend spontaan en gezellig en ik praat heel veel en heel makkelijk, en ik kan ook zo'n beetje met iedereen overweg en zo. Maar ik ben wel heel privé en dat hebben gelukkig niet veel mensen door. Ik kan heel veel praten zonder echt iets van mezelf prijs te geven.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
of "welk seizoen is het nu?". Die vraag leid ik wel altijd even in, met "ik moet u als testje een paar simpele vragen stellen", zodat ze niet meteen denken dat ik ze voor gek heb verklaard
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stel dus ook nooit van dat soort vragen, en dan gaan gesprekken meestal heel anders. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben wel introvert.
![]() En ik kán best heel veel vertellen. Mja. *Wijst naar posts* Alleen meestal ben ik dus stil/verlegen/introvert en komt dat er niet uit.
|
Dat heb ik ook wel, maar dat komt ook een beetje omdat ik niet over koetjes en kalfjes kan praten. Mensen die vragen hoe het met school gaat, krijgen ook vaak het standaard antwoord 'wel ok' waarop ik tot 2 jaar terug nooit bedacht had, dat er verwacht werd dat je vertelde wat je dan precies deed op school.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Soms moet het wel en dan doe ik het ook en mensen hebben dan ook niet door dat ik liever in m'n eentje een boek lees of zo. Dus ik blijf wel gewoon aardig en spontaan, maar liever hoef ik al dat gedoe niet. Mijn beste vriendin en ik hebben dat al jaren zo. Soms zien we elkaar twee maanden niet, dan weer twee keer per week. Alleen als we er allebei zin in hebben. Maar als het aan mij lag zou ik alleen sociaal doen wanneer ik er zin in heb (en ja, dat komt soms voor ![]() ![]() |
![]() |
|
|