Advertentie | |
|
![]() |
|
Lisa Lusi naamzoek, ik heb toch mijn TPT gehaald vandaag
![]() En ik heb de tas gekocht die ik op het oog had, en kreeg hem op de valreep voor de helft van de prijs! Dus nu heb ik een vet mooie rugtas voor 16,40 ![]() Ik heb echt een geluksdag vandaag. Ohja, ik had blijkbaar ook nog sjans in de bus, maar ik weet niet of ik dat geluk moet noemen ![]() ![]()
|
Pff ik heb sinds vandaag opeens een juridisch conflict met m'n oude studentenverzekeringsmaatschappij. Ik had m'n verzekering laten stopzetten omdat ik geen student meer was. Nu is die opzegging dus niet goed gegaan en willen ze opnieuw premie.
Dus ik vraag of ik dan ook gewoon verzekerd ben, maar dat was niet zo. Dus ik moet eigenlijk betalen voor niks. Ik moest hard lachen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vijf dagen per week wiskunde, waarvan twee dagen twee uur, en ik moet zes dagen per week naar school. Daarom moet ik nu slapen in plaats van verder te kaarten.
![]() Verder is mijn leven ZO LEUK dat ik elke dag vijf keer bedenk hoe bizar het is dat ik in anderhalve week van 'zielig huisloos meisje zonder vrienden' naar 'gelukkig vrolijk meisje met leuk sociaal leven en de geweldigste familie van de wereld' ben gegaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() warom pesten ze mensen met rood haar??? die hebben heel vaak de mooiste haren. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|