Advertentie | |
|
![]() |
|
iedureen van mystiek is welkom...lolz...en ik heb al met ouders en stuff geregelt, dus ik kan iig...*YAY..ik ben geen eendjuh, ik ben geen eendjuh, lalalala...*
en zow eng zijn we niej hoor, niemand hier kent iemand persoonlijk, dus is voor iedereen eng....gewoon over dat ene moment heen, en je hebt weer een hoop nieuwe vrienden en een topdaggie (hoop ik ![]()
|
Heee sorry sorry sorry allemaal
![]() joh GWENNYGIRL je hoeft toch niet bang van ons te zijn, ik bijt niet.. en hoe het met yule en de rest zit moet je maar aan hun vragen.. maar die zijn vast ook niet erg gewelddadig.. ![]() al moet ik zeggen dat ik het zelf ook wel best engig vind hoor ![]()
|
Ik niet geweldadig ?? owkeej, if u say so
![]() hier alles goed btw, maargoed, terug naar ut onderwerp, de meeting. wie komt er iig ? dus heeft het met ouders geregeld, weet ergens geld vandaan te toveren, en kan op die datum ? en voor de mensen die ut eng vinden (ik ook hoor, dus denk dat (bijna) iedereen daar last van heeft) et is nix anders dan een nieuwe groep mensen ontmoeten... de eerste paar minuten zijn misschien wat ongemakkelijk, maar daarna loopt et vast wel, en wat heb je te verliezen ???
|
![]() |
De volgende mensen KOMEN:
* Yule *ampyra * Anneee De volgende mensen komen MISSCHIEN: * Nefiāth * Moonnature * De volgende mensen komen NIET: * * * moet nog eventjes w8ten op resultaatje schooltje en telefoontje Berlijn ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Heya,
ik kom hier al zo'n jaartje, alleen de laatste paar maanden gewoon bijna niet, vanwege weinig tijd en ook andere interesses ![]() maar voor een meeting ben ik altijd wel in ![]() als je me wilt leren kennen kijk dan maar eens op www.cu2.nl/Lisanka of stuur een mailtje ![]() -x-
|
![]() |
heyluitjes,
ik wil zekers wel mee, en ik heb ook nogwel een plekje voor jullie- de lochmese bossen/berg, daar kan je gewoon de energie voelen! Ik was er laasts om hout te sprokkelen, de energie van dat bos mensen, datis echt ongelooflijk. ![]() Mijn details- Naam ![]() Leeftijd- 16 Woonplaats: Deventer nickname: nickyikke wat wil je nog meer weten, want ik ga zekers wel mee!! Ga zo door om plaatsen op te zoeken ![]()
||
Citaat:
Daar ben ik het nou ook zoo mee eens!
|
De volgende mensen KOMEN:
*Yule *ampyra *Anneee *nickyikke *x-spekkie-x De volgende mensen komen MISSCHIEN: *Nefiāth *Moonnature De volgende mensen komen NIET: * * * De volgende mensen zouden in het begin komen NU nog steeds?? *WhItEsHaDoW *lucky duck *Ki Fighter *Wiccan *Fleet Admiral *mystic girl *Chelsea Reserve *debby *Dark Princess o.k. weer even een update.. (niet vergeten he! je bent een eend als je niet keemt! hmm of ik moet leren rijmen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 15:35. |
![]() |
|
![]() |
FF een vraagje mensen
![]() en welke locatie gaan we nou doen? In iedergeval, zoek dan een veilige plaats als we gaan overnachten.
||
Citaat:
![]()
|
hmmm...slecht nieuws....wegens omstandigheden stapt Ampyra uit de hele meeting, ziet ernaar uit dat we de eerste tekenen van verval van onze ideeen beginnen te krijgen, net als bij duh vorige meeting, vraag me af of ut ons nog gaat lukken om um tuh organiseren, of dat oowk deze gecancelled word...daarom wil ik graag ff weten wie voor is, want anders kunnen we deze topic net zo goed verwijderen
![]()
||
Citaat:
(oftewel, omdat niemand nu gereageerd heb zie ik de meeting als niet doorgaand en heb ik andere plannen op de 6de....)
|
![]() |
Neej? niet doorgaan? Dasz nou net jammer, heb ik me ouders net zover dat ik mee mag, en Sandra ook dat ze mee gaat *ik heb de weddenschap gewonnen
![]() Nou ja shit happens, je ken nie alles hebben he. *vind het nog steeds jammer, maar er is niets aan te doen*
||
Citaat:
![]()
|
Jammer jammer.. maar goed als er idd maar ong3/4 mensen komen is het niet echt meer een meeting.. deze topic is trouwens geopend om het idee voor te stellen van BWIII. en omdat het een gewone meeting is geworden die helaas niks meer met het hele onderwerp heeft te maken, ga ik niet meer mee.. want idd wat Yule zegt.. dit zou echt een onzin-meeting worden, eerst gaat het halve mystiek forum mee en zodra je verder gaat lezen komen er steeds meer ziekte gevallen, en bijv. oma bezoekjes
![]() ![]() CYBERGREETZ...
|
![]() |
Sjah, dat is waar, niet willen en niet kunnen is heel wat anders. Maar zoals het er nu uit ziet, ben ik het ook met de rest mee eens, we kunnen dees meeting maar beter *as usual* afschaffen. Het is jammer, maar het is niet anders helaas.
![]()
|