Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, nou hier is het ook een ziekenboel geworden. Eerst moest de ene verpleegkundige de andere gaan verzorgen en uiteindelijk moesten ze allebei ziek naar huis. Is een invalverpleegkundige van een andere afdeling geplukt en de nachtdienst moest om 21 uur al aantreden. Die heeft een heule lange nacht. En morgen én overmorgen zouden die twee verpleegkundigen samen werken. Ik hoop écht niet dat we dan morgen twéé invallers tegelijkertijd krijgen. Dan wordt het een grote zooi hier
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo en dat was weer een zeurbericht tussendoor. Verder had ik een toffe dag want ik had twee keer twee mensen op bezoek en ik ben zelfs even naar een cafeetje geweest
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een vriend die in sommige opzichten toch wel een beetje raar is. Dan begint hij een gesprek met me en vraagt hoe het gaat of hoe mijn weekend was of iets dergelijks, en dan geef ik antwoord, maar nog voor ik hem heb kunnen vragen hoe het met hem is, begint hij al te vertellen. En hij vertelt altijd heel gedetailleerd. Of nouja, als hij over zijn dag vertelt, dan vertelt hij alles over zijn dag. Dat bepaalde dingen niet heel boeiend zijn, of niet heel nodig of interessant voor het verhaal, maakt dan verder niet uit. En hij belt of whatsappt vaak gewoon om te kletsen, maar vraagt dan niet of het uitkomt. Als er iets belangrijks is wil ik echt wel met hem in gesprek, maar ik heb niet de tijd/energie/zin om altijd maar lange gesprekken over niets te voeren...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en net via whatsapp. Voert hij 4 vragen tegelijk op mij af, zonder tussendoor op antwoord te wachten. Dus ik zei 'zo snel kan ik niet typen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goeiemorgen. Mijn zusje is naar het ziekenhuis, vanochtend riep ze me in paniek en zei ze dat ze niks meer kon zien. Ze lag gelukkig gewoon in bed, dus ik haar een beetje gerustgesteld en toen de dokter gebeld. Na bijna tien minuten begon haar zicht wel weer terug te komen, maar van de dokter moest ze toch meteen naar het ziekenhuis. Het gaat de laatste dagen echt lekker hier in huis, zeg
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedemorgen. Ik had vannacht allemaal nare dromen dat konijn Marvin dood was, maar hij werd telkens weer levend. Uiteindelijk ging iemand hem in stukken snijden en koken
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe gaat het nu met je moeder eigenlijk? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: