Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2012, 17:59
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen of ik zo ga proberen beneden te eten... Gisteren wilde ik dat namelijk ook terwijl ik al moe was en toen kon ik niet rechtop blijven en moest ik nog naar boven en toen ik boven was, was ik te slap om nog wat te eten eigenlijk... En nu voel ik me ook niet meer helemaal jofel, maarja, ik wil het eignelijk wel proberen en het is wel gezellig om met z'n allen te eten. Dilemma's! Ik denk dat ik het gewoon probeer.
Advertentie
Oud 22-04-2012, 18:01
Verwijderd
Hij doet ut niet
Verwijderd
Oh, je had hem al verwijderd
Verwijderd
ik ga maar diepvriespizza eten
Oud 22-04-2012, 18:08
Verwijderd
Kennen jullie deze cover van "somebody that I used to know' al? Ik vind 'm ook wel cool!
Oud 22-04-2012, 18:08
Verwijderd
oja wacht
Oud 22-04-2012, 18:12
Verwijderd
ik heb zelfs iets eraan bereid, want ik heb zeer zorgvuldig elk stukje champignon van Theodoors pizza naar de mijne verplaatst!
Oud 22-04-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, je had hem al verwijderd
ja, want hij deed het niet
het was een foto van iemand die in een protest meeliep met een bord in de handen waarop stond 'stuff is fucked up and shit'
Oud 22-04-2012, 18:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
is-ie dan niet bijna dicht nu?
van vier tot acht of negen uur dacht ik.
Oud 22-04-2012, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ben je blij weer terug te zijn Miekje? Of ga je het daar ook wel missen?
Ja, ik ben heel erg blij om weer terug te zijn, maar ik vond het ook wel weer jammer dat ik daar weg moest toen ik weg ging. Maar nu ik weer thuis ben, ben ik toch liever lekker thuis! (huhu volg je me nog )

Ik had net echt iets vet raars. Heel, heel erg maagpijn, ik kon gewoon niet liggen/zitten/staan. Het heeft ongeveer een half uur geduurd en toen zakte het weer af, en nu is het weer over... Misschien morgen toch nog maar even naar de dokter.
Oud 22-04-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
van vier tot acht of negen uur dacht ik.
oh in Enschede zijn supermarkten op zondag alleen van vier tot zeven open! Dus ik nam aan dat dat voor elke matig kleine tot middelgrote stad zo zou zijn
Oud 22-04-2012, 20:08
Verwijderd
ik heb een 6,3 voor scheikunde * ikdacht dat het ram slecht was gemaakt..
Oud 22-04-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Kennen jullie deze cover van "somebody that I used to know' al? Ik vind 'm ook wel cool!
ja, hij is wel chil ja.
Oud 22-04-2012, 21:30
Verwijderd
Oei, nou hier is het ook een ziekenboel geworden. Eerst moest de ene verpleegkundige de andere gaan verzorgen en uiteindelijk moesten ze allebei ziek naar huis. Is een invalverpleegkundige van een andere afdeling geplukt en de nachtdienst moest om 21 uur al aantreden. Die heeft een heule lange nacht. En morgen én overmorgen zouden die twee verpleegkundigen samen werken. Ik hoop écht niet dat we dan morgen twéé invallers tegelijkertijd krijgen. Dan wordt het een grote zooi hier
Oud 22-04-2012, 21:33
Verwijderd
Zo en dat was weer een zeurbericht tussendoor. Verder had ik een toffe dag want ik had twee keer twee mensen op bezoek en ik ben zelfs even naar een cafeetje geweest . Oh én we aten dus friet . Maar dat was dus achteraf gezien omdat iedereen te ziek was om het eten te regelen.
Oud 22-04-2012, 21:57
Verwijderd
Ik heb een vriend die in sommige opzichten toch wel een beetje raar is. Dan begint hij een gesprek met me en vraagt hoe het gaat of hoe mijn weekend was of iets dergelijks, en dan geef ik antwoord, maar nog voor ik hem heb kunnen vragen hoe het met hem is, begint hij al te vertellen. En hij vertelt altijd heel gedetailleerd. Of nouja, als hij over zijn dag vertelt, dan vertelt hij alles over zijn dag. Dat bepaalde dingen niet heel boeiend zijn, of niet heel nodig of interessant voor het verhaal, maakt dan verder niet uit. En hij belt of whatsappt vaak gewoon om te kletsen, maar vraagt dan niet of het uitkomt. Als er iets belangrijks is wil ik echt wel met hem in gesprek, maar ik heb niet de tijd/energie/zin om altijd maar lange gesprekken over niets te voeren...
Oud 22-04-2012, 22:00
Verwijderd
Oh en net via whatsapp. Voert hij 4 vragen tegelijk op mij af, zonder tussendoor op antwoord te wachten. Dus ik zei 'zo snel kan ik niet typen ', in de hoop dat hij wat minder vragen op me af vuurt, maar het antwoord is 'oh dat geeft niet hoor'. Dan vraag ik me af of ik dan niet duidelijk genoeg ben, of dat het toch vreemd is dat hij dat soort hints niet oppikt. Duss, zouden jullie die hint snappen?
Oud 22-04-2012, 22:01
Verwijderd
En ik lul hier ook alleen maar een beetje tegen mezelf geloof ik
Oud 22-04-2012, 22:01
Verwijderd
Nee hoor, ik ben er ook!

Overigens zou ik de hint wel snappen denk ik, maar goed, hij is een jongen
Oud 22-04-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik ben er ook!

Overigens zou ik de hint wel snappen denk ik, maar goed, hij is een jongen
juh, een jongen met gebruiksaanwijzing ook geloof ik.
Oud 22-04-2012, 23:04
Verwijderd
Ik ben eigenlijk weer ruim over m'n slaap heen
Oud 23-04-2012, 05:31
Verwijderd
Mogguh.

Meh, geen zin. Eerst maar 'ns een rondje koffieautomaat
Oud 23-04-2012, 05:36
Verwijderd
beginne met bammetjes smeren.

en ik ben vriendloos de hele dag. mijn klasgenootjes waar ik mee omgaan zitten leukde dingen te doen met die italianen. en hebben geen les. Helaas mocht ik geen italiaan op bezoek.
Oud 23-04-2012, 06:11
Verwijderd
Mwhaha, awesome
Oud 23-04-2012, 06:16
Verwijderd
Ik kon net met geen mogelijkheid op het woord hinge komen en heb wikipedia er bij moeten pakken
Oud 23-04-2012, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kon net met geen mogelijkheid op het woord hinge komen en heb wikipedia er bij moeten pakken
Ik heb zojuist hetzelfde gedaan omdat ik twijfelde over de betekenis van dat woord
Oud 23-04-2012, 06:43
Verwijderd
*scharnierboks*
Oud 23-04-2012, 07:08
Verwijderd
Ik drijf geregeld bepaalde mensen tot waanzin wanneer ik vraag "Waarom ga je in godsvredesnaam de deur uit z'n hinges tillen?" wanneer men oppert de deur los te doen
Oud 23-04-2012, 07:09
Verwijderd
Ik doe dat niet aangezien het streektaal is en daarmee voor mij acceptabel
Oud 23-04-2012, 07:11
Verwijderd
Winkels kunnen toch ook niet los zijn Tenzij iemand de moeite heeft genomen de arme winkel in kwestie vast te binden, een tamelijk arbeidsintensief klusje met discutabel effect.
Oud 23-04-2012, 07:30
Verwijderd
Een hele goede morgen! Ze kijken me hier altijd verbaasd aan als ik om 8 uur beneden kom. "Zo, jij bent vroeg!' Maar ja, ik slik geen anti-psychotica.
Oud 23-04-2012, 07:33
Verwijderd
Mogguh! Eh, zijn mensen die anti-psychotica slikken langslapers per definitie of zo dan?
Oud 23-04-2012, 07:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn wat heb ik slecht geslapen
Oud 23-04-2012, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Mogguh! Eh, zijn mensen die anti-psychotica slikken langslapers per definitie of zo dan?
Ja, eigenlijk wel! Van de meeste anti-psychotica word je heel moe en/of initiatiefloos enzo. Dat is ook een groot probleem als mensen weer naar school willen of willen werken. Je verslaapt je veel te vaak en dat is meestal geen opzet of onwil.
Oud 23-04-2012, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Damn wat heb ik slecht geslapen
Moet je veel doen vandaag of kun je nog wat bijslapen?
Oud 23-04-2012, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, eigenlijk wel! Van de meeste anti-psychotica word je heel moe en/of initiatiefloos enzo. Dat is ook een groot probleem als mensen weer naar school willen of willen werken. Je verslaapt je veel te vaak en dat is meestal geen opzet of onwil.
En dat is dan weer een reden waarom velen weer stoppen met hun pillen... Ook dat pakt meestal niet heel goed uit.
Oud 23-04-2012, 07:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moet je veel doen vandaag of kun je nog wat bijslapen?
Moet nu naar stage tot 1 uur en daarna boodschappen doen.Vanavond komt nog een vriendin langs, dus dat is wel leuk. Hopelijk is die vrije middag genoeg om me vanavond wat beter te voelen.
Oud 23-04-2012, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat initiatiefloze wist ik wel, maar dat 't ook echt zo'n impact had op 's ochtends niet je bed uit kunnen komen niet.

Citaat:
En dat is dan weer een reden waarom velen weer stoppen met hun pillen... Ook dat pakt meestal niet heel goed uit.
Nja, ik ben blij dat ik die meuk allemaal (nog, huhu) niet nodig heb.
Oud 23-04-2012, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat initiatiefloze wist ik wel, maar dat 't ook echt zo'n impact had op 's ochtends niet je bed uit kunnen komen niet.

Nja, ik ben blij dat ik die meuk allemaal (nog, huhu) niet nodig heb.
Oud 23-04-2012, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Moet nu naar stage tot 1 uur en daarna boodschappen doen.Vanavond komt nog een vriendin langs, dus dat is wel leuk. Hopelijk is die vrije middag genoeg om me vanavond wat beter te voelen.
Ik help het je hopen . Succes op stage!
Oud 23-04-2012, 08:03
Verwijderd
Goeiemorgen. Mijn zusje is naar het ziekenhuis, vanochtend riep ze me in paniek en zei ze dat ze niks meer kon zien. Ze lag gelukkig gewoon in bed, dus ik haar een beetje gerustgesteld en toen de dokter gebeld. Na bijna tien minuten begon haar zicht wel weer terug te komen, maar van de dokter moest ze toch meteen naar het ziekenhuis. Het gaat de laatste dagen echt lekker hier in huis, zeg
Oud 23-04-2012, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen. Mijn zusje is naar het ziekenhuis, vanochtend riep ze me in paniek en zei ze dat ze niks meer kon zien. Ze lag gelukkig gewoon in bed, dus ik haar een beetje gerustgesteld en toen de dokter gebeld. Na bijna tien minuten begon haar zicht wel weer terug te komen, maar van de dokter moest ze toch meteen naar het ziekenhuis. Het gaat de laatste dagen echt lekker hier in huis, zeg
jeetje dat lijkt me écht heel eng . Gelukkig ziet ze wel weer wat. Sterkte daar!
Oud 23-04-2012, 08:16
Verwijderd
Goedemorgen. Ik had vannacht allemaal nare dromen dat konijn Marvin dood was, maar hij werd telkens weer levend. Uiteindelijk ging iemand hem in stukken snijden en koken en toen ging ik de pan van het vuur halen om te voorkomen dat hij dood zou koken en toen besefte ik dat dat niet hielp, en bleek ik in de keuken van mijn ouders te zijn en ging ik heel hard gillen, en toen kwam mijn moeder en die stelde me gerust dat ik koorts had en daardoor naar aan het dromen was en liet me zien dat beide konijnen heel levend waren. En daarna werd ik wakker. Even was ik nog bang dat ik koorts zou hebben maar gelukkig dat ook niet.
Oud 23-04-2012, 08:17
Verwijderd
Citaat:
he bah wat schrikken
hoe gaat het nu met je moeder eigenlijk?
Oud 23-04-2012, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Winkels kunnen toch ook niet los zijn Tenzij iemand de moeite heeft genomen de arme winkel in kwestie vast te binden, een tamelijk arbeidsintensief klusje met discutabel effect.
een echte Enschedeër zegt dan ook niet 'de winkels zijn los', maar 'de stad is los'!
Oud 23-04-2012, 08:21
Verwijderd
Citaat:
een echte Enschedeër zegt dan ook niet 'de winkels zijn los', maar 'de stad is los'!
Maar ik woon niet eens in de buurt van Twente/Enschede. En een stad die los is, is nog debieler dan een deur of winkel
Oud 23-04-2012, 08:22
Verwijderd
Als een niet-Twentenaar het zegt, mag je 'm ook gerust raar aankijken
Oud 23-04-2012, 08:25
Verwijderd
Hm, de moedereend met twaalf kuikentjes loopt nog steeds hier over de binnenplaats van het ziekenhuis. En ze zijn hier wel veilig enzo, maar ze kunnen hier niet leren zwemmen.
Oud 23-04-2012, 08:29
Verwijderd
Citaat:
he bah wat schrikken
hoe gaat het nu met je moeder eigenlijk?
Met mijn moeder gaat het gelukkig heel goed, af en toe heeft ze wel nog last van haar rug, maar volgens mij valt het wel mee. Ze vond het wel moeilijk om de eerste keer na het ongeluk weer in de auto te rijden, vertelde ze. Maar nu is ze ook met de auto met mijn zusje naar het ziekenhuis, dus daar is ze ook wel overheen, denk ik.

Citaat:
Hm, de moedereend met twaalf kuikentjes loopt nog steeds hier over de binnenplaats van het ziekenhuis. En ze zijn hier wel veilig enzo, maar ze kunnen hier niet leren zwemmen.
Maar kan niemand ze dan ergens anders naartoe brengen?
Oud 23-04-2012, 08:29
Verwijderd
oh, ze zijn nu naar binnen gejaagd door een man van de beveiliging! Ze zijn nu in de gang van het ziekenhuis dus een gepiep van jewelste!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten