Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Pringles, truffelpepernoten en slagroom vind ik echt heel erg overrated. Ik vind het niet vies.. en met name de truffelpepernoten eet ik rustig weg. Maar zo lyrisch als sommige mensen erover zijn.. neh.
Oh en ik vind iets overrated vinden en iets niet lekker vinden niet hetzelfde.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind zelfversierde cupcakes ook zwaar overgewaardeerd. Vrijwel iedereen in mijn omgeving doet dat regelmatig en zijn er helemaal lyrisch over, ik snap daar helemaal niks van. Vaak zijn die dingen veel te droog en het glazuur (of wat dan ook daarvoor gebruikt wordt) is veel te zoet. En het is nog lelijk ook.
|
![]() |
|
Ikzelf vind Cadbury chocolade niet per sé veeel beter dan wat je in Nederland voor een redelijk prijsje krijgen kan, maar mensen worden gek bij het horen van 'Cadbury'... Verder ga ik voor Energy, alhoewel die hype al minder lijkt te worden. Eigenlijk al het voedsel waar mensen overdreven druk over doen is wat mij betreft over het algemeen overrated.
|
Red Bull heeft de meeste reclame... Wat vinden jullie van Monster? Ik drink zelf geen energy enzo, maar ik zie er erg veel van, zelfs t-shirts en petten. Overated of niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik roomboter HEEL erg overgewaardeerd. Euroshopper bladerdeeg met ECHTE ROOMBOTER!1!111 ja nou en? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zero:
Sprankelend water; kleurstof: E150d; voedingszuren: fosforzuur (E338) en natriumcitraten (E331); zoetstoffen: aspartaam (E951)* en acesulfaam-K (E950); plantenextracten; cafeïne. * Bevat een bron van fenylalanine. Light: Sprankelend water, kleurstof : E150d, voedingszuren : fosforzuur (E338) en citroenzuur (E330), zoetstoffen : aspartaam (E951)* en acesulfaam-K (E950), plantenextracten, cafeïne. * Bevat een bron van fenylalanine. Ah, het verschil zit 'm in de voedingszuren! bron: cocacolabelgium.be |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Edit: natriumcitraat is een citroenzuur, dus zo veel verschil is het dus ook weer niet Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Aardappelsalade. Ik hoor hier al dagen hoe lekker die van mijn moeder is, maar het is koude aardappel met mayo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicrets that could totally ruin your life #1651 Verwijderd | 500 | 05-05-2012 17:49 | |
De Kantine |
#533 Gesaaik in huis Verwijderd | 500 | 21-02-2009 22:19 | |
Eten & Drinken |
De mythe van melk sunil | 196 | 27-08-2006 16:01 |