Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe bedoel je simplistische thema's en hoe verschillen die van simpele thema's? Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe bedoel je simplistische thema's en hoe verschillen die van simpele thema's? Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh ik heb een beetje een dilemma.
We gaan in juni met z'n 3en naar vriendin 4 in Italie, ze werkt daar een half jaar en gaat daarna een jaar op wereldreis. We kennen elkaar alle vier goed en ik heb er heel veel zin in, we zijn een leuke groep, vaker dingen samen gedaan gaat altijd goed etc. Nu is er alleen een meisje, die goed bevriend is met vriendin 1 en vriendin 4 en het schoonzusje is van vriendin 2, die ook heel graag naar vriendin 4 wil, om gedag te zeggen voor ze op reis gaat, maar ze krijgt niet echt iemand mee. Nu heeft ze aan vriendin 2 gevraagd of ze met ons mee kan. Ik vind haar wel aardig en leuk, maar ik ken haar niet heel goed en ik vind ons clubje van 4 juist heel leuk samen. Het ligt nu een beetje bij mij of ze mee mag en ik voel me zo lullig als ik nee zeg, maar ik denk ook dat ik een minder leuke vakantie heb als ik ja zeg ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Secretaresse zit aan bureau met stapeltje van 5 dossiers in het midden waarvan het dossier van mijn volgende patient. Dus ik til de bovenste twee wat op, wijs naar het dossier dat ik nodig heb, en vraag of ik die mee mag nemen. Secretaresse: ho ho ho ho wacht! die heb ik nodig! *pakt bovenste 2 dossiers uit mijn hand* die mag je wel *wijst naar dossier dat ik nodig heb*
volgens mij werd ik daar verkeerd begrepen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Woonstichting check, huisarts check trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan wordt het ook prima hoor, gewoon even change of plans ofzo. En ze regelt zelf maar extra lakens in ons verblijf en de vlucht enzo ![]() |
![]() |
|
Ik ken een nurse practitioner. Ze is erg werkverslaafd want ze is zorgmanager in een verpleeghuis, daarnaast 1,5 dag per week nurse practitioner in een academisch ziekenhuis en ze werkt gemiddeld nog 3 avonddiensten als hoofd in een verzorgingshuis (gaat ze direct van de ene baan naar de andere) en in het weekend werkt ze voor privé thuiszorg voor terminale patienten. Daarnaast doet ze ook heel vaak cursussen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tijd om naar Delft te gaan, dag piep0l!
||||
Verwijderd
|
// Pfffrt, eerst ongeveer 15 minuten aan de telefoon gezeten voor ik iemand aan de andere kant te spreken kreeg. "Belt U tussen 13:30 en 14:00 even terug, dan is de huisarts zélf ter plekke en kan hij het chique afronden." Best, dus ik bel 13:45, moet weer 10 minuten wachten (en da's knap lang als je met een telefoon aan je oor zit) en een middeltje geregeld maar ook het verzoek om een éckte afspraak te maken. Alles goed en wel, dat komt later ooit wel if at all. Anyway, de apotheek zou het migrainepoedertje klaar hebben liggen. Dus ik na die kwelling naar de apotheek; is die shit daar niet (meer) op voorraad
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vriendinnetje 2 even gemaild met m'n bedenkingen, maar dat ik geen zin heb om dwarsligger te zijn, dus als iedereen voor is ik me aanpas. |
![]() |
||
Citaat:
Heb vandaag wel gemerkt dat de overgebleven medewerkers zich wel zorgen maken. Hoe kan je een instantie draaiende houden met precies hetzelfde programma en gelijke ambities, maar met heel veel krachten minder..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik weet natuurlijk geen ruk over wat je doet en zo. Dus beschouw het maar als grapje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben natuurlijk alleen maar stagiair, dus over een kleine twee maanden ben ik daar weer weg (helaas), dus ik zelf heb ook relatief weinig inzicht in de situatie.
||
Citaat:
|
En dat het fantasygenre alleen nog maar beïnvloed wordt door wat Tolkien ooit heeft geschreven, is toch echt de schuld van de schrijvers en dat is niet Tolkien aan te rekenen.
En laten we wel wezen, Tolkien was één van de eerste fantasyschrijvers die een complete wereld schiep voor zijn verhalen, inclusief talen en rassen en een enorme geschiedenis. Dus in die zin snap ik zijn invloed en reputatie wel.
|
![]() |
|
|