Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 10:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga naar een festival morgen en dan zien we elkaar weer 11 dagen niet. Wel een hele fijne week samen gehad en ik heb nu alweer zin om hem weer te zien
Oud 02-08-2012, 11:10
tuttebel
tuttebel is offline
gisternacht konden we niet slapen door het onweer en gingen we dus maar naakt in de regen dansen.
Oud 02-08-2012, 12:55
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik wilde op "vind ik leuk". Klikken bij de reactie van tuttebel, helaas is dit geen Facebook bedacht ik me daarna
Oud 02-08-2012, 14:05
tuttebel
tuttebel is offline
hahaha dat heb ik ook heel vaak
Oud 03-08-2012, 13:19
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Arghrghrhg ik denk iedere keer leuke mensen te ontmoeten en dan blijken ze bijna altijd weer heel agressief, bezitterig en vooral eindeloos opdringerig. en van afwijzing worden ze dan kwaad, en dan heb ik het allemaal weer gedaan daten is echt niets voor mij
Oud 03-08-2012, 13:19
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
gisternacht konden we niet slapen door het onweer en gingen we dus maar naakt in de regen dansen.
awww <3 wat lief
Oud 04-08-2012, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zit ook met dat katten verhuis verhaal. Ik ben van plan om in november naar Engeland te verhuizen, maar weet niet of ik dat mijn kat aan wil doen. Toen ik in dezelfde stad ging verhuizen kreeg ze een blaasontsteking van de stress. Maar goed, ik ben dus wel heel erg verliefd en als we deze 2,5 maand goed doorkomen (wat wel heel erg moeilijk is in deze situatie) hoef ik hem daarna niet meer te missen <3
Ga je dan toch eindeijk verhuizen? Dat wil je al heel erg lang, toch? Wat gaaf! Woont vriendje ook in Engeland?

Citaat:
<3

ot: Hij was helemaal onder de indruk woensdag en dat was zo gaaf. Eindelijk snapt hij waarom ik denk dat het ook voor hem goed zou zijn. We kunnen goed praten over wat er allemaal gebeurd is en hij snapt het ook heel erg goed als ik gewoon naar huis wil en dat ik moet huilen bij Brave en dat dat allemaal komt door wat er gebeurd is. Hij snapt ook steeds beter dat ik bij dit soort dingen geen rust heb voordat ik mijn moeder heb gebeld. Maargoed, het is zo fijn en we gaan zo goed samen en hij zei dat ik hem nergens in afrem maar hem juist motiveer om dingen te doen en dat hij weer graag de rsut wil vinden om samen gewoon op de bank te hangen en te kletsen en wijn te drinken en dat is fijn, dat hij dat uit zichzelf wil
Nog maar even en dan samen naar LowLands,
Oud 04-08-2012, 11:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ooh heerlijk! <3 Gister naar de kermis, vanochtend al de hele ochtend in bed en op de kamer (en ontbeten met toffee-appels van de kermis ) het is zo fijn samen!
Oud 05-08-2012, 10:29
feniks
feniks is offline
Damn, we lijken wel konijnen
Oud 05-08-2012, 10:42
Verwijderd
Oud 05-08-2012, 11:37
Pete Mitchell
Pete Mitchell is offline
Volgens mij is één van mijn vrienden niet zo blij ineens over het feit dat hij alleen een vriend van me is.
Oud 05-08-2012, 15:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG hij bracht me vanochtend ontbijt op bed Dat is een unicum, want ik ben ALTIJD uren wakker voordat hij uberhaupt een oog opendoet. Maar vanochtend had ik besloten om toch weer te proberen te slapen. En toen is hij dus stiekem opgestaan. <3
Oud 05-08-2012, 16:30
Philosophy
Philosophy is offline
Goed. Soms is het lastig, want hij heeft een kind (is jong papa geworden), maar ik begin ook echt om dat meisje te geven en dat maakt het soms heel eng. Tot nu toe is er nog geen enkele reden om daaraan te denken en maakt het me soms zelfs een beetje trots als mensen denken dat wij met z'n drietjes een gezinnetje zijn.
Oud 05-08-2012, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Vanochtend lag hij opeens onverwacht naast me. Het was zulk kutweer dat hij eerder terugkwam van het festival. Dat was zo'n fijne verrassing ^^. En hij heeft me erg gemist .
Oud 06-08-2012, 09:51
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik vind het nog steeds een lieverd, zijn toch alweer bijna drie jaar samen <3

Wisten jullie nog dat ik eerst een beetje problemen had met de vriendengroep van mijn vriend? Vooral 1 van die meiden. Ze heeft het een paar weken geleden ineens uitgemaakt met haar vriend.. hij is er helemaal kapot van maar stiekem vind ik het niet erg want zij was zelfs na dat gesprek nog steeds een beetje apart bezig
Oud 06-08-2012, 14:03
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Het is weer eens dringend tijd om een heleboel nare dingen onder ogen te gaan zien. Ik zie er nu al tegenop
Oud 08-08-2012, 07:02
feniks
feniks is offline
patsboem! we zijn een koppel. gister naar haar ouders geweest, en dat was best gezellig
nu ligt zij boven in bed, en ik zit achter de pc, even te wennen aan dat idee en er heel erg van te genieten.
Oud 08-08-2012, 08:27
Verwijderd
Wat leuk voor je Feniks!
Oud 08-08-2012, 11:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
patsboem! we zijn een koppel. gister naar haar ouders geweest, en dat was best gezellig
nu ligt zij boven in bed, en ik zit achter de pc, even te wennen aan dat idee en er heel erg van te genieten.
Wat fijn joh. Na zo'n lange rottige periode moet het wel erg fijn zijn om jezelf even helemaal ergens in te verliezen.
Oud 08-08-2012, 15:39
feniks
feniks is offline
absoluut. Heel prettig.
Ze drukt al wel gelijk een stempel op mijn huis
Oud 08-08-2012, 22:01
Dott
Dott is offline
Haha, nu zie ik een scene uit how to lose a guy in 10 days voor me xD
Maar goed.

Hier nog hetzelfde.. happy single.. Maar voor sommige mannen is een gewone en/of harde afwijzing nog niet genoeg.. en ik ben daar al zo slecht in.
Hoeveel duidelijker dan: 'k wil je niet, en dat zal ook nooit gebeuren' moet ik worden?
En dan het antwoord: 'zeg nooit nooit' krijgen

Ja, ik blijf nog 5 jaar single..
Oud 09-08-2012, 13:26
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ga je dan toch eindeijk verhuizen? Dat wil je al heel erg lang, toch? Wat gaaf! Woont vriendje ook in Engeland?
Jaaaaaa :-D Mijn vriend is engels. Ik heb hem hier in Australie leren kennen, maar hij is inmiddels weer thuis. Over 14 dagen ben ik bij hem voor een maand. Daarna een paar weken naar Nederland om dingen te regelen en een week naar Egypte voor de bruiloft van een vriendin en daarna verhuizen naar Engeland
Oud 09-08-2012, 14:10
Verwijderd
Wat gaaf voor je Miekmuis! Dus Australië is wel bevallen? Wat fijn dat je hem over veertien dagen alweer ziet! Heb je daar een baan enzo? Gaan jullie samenwonen? Omg, ik ben zo jaloers, wat gaaf!

ot: We gaan volgende week naar LL en het is zo fijn om er even tussenuit te zijn maar ik kan het nog steeds niet helemaal plaatsen geloof ik want er gebeurt zoveel hier en ik ben er zó niet mee bezig. Maar ik heb er zoveel zin in, omg

Edit: Het is zo fijn om de foto's te zien van de kinderweek in mijn ouderlijk dorp en dat ik er geen moeite mee heb dat ik daar niet bij hoor, daar nooit bij gehoord heb en dat ook nooit zal doen. Ik vind de mensen over het algemeen bekrompen en zielig en heb helemaal geen enkele moeite mee dat ik daar niet meer bij hoor. Niet meer. Dat besef is zo fijn, dat ik dat niet meer nodig heb.

Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 22:06.
Oud 09-08-2012, 16:49
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Hoeveel duidelijker dan: 'k wil je niet, en dat zal ook nooit gebeuren' moet ik worden?
En dan het antwoord: 'zeg nooit nooit' krijgen
Wat slecht van mijn slachtgenoten ;-) ...

Gefeliciteerd Miekmuis!! Welke stad staat het huis (excuus als het al ergens anders staat)?

ot:
Met ene meisje niks geworden. Kan ik wel mee leven. ...
Paar weken terug gedwongen met ex op stap plus een aantal anderen. Ik vond dat wel erg confronterend...
Ik merk dat ik bepaalde gevoelens echt ver weg heb gestopt, puur om de focus op de studie te houden.
We hebben zo'n goede klik, maar door mijn alle stress (vanuit mijn kant en haar kant) is gewoon kapot gegaan.
Het gevoel tussen ons is niet weg, maar het is gewoon erg gecompliceerd...maar ik kan ook niet afwachten natuurlijk...
Uh....zeg NOOIT NOOIT! :-P

Voor de rest beetje daten...voor de fun! Zo leer je ook beter met afwijzingen om te gaan!
Oud 09-08-2012, 19:34
Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat ik maar op zoek moet naar een sport of club, al was het maar om nieuwe contacten op te doen. Mijn wereldje voelt soms heel klein (eigenlijk is mijn wereld ook klein maar daar heb ik meestal niet veel moeite mee) en dat de meeste van mijn vrienden ook nog duizendverweg wonen is echt onhandig. Hebben mensen hier nog ideeën qua sport? Ik ben niet echt van de balsporten en kan zelf nog niet echt iets bedenken wat me echt aanspreekt. ja, dansles, dat wil ik al jaren. maar iets met danspartner moeten hebben en zo....
Oud 09-08-2012, 19:50
Verwijderd
Mijn lieve wederhelft doet zwaar lichamelijk werk op een houtzagerij, om geld te sparen zodat hij naar me toe kan komen in de winter. In zijn pauzes leert hij algebra en natuurkunde om zich voor te bereiden op zijn toelating, zodat hij volgend schooljaar kan gaan studeren.

<3
Oud 10-08-2012, 09:34
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik denk dat ik maar op zoek moet naar een sport of club, al was het maar om nieuwe contacten op te doen. Mijn wereldje voelt soms heel klein (eigenlijk is mijn wereld ook klein maar daar heb ik meestal niet veel moeite mee) en dat de meeste van mijn vrienden ook nog duizendverweg wonen is echt onhandig. Hebben mensen hier nog ideeën qua sport? Ik ben niet echt van de balsporten en kan zelf nog niet echt iets bedenken wat me echt aanspreekt. ja, dansles, dat wil ik al jaren. maar iets met danspartner moeten hebben en zo....
Inkoppertje: Paardrijden
Oud 10-08-2012, 11:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh het was echt leuk dat mijn moeder eindelijk eens met haar vrouw hier was! We hebben heel leuk door Utrecht gelopen en geshopt en lekker gekookt en het was heel fijn. Over anderhalve week ga ik alweer naar hun toe!
Oud 11-08-2012, 21:16
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Andere dansles, zoals (jazz)ballet of moderne dans? Een vecht- of verdedigingssport, zoals capoeira, krav maga of jiujitsu? Groepslessen in een sport school, zoals body pump of spinning? Yoga, tai chi, pilates? Bij dat laatste doe je wel minder makkelijk contacten op, is mijn ervaring, maar het is wel heel prettig om te doen.
Oud 11-08-2012, 22:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kan je niet naar een soort inloopdansen oid waarvoor je geen vaste partner hebt? Sorry als het een domme vraag is hoor, ik weet niets van dansen

Verder zit ik sinds kort op roeien en ik vind het fantastisch Je bent lekker buiten bezig, het is gezellig, je kan het alleen doen of met anderen, je gebruikt al je spieren en toch heb ik niet het gevoel dat het echt sport-sport is.
Oud 11-08-2012, 23:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Superleuk we begrijpen elkaar altijd heel goed <3
Voor ik wegging heb ik in zijn kamer (terwijl hij werkte) de lampen afgeplakt met karton waar ik met een naald lieve woordjes en vormpjes in geprikt heb. Toen hij 's avonds het licht aandeed stonden er allemaal sterretjes en hartjes en lieve woordjes op zijn muren.
Oud 12-08-2012, 21:37
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Superleuk we begrijpen elkaar altijd heel goed <3
Voor ik wegging heb ik in zijn kamer (terwijl hij werkte) de lampen afgeplakt met karton waar ik met een naald lieve woordjes en vormpjes in geprikt heb. Toen hij 's avonds het licht aandeed stonden er allemaal sterretjes en hartjes en lieve woordjes op zijn muren.
Dat is zo schattig en best wel een geniaal idee eigenlijk...
Oud 12-08-2012, 22:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Je moet er wel goed witte muren voor hebben trouwens
Oud 13-08-2012, 11:03
Hazel
Hazel is offline
Bluh
Oud 13-08-2012, 11:12
Neko*
Neko* is offline
Roosje en Daantjuh, dankjullie wel er zitten zeker wat dingen tussen waar ik naar ga informeren. Roeien klinkt trouwens ook echt heel gaaf. Eens zien of er wat in de buurt zit wat me aanspreekt.
Oud 13-08-2012, 14:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Roosje en Daantjuh, dankjullie wel er zitten zeker wat dingen tussen waar ik naar ga informeren. Roeien klinkt trouwens ook echt heel gaaf. Eens zien of er wat in de buurt zit wat me aanspreekt.
Fijn! Hopelijk wordt het wat.
Oud 13-08-2012, 19:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor mensen je wil ontmoeten..
Ik zit zelf op streetdance en jazzdance, misschien sluit dat aan bij wat jij zoekt. Maar dan kom je dus met name meiden van dezelfde leeftijd tegen en eigenlijk geen mannen.

Ik heb ook jarenlang stijldansen gedaan. Dan kom je vooral oudere koppels tegen
Ik ben destijds wel zonder partner op les gegaan trouwens. Heb daar toen een partner toegewezen gekregen en hij is een enorm goede vriend van mij geworden.
Oud 13-08-2012, 21:12
Verwijderd
Mijn vriendje zei vandaag (voor de grap, uiteraard ) dat hij, als hij het ooit met me uit wil maken, me zijn vingers opstuurt in een doosje.

Beter maakt hij het niet uit dan. <3
Oud 14-08-2012, 06:22
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik voel me 'wauw'
Oud 14-08-2012, 09:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor mensen je wil ontmoeten..
Ik zit zelf op streetdance en jazzdance, misschien sluit dat aan bij wat jij zoekt. Maar dan kom je dus met name meiden van dezelfde leeftijd tegen en eigenlijk geen mannen.

Ik heb ook jarenlang stijldansen gedaan. Dan kom je vooral oudere koppels tegen
.
Daarom moet je ook gaan salsa dansen
Oud 14-08-2012, 15:25
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Wat gaaf voor je Miekmuis! Dus Australië is wel bevallen? Wat fijn dat je hem over veertien dagen alweer ziet! Heb je daar een baan enzo? Gaan jullie samenwonen? Omg, ik ben zo jaloers, wat gaaf!
Thanks :-D Ik ben jaloers op jou dat je naar Lowlands gaat!
Ik ga bij hem en zijn moeder wonen tot we een eigen huisje hebben Australie is super bevallen, maar het is wel goed geweest en nu tijd voor het volgende avontuur. Ik heb nog geen baan, maar werkte in Nederland als bejaardenverzorgster/autisten begeleidster en dat is in Engeland heel makkelijk om werk in te vinden, dus dat komt wel goed

@ T.M. Thanks! Hji woont in Nottingham.
Oud 14-08-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje zei vandaag (voor de grap, uiteraard ) dat hij, als hij het ooit met me uit wil maken, me zijn vingers opstuurt in een doosje.

Beter maakt hij het niet uit dan. <3
Bijzonder.
Oud 16-08-2012, 09:02
ST*R
ST*R is offline
Voor het eerst samen op vakantie geweest en dat was heel leuk!
Nu is hij een paar dagen weg en op een of andere manier mis ik m nu al best erg. Hij gaat ook naar veel feestjes komende dagen, en ik ben helemaal niet bang dat hij iets met iemand anders doet, maar ik vind het idee dat hij misschien iemand ziet die hij ook knap of sexy vindt helemaaaal niet chill. Hij mag alleen mij knap en sexy vinden! Maar ik weet zelf ook dat dat nergens op slaat.
Hij is zo leuk en ik ben zo blij dat hij mijn vriendje is!
Oud 16-08-2012, 11:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben net terug van het festival, één nachtje samen door kunnen brengen en nu is hij naar Lowlands. Maandag hebben we nog even samen en dan ben ik op kamp voor twee dagen, daarna hebben we eindelijk weer wat langer tijd voor elkaar. Ik ben het hem steeds missen al redelijk zat.
Oud 16-08-2012, 12:34
indigo
indigo is offline
Sinds een weekje terug van vakantie samen en het was zo ontzettend fijn! Lekker genoten van de zon en de omgeving en van elkaar, ik was echt weer helemaal verliefd <3. Nu weer terug in ons oude ritme, maar ik merk dat het ons echt goed heeft gedaan. En dat het nu weer lekker weer is maakt het nog wat fijner .
Oud 17-08-2012, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb soms, vooral in de avond, erg veel moeite met de afstand.
Oud 17-08-2012, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb soms, vooral in de avond, erg veel moeite met de afstand.
Oud 17-08-2012, 16:16
Cucumber.
Cucumber. is offline
Heel erg goed.
Oud 19-08-2012, 23:46
Noctiluca
Noctiluca is offline
Lang geleden dat ik hier gereageerd heb.. De jongen waar ik bijna anderhalf jaar 'mee bezig' ben geweest is nu niet meer echt in mijn leven.. Nadat ik op een avond hem tegenkwam en hij superkut tegen me deed had ik iets gesmst als 'oke I get it, we zijn geen vrienden en blijkbaar gaan we dat ook niet zijn.. Ik mis je heel erg en zou willen dat we normaal met elkaar konden omgaan maar het werkt gewoon niet en ik ga doen alsof ik je niet ken want dat maakt alles vast veel makkelijker..' toen bijna een maand geen contact gehad en nu kwam hij vorige week naar me toe met de boodschap 'het is nooit mijn bedoeling geweest dat we geen vrienden zouden kunnen zijn en ik mis jou ook en ik heb twee nachten wakker gelegen na je smsje'
Hem uitgelegd dat ik er zó klaar mee was om me met hem bezig te houden en dat hij zoveel macht had over hoe ik me voelde dat ik niet anders kon dan afstand nemen. Hij begreep het half maar was super emotioneel, maar voor mij was het zo'n opluchting om te merken dat ik echt geen gevoelens meer voor hem heb en verder kan gaan met mijn leven (: ook heel fijn omdat het met de jongen waar ik al drie jaar ontzettende spanning mee voel nu toch ineens zich ontwikkeld heeft tot meer dan flirten en elkaar van een afstand heel erg waarderen

Verder heb ik wat persoonlijke keuzes gemaakt waar ik zielsgelukkig mee ben en voor het eerst in tijden ben ik oprecht blij met wie ik ben en wat ik doe, in alle opzichten!
Oud 20-08-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Thanks :-D Ik ben jaloers op jou dat je naar Lowlands gaat!
Ik ga bij hem en zijn moeder wonen tot we een eigen huisje hebben Australie is super bevallen, maar het is wel goed geweest en nu tijd voor het volgende avontuur. Ik heb nog geen baan, maar werkte in Nederland als bejaardenverzorgster/autisten begeleidster en dat is in Engeland heel makkelijk om werk in te vinden, dus dat komt wel goed

@ T.M. Thanks! Hji woont in Nottingham.
Oeh, bij zijn moeder! Dat lijkt me nog best wel spannend, ken je haar? Omg, stiekem wil ik gewoon alles weten

ot: Lowlands was zó fijn! Veel te warm eigenlijk en daar kan ik niet zo goed tegen dus werd ik op momenten heel mopperig en het wsa tof om te merken dat hij dat snapte en me dan ook gewoon liet mopperen en zo. We hebben zoveel gelachen en gesprongen en genoten en samen geweest. Hmmm <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten