Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed.
![]() ![]()
|
ik vind het nog steeds een lieverd, zijn toch alweer bijna drie jaar samen <3
Wisten jullie nog dat ik eerst een beetje problemen had met de vriendengroep van mijn vriend? Vooral 1 van die meiden. Ze heeft het een paar weken geleden ineens uitgemaakt met haar vriend.. hij is er helemaal kapot van maar stiekem vind ik het niet erg want zij was zelfs na dat gesprek nog steeds een beetje apart bezig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha, nu zie ik een scene uit how to lose a guy in 10 days voor me xD
Maar goed. Hier nog hetzelfde.. happy single.. Maar voor sommige mannen is een gewone en/of harde afwijzing nog niet genoeg.. en ik ben daar al zo slecht in. Hoeveel duidelijker dan: 'k wil je niet, en dat zal ook nooit gebeuren' moet ik worden? En dan het antwoord: 'zeg nooit nooit' krijgen ![]() ![]() ![]() Ja, ik blijf nog 5 jaar single..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ot: We gaan volgende week naar LL en het is zo fijn om er even tussenuit te zijn maar ik kan het nog steeds niet helemaal plaatsen geloof ik want er gebeurt zoveel hier en ik ben er zó niet mee bezig. Maar ik heb er zoveel zin in, omg ![]() ![]() ![]() Edit: Het is zo fijn om de foto's te zien van de kinderweek in mijn ouderlijk dorp en dat ik er geen moeite mee heb dat ik daar niet bij hoor, daar nooit bij gehoord heb en dat ook nooit zal doen. Ik vind de mensen over het algemeen bekrompen en zielig en heb helemaal geen enkele moeite mee dat ik daar niet meer bij hoor. Niet meer. Dat besef is zo fijn, dat ik dat niet meer nodig heb. Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 22:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gefeliciteerd Miekmuis!! Welke stad staat het huis (excuus als het al ergens anders staat)? ot: Met ene meisje niks geworden. Kan ik wel mee leven. ![]() Paar weken terug gedwongen met ex op stap plus een aantal anderen. Ik vond dat wel erg confronterend... Ik merk dat ik bepaalde gevoelens echt ver weg heb gestopt, puur om de focus op de studie te houden. We hebben zo'n goede klik, maar door mijn alle stress (vanuit mijn kant en haar kant) is gewoon kapot gegaan. Het gevoel tussen ons is niet weg, maar het is gewoon erg gecompliceerd...maar ik kan ook niet afwachten natuurlijk... Uh....zeg NOOIT NOOIT! :-P Voor de rest beetje daten...voor de fun! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik maar op zoek moet naar een sport of club, al was het maar om nieuwe contacten op te doen. Mijn wereldje voelt soms heel klein (eigenlijk is mijn wereld ook klein maar daar heb ik meestal niet veel moeite mee) en dat de meeste van mijn vrienden ook nog duizendverweg wonen is echt onhandig. Hebben mensen hier nog ideeën qua sport? Ik ben niet echt van de balsporten en kan zelf nog niet echt iets bedenken wat me echt aanspreekt.
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn lieve wederhelft doet zwaar lichamelijk werk op een houtzagerij, om geld te sparen zodat hij naar me toe kan komen in de winter. In zijn pauzes leert hij algebra en natuurkunde om zich voor te bereiden op zijn toelating, zodat hij volgend schooljaar kan gaan studeren.
<3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder zit ik sinds kort op roeien en ik vind het fantastisch ![]()
|
Superleuk
![]() Voor ik wegging heb ik in zijn kamer (terwijl hij werkte) de lampen afgeplakt met karton waar ik met een naald lieve woordjes en vormpjes in geprikt heb. Toen hij 's avonds het licht aandeed stonden er allemaal sterretjes en hartjes en lieve woordjes op zijn muren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zit zelf op streetdance en jazzdance, misschien sluit dat aan bij wat jij zoekt. Maar dan kom je dus met name meiden van dezelfde leeftijd tegen en eigenlijk geen mannen. Ik heb ook jarenlang stijldansen gedaan. Dan kom je vooral oudere koppels tegen ![]() Ik ben destijds wel zonder partner op les gegaan trouwens. Heb daar toen een partner toegewezen gekregen en hij is een enorm goede vriend van mij geworden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ga bij hem en zijn moeder wonen tot we een eigen huisje hebben ![]() ![]() @ T.M. Thanks! Hji woont in Nottingham. ![]()
|
Voor het eerst samen op vakantie geweest en dat was heel leuk!
Nu is hij een paar dagen weg en op een of andere manier mis ik m nu al best erg. Hij gaat ook naar veel feestjes komende dagen, en ik ben helemaal niet bang dat hij iets met iemand anders doet, maar ik vind het idee dat hij misschien iemand ziet die hij ook knap of sexy vindt helemaaaal niet chill. Hij mag alleen mij knap en sexy vinden! ![]() Hij is zo leuk en ik ben zo blij dat hij mijn vriendje is!
|
Ik ben net terug van het festival, één nachtje samen door kunnen brengen en nu is hij naar Lowlands. Maandag hebben we nog even samen en dan ben ik op kamp voor twee dagen, daarna hebben we eindelijk weer wat langer tijd voor elkaar. Ik ben het hem steeds missen al redelijk zat.
![]()
|
Sinds een weekje terug van vakantie samen en het was zo ontzettend fijn! Lekker genoten van de zon en de omgeving en van elkaar, ik was echt weer helemaal verliefd <3. Nu weer terug in ons oude ritme, maar ik merk dat het ons echt goed heeft gedaan. En dat het nu weer lekker weer is maakt het nog wat fijner
![]()
|
![]() |
Lang geleden dat ik hier gereageerd heb.. De jongen waar ik bijna anderhalf jaar 'mee bezig' ben geweest is nu niet meer echt in mijn leven.. Nadat ik op een avond hem tegenkwam en hij superkut tegen me deed had ik iets gesmst als 'oke I get it, we zijn geen vrienden en blijkbaar gaan we dat ook niet zijn.. Ik mis je heel erg en zou willen dat we normaal met elkaar konden omgaan maar het werkt gewoon niet en ik ga doen alsof ik je niet ken want dat maakt alles vast veel makkelijker..' toen bijna een maand geen contact gehad en nu kwam hij vorige week naar me toe met de boodschap 'het is nooit mijn bedoeling geweest dat we geen vrienden zouden kunnen zijn en ik mis jou ook en ik heb twee nachten wakker gelegen na je smsje'
Hem uitgelegd dat ik er zó klaar mee was om me met hem bezig te houden en dat hij zoveel macht had over hoe ik me voelde dat ik niet anders kon dan afstand nemen. Hij begreep het half maar was super emotioneel, maar voor mij was het zo'n opluchting om te merken dat ik echt geen gevoelens meer voor hem heb en verder kan gaan met mijn leven (: ook heel fijn omdat het met de jongen waar ik al drie jaar ontzettende spanning mee voel nu toch ineens zich ontwikkeld heeft tot meer dan flirten en elkaar van een afstand heel erg waarderen ![]() Verder heb ik wat persoonlijke keuzes gemaakt waar ik zielsgelukkig mee ben en voor het eerst in tijden ben ik oprecht blij met wie ik ben en wat ik doe, in alle opzichten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Lowlands was zó fijn! Veel te warm eigenlijk en daar kan ik niet zo goed tegen dus werd ik op momenten heel mopperig en het wsa tof om te merken dat hij dat snapte en me dan ook gewoon liet mopperen en zo. We hebben zoveel gelachen en gesprongen en genoten en samen geweest. Hmmm <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|