Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2012, 18:41
Miekje*
Miekje* is offline
Hmmm, ik heb de Proeve nog eens doorgelezen, en ik kan echt alles wat ik moet kunnen, en ik beheers ook de achterliggende kennis. Daar zou ik me beter door moeten voelen... Maar helaas.
Oud 27-06-2012, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Komt wel goed schatje
Oud 27-06-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel ^^.

Jij was aan het soggen? Wat hoor jij nu eigenlijk te doen?
Een rechtseconomisch paper schrijven. Met zeven voorgeschreven deelvragen.
Oud 27-06-2012, 19:14
Carn
Carn is offline
/insert flauwe ambtenarengrap
Oud 27-06-2012, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Komt wel goed schatje
Vast wel. Meer toch! Eerst gaan ze je werk observeren om je vervolgens te bombarderen over het hoe en wat. Ik wil dat niet . Geef mij lekker een toets op papier!

Maar dankjewel voor je steun, hoor! Dat vind ik lief .
Citaat:
Een rechtseconomisch paper schrijven. Met zeven voorgeschreven deelvragen.
Ah. Voorgeschreven deelvragen . Daar moet je altijd zo hard bij nadenken wat de docent wilt wat je schrijft.
Oud 27-06-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
/insert flauwe ambtenarengrap
Welke dan?

Citaat:
Vast wel. Meer toch! Eerst gaan ze je werk observeren om je vervolgens te bombarderen over het hoe en wat. Ik wil dat niet . Geef mij lekker een toets op papier!

Maar dankjewel voor je steun, hoor! Dat vind ik lief .

Ah. Voorgeschreven deelvragen . Daar moet je altijd zo hard bij nadenken wat de docent wilt wat je schrijft.
Nouja, je kunt vooral geen kant op, gezien we ons ook nog aan een maximum aantal woorden moeten houden. Het wordt echt het meest onwetenschappelijke paper dat ik ooit schreef, niet in de laatste plaats omdat de bronnen waarop we ons moeten baseren van zeer ehm, povere kwaliteit zijn.
Oud 27-06-2012, 19:31
Carn
Carn is offline
geen. vandaar de placeholder.
Oud 27-06-2012, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nouja, je kunt vooral geen kant op, gezien we ons ook nog aan een maximum aantal woorden moeten houden. Het wordt echt het meest onwetenschappelijke paper dat ik ooit schreef, niet in de laatste plaats omdat de bronnen waarop we ons moeten baseren van zeer ehm, povere kwaliteit zijn.
Dat valt dan al helemaal tegen . Volgens mij voel je je echt dom als je zo'n opdracht krijgt. Vooral omdat je veel beter kan.
Oud 27-06-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
geen. vandaar de placeholder.
Ik heb er wel een leren kennen laatst, een luie rijksambtenaar!

Citaat:
Dat valt dan al helemaal tegen . Volgens mij voel je je echt dom als je zo'n opdracht krijgt. Vooral omdat je veel beter kan.
Precies ja. En als je dan nog fulltime student bent met zeeeeeeee-en van tijd, dan is het tot daar en toe. Maar dit moet in mijn veel te dure eigen tijd.
Oud 27-06-2012, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uuhuhuhuhuh Ik ben heel heel erg bang dat ik mijn werkstuk niet af krijg en als het wel 'af' is ik eigenlijk heel veel belangrijke dingen niet heb gevonden of niet heb gebruikt. En gatver, ik wilde eigenlijk alles morgen af hebben, maar dat lukt niet denk ik

Laatst gewijzigd op 27-06-2012 om 19:46.
Oud 27-06-2012, 19:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een studiedrama's hier ook weer. Studeren, wat een lol!
Oud 27-06-2012, 19:45
Carn
Carn is offline
Aan de ene kant vind ik het stom dat ik mn 2de studie niet heb afgemaakt, aan de andere kant moet ik er niet aan denken om weer in die shizzle te zitten
Oud 27-06-2012, 19:46
Verwijderd
studeren stuschmeren.
Oud 27-06-2012, 19:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga wel even met m'n bellen en tegen haar klagen.
Oud 27-06-2012, 19:47
Carn
Carn is offline
alhoewel ik nog best wel een studie zou willen doen in een LATUR STADIUM VAN MIJN LEEFUH.
Oud 27-06-2012, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Muh, m'n moeder kan nu even niet bellen.
Oud 27-06-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant vind ik het stom dat ik mn 2de studie niet heb afgemaakt, aan de andere kant moet ik er niet aan denken om weer in die shizzle te zitten
Ik heb het na volgend jaar ook wel even gezien. Nouja, interessante colleges volgen zou ik altijd wel willen doen, maar die examinering in al zijn facetten, muhh.
Oud 27-06-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Muh, m'n moeder kan nu even niet bellen.
In plaats van je druk te maken over dat je het niet af krijgt (zoals je wil), zou je het ook kunnen proberen af te maken?
Oud 27-06-2012, 19:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb het na volgend jaar ook wel even gezien. Nouja, interessante colleges volgen zou ik altijd wel willen doen, maar die examinering in al zijn facetten, muhh.
Misschien kan ik beter eerst een cursus doen. Om even te ervaren of ik het uberhaupt nog wel leuk vind om volgens een bepaald systeem of methodiek wat kennis op te doen. /voelt zich nu wel erg oud.
Oud 27-06-2012, 19:56
Verwijderd
Miekje, heel veel succes met je proeve!
Oud 27-06-2012, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel Uomi ^^.
Oud 27-06-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan ik beter eerst een cursus doen. Om even te ervaren of ik het uberhaupt nog wel leuk vind om volgens een bepaald systeem of methodiek wat kennis op te doen. /voelt zich nu wel erg oud.
Slim. OK, nu ga ik eraan, TJAKKALAKKALAKKABOEM!
Oud 27-06-2012, 20:05
Carn
Carn is offline
Lijkt me wel leuk om iets ala Filmwetenschappen te doen. Dan kan ik na afronding van die studie exact hetzelfde uitkramen als wat ik nu al doe, maar dan geloven mensen me wel direct omdat ik een opleiding heb afgerond.
Oud 27-06-2012, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In plaats van je druk te maken over dat je het niet af krijgt (zoals je wil), zou je het ook kunnen proberen af te maken?
Nee, dat gaat nu even niet. Behalve dat ik vandaag al teveel uren heb gemaakt en rustig aan moet doen als ik niet morgen ziek wil zijn, heb ik zonet ook al geprobeerd verder te werken, maar ik ben het overzicht even volledig kwijt. Ik heb een peptalk en een goede nacht slaap nodig om morgen weer goed verder te kunnen
Oud 27-06-2012, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar euh, zeur ik dan weer teveel?
Oud 27-06-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Vond m niet echt geweldig eigenlijk
Hm, veel mensen die ik ken zijn er wel lovend over en de imdb-rating is niet echt beroerd dus ik heb er wel zin an. Geen idee wat het precies is verder, geheel blanco ben ik
Oud 27-06-2012, 21:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben geen statisticus maar het zou me niet verbazen als 50% van je posts in die categorie vallen
Oud 27-06-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik niet en kan ik niet bepalen. Maar je toon komt wel wat wel wat onnodig zielig over en dat is denk niet hoe je het bedoelt/hoe je je wil profileren.
Oud 27-06-2012, 22:00
Verwijderd
Morgen is de diploma-uitreiking. Ik heb er zin in, maar het is toch ook wel vreemd om de middelbare schoolperiode echt af te sluiten. In groep 8 was ik alleen maar blij dat ik van de basisschool weg mocht, maar nu vind ik het ook wel een klein beetje jammer. Maar toch niet zo jammer dat ik er nog een jaar zou willen blijven
Oud 27-06-2012, 22:06
Geel
Geel is offline
Citaat:
Morgen is de diploma-uitreiking. Ik heb er zin in, maar het is toch ook wel vreemd om de middelbare schoolperiode echt af te sluiten. In groep 8 was ik alleen maar blij dat ik van de basisschool weg mocht, maar nu vind ik het ook wel een klein beetje jammer. Maar toch niet zo jammer dat ik er nog een jaar zou willen blijven
Heb je al gehoord of je naar de UC mag? Wij hebben vrijdag diploma-uitreiking. Ik ben blij dat de middelbareschoolperiode afgelopen is, maar ik kan er nog niet echt van genieten totdat ik weet of/dat ik toegelaten ben bij geneeskunde.
Oud 27-06-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Heb je al gehoord of je naar de UC mag? Wij hebben vrijdag diploma-uitreiking. Ik ben blij dat de middelbareschoolperiode afgelopen is, maar ik kan er nog niet echt van genieten totdat ik weet of/dat ik toegelaten ben bij geneeskunde.
Ja! Ik wist voor de examens al dat ik was toegelaten, op voorwaarde dat ik zou slagen. Wanneer hoor je daar iets van? Welke stad heeft je voorkeur? En weet je al wat je gaat doen als je niet ingeloot wordt?
Oud 27-06-2012, 22:15
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja! Ik wist voor de examens al dat ik was toegelaten, op voorwaarde dat ik zou slagen. Wanneer hoor je daar iets van? Welke stad heeft je voorkeur? En weet je al wat je gaat doen als je niet ingeloot wordt?
Oh, gefeliciteerd dan! Ik krijg in de tweede helft van juli te horen of ik ingeloot word. Mijn eerst voorkeur is Nijmegen. Eerst was het omdat ik daar bij m'n tante op de zolder kon wonen. Nu is dat niet meer zo heel zeker, maar ik heb niet echt een reden om Nijmegen niet als eerste voorkeur te hebben. En, als ik niet ingeloot word ga ik misschien proberen om in België geneeskunde te doen. Ik weet niet zo goed welke andere studie ik zou willen doen. Nou ja, er zijn genoeg studies die ik zou willen doen, maar ik wil gewoon heel graag geneeskunde doen, dus ik heb niet echt een keuze gemaakt!
Oud 27-06-2012, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch een heerlijk gevoel? Het was fijn, en nu is het klaar.
Oud 27-06-2012, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou later, als ik wat meer geld zou verdienen, ook wel een bijspijker cursus willen doen ofzo. Niet om een diploma te halen, maar gewoon voor mezelf om iets te leren. Dan ben ik een stuk gemotiveerder en heb ik geen stress om iets af te moeten maken vanwege 'de toekomst'.
Zo zou ik bijvoorbeeld ooit weer al mijn weggezakte beta-kennis willen ophalen, want ik was vroeger supergoed in wiskunde en natuurkunde.

Citaat:
Lijkt me wel leuk om iets ala Filmwetenschappen te doen. Dan kan ik na afronding van die studie exact hetzelfde uitkramen als wat ik nu al doe, maar dan geloven mensen me wel direct omdat ik een opleiding heb afgerond.
Ik deed een filmvak en dat was echt reuze interessant. Mede omdat de docent gewoon een hele toffe (Engelse) peer is en echt gigantisch veel weet. Zo snap je ineens de context van bepaalde films en dat is erg tof.
Oud 27-06-2012, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over studie gesproken: Ik heb morgen een tentamen en moet voor dat vak nog een essay schrijven, maar ik ben net thuis van m'n werk en moet morgen ook weer, dus een allnighter pullen gaat 'm ook niet worden. KAKKK! Morgen maar vroeg opstaan om nog wat dingen te doen en anders volgend jaar nog maar een keer proberen. Die langstudeerboete heb ik toch al.
Oud 27-06-2012, 23:33
Carn
Carn is offline
ik was deze totaal vergeten
http://humortv.vara.nl/pa.344294.wat-zeg-je.html
Oud 28-06-2012, 06:15
Verwijderd
WTF, deze ken ik helemaal niet
Vond de Mike & Thomas Show altijd echt briljant <3 (dus niet die sketches bedoel ik)
Oud 28-06-2012, 07:37
Verwijderd
morgen
Oud 28-06-2012, 08:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kannibalisme is 'nut dun', zoals Derksen eloquent zou zeggen

Ze heeft het overleefd
Oud 28-06-2012, 09:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik ben geen statisticus maar het zou me niet verbazen als 50% van je posts in die categorie vallen
Citaat:
Dat weet ik niet en kan ik niet bepalen. Maar je toon komt wel wat wel wat onnodig zielig over en dat is denk niet hoe je het bedoelt/hoe je je wil profileren.
Ah kut zeg Nee zo wil ik niet overkomen. Zo'n soort opmerking van een vriendin jaren geleden is er zelfs de oorzaak van dat ik irl moeilijk enige vorm van 'het gaat niet goed' uit. Dat is dan weer het andere uiterste.

Het komt denk ik doordat ik (jaja) al een paar maanden in een dip zit, emotioneel en lichamelijk. En de afgelopen twee weken zit ik alleen maar thuis te studeren en heb ik nauwelijks contact met vriendinnen ofzo, dan ga ik al snel hier mijn sores plempen Ik snap dat dat vervelend is misschien. Aan de andere kant is het forum nu even mijn enige uitlaatklep, dus tja. Ik zal erop letten in ieder geval.
Oud 28-06-2012, 09:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG ik had net een gedachtegang die erop neerkwam dat 9gag het internet was en het forum 'real life'
Oud 28-06-2012, 09:15
Verwijderd
ik denk soms wel eens te veel aan het forum, als ik niet aan het forumen ben.

ik ga mijn Sim weer eens tot leven wekken.

Laatst gewijzigd op 28-06-2012 om 10:06.
Oud 28-06-2012, 09:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
WTF, deze ken ik helemaal niet
Vond de Mike & Thomas Show altijd echt briljant <3 (dus niet die sketches bedoel ik)

"ooooooooh, Poepseks Yvonne Jaspers!"
Oud 28-06-2012, 10:09
Verwijderd
Woei, Q-Music heeft morgen de Foute Dag of zo. Leuk
Oud 28-06-2012, 10:23
Carn
Carn is offline
Ik wil die Nexus 7 tablet
Oud 28-06-2012, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik wil die Nexus 7 tablet
Dan koop je 'm! Kan jou 't schelen

In dezelfde categorie: 500/500mbit for fuck's sake
Oud 28-06-2012, 10:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo! Ik hoef pas om 6 uur te werken. Tot 9
Oud 28-06-2012, 11:06
Carn
Carn is offline
Schrödinger, wanneer ga jij van dit soort dingen maken?
http://www.army.mil/article/82262/Pi...sers_to__fry_/
Oud 28-06-2012, 11:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan koop je 'm! Kan jou 't schelen

In dezelfde categorie: 500/500mbit for fuck's sake
Nog niet verkrijgbaar

Maar! Het lijkt me een kek dingetje voor een goede prijs .
Oud 28-06-2012, 11:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger, wanneer ga jij van dit soort dingen maken?
http://www.army.mil/article/82262/Pi...sers_to__fry_/
Niet, ik maak geen dingen, ik reken ze alleen uit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten