Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 01:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En miiiiij?
Op het eerste gezicht een klein, lief poppedijntje, maar bij nadere inspectie een sterke vrouw die het spreekwoordelijke kaas niet van haar brood laat eten en venijnig uit de hoek kan komen als het moet. (Of soms, als het niet moet. )
Oud 12-08-2012, 01:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoe ze haar bevalling heeft ervaren, ivm haar fetisj enzo. Dat soort dingen vind ik echt belachelijk overmatig interessant.
ik had daar ook al openlijk antwoord op gegeven. Ik heb een keizersnee gehad en daar ben ik erg blij mee.
Oud 12-08-2012, 01:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Neuken is voor niemand voorspel
Mss voordat je begint aan anale fratsen?
Oud 12-08-2012, 01:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, het is gewoon een zure lul. Of nou ja, eens in de drie maanden ofzo, vast mannelijke equivalent van ongesteld.

Ik overweeg het, ik ben een lieve buurvrouw.

Dat is netjes van je. Maar dat hoeft vast niet. Ik laat ook vaak genoeg de wasmachine 's nachts draaien.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Is een fetisj nu alleen als je dat per se nodig hebt om opgewonden te worden? Of gewoon als je iets opwindend vindt wat niet aan de norm voldoet?
het is een geaardheid.
Verwijderd
Citaat:
Neuken is voor niemand voorspel
O, ik dacht zoiets gelezen te hebben hier Dat iemand dat dacht. Wacht, even die post opzoeken.

Citaat:
Heb jij een fetisj?
Neen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik had daar ook al openlijk antwoord op gegeven. Ik heb een keizersnee gehad en daar ben ik erg blij mee.
Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik erover vraag!

Citaat:
Mss voordat je begint aan anale fratsen?
Hmja, maar als het enige voorspel daarvoor neuken is geweest dan ben je nog niet erg ontspannen lijkt me
Oud 12-08-2012, 01:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar jullie, of in ieder geval Trimm, kunnen jezelf tenminste nog beschrijven of enigszins in een hokje plaatsen.
Ik kan dat bij mezelf echt niet. Ik heb volgens mij geen uitgesproken stijl/smaak/levenshouding/interesses. Of nou ja, wel interesses, maar die zijn niet boeiend of uitgesproken genoeg om me echt mee te omschrijven ofzo. Vind ik ergens wel jammer hoor.
Nou ja, je hebt toch wel een bepaalde levens-instelling? Mss ben jij een intraverte misanthroop? Je houdt van singer-songwriters, dus mss ben je dan heel gefoelug. Zoiets..
Oud 12-08-2012, 01:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het is een geaardheid.
Ik vind geaardheid heel lastig te definieren, ik weet ook niet of ik op mannen of vrouwen val en ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten weten.
Citaat:
O, ik dacht zoiets gelezen te hebben hier Dat iemand dat dacht. Wacht, even die post opzoeken.

Neen.
Oud 12-08-2012, 01:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een pogonophile! <3
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een wat
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je hebt toch wel een bepaalde levens-instelling? Mss ben jij een intraverte misanthroop? Je houdt van singer-songwriters, dus mss ben je dan heel gefoelug. Zoiets..
Wut, ik vind mezelf niet ehct een singer-songwriter mens hoor

En introvert...... Hm. Niet in de zin van verlegen en stil, wel in de zin van niet veel uitgaan, geen groot sociaal leven, en veel in mezelf nadenken en muziek luisteren en lezen en bla.
Verwijderd
Vaatwasser toch maar uitgezet. Het vooruitzicht dat ie straks aanbelt om te klagen staat me dusdanig tegen dat ik wel wacht tot morgenochtend Lul.
Oud 12-08-2012, 01:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind geaardheid heel lastig te definieren, ik weet ook niet of ik op mannen of vrouwen val en ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten weten.

Misschien val je op allebei?
Het is eigenlijk niet zo moeilijk, een geaardheid is waar je je seksueel door aangetrokken voelt. Dat kunnen mannen of vrouwen zijn, maar ook voorwerpen of situaties. Als jij dus bij zowel mannen als vrouwens denkt 'nou, daar zou ik 't wel op kunnen', dan ben je mss bi. Of pan.
Oud 12-08-2012, 01:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vaatwasser toch maar uitgezet. Het vooruitzicht dat ie straks aanbelt om te klagen staat me dusdanig tegen dat ik wel wacht tot morgenochtend Lul.
Jeetje
Oud 12-08-2012, 01:48
Verwijderd
Misschien dat Noedel er iets zinnigs over kan zeggen, die kent me immers DOOR EN DOOR.

Hoewel ik hem weer niet echt goed zou kunnen beschrijven
Oud 12-08-2012, 01:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien val je op allebei?
Het is eigenlijk niet zo moeilijk, een geaardheid is waar je je seksueel door aangetrokken voelt. Dat kunnen mannen of vrouwen zijn, maar ook voorwerpen of situaties. Als jij dus bij zowel mannen als vrouwens denkt 'nou, daar zou ik 't wel op kunnen', dan ben je mss bi. Of pan.
Nouja, ik vind vrouwen over het algemeen veel aantrekkelijker dan mannen. Ik krijg echt maar HEEL zelden de kriebels van een man, of dat ik denk van 'goh daar zou ik het op kunnen,' of dat ik ze opwindend vind. Bij vrouwen heb ik dat veel vaker. Maar ik ben wel verliefd geweest op mannen, en niet echt op vrouwen.
Oud 12-08-2012, 01:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
een wat
Ik hou van baarden.

Citaat:
Wut, ik vind mezelf niet ehct een singer-songwriter mens hoor

En introvert...... Hm. Niet in de zin van verlegen en stil, wel in de zin van niet veel uitgaan, geen groot sociaal leven, en veel in mezelf nadenken en muziek luisteren en lezen en bla.
Oh, ik dacht dat je wel veel van zulk soort muziek luisterde. Maar ik zeg ook maar wat hoor. En als je veel dingen liever alleen doet ben je denk ik wel introvert.
Oud 12-08-2012, 01:51
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik erover vraag!

Hmja, maar als het enige voorspel daarvoor neuken is geweest dan ben je nog niet erg ontspannen lijkt me
nee dat vind ik niet vervelend.
Citaat:

Ik val op mannen. Maar in eerste instantie ben ik fetisjist en ik zal dus nooit klaarkomen van die man of als ik aan hem denk (ik weet niet hoe niet-fetisjisten dat beleven) maar enkel en alleen van mijn fetisj.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb eens aan mijn vriend gevraagd hoe hij mij zou beschrijven
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nouja, ik vind vrouwen over het algemeen veel aantrekkelijker dan mannen. Ik krijg echt maar HEEL zelden de kriebels van een man, of dat ik denk van 'goh daar zou ik het op kunnen,' of dat ik ze opwindend vind. Bij vrouwen heb ik dat veel vaker. Maar ik ben wel verliefd geweest op mannen, en niet echt op vrouwen.
Hmm. Er is een verschil tussen seksuele en romantische aantrekkingkracht (weet ik dankzij de panda-fora!). Dus je kan bijvoorbeeld homo-seksueel zijn, maar wel hetero-romantisch.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit ook zo ongeveer.

Ik vind vrouwen heel vaak lekker en alles. Maar toch zou ik er geen relatie mee willen. Word er ook niet echt verliefd op, heel misschien soms een beetje, of als ik het meer zou 'toelaten' ofzo. Nah, maar ik weet trouwens ook niet of ik ECHT seks zou willen met een vrouw of dat ik dat een beetje viezig zou vinden. Want andermans (andervrouws) kut lijkt me toch best vies.

Maar ik zie mezelf verder echt met een man, word ook eerder op mannen verliefd.

Nja. Ik zie mezelf als overwegend heteroseksueel maar zeker niet helemaal.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee dat vind ik niet vervelend.

Ik val op mannen. Maar in eerste instantie ben ik fetisjist en ik zal dus nooit klaarkomen van die man of als ik aan hem denk (ik weet niet hoe niet-fetisjisten dat beleven) maar enkel en alleen van mijn fetisj.
Maar dan wel in combinatie met de man op wie je verliefd bent/ waar je seks mee hebt? Of speelt die absoluut geen rol in die fetisj?
Verwijderd
En en en hoe zien jullie mij, hmm? </spuit elf>
Oud 12-08-2012, 01:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en mijn vriendje zegt dat hij me zou beschrijven als 'lieb und scharf'. Lief en heet. Daar hebben we veel aan
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
oh, wat ben ik dan?
Een kkgrappige, knappe, anti-maatschappij zijnde, licht weltschmerzende lerares-in-de-dop met een grote plek in haar hart voor baby's en kleine kinderen die hulp behoeven.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En en en hoe zien jullie mij, hmm? </spuit elf>
Een zure ouwe lul. Met bakkebaarden.

Spoiler
Oud 12-08-2012, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Een kkgrappige, knappe, anti-maatschappij zijnde, licht weltschmerzende lerares-in-de-dop met een grote plek in haar hart voor baby's en kleine kinderen die hulp behoeven.

Nee, dat knap moet eruit, dat zegt ook helemaal niks over iemands hokje.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
GADverdamme.
Verwijderd
Het wordt een beetje kwetsend dat ik in twee woorden te beschrijven was en iedereen verder hele lappen tekst krijgt
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm. Er is een verschil tussen seksuele en romantische aantrekkingkracht (weet ik dankzij de panda-fora!). Dus je kan bijvoorbeeld homo-seksueel zijn, maar wel hetero-romantisch.
Bi-seksueel en hetero-romantisch. Ja dat kan ik me best goed voorstellen!

Citaat:
Ik heb dit ook zo ongeveer.

Ik vind vrouwen heel vaak lekker en alles. Maar toch zou ik er geen relatie mee willen. Word er ook niet echt verliefd op, heel misschien soms een beetje, of als ik het meer zou 'toelaten' ofzo. Nah, maar ik weet trouwens ook niet of ik ECHT seks zou willen met een vrouw of dat ik dat een beetje viezig zou vinden. Want andermans (andervrouws) kut lijkt me toch best vies.

Maar ik zie mezelf verder echt met een man, word ook eerder op mannen verliefd.

Nja. Ik zie mezelf als overwegend heteroseksueel maar zeker niet helemaal.
ja gek he?
Nou vind ik seks met een vrouw niet viezig. Wel als het met een viezige vrouw is natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Sorry ik zit hier echt al een hele tijd over na te denken maar moeilijk
Maar als jij later kinderen hebt dan ga je als de kinderen naar bed zijn met een vriendinnengroep rode wijn en franse kaasjes drinken beneden aan de keukentafel. Ik vind je ook iemand die wel een zitkamer heeft, maar altijd aan de keukentafel zit. En je doet aan theaterbezoekjes bij wijze van uitstapjes.
Hahaha, zou zomaar kunnen. Maar wat voor een type is dat dan?
Verwijderd
Citaat:
GADverdamme.
Ik vind het zelf ook een beetje gadverdamme hoor
Oud 12-08-2012, 01:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het wordt een beetje kwetsend dat ik in twee woorden te beschrijven was en iedereen verder hele lappen tekst krijgt
Verwijderd
Citaat:
Geaardheid in klassieke zin is inderdaad of je op mannen/vrouwen/geen van beide/allebei valt. Maar inmiddels weten we beter dan de kern van onze seks- en relatiebeleving puur binden aan geslacht, dus zou je allerlei parafilieën, waaronder fetisjisme, ook prima onder geaardheid kunnen plaatsen.

Citaat:
Jawel:
Citaat:
Nou ik denk dat ze wel neuken, maar dat het dan hun voorspel is ofzo?
Hm, nou, hm?

Of ben ik alweer te lang wakker om grapjes te herkennen? Dat kan ook nog.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hahaha, zou zomaar kunnen. Maar wat voor een type is dat dan?
Dat weet ik dus niet! Iets links.
Oud 12-08-2012, 01:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je was ook de eerste, dus bij jou hadden we er nog helemaal nog niet over nagedacht, lieve SANNEPANN!

Je bent een extraverte, gezellige, hese, geile donder met on-laffe tetten.
Oud 12-08-2012, 01:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Geaardheid in klassieke zin is inderdaad of je op mannen/vrouwen/geen van beide/allebei valt. Maar inmiddels weten we beter dan de kern van onze seks- en relatiebeleving puur binden aan geslacht, dus zou je allerlei parafilieën, waaronder fetisjisme, ook prima onder geaardheid kunnen plaatsen.

Jawel: Hm, nou, hm?

Of ben ik alweer te lang wakker om grapjes te herkennen? Dat kan ook nog.
Oh damn je hebt gelijk Ik weet echt niet meer precies wat ik bedoelde, dus ik kan het niet uitleggen. Ik ben niet zo gewend aan laat op zijn.
Oud 12-08-2012, 01:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
GADverdamme.
Wat, het was toch niet te zoet en lovey-dovey? Het is waar!
Verwijderd
Citaat:
Je was ook de eerste, dus bij jou hadden we er nog helemaal nog niet over nagedacht, lieve SANNEPANN!

Je bent een extraverte, gezellige, hese, geile donder met on-laffe tetten.

Twee woorden is prima hoor, lekker ongecompliceerd
Verwijderd
Citaat:
Een zure ouwe lul. Met bakkebaarden.

Spoiler
Een grapje is prima, maar je bent de enige die überhaupt reageeert
Verwijderd
Citaat:
Wat, het was toch niet te zoet en lovey-dovey?
ik herinner me opeens een gesprek met jou over forumrelaties en HOE WALGELIJK DAT ZOETSAPPIGE GEZEIK WEL NIET WAS
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat, het was toch niet te zoet en lovey-dovey?
Liefde, BAH!
Oud 12-08-2012, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het te druk met mijn eigen issues, sorry.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het te druk met mijn eigen issues, sorry.
Egooooooooooooo!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aandachtshoer!

Wrs hebben ze er gewoon overheen gelezen. Over sommige van mijn posts ook. WHATEVS!
Oud 12-08-2012, 01:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje weet me gewoon niet in meer dan twee woorden te beschrijven
Zelfs niet als ik het zo vraag:
Citaat:
wie wurdest du mir beschreiben?
zum beispiel wenn ein deiner neue studiumfreunde fragt 'yo bitch what is she like'
'is she tall, is she hefty, is she getting you refreshments, is she getting you mikeynikes, do you like mikeymikes'
Niks klef gedoe
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Maar dan wel in combinatie met de man op wie je verliefd bent/ waar je seks mee hebt? Of speelt die absoluut geen rol in die fetisj?
Nou als ik dan zou fantaseren dan zou hij de autoritaire arts zijn,maar liever niet. Ik heb dit een paar keer met mannen gedaan in het echt, maar dat wordt toch een beetje teveel toneelspel voor mijn smaak.
Verwijderd
Citaat:
Egooooooooooooo!
Moet jij niet webcammen met een zekere dame?
Oud 12-08-2012, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Aandachtshoer!

Wrs hebben ze er gewoon overheen gelezen. Over sommige van mijn posts ook. WHATEVS!

Inderdaad man, whatever. Even voor de goede orde; je pruimt me of je pruimt me niet, soit, sans recune, MAG IK DAT ZEGGEN? JA DAT MAG IK ZEGGEN.

Citaat:
Moet jij niet webcammen met een zekere dame?
Die slaapt al!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten