Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Even serieus he, als mijn eventuele kind me opeens 's nachts zo tegemoet komt dan schop ik hem uit reflex van de trap.

Ik denk dat ik niet meer bij zou komen van het lachen als kindlief een poosje zó door het leven gaat Ik zou er ook een heuse attractie van maken, gewoon om mensen (van directe familie tot volslagen vreemden) te fucken
Advertentie
Oud 19-08-2012, 11:39
Verwijderd
En oeioeioei, wat vind ik dit een sterke opening van Weather Systems door Anathema, wat is dit fijn

Oud 19-08-2012, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, vandaag is zelfs voor mij te warm, en ik zeur eigenlijk nooit zo snel over warmte, maar JEZUS.
Oud 19-08-2012, 12:14
Zeppelin
Zeppelin is offline
hete wind in de vitara zelfs gister ;x vandaag zal niet veel beter zijn. Gelukkig heb ik net calippo's gekocht
Overigens is het hier in huis wel uit te houden maar in ons portiek ga je zowat dood.
Oud 19-08-2012, 12:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hete wind in de vitara zelfs gister ;x vandaag zal niet veel beter zijn. Gelukkig heb ik net calippo's gekocht
Overigens is het hier in huis wel uit te houden maar in ons portiek ga je zowat dood.
Ja de weinige wind die hier staat, is ook warm. Gelukkig ga ik vanavond een ijsje eten met Apaat en Stefenootje.
Oud 19-08-2012, 12:18
Verwijderd
Anti-gay groups in Russia have sued Madonna for more than $10 million for "moral damage suffered by St. Petersburg residents" during a recent concert in the city, according to Reuters and a report from Ria Novosti, Russia's state news agency.

Alexander Pochuyev, a lawyer representing one of the suing parties, told Ria Novosti that attendees of the concert and those who have seen videos of her performance have suffered "psychological stress and emotional shock" because of her "promotion of homosexuality." Pochuyev also said that the pop star "trampled down" an Orthodox cross.

According to Human Rights Watch, the parliament of St. Petersburg earlier this year passed a law that bans “propaganda of sodomy, lesbianism, bisexualism and transgenderism, and pedophilia to minors.”
Clicketyclickz0r

Seriously, teh fuck
Oud 19-08-2012, 12:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja de weinige wind die hier staat, is ook warm. Gelukkig ga ik vanavond een ijsje eten met Apaat en Stefenootje.
bij talamini???
Oud 19-08-2012, 12:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
bij talamini???
Ja! Lekkah!
Oud 19-08-2012, 12:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja! Lekkah!
Oud 19-08-2012, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Elke keer als ik deze site ververs, moet ik een beetje harder huilen

http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen.asp
Oud 19-08-2012, 12:34
Verwijderd
Meh, geen brood meer in huis. Dan maar ontbijten met toastjes
Oud 19-08-2012, 12:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Elke keer als ik deze site ververs, moet ik een beetje harder huilen

http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen.asp
Had ik maar een reisje naar de waddeneilanden geboekt
Oud 19-08-2012, 12:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar goed, ik ben blij dat ik nu het huis uit kan. Terrasje pakken (of misschien café met airco?) ipv dit zweterige stinkhok dat mijn kamer heet.
Oud 19-08-2012, 12:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook ja
Oud 19-08-2012, 12:40
Verwijderd

Oud 19-08-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gisteren echt fucking veel (gewrichts)pijn overal, kon bijna geen stap meer zetten.
Het is wel iets beter al, maar het kan zijn dat ik niet meekan. Voel me nu in ieder geval best beroerd, ook door dat kloteweer.
Oud 19-08-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo blij dat ik in het westen woon.
Oud 19-08-2012, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kreeg gisteren echt fucking veel (gewrichts)pijn overal, kon bijna geen stap meer zetten.
Het is wel iets beter al, maar het kan zijn dat ik niet meekan. Voel me nu in ieder geval best beroerd, ook door dat kloteweer.
Oh dat is naar
Wat betreft je beroerdheid, ik denk dat niemand zich vandaag heel lekker voelt. Ik ben behoorlijk warmte bestendig, maar zelfs ik zit hier kapot te gaan.

En ik heb alweer honger
Oud 19-08-2012, 13:09
Verwijderd
Maar goed, Talamini is niet zo ver, dus misschien gaat het me lukken om erheen te stiefelen.

Het is ook omdat ik verkeerd op m'n voeten sta, en met slippers, die ik gisteren aanhad, is het dan helemaal erg. En dan krijg ik zo'n last dat ik bijna niet meer kan lopen.
Oud 19-08-2012, 13:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zweet me KAPOT hier Groetjes vanaf Qimms laptop hier in het Verre Oosten, hoe is de temperatuur bij jullie?
Oud 19-08-2012, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat klinkt niet echt goed Stefenootje
Oud 19-08-2012, 13:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
({) Kwam het ineens opzetten?
Oud 19-08-2012, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zweet me KAPOT hier Groetjes vanaf Qimms laptop hier in het Verre Oosten, hoe is de temperatuur bij jullie?
Ruim 32 graden, hiep hoi. Maar dat is altijd nog een graad KOUDER dan in het oosten. Dus misschien mag ik niet klagen.
Oud 19-08-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
({) Kwam het ineens opzetten?
Nee, door verkeerde (zit)houding, verkeerde manier van lopen, en dat beinvloedt dan weer m'n knieeen, en BLA, ik ben een wrak
Oud 19-08-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Je kan nog lachen, dus het zal wel meevallen met je!
Oud 19-08-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het een beetje lastig om taakbeschrijving en evaluatie te scheiden. Ik heb constant de neiging bij de taken te vertellen hoe dat dan ging, maar dat mag natuurlijk niet.
Oud 19-08-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb, op minuscule kiertjes na, al m'n gordijnen dicht en luister fijn naar allemaal naargeestige muziek. Nu kan ik wel fijn gottik zijn zonder dat mensen daar raar van opkijken
Oud 19-08-2012, 13:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar goed, Talamini is niet zo ver, dus misschien gaat het me lukken om erheen te stiefelen.

Het is ook omdat ik verkeerd op m'n voeten sta, en met slippers, die ik gisteren aanhad, is het dan helemaal erg. En dan krijg ik zo'n last dat ik bijna niet meer kan lopen.
Ik hoop het

Waarom heb je geen zooltjes ofzo dan?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij kan je echt beter ergens in een park in de schaduw gaan zitten dan binnen. Misschien voel je dan nog iets van de wind.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop het

Waarom heb je geen zooltjes ofzo dan?
Ja, zou misschien wel helpen inderdaad, maar alsof ik eens ergens achteraan ga. :')
Oud 19-08-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan je echt beter ergens in een park in de schaduw gaan zitten dan binnen. Misschien voel je dan nog iets van de wind.
Ik weet niet zo goed waar ik heenmoet. En ik heb ook nog eens geen fiets, en ik kan dus niet lopen
FML.

Nou, weer genoeg geklaagd, ik ga Modern Family kijken, was ik gisteravond al mee begonnen.
Oud 19-08-2012, 13:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je kan nog lachen, dus het zal wel meevallen met je!
Ja, we zijn even het huis ingevlucht en hier is het wel uit te houden. Maar vanochtend om half tien m'n tent uitgerold wegens kater icm ondraaglijke hitte dus het is niet één en al vreugde.
Ik stap over een kleine 3 kwartier weer op de trein, het is wel weer mooi geweest!
Oud 19-08-2012, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, we zijn even het huis ingevlucht en hier is het wel uit te houden. Maar vanochtend om half tien m'n tent uitgerold wegens kater icm ondraaglijke hitte dus het is niet één en al vreugde.
Ik stap over een kleine 3 kwartier weer op de trein, het is wel weer mooi geweest!
Je moet ook genoeg drinken mongooltje. Een kater met dit weer is maar gevaarlijk, straks ga je nog DOOD.
Oud 19-08-2012, 13:20
Verwijderd
Oh en yahtzee doet het trouwens nog steeds niet Noedel!

/gaat zich verhangen
Oud 19-08-2012, 13:21
Verwijderd
Dobbelstenen.. kapot?
Oud 19-08-2012, 13:21
Verwijderd
We doen altijd yahtzee online ( spannend leven hebben we) maar hij doet het al een paar dagen niet
Oud 19-08-2012, 13:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moet ook genoeg drinken mongooltje. Een kater met dit weer is maar gevaarlijk, straks ga je nog DOOD.
Ja, had ik wel gedaan en zelfs een fles water naast m'n slaapzak, maar een kater kon ik niet voorkomen! Maar ik leef nog
Oud 19-08-2012, 13:23
Verwijderd
Ga dan lekker Wordfeuden, da's toch veel leuker dan een dicegame. Dobbelstenen gooien om het gooien is een beetje eh, random. Als in; geen voldoening uit een glorieuze overwinning na een uitgebreid tactisch plan.
Oud 19-08-2012, 13:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh en yahtzee doet het trouwens nog steeds niet Noedel!

/gaat zich verhangen
Ik vind het onacceptabel. Beseffen de makers niet dat Yahtzee een primaire levensbehoefte is? Want ja, Afrikaantjes krijgen ook altijd schoon drinkwater, rijst, graan, kleding, klamboe's, AIDS-medicatie en een laptop met online Yahtzee, waarom wij niet?
Oud 19-08-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ga dan lekker Wordfeuden, da's toch veel leuker dan een dicegame. Dobbelstenen gooien om het gooien is een beetje eh, random.
Nee, yahtzee is awesome. We hebben wss al letterlijk duizend potjes gedaan, maar het blijft leuk vind ik /autistje
Ik heb soms echt CRAVINGS, maar nu doet hij het misschien nooit meer

Kan Wordfeud niet alleen met een smartphone?
Oud 19-08-2012, 13:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ga dan lekker Wordfeuden, da's toch veel leuker dan een dicegame. Dobbelstenen gooien om het gooien is een beetje eh, random. Als in; geen voldoening uit een glorieuze overwinning na een uitgereid tactisch plan.
Daar heb je een moderne telefoon voor nodig of rare gadget. Dus dat lukt niet. Bovendien Yahtzee > Wordfeud.
Oud 19-08-2012, 13:25
Verwijderd
Yahtsaai! Is die al geweest?
Oud 19-08-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je een moderne telefoon voor nodig of rare gadget. Dus dat lukt niet. Bovendien Yahtzee > Wordfeud.
Oud 19-08-2012, 13:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Yahtsaai! Is die al geweest?
http://forum.scholieren.com/showthre...light=yahtsaai
Oud 19-08-2012, 13:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed waar ik heenmoet. En ik heb ook nog eens geen fiets, en ik kan dus niet lopen
FML.

Nou, weer genoeg geklaagd, ik ga Modern Family kijken, was ik gisteravond al mee begonnen.
Meh kut zeg

Maar dat is wel een goede manier om je tijd door te komen! Modern family <3
Verwijderd
Haha februari al Erg zijn we.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Stefenootje schreef:
Hij zat er op te azen, ikzegje.
Citaat: