Advertentie | |
|
![]() |
|
We hadden vroeger ook een bobtail (aparte naam trouwens voor een ras waar de staart van wordt verwijderd), maar mét staart. Helaas is die overreden toen 'ie nog heel jong was. Daarna kregen we weer een bobtail, maar zonder staart. Eigenlijk wilden m'n ouders er per se één met staart, maar deze was de laatste in het nest en ze vonden het zo zielig om 'm alleen niet te kiezen omdat 'ie staartloos was.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Een collega/vriendin van me heeft altijd Foundlanders gehad, en die altijd zelf geschoren. Die beesten hielden het niet uit in de zomer, anders, en in de winter lagen ze ook als een tochtstrip voor de deur. De trimsalon knipt die alleen, dat helpt natuurlijk geen flikker. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik bedoel niet op technisch gebied (alhoewel hij dat ook erg goed doet) maar gewoon, het hele idee van 'hier is hoe andere dieren eruit zouden zien als we in ze zouden gaan knippen'. Het zijn naargeestige, beetje unheimliche tekeningen en je snapt meteen dat dat onprettige aan het knippen ligt. Goed overgebracht, Rien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook zo dol op zijn kabouterserie. Kabouters <3
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Schrödinger, nieuwe Swans.
http://www.npr.org/2012/08/19/158708...swans-the-seer
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dankjewel <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, nee, praat vooral verder, ik vind het wel gezellig als iemand een beetje aan het klagen is. Dan ga ik ondertussen een plan verzinnen om niet met mijn klas om te hoeven gaan. Tot nu toe is het zoiets als 'negeren en iedereen die iets tegen me zegt aankijken met een woeste vikingblik', maar dat kan nog wel wat geperfectioneerd worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En, het ergste: Citaat:
|
![]() |
|
Laten we met z'n allen gaan klagen, dan durft Stefenootje misschien ook.
Ik stond ook met een graftakkenk*thumeur op vandaag. Gisteren wilden mijn spieren niet meer zo dus moest ik nu extra veel in bed liggen maar daar word ik nooit vrolijker van en dan is het ook nog eens veel te heet hier en alles is een zooi omdat ik in deze hitte niet veel voor elkaar krijg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|