Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
M'n ouders gingen vroegah altijd even naar Duitsland om boodschappen te doen en dan kwamen ze terug met superlekkere broodjes. Van die zuurdesem dingen en donkere broodjes...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Duitsland heeft brood vooral een dikkere korst en er is meer zuurdesembrood. En het is meestal niet gesneden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar op vakantie in Frankrijk hadden we altijd supervies brood. Een beetje zoetig ofzo. In ieder geval niet zoals hier in Nederland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien dat jullie dan probeerden om brood uit te zoeken dat er zo Nederlands mogelijk uit zag? Dat kennen ze in Frankrijk alleen als toastbrood, dat dus niet bedoeld is om ongeroosterd te eten omdat het dan slap is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal als ik besluit naar de snackbar te gaan heb ik al heel erge snackhonger, en weet ik van gekkigheid niet wat ik moest bestellen. Dus dan neem ik extra veel patat en een frikandel én een kroket. Maar dat kan ik dan niet allemaal op. En achteraf voel ik me altijd vadsig. /vrouw |
![]() |
||
Citaat:
frikandel speciaal kroket en heel soms nog een berenklauw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stuitte ik op dit plaatje: ![]() Wat is up met die decoratie ![]() ![]() Hoewel ik eigenlijk op het eerste gezicht dacht dat het van die hulstbesjes waren, dan is het grappiger. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat eet ik dan alleen een schep bij m'n patat, en daarna eet ik er nooit meer van. Maar nu koop ik gewoon zo'n heel klein potje! Eet ik alsnog niet helemaal op, maar minder zonde om weg te gooien. |
![]() |
||
Citaat:
|
|