Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trakteer haar op koffie om het goed te maken ofzo
Oud 25-08-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Maar dat moet ik wel eens wat nieuwe tips hebben. Jij hebt vast wel tips, als onze musical compatibility zo super is
Op Last.fm heb je altijd met iedereen wel wat gemeen, aan de hand van jouw library kan ik niet echt zeggen wat ik jou zou moeten aanraden

Maar oke, The Raconteurs is wel een leuke band, en het solo-album van Jack White, Blunderbuss is ook wel leuk. Allebei bluesrock-achtig.

Voor de rest luister ik best veel metal en grungerock enzo, weet niet of ik je daar blij mee maak
Oud 25-08-2012, 11:15
Verwijderd
Ik luisterde vroegah wel metal en grungerock, toen ik halfaltopuber was. Tegenwoordig ben ik veel mainstreamiger
Oud 25-08-2012, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Trakteer haar op koffie om het goed te maken ofzo
Ik zie haar trouwens waarschijnlijk pas half september weer, als we samen naar Keulen gaan. Koop ik dan wel een ijsje ofzo voor d'r
Oud 25-08-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik luisterde vroegah wel metal en grungerock, toen ik halfaltopuber was. Tegenwoordig ben ik veel mainstreamiger
Ohja, jij bent altopuber geweest.

Ja, ik ben die fase een beetje aan het inhalen, want ik was rond mijn 14e een Hitkrantpuber die dus alleen maar slechte muziek luisterde :')
Oud 25-08-2012, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was ook een semi-altopuber (zowel semi-alto als semi-puber), maar net als Sarah ben ik daar nu nogal overheen.
Oud 25-08-2012, 11:19
Verwijderd
Maar ik vind Nirvana en Soundgarden nog steeds wel vette muziek En The Smashing Pumpkins.

Maarja, toen die dingen in waren was ik ook 6 ofzo.
Oud 25-08-2012, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zie haar trouwens waarschijnlijk pas half september weer, als we samen naar Keulen gaan. Koop ik dan wel een ijsje ofzo voor d'r
Correctie: Kassel
Oud 25-08-2012, 11:20
Verwijderd
Ik kan me echt helemaal niet herinneren wat ik op mijn veertiende luisterde. Maar de meeste muziek kan me ook helemaal niks schelen.
Oud 25-08-2012, 11:21
Verwijderd
Ohja, Worst Case Scenario van dEUS heb ik ook niet zo lang geleden pas ontdekt. Goed album.
Oud 25-08-2012, 11:22
Verwijderd
Ja, ik was niet echt alto alto, niet het soort stukabroeken roze haar piercings en blowen alto, meer het soort ribbroeken op de grond zitten heel hard je best doen om niet te caren alto. Andijvie was alto'er dan ik, want zij had paars haar en een neuspiercing. Maar mijn vriendengroepje ging wel veel om met het echte altogroepje.
Oud 25-08-2012, 11:24
Verwijderd
Citaat:
meer het soort ribbroeken op de grond zitten heel hard je best doen om niet te caren alto.
Ohja, een vriendin van ons werd ineens zo'n soort alto, en we vonden haar fokking irritant.

Maar wij (ik en beste vriendin) waren dan ook zo mainstream als het maar zijn kon.

Haha, ik weet nog dat die alto-vriendin me een keer Muse liet horen, toen ik een jaar of 15/16 was, en toen vond ik het nog 'herrie'. :') Ik was toen nog niet toe aan dat soort muziek.
Ik vond toen Krezip nog heel ruig, WHEHE, ik luisterde laatst dat album, superslecht.
Oud 25-08-2012, 11:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik was niet echt alto alto, niet het soort stukabroeken roze haar piercings en blowen alto, meer het soort ribbroeken op de grond zitten heel hard je best doen om niet te caren alto. Andijvie was alto'er dan ik, want zij had paars haar en een neuspiercing. Maar mijn vriendengroepje ging wel veel om met het echte altogroepje.
Ik ook zoiets ja. Ik was van van het soort veel-kleuren-dragen-bij-elkaar-paars-haar-neus-piercing-alto, zonder blowen-drinken-alto.
Oud 25-08-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vond toen Krezip nog heel ruig, WHEHE, ik luisterde laatst dat album, superslecht.
Krezip is inderdaad HEEL slecht ja.
Oud 25-08-2012, 11:28
Verwijderd
Ik was een ik-ga-de-wereld-redden-door-op-blote-voeten-door-de-school-te-lopenalto.
Oud 25-08-2012, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik had paars haar en een neuspiercing De muziek die ik toen luisterde, luister ik nog steeds Mijn smaak is volgens mij niet enorm veranderd.
Oud 25-08-2012, 11:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik luisterde Muse, The Offspring (ja ), Sum41, Blink182, Green Day, dat soort spul.
Oud 25-08-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ik was een ik-ga-de-wereld-redden-door-op-blote-voeten-door-de-school-te-lopenalto.
Oh mijn god, nee toch.

Wij hadden een HEEL RAAR meisje in de klas die op een gegeven moment ineens op blote voeten naar school kwam, ook in de winter. Er gingen de wildste verhalen rond waarom ze dat deed, maar niemand wist het eigenlijk echt.

Altijd zo'n grote muil had ze, en toen moest ze een spreekbeurt houden en durfde ze niet en ging ze zo heel awkward doen. Wat had ik een hekel aan haar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Keulen <3
Verwijderd
Ik weet ook niet of mijn smaak nou echt veranderd is, of dat ik tegenwoordig gewoon eerlijker ben tegenover mijn smaak en ik me vroeger wat meer een imago aan probeerde te meten.
Oud 25-08-2012, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Keulen <3
Citaat:
Correctie: Kassel
We gaan naar de Documenta.
Oud 25-08-2012, 11:32
Verwijderd
Ik was ook wel een blow-drink-alto met dat 'echte'-alto-groepje. Gingen we bij de halfpipe hangen enzo Bracht een oudere broer van iemand de wiet
Verwijderd
Ik heb heel die fase van jezelf een imago aanmeten en met vrienden bepaalde muziek tof vinden en alto zijn echt totaal nooit gehad. Ik loop een beetje achter in m'n ontwikkeling, want ik kreeg op m'n 19e pas een beetje zo'n fase met blowen en alles.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja, ik had paars haar en een neuspiercing De muziek die ik toen luisterde, luister ik nog steeds Mijn smaak is volgens mij niet enorm veranderd.
Hah, ook paars haar en neuspiercing :boks: had je ook kort haar?
Oud 25-08-2012, 11:35
Verwijderd
Ik ben op zoek naar klassenfoto's van mezelf en ik kom zo veel kleren tegen waarvan ik denk 'wat dacht ik toen ik dat aantrok' zoals mijn donkerblauwe fluwelen broek, grijze nepbonten spencer, oversized spijkerbloes...
Maar qua kleren heb ik dus nooit mijn best gedaan om ergens bij te horen.

Ik kan trouwens geen klassenfoto's vinden, ik zal ze uit de albums hebben gehaald ooit ergens voor.
Oud 25-08-2012, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook niet of mijn smaak nou echt veranderd is, of dat ik tegenwoordig gewoon eerlijker ben tegenover mijn smaak en ik me vroeger wat meer een imago aan probeerde te meten.
Mijn smaak is niet veranderd, het is wel zo dat ik veel meer ben gaan waarderen door de jaren heen, omdat ik wat meer serieuze interesse in muziek heb gekregen. En ook tijd neem om nieuwe dingen echt te beluisteren.
Oud 25-08-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Hah, ook paars haar en neuspiercing :boks: had je ook kort haar?
Nee, zo tot net over m'n schouders ofzo. Ik begon op m'n dertiende met 1 blauwe pluk haar
En wat was mijn vader trots toen ik een neuspiercing had

Verder luisterden vrienden echt naar heel uiteenlopende muziekstijlen, ik vond niks echt heel stom ofzo. Luisterde zelf ook naar Hanson bijvoorbeeld, en nog steeds
Oud 25-08-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er niet meer ingekomen zijn thuis, als ik een piercing had genomen. Nu zelfs nog niet, op mijn leeftijd.
Oud 25-08-2012, 11:41
Verwijderd
Ja, we hadden op zich geen peer pressure om naar bepaalde muziek te luisteren. Ik vond gewoon zelf dat mensen die naar metal luisterden over het algemeen cooler waren, en wilde daar dus zelf graag aan meedoen.
Oud 25-08-2012, 11:50
Verwijderd
mijn ouders zijn er streng op tegen. ik mag zelfs geen 2e gaatje aan elk mijn oor.
Oud 25-08-2012, 11:51
Verwijderd
Politieke correctheid die te ver gaat:
Citaat:
A teacher said that I was being unbelievably offensive and rude for saying that Nelson Mandela is black. She insisted the term is 'African-American'
Citaat:
My professor called me sexist because I use the phrase hunter-gatherer. She said it puts the mens' duty in front of the womens'.
Citaat:
My assigned reading was about the various political entities of "Homosexual America".(...) I go up and do my recap, and I'm saying homosexual this and homosexual that. I finish my recap and this professor goes on a 10 minute tirade about how the word homosexual is extremely offensive and likened it to calling people fags.
Citaat:
Early 80's, mom is working at an answering service and the employees are all women and racially mixed. One fine morning, Mom is clocking in with a relatively new employee standing nearby. Mom, being the chipper gal she is, was singing "hi ho, hi ho, it's off to work we go...". Coworker EXFREAKINGPLODES!
"WHO YOU CALLIN A HO???!!!!???".
Citaat:
I ran for class senator in 6th grade. In her speech, my opponent accused me of being sexist because I was running against her, and thus I didn't want any girls in student government
Citaat:
I used to work with an English guy (as in from the UK) who in a meeting suggested a certain business plan was being "too niggardly".
The next day he found himself in the HR office being asked to explain why he felt it was ok to use "the N word". Being from England he had no idea what "the N word" was and a huge argument ensued as the HR rep was refusing to say "nigger" and insisted that he "knew what she meant".
(...) Eventually he realized they were upset about the word "niggardly" which he then had to defend as being a completely unrelated term, which they grudgingly had to admit was correct...
The end result was he was given a written reprimand, instructing him in the future to "not use words other people don't understand".
Citaat:
A guy called me racist and freaked out on me once (he was white) for referring to another guy as 'Latino'. He said the term was 'Mexican American'.
I'm Latino. He was my best friend. We're Cubans.

Laatst gewijzigd op 25-08-2012 om 11:57.
Oud 25-08-2012, 11:59
Verwijderd
Reddit?
Oud 25-08-2012, 12:00
Verwijderd
Oud 25-08-2012, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Reddit?
Oud 25-08-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
My professor knocked off points on my paper for using the word manufactured, because there are obviously women who make stuff who would be offended!
Ommeg wat dom. Manufactured heeft niets met mannen te maken.
Oud 25-08-2012, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Pfrt, wat een sukkel
Oud 25-08-2012, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, zo tot net over m'n schouders ofzo. Ik begon op m'n dertiende met 1 blauwe pluk haar
Ik heb niet eens gevraagd of ik een neuspiercing mocht. Was een jaar of 15 en had met een vriendin het plan opgevat om een neuspiercing te laten schieten die middag. Ik had geen geld bij me die dag, dus ben eerst snel naar huis gegaan ("Hoi, ik haal even snel geld voor een neuspiercing, doei!") en heb die piercing laten zetten. M'n moeder schrok er wel even van (maar vond het daarna oke) en m'n vader had het verhaal al gehoord en was heel geïnteresseerd toen ik thuiskwam en vond 'm tof
Oud 25-08-2012, 12:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar ik vind Nirvana en Soundgarden nog steeds wel vette muziek En The Smashing Pumpkins.

Maarja, toen die dingen in waren was ik ook 6 ofzo.
Luister je Alice in Chains?
Oud 25-08-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet eens gevraagd of ik een neuspiercing mocht. Was een jaar of 15 en had met een vriendin het plan opgevat om een neuspiercing te laten schieten die middag. Ik had geen geld bij me die dag, dus ben eerst snel naar huis gegaan ("Hoi, ik haal even snel geld voor een neuspiercing, doei!") en heb die piercing laten zetten. M'n moeder schrok er wel even van (maar vond het daarna oke) en m'n vader had het verhaal al gehoord en was heel geïnteresseerd toen ik thuiskwam en vond 'm tof
De juwelier waar ik 'm liet schieten wou toestemming van een van mijn ouders, mijn vader ging ze heel enthousiast bellen En later kreeg ik nog een mooi zilveren knopje van m'n vader
Oud 25-08-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Luister je Alice in Chains?
Nee.

Ik luister as we speak wel Frank Zappa!
Oud 25-08-2012, 12:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Die man die beweerde dat 'hunter-gatherer' een seksistische term is, is trouwens ook best seksistisch, want hij gaat er blijkbaar vanuit jagen een mannentaak is en verzamelen een vrouwentaak. In de meeste jagers-verzamelaars-samenlevingen deden zowel mannen als vrouwen allebei.
Oud 25-08-2012, 12:42
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee.

Ik luister as we speak wel Frank Zappa!
Welk nummer/album?

Alice in Chains vind je ook wel leuk, denk ik. Past ook wel bij je levensvisie.

Oud 25-08-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Welk nummer/album?

Alice in Chains vind je ook wel leuk, denk ik. Past ook wel bij je levensvisie.

[filmpje]
Hot Rats. Toevallig het eerste wat ik ooit van hem ga luisteren, wat een timing van je om nu over muziek te beginnen met me

En, wat is mijn levensvisie dan, dat weet ik zelf niet eens!
Oud 25-08-2012, 12:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hot Rats. Toevallig het eerste wat ik ooit van hem ga luisteren, wat een timing van je om nu over muziek te beginnen met me
Wel een moeilijk album om mee te beginnen. Ik denk dat je Overnite Sensation en spul uit die periode leuker vindt.

Citaat:
En, wat is mijn levensvisie dan, dat weet ik zelf niet eens!
Oh, ik ook niet precies, maar de teksten zouden zo van jouw hand kunnen zijn, als je weer eens in een van je periodes zit.

Oud 25-08-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Wel een moeilijk album om mee te beginnen. Ik denk dat je Overnite Sensation en spul uit die periode leuker vindt.

Oh, ik ook niet precies, maar de teksten zouden zo van jouw hand kunnen zijn, als je weer eens in een van je periodes zit.

[filmpje]
Ik vind 'm tot nu toe niet moeilijk hoor! Vind het wel lekker klinken en dat voor een eerste keer luisteren.

En, jij weet helemaal niks (meer) van mijn 'periodes'
Daarbij luister ik eigenlijk bijna nooit naar teksten
Oud 25-08-2012, 12:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind 'm tot nu toe niet moeilijk hoor! Vind het wel lekker klinken en dat voor een eerste keer luisteren.
Nou ja, het is niet z'n minst toegankelijke, maar hij vergt van mij altijd wel veel aandacht.

Citaat:
En, jij weet helemaal niks (meer) van mijn 'periodes'
Dat is waar, je hebt volgens mij al lang geen zm en alles meer gewild.
Oud 25-08-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, je hebt volgens mij al lang geen zm en alles meer gewild.
Wel stiekem soms, maar niet meer zo out in the open nee.
Oud 25-08-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het is niet z'n minst toegankelijke, maar hij vergt van mij altijd wel veel aandacht.
Ik heb wel een hekel aan albums met heel lange nummers erop. Metalbands hebben dat meestal ook. Zo leer je toch een nummer nooit kennen.
Oud 25-08-2012, 13:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Van Frank Zappa vond ik wel een paar nummers leuk (Bobby Brown, Muffin Man) maar een hoop nogal kinderlijk flauwe teksten. Valley Girl en Yellow Snow bijv.
Oud 25-08-2012, 13:01
Verwijderd
Het album dat ik nu luister heeft geen teksten, alleen muziek. Chill vind ik dat altijd wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten