Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De kindjes van de buurt waren vanavond op bezoek want ze wilden de ratten vasthouden en het jongetje riep de hele tijd: "Ze moeten een beetje aan mij gewennen, denk je dat ze al een mij gewennen zijn?" Om de twee minuten. En bij alles wat ze deden vroeg hij "En wat doen ze nu? Betekent dat dat ze aan mij gewennen zijn?" En hij zei het zo vol overgave dat ik hem niet wilde verbeteren, ik vond hem zo schattig <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Edit: Goed! Ze zijn lekker gegroeid en niet te dik, wat wel fijn is. Balthasar is volgens mij wat rustiger en relaxter dan Casper, die rent de eerste twintig minuten dat je hem bij je hebt helemaal panisch over je heen. Maar daarna issie heel relaxed! Ze stoeien wel nog flink, want Balthasar heeft een aantal wondjes, maar die helen goed en volgens mij heeft hij er geen last van. Ik heb het idee dat depikorde nu duidelijk is want ze gaan veel minder grof met elkaar om ![]() Hoe is het met die van jou, eentje had toch een tumor en bewoog nauwelijks ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens: http://www.huffingtonpost.co.uk/2012...comm_ref=false
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
En in het kader van de topictitel: ik heb net geld van mijn studenten-ov-kaart gehaald, die vanaf vandaag niet meer geldig is. Ik heb dus nu een nieuwe kaart gekregen (ja, ik vroeg mij ook af waarom). Kom ik bij die balie, "ja mevrouw, maar het geld van de pas halen kost wel €2,50."
Gelukkig bleek het gratis over te zetten naar mijn nieuwe kaart, maar ik vond het nogal achterlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|