Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2012, 21:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom moet je alleen je linkerbeen scheren?
Advertentie
Oud 31-08-2012, 21:34
Verwijderd
Mijn rechterbeen ook, maar mijn rechterbeen had ik het niet over, want die heeft om een of andere reden minder littekens en blauwe plekken.
Oud 31-08-2012, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm.
Oud 31-08-2012, 21:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
huh dit is toch gewoon het saaitopic?
Sorry dacht even dat het in een ander topic moest door de 'Dit:' Dat het een reactie ergens op was, maar ik las niet goed verder.
Oud 31-08-2012, 21:38
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
[afbeelding]

IK HEB EEN WEDDENSCHAP GEWONNEN
voor het eerst van mijn leven eeuwige roem voor mijn discipline plx
congrats

Citaat:
Het been!
Ja, weet ik, dus "hem" klonk zo raar.
Oud 31-08-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oud 31-08-2012, 21:39
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Sorry dacht even dat het in een ander topic moest door de 'Dit:' Dat het een reactie ergens op was, maar ik las niet goed verder.
Ja ik ook. Dacht dat het in het waardeertopic ofzo hoorde te staan.
Oud 31-08-2012, 21:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
[afbeelding]

En niet alleen eeuwige roem!
Oud 31-08-2012, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Het is een onzijdig woord, dus daarnaar moet je met 'hem' verwijzen.
Oud 31-08-2012, 21:48
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Het is een onzijdig woord, dus daarnaar moet je met 'hem' verwijzen.
Nee hoor, "het". Alleen "zijn" is hetzelfde als bij hij.
Oud 31-08-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, "het". Alleen "zijn" is hetzelfde als bij hij.
Maar mijn been hoort bij mij, dan kan het nooit een het zijn. >:-( Ik wil geen hetten aan mijn lijf.
Oud 31-08-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn been hoort bij mij, dan kan het nooit een het zijn. >:-( Ik wil geen hetten aan mijn lijf.
Racist.
Oud 31-08-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Racist.
Ik heb niks tegen hetten, hoor, ik wil ze gewoon niet aan mijn lijf!!!1!
Oud 31-08-2012, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
congrats

dankje

Citaat:
En niet alleen eeuwige roem!
inderdaad!
Oud 31-08-2012, 22:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht net dat ik Koen zag maar die woont toch in Utrecht ofzo?
Oud 31-08-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niks tegen hetten, hoor, ik wil ze gewoon niet aan mijn lijf!!!1!
Hettofoob.
Oud 31-08-2012, 22:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Waarom kijk ik die rotfilm ook
Oud 31-08-2012, 22:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Waarom kijk ik die rotfilm ook
Citaat:

Ik pep mezelf meestal niet op, ik maak het alleen maar erger
Ohja
Oud 31-08-2012, 22:30
Verwijderd
@CR: Ik vind het maar een vreemd verhaal, eigenlijk, dat dat de gang van zaken is en dat hij helemaal niks van zich heeft laten horen. Maar heel tof dat je evengoed bent wezen navragen Maargoed, ik hoop voor jou dat het goed komt en dat het bezwaar goed is ingediend en dat het in jouw voordeel uitwerkt! En je vrijwilligerswerk klinkt gaaf, wel! Laat je horen hoe t afloopt en wat je precies gaat doen?

@Snebbeltje: Elke keer als ik jouw nick zie, zie ik iets heel moois voor me, een heel klein eendenkuiken voor me met een heel lief klein schattig snaveltje dat snebbelt, wat dat inhoudt weet ik nog niet precies, maar het is in ieder geval positief!
Oud 31-08-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hettofoob.
Ik vind het belachelijk dat je tegenwoordig bang moet zijn om te zeggen dat je al die hetten overal niet gewoon normaal vindt. Emancipatie enzo is best grappig, maar ze moeten natuurlijk niet net gaan doen alsof de mening van mensen zoals ik minder waard is dan al die moderne opvattingen.
Oud 31-08-2012, 22:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ohja
Oud 31-08-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het belachelijk dat je tegenwoordig bang moet zijn om te zeggen dat je al die hetten overal niet gewoon normaal vindt. Emancipatie enzo is best grappig, maar ze moeten natuurlijk niet net gaan doen alsof de mening van mensen zoals ik minder waard is dan al die moderne opvattingen.

De kindjes van de buurt waren vanavond op bezoek want ze wilden de ratten vasthouden en het jongetje riep de hele tijd: "Ze moeten een beetje aan mij gewennen, denk je dat ze al een mij gewennen zijn?" Om de twee minuten. En bij alles wat ze deden vroeg hij "En wat doen ze nu? Betekent dat dat ze aan mij gewennen zijn?" En hij zei het zo vol overgave dat ik hem niet wilde verbeteren, ik vond hem zo schattig <3
Oud 31-08-2012, 22:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

@Snebbeltje: Elke keer als ik jouw nick zie, zie ik iets heel moois voor me, een heel klein eendenkuiken voor me met een heel lief klein schattig snaveltje dat snebbelt, wat dat inhoudt weet ik nog niet precies, maar het is in ieder geval positief!
snebbeltje is ook een eend. Een eend uit het boek 'hummeltje'...
Oud 31-08-2012, 22:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe is het met je ratjes Ingegerd?
Oud 31-08-2012, 22:39
Verwijderd
Dat wist ik niet eens!

Edit: Goed! Ze zijn lekker gegroeid en niet te dik, wat wel fijn is. Balthasar is volgens mij wat rustiger en relaxter dan Casper, die rent de eerste twintig minuten dat je hem bij je hebt helemaal panisch over je heen. Maar daarna issie heel relaxed! Ze stoeien wel nog flink, want Balthasar heeft een aantal wondjes, maar die helen goed en volgens mij heeft hij er geen last van. Ik heb het idee dat depikorde nu duidelijk is want ze gaan veel minder grof met elkaar om
Hoe is het met die van jou, eentje had toch een tumor en bewoog nauwelijks ofzo?
Oud 31-08-2012, 22:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het gaat wel Marinda blijft sloompjes, maar ik heb niet het idee dat er echt iets mis is. Fijn dat het zo goed gaat met Balthasar en Casper!
Oud 31-08-2012, 23:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Woepsie, slaappillen maken slaperig! Ik ga nu heel snel mijn bed in voor ik omdonder! Weltruste en laat iedereen mooi opstaan morgen!
Oud 31-08-2012, 23:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wooow, ik ben nog nooit zo wazig gewoonrd van deze dodsiering van de pillen. Bam!
Oud 01-09-2012, 06:48
Verwijderd
morge!
Oud 01-09-2012, 08:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wooow, ik ben nog nooit zo wazig gewoonrd van deze dodsiering van de pillen. Bam!
wauw, je ziet het ook best wel aan je typen
Ik hoop dat je je nu beter voelt!
Oud 01-09-2012, 09:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
wauw, je ziet het ook best wel aan je typen
Ik hoop dat je je nu beter voelt!
Inderdaad. Het sloeg in 1x keihard in. In het verleden wel vaker deze pillen gehad, maar dan merkte ik er niet zo heel veel van, maar nu wel! En ik heb heerlijk geslapen Ik ben al een tijdje wakker, maar nu pas echt opgestaan. Voel me een stuk beter!
Oud 01-09-2012, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Inderdaad. Het sloeg in 1x keihard in. In het verleden wel vaker deze pillen gehad, maar dan merkte ik er niet zo heel veel van, maar nu wel! En ik heb heerlijk geslapen Ik ben al een tijdje wakker, maar nu pas echt opgestaan. Voel me een stuk beter!
oh lekker joh! Door de nacht heenslapen is zo goed voor een mens <3
Oud 01-09-2012, 09:41
Verwijderd
Allemaal gefeliciteerd met de dag van de kennis!
Oud 01-09-2012, 09:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dankjewel!
Spoiler
Oud 01-09-2012, 10:08
Verwijderd
Dankje, ik hoop dat het werkt.
Oud 01-09-2012, 10:14
Turk February
Turk February is offline
Ik zit al de hele ochtend in een combinatie van ontroering en lichte walging. Zou ik ongesteld zijn?
Oud 01-09-2012, 10:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of ligt er een dood vogeltje op je eettafel?
Oud 01-09-2012, 10:23
Hazel
Hazel is offline
Ik wilde even zeggen dat ik net als n00dles de OV chipkaart INTENS HAAT.
Oud 01-09-2012, 10:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zit al de hele ochtend in een combinatie van ontroering en lichte walging. Zou ik ongesteld zijn?
Als je ook nog buikpijn hebt en pijn in je gewrichten misschien wel. Wil je een tampon van me lenen? Eindelijk zijn we een keer samen ongesteld!

Trouwens: http://www.huffingtonpost.co.uk/2012...comm_ref=false
Oud 01-09-2012, 10:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De nacht begon te laat en de ochtend veel te vroeg, zit hier als een halve gare
Oud 01-09-2012, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ben je klaar of moet je stoppen door het langstudeerdrama?
Neenee! Ik moet nog een jaar (of anderhalf) om klaar te zijn voor m'n master. Maar ik stop een jaar met studeren, voor m'n gezondheid. Pm maar als je meer wil weten. Ik heb het hier al wel verteld en anders wordt het zo'n dramatische overkill

Citaat:
Blijft je account niet nog een tijd geldig?
Dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Citaat:
@CR: Ik vind het maar een vreemd verhaal, eigenlijk, dat dat de gang van zaken is en dat hij helemaal niks van zich heeft laten horen. Maar heel tof dat je evengoed bent wezen navragen Maargoed, ik hoop voor jou dat het goed komt en dat het bezwaar goed is ingediend en dat het in jouw voordeel uitwerkt! En je vrijwilligerswerk klinkt gaaf, wel! Laat je horen hoe t afloopt en wat je precies gaat doen?
Het is ook een raar verhaal ja, maar goed, het lijkt nu allemaal in orde te komen. En ik hou jullie op de hoogte
Oud 01-09-2012, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
En in het kader van de topictitel: ik heb net geld van mijn studenten-ov-kaart gehaald, die vanaf vandaag niet meer geldig is. Ik heb dus nu een nieuwe kaart gekregen (ja, ik vroeg mij ook af waarom). Kom ik bij die balie, "ja mevrouw, maar het geld van de pas halen kost wel €2,50."

Gelukkig bleek het gratis over te zetten naar mijn nieuwe kaart, maar ik vond het nogal achterlijk.
Oud 01-09-2012, 11:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De buurman draait reggae, wat een paupermuzieksmaak heeft die jongen Gisteren de hele tijd Gers Pardoel en Lange Frans en dat soort muziek moeten aanhoren.
Oud 01-09-2012, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil hem hier ook even posten:
Verwijderd
Citaat:
De buurman draait reggae, wat een paupermuzieksmaak heeft die jongen Gisteren de hele tijd Gers Pardoel en Lange Frans en dat soort muziek moeten aanhoren.
*rent open deur door*
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat gek trouwens dat het water hol staat in plaats van bol!
Oud 01-09-2012, 11:08
Verwijderd
Citaat:
En in het kader van de topictitel: ik heb net geld van mijn studenten-ov-kaart gehaald, die vanaf vandaag niet meer geldig is. Ik heb dus nu een nieuwe kaart gekregen (ja, ik vroeg mij ook af waarom). Kom ik bij die balie, "ja mevrouw, maar het geld van de pas halen kost wel €2,50."

Gelukkig bleek het gratis over te zetten naar mijn nieuwe kaart, maar ik vond het nogal achterlijk.
Ja, heel achterlijk is dat. Ik had twee verlopen kaarten en zou dus €5,- moeten betalen om mijn geld te krijgen, echt absurd. Uiteindelijk mijn kaarten opgestuurd om ze te deactiveren oid, dan krijg je - als ik het goed heb begrepen - wel gewoon alles terug. Maar bij de NS-balie zeiden ze ook niks over dat het gratis overgezet kon worden op een andere kaart
Oud 01-09-2012, 11:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, heel achterlijk is dat. Ik had twee verlopen kaarten en zou dus €5,- moeten betalen om mijn geld te krijgen, echt absurd. Uiteindelijk mijn kaarten opgestuurd om ze te deactiveren oid, dan krijg je - als ik het goed heb begrepen - wel gewoon alles terug. Maar bij de NS-balie zeiden ze ook niks over dat het gratis overgezet kon worden op een andere kaart
Nou zeg belachelijk. Dat is mooi vangen voor de ns, 3 knopjes indrukken ofzo en 5 euro verdienen.
Oud 01-09-2012, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik realiseerde me trouwens dat ik op 12 september helemaal niet in Nederland ben en ik hou nog wel zo van stemmen
Oud 01-09-2012, 11:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*rent open deur door*
<333

Regels voor berichten