Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2012, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De oetlul net bij Sigur Ros die mijn muziek-genot verpestte door eerst met zijn ellebogen de hele tijd in m'n rug te porren, te zeggen dat het mijn schuld was, omdat ik naar achter was gegaan (duidelijk niet waar, want ik was zelfs naar voren gestapt), daarna door met zijn volledige lichaam tegen mijn rug gedrukt te staan terwijl het echt teringheet was en ik sowieso al niet hou van lichamelijk contact (srsly, als ik geen broek aan had gehad zat 'ie zowat in me) en door heel hard te headbangen waardoor hij steeds met z'n hoofd tegen me aanbotste.
En het was ook nog eens zo'n kutmongool die de hele tijd dingen ging roepen en door de muziek heenpraatte en verbaasd was dat mensen al gingen juichen bij intro's, want hij kende 't allemaal niet.

Echt zo kut, want de muziek was prachtig, maar je geniet toch stukken minder als er een zwetende debiel tegen je rug geplakt zit.
Oud 30-08-2012, 08:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat eeuwige lawaai door de bouw van een band om de hoek en nu de VERbouw van het pand hier recht tegenover (op zo'n 4 meter afstand..). Het begint 's ochtends vroeg en gaat verdomme de hele dag door werk eens door!
Oud 30-08-2012, 08:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De oetlul net bij Sigur Ros die mijn muziek-genot verpestte door eerst met zijn ellebogen de hele tijd in m'n rug te porren, te zeggen dat het mijn schuld was, omdat ik naar achter was gegaan (duidelijk niet waar, want ik was zelfs naar voren gestapt), daarna door met zijn volledige lichaam tegen mijn rug gedrukt te staan terwijl het echt teringheet was en ik sowieso al niet hou van lichamelijk contact (srsly, als ik geen broek aan had gehad zat 'ie zowat in me) en door heel hard te headbangen waardoor hij steeds met z'n hoofd tegen me aanbotste.
En het was ook nog eens zo'n kutmongool die de hele tijd dingen ging roepen en door de muziek heenpraatte en verbaasd was dat mensen al gingen juichen bij intro's, want hij kende 't allemaal niet.

Echt zo kut, want de muziek was prachtig, maar je geniet toch stukken minder als er een zwetende debiel tegen je rug geplakt zit.
Meisjes plagen, kusjes vragen!
Oud 30-08-2012, 08:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Midden boven zijn wenkbrauwen?
oh zo! Ja dat is wel logisch eigenlijk.
Oud 30-08-2012, 09:55
Afrodiete
Afrodiete is offline
Dat verrekte draadloos netwerk dat om de haverklap wegvalt.
Oud 30-08-2012, 10:25
Missy
Missy is offline
Een leuk afscheid, lieve woorden en leuke kadootjes.
Oud 30-08-2012, 10:43
Verwijderd
Ik herkijk Prison Break en ben er niet helemaal over uit of ik T-Bag waardeer of niet. Ik denk dat ik de acteur waardeer, maar het karakter niet. Ik vind het oprecht heel smerig en ik overdrijf niet als ik zeg dat ik heel dich tegen een fysieke reactie aanzit als hij in beeld komt en goed in z'n rol zit. Bah.
Oud 30-08-2012, 11:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Meisjes plagen, kusjes vragen!
Eww, hij was vies en oud.
Oud 30-08-2012, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zei ook niet dat het leuk was voor jou.
Oud 30-08-2012, 12:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik herkijk Prison Break en ben er niet helemaal over uit of ik T-Bag waardeer of niet. Ik denk dat ik de acteur waardeer, maar het karakter niet. Ik vind het oprecht heel smerig en ik overdrijf niet als ik zeg dat ik heel dich tegen een fysieke reactie aanzit als hij in beeld komt en goed in z'n rol zit. Bah.
Dit heb ik ook en als ik hem in een andere rol zie, vertrouw ik hem ook niet
Oud 30-08-2012, 12:07
Verwijderd
^Ik heb hem volgens mij nog nooit in een andere rol gezien De eerste keer dat ik PB zag, kon ik daarna ook niet meteen gaan slapen/alleen door 't donker fietsen/alleen door een donker huis lopen/normaal functioneren, terwijl ikd aar normaal echt NOOIT last van heb. Ik vind hem echt zó vies, ik kan het niet eens uitleggen. Als ik met mijn vriendje kijk, doe ik ook niks anders dan commentaar leveren op T-Bag, gewoon omdat ik dan een vorm wil/moet geven aan dat wat hij in mij oproept.
Oud 30-08-2012, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
^Ik heb hem volgens mij nog nooit in een andere rol gezien De eerste keer dat ik PB zag, kon ik daarna ook niet meteen gaan slapen/alleen door 't donker fietsen/alleen door een donker huis lopen/normaal functioneren, terwijl ikd aar normaal echt NOOIT last van heb. Ik vind hem echt zó vies, ik kan het niet eens uitleggen. Als ik met mijn vriendje kijk, doe ik ook niks anders dan commentaar leveren op T-Bag, gewoon omdat ik dan een vorm wil/moet geven aan dat wat hij in mij oproept.
Ik zag hem laatst in Heroes, ik weet niet of ie daar ook eng is, want dat kijk ik eigenlijk nooit.

OT: De deur kan niet op slot! Hopen dat niemand binnenkomt om me te beroven.
Oud 30-08-2012, 13:13
Carn
Carn is offline
Ja, hij speelt een suffe badguy in het laatste seizoen van Heroes, wat verder geen drol waard is.

Hij heeft wel een coole rol in Carnivale, als vriendelijke radio-journalist-iets-geloof-ik
Oud 30-08-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft wel een coole rol in Carnivale, als vriendelijke radio-journalist-iets-geloof-ik
Ik kan me echt helemaal niks bij voorstellen, hij in een vriendelijke rol. Overigens wel dik respect voor de acteur, die is écht heel goed in PB.
Oud 30-08-2012, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Midden boven zijn wenkbrauwen?
Dat dus! Gelukkig was het na een paar uurtjes wel weggetrokken
Oud 30-08-2012, 23:28
Verwijderd
Wakker worden, je mail kijken, een mailtje hebben van de UvA met 'hoi, je diploma-aanvraag is ingetrokken dus je mag niet afstuderen, kusjes '

Het bleek bij nader telefonisch onderzoek een administratieve fout, dus niks aan de hand, maar ik had toch liever gezien dat de hartverzakking op de vroege morgen me bespaard was.
Oud 30-08-2012, 23:54
Hazel
Hazel is offline
Typisch UvA
Oud 31-08-2012, 10:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb gisteravond maar drie biertjes gedronken verdeeld over de hele avond en tussendoor steeds water en frisdrank, zodat ik niet zo brak zou zijn. Ik werd vanochtend vroeg wakker met de ergste migraineuze kater die ik ooit gehad heb, vreselijk gal gespuwd en ik kon geen licht verdragen en ik kon niet op mijn benen staan en het was zo kut, ik drink nooit meer zo weinig.
Oud 31-08-2012, 13:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wakker worden, je mail kijken, een mailtje hebben van de UvA met 'hoi, je diploma-aanvraag is ingetrokken dus je mag niet afstuderen, kusjes '

Het bleek bij nader telefonisch onderzoek een administratieve fout, dus niks aan de hand, maar ik had toch liever gezien dat de hartverzakking op de vroege morgen me bespaard was.
dat is nogal een foutje ja.
Oud 03-09-2012, 19:41
Verwijderd
Niemand op de wereld weet hoe slim ik eigenlijk ben. En ook niemand weet hoe verknipt ik ben. En dat staat me soms een beetje tegen.
Oud 03-09-2012, 20:17
vlindertje07
vlindertje07 is offline
De doos op de kinderopvang die mijn nichtje, met een bekende pinda-allergie, een boterham met pindakaas van een ander kindje heeft gegeven..
Oud 03-09-2012, 20:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niemand op de wereld weet hoe slim ik eigenlijk ben. En ook niemand weet hoe verknipt ik ben. En dat staat me soms een beetje tegen.
Maar meer mensen dan jij denkt hebben er beter hoogte van dan jij denkt en kunnen zich het goed voorstellen, denk ik. Juist in je directe omgeving.
Oud 03-09-2012, 22:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik voel me gewoon even heel rot en ik weet dat ik wat slomer ben, sloom praat, sloom reageer, maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik me rot voel, zonder dat het meteen als een crisis wordt gezien. Ik wil gewoon een knuffel, even getroost worden en niet direct een gesprek met een arts over pillen en behandelingen. Maar ik denk dat als ik zou zeggen dat ik bepaalde dingen van behandeling niet wil, dat dat als achterdochtig wordt opgemerkt en dan ben ik alleen maar verder van huis.
Oud 03-09-2012, 23:03
Sergay
Sergay is offline
Mijn reet doet zeer door deze kut bureaustoel

Citaat:
Ik voel me gewoon even heel rot en ik weet dat ik wat slomer ben, sloom praat, sloom reageer, maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik me rot voel, zonder dat het meteen als een crisis wordt gezien. Ik wil gewoon een knuffel, even getroost worden en niet direct een gesprek met een arts over pillen en behandelingen. Maar ik denk dat als ik zou zeggen dat ik bepaalde dingen van behandeling niet wil, dat dat als achterdochtig wordt opgemerkt en dan ben ik alleen maar verder van huis.
Je voelt je gewoon down zonder een heel drama verhaal erachter.. kan, heb ik ook vaak.

~knuff op afstand
Oud 04-09-2012, 00:23
Afrodiete
Afrodiete is offline
Kan nie slape nie
Oud 04-09-2012, 10:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn reet doet zeer door deze kut bureaustoel

Je voelt je gewoon down zonder een heel drama verhaal erachter.. kan, heb ik ook vaak.

~knuff op afstand
Dat is juist niet wat er aan de hand is.
Waarom loop je altijd zo te analyseren alsof je weet wat er in iedereen om gaat!
Oud 07-09-2012, 20:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben bij mijn ouders en vanochtend had ik even ruzie met mijn pappa. Vervolgens gaat mijn moeder me 'troosten' door dingen te zeggen als 'dat is nou precies waar ik al al die jaren tegenaan loop' en 'snap je nu wat ik bedoel' en 'trek het je niet aan, zo is die man nu eenmaal'. Nee mijn ouders hebben echt een goed huwelijk...
Oud 08-09-2012, 14:55
Hazel
Hazel is offline
Klinkt een beetje alsof het tijd is om uit huis te gaan

Ontopic: mijn hele rug zit onder de muggenbulten en ik kan er niet bij
Oud 08-09-2012, 17:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben al lang uit huis gelukkig.
Oud 08-09-2012, 19:23
Jessuh
Jessuh is offline
Me pa die zoals altijd weer eens z'n afspraak niet nakomt, en dan durft die mij een lastige puber te noemen..
Oud 09-09-2012, 18:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje moest om 15u alweer weg, na twee nachtjes hier geweest te zijn. Na hem een maand niet gezien te hebben vond ik twee nachtjes wel wat weinig maar het is niet anders.
En de arme jongen is pas rond 21u weer thuis, want er zijn werkzaamheden in het zuiden van het land.
Oud 10-09-2012, 17:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Beste Miekje*

Hierbij bieden wij je onze verontschuldigingen aan voor het niet op tijd beantwoorden van je vraag. Wij zullen alles doen om je vraag binnen afzienbare tijd alsnog te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Dank voor het melden, maar wanneer komt dat antwoord dan? Wat heb ik hier nou aan? Stuur dan gewoon niks, achterlijke randdebielen!
Oud 11-09-2012, 18:02
Miekje*
Miekje* is offline
Dat alles toch een stuk heftiger is om neer te pennen en een hoop meer in me los maakt dan dat ik zelf dacht Bah. Kutemoties. Ik heb pas een half blaadje.
Oud 12-09-2012, 09:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het NederEngels van mijn Shakespeare-docent.
Oud 13-09-2012, 08:49
Missy
Missy is offline
Vriendje.
Oud 13-09-2012, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Dank voor het melden, maar wanneer komt dat antwoord dan? Wat heb ik hier nou aan? Stuur dan gewoon niks, achterlijke randdebielen!
Haha, ik heb dat mailtje ook gehad

Is het bij jou ook van Studystore? Of is het gewoon een random tekstje wat heel veel klantenservices gebruiken? :')
Oud 13-09-2012, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Vandaag soort-van bedreigd door de onbeschofte stallinghouder bij de fietsenstalling in Roermond.

Ik leverde vanochtend mijn ov-fiets in. In Roermond willen ze soms controleren of de wielen nog niet vierkant zijn ( :') ), maar aangezien er niemand in zicht was liep ik direct door naar de stalling. In de meeste stallingen is dat ook geen probleem. Toen kwamen er een man van de stalling achter me aan gerend (toen ik de fiets al in het rek had gezet...), moest ik hem terugbrengen om te controleren. Nouja, vooruit, ik die fiets weer uit het rek gehaald, terug om te controleren (wielen bleken nog niet vierkant...)
Toen kwam er een tweede man (de beheerder dacht ik), en die begon tegen me te tieren, niet normaal, te roepen dat ik hier toch wel vaker kwam en toch wel wist hoe het zat... Toen ik tegen hem probeerde uit te leggen dat ik bij andere stallingen vaak kan doorlopen en het dus een automatisme was (overigens controleren ze niet altijd in Roermond, dat is ook maar net hoe veel zin ze er in hebben) kon ik mijn zin niet eens afmaken. Hij begon te schreeuwen en best dreigend te praten, toen had ik er ook geen zin meer in. Ik heb hem gezegd dat hij op een vrij onbeschofte manier met zijn klanten omgaat en geen fatsoen had, uiteindelijk ook maar een klacht ingediend bij de NS (en die waren het zonder meer met me eens). Ben benieuwd hoe het gaat worden als ik er morgen weer een fiets ga huren.

Laatst gewijzigd op 13-09-2012 om 21:02. Reden: typevoutje
Oud 13-09-2012, 20:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf, Martin.

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hier zet je ook gewoon je fiets terug en gooi je 't sleuteltje neer en klaar is Kees. Echt belachelijk dat die kerel zo tegen je deed. Goed van je dat je een klacht heb ingediend. Wat een sukkel, die gast.
Oud 13-09-2012, 21:03
Martiño
Martiño is offline
Nouja, ben er morgen weer dus ik ben benieuwd of we dan ook vuurwerk gaan krijgen heb gevraagd of de klantenservice me informeert over de afhandeling en ook min of meer excuses geëist, dus wie weet
Oud 14-09-2012, 07:04
Verwijderd
Dat ik morgen moet werken.
Oud 14-09-2012, 08:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat het meisje van de ring op 9gag stond
Waarom is dat niet NSFW en een plaatje met een halfnaakte vrouw wel? Ik heb langer last van een misvormd gezicht zien dan van tetten zien
Oud 14-09-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Dat het meisje van de ring op 9gag stond
Waarom is dat niet NSFW en een plaatje met een halfnaakte vrouw wel? Ik heb langer last van een misvormd gezicht zien dan van tetten zien
spoiler vs nsfw?
Oud 14-09-2012, 11:57
Martiño
Martiño is offline
Het is toch al langer goed gebruik (niet formeel vastgelegd maar toch) om vieze plaatjes in een spoiler te doen. Die NSFW-spoiler is er vooral ook om te voorkomen dat mensen onverwacht in een mediatheek of op de werkplek in de problemen komen (en s.com toegevoegd wordt aan de lijst met geblokkeerde sites).
Oud 14-09-2012, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb die hele NSFW-spoiler gemist, hoe wat waar?
Oud 14-09-2012, 12:38
Hazel
Hazel is offline
Het weer, mannnnn, koudddddd
Oud 14-09-2012, 12:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
spoiler vs nsfw?
Nee ik heb het over 9gag, niet het forum!
En zo'n naar plaatje wordt daar dus niet gespoiler d.
Oud 14-09-2012, 19:08
Takkeling
Takkeling is offline
Mensen die een gesprekje met me willen aanknopen als ik moe ben, teringveel honger heb en net uit mijn werk kom. TIEF OP.
Oud 15-09-2012, 20:43
Thomas.
Thomas. is offline
Ziek zijn

Net zoals een kwart van mijn school
Oud 17-09-2012, 00:01
Verwijderd
Dat het altijd hetzelfde verhaal blijkt te zijn; mensen hebben een onwaarschijnlijke behoefte om eerste alle uitzonderingen specifiek benoemd te hebben voor je het over een abstract nummer (lees: 'best veel' of 'meer dan je verwacht' of whateverthefuck) kan hebben zonder dat het als een stupide zwart/wit-verhaal begrepen wordt.
Oud 17-09-2012, 09:44
Missy
Missy is offline
Projectgenoten. Gut, wat heb ik dan niet gemist: in projectgroepen werken.

Regels voor berichten