Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herkijk Prison Break en ben er niet helemaal over uit of ik T-Bag waardeer of niet. Ik denk dat ik de acteur waardeer, maar het karakter niet. Ik vind het oprecht heel smerig en ik overdrijf niet als ik zeg dat ik heel dich tegen een fysieke reactie aanzit als hij in beeld komt en goed in z'n rol zit. Bah.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
^Ik heb hem volgens mij nog nooit in een andere rol gezien
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: De deur kan niet op slot! Hopen dat niemand binnenkomt om me te beroven.
|
Ja, hij speelt een suffe badguy in het laatste seizoen van Heroes, wat verder geen drol waard is.
Hij heeft wel een coole rol in Carnivale, als vriendelijke radio-journalist-iets-geloof-ik ![]()
|
Verwijderd
|
Wakker worden, je mail kijken, een mailtje hebben van de UvA met 'hoi, je diploma-aanvraag is ingetrokken dus je mag niet afstuderen, kusjes
![]() Het bleek bij nader telefonisch onderzoek een administratieve fout, dus niks aan de hand, maar ik had toch liever gezien dat de hartverzakking op de vroege morgen me bespaard was. |
![]() |
|
Ik heb gisteravond maar drie biertjes gedronken verdeeld over de hele avond en tussendoor steeds water en frisdrank, zodat ik niet zo brak zou zijn. Ik werd vanochtend vroeg wakker met de ergste migraineuze kater die ik ooit gehad heb, vreselijk gal gespuwd en ik kon geen licht verdragen en ik kon niet op mijn benen staan en het was zo kut, ik drink nooit meer zo weinig.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik voel me gewoon even heel rot en ik weet dat ik wat slomer ben, sloom praat, sloom reageer, maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik me rot voel, zonder dat het meteen als een crisis wordt gezien. Ik wil gewoon een knuffel, even getroost worden en niet direct een gesprek met een arts over pillen en behandelingen. Maar ik denk dat als ik zou zeggen dat ik bepaalde dingen van behandeling niet wil, dat dat als achterdochtig wordt opgemerkt en dan ben ik alleen maar verder van huis.
||
Mijn reet doet zeer door deze kut bureaustoel
Citaat:
~knuff op afstand |
![]() |
|
Ik ben bij mijn ouders en vanochtend had ik even ruzie met mijn pappa. Vervolgens gaat mijn moeder me 'troosten' door dingen te zeggen als 'dat is nou precies waar ik al al die jaren tegenaan loop' en 'snap je nu wat ik bedoel' en 'trek het je niet aan, zo is die man nu eenmaal'. Nee mijn ouders hebben echt een goed huwelijk...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is het bij jou ook van Studystore? Of is het gewoon een random tekstje wat heel veel klantenservices gebruiken? :') |
![]() |
|
Vandaag soort-van bedreigd door de onbeschofte stallinghouder bij de fietsenstalling in Roermond.
Ik leverde vanochtend mijn ov-fiets in. In Roermond willen ze soms controleren of de wielen nog niet vierkant zijn ( :') ), maar aangezien er niemand in zicht was liep ik direct door naar de stalling. In de meeste stallingen is dat ook geen probleem. Toen kwamen er een man van de stalling achter me aan gerend (toen ik de fiets al in het rek had gezet...), moest ik hem terugbrengen om te controleren. Nouja, vooruit, ik die fiets weer uit het rek gehaald, terug om te controleren (wielen bleken nog niet vierkant...) Toen kwam er een tweede man (de beheerder dacht ik), en die begon tegen me te tieren, niet normaal, te roepen dat ik hier toch wel vaker kwam en toch wel wist hoe het zat... Toen ik tegen hem probeerde uit te leggen dat ik bij andere stallingen vaak kan doorlopen en het dus een automatisme was (overigens controleren ze niet altijd in Roermond, dat is ook maar net hoe veel zin ze er in hebben) kon ik mijn zin niet eens afmaken. Hij begon te schreeuwen en best dreigend te praten, toen had ik er ook geen zin meer in. Ik heb hem gezegd dat hij op een vrij onbeschofte manier met zijn klanten omgaat en geen fatsoen had, uiteindelijk ook maar een klacht ingediend bij de NS (en die waren het zonder meer met me eens). Ben benieuwd hoe het gaat worden als ik er morgen weer een fiets ga huren.
Laatst gewijzigd op 13-09-2012 om 21:02. Reden: typevoutje |
![]() |
|
Wtf, Martin.
![]() Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hier zet je ook gewoon je fiets terug en gooi je 't sleuteltje neer en klaar is Kees. Echt belachelijk dat die kerel zo tegen je deed. Goed van je dat je een klacht heb ingediend. Wat een sukkel, die gast. ![]()
|
Het is toch al langer goed gebruik (niet formeel vastgelegd maar toch) om vieze plaatjes in een spoiler te doen. Die NSFW-spoiler is er vooral ook om te voorkomen dat mensen onverwacht in een mediatheek of op de werkplek in de problemen komen (en s.com toegevoegd wordt aan de lijst met geblokkeerde sites).
|
Verwijderd
|
Dat het altijd hetzelfde verhaal blijkt te zijn; mensen hebben een onwaarschijnlijke behoefte om eerste alle uitzonderingen specifiek benoemd te hebben voor je het over een abstract nummer (lees: 'best veel' of 'meer dan je verwacht' of whateverthefuck) kan hebben zonder dat het als een stupide zwart/wit-verhaal begrepen wordt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |