Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo. Nu heb ik er weer genoeg over gezegd! |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omg, ik geloof dat ik er toch nog wel van onder de indruk ben, dat ikd at heb gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Of nou ja, moest. Als je niet wil dan wil je niet, maar dan krijg je inderdaad wel dat ze op een gegeven moment je een soort schuldgevoel gaan aanpraten en daar heb ik altijd weinig trek in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik lees een artikel over bijstandsmoeders. Als je hun kostenlijstje per maand ziet, staat er o.a. dit tussen:
Staatsloterij en Postcodeloterij: 25,- Unicef en WNF: 25,- Nou, zo'n uitkering wordt nuttig besteed zeg :')
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() tuurlijk joh iemand gaat al die moeite doen om random mensen die hun eten willen kopen te vergiftigen :'''''''') als ik in een restaurant zit te vreten kan de kok er ook rattengif in doen he :') en overal meer afhalers dan kokers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wtf, jij werkt gewoon daar en ik heb je nog helemaal niet gezien! Kom eens een bakkie halen dan!
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Man bijt hond: mevrouw denkt verstand te hebben van computers. Ze noemt het control-alt-dielet en een fan. Zoals het er staat. Fan. Met een a. Oh, en de computer is je beste vriend, als je hem goed behandelt, behandelt hij jou ook goed :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Ik wil eigenlijk mijn galajurk nog wassen, maar er staat niet in of hij in de wasmachine mag. Als in, dat is weggevallen van het etiket
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je hem zelf niet uitspoelen? Handwarm water, heel klein beetje wasmiddel (of shampoo als je denkt dattie wasmiddel niet zo tof vind) en een paar keer op en neer halen in de emmer. Dan ophangen en laten drogen
![]() |
![]() |
|
|