Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had woensdag balletles en dat heb ik altijd na een clubje meiden uit groep 7/8, met wie we dan tegelijkertijd omkleden. Eén hield een verhaal over dat ze niet in Sinterklaas geloofde, omdat ze "heids" was, maar ze was wel wicca. En dat was heel cool want dan kon je daarmee mensen genezen, maar ze was wel de enige die wicca was in haar familie en dat vond ze jammer. In mijn hoofd heb ik heel hard gelachen. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ze hebben vanavond verloren als beste sketchprogramma van de teringsuffe Cardinal Burns. Niet tof!
|
Man ziet een flashmod en denkt: hee, iedereen is opeens aan het dansen! Ik zal eens meedoen!
Laatst gewijzigd op 15-12-2012 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is wel heel triest. Cardinal Burns is gewoon je standaard poepjeplasjehumor. Horrible Histories zou de Nobelprijs van Awesomeheid moeten winnen. I mean come on;D Ze brengen geschiedenis op zo’n leuke manier. Het Nederlandse Vroeger & Zo kan hier zo veel van leren. Dat progamma is nog stoffiger dan de onderkant van me bed. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |