Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2012, 16:08
Verwijderd

50 shades of grey XXX-pr0n versie (SFW)

Ze zijn al aangeklaagd door Universal overigens.

http://www.nu.nl/film/2971043/makers...ngeklaagd.html
Advertentie
Oud 02-12-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
*vinger opsteekt*
Prima hoor . In dit tempo maak ik er elke dag 1
Oud 02-12-2012, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prima hoor . In dit tempo maak ik er elke dag 1
Echt? Goede skills heb je dan

En: jeeeej! Kaartjes <3, zelfgemaakte kaartjes <33333333
Oud 02-12-2012, 16:14
Verwijderd
Ja, maar het is niet zo'n groot geborduurd vlak he? Het zijn maar kleine dingetjes. En ik doe natuurlijk geen reet verder.
Oud 02-12-2012, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh nou ja, ik kan niet borduren, dus ik ben toch wel onder de indruk.
Oud 02-12-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

50 shades of grey XXX-pr0n versie (SFW)

Ze zijn al aangeklaagd door Universal overigens.

http://www.nu.nl/film/2971043/makers...ngeklaagd.html
Wat een mooi meisje.
Oud 02-12-2012, 16:24
Verwijderd
Oh. Maar borduren is niet zo moeilijk hoor!
Oud 02-12-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oke een boerderijtje en een ster. Officieel is het een kerstkaart. Wie wil er een zelf-geborduurde kerstkaart?
Ja Maar die zal wel weer niet aankomen
Oud 02-12-2012, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Oke een boerderijtje en een ster. Officieel is het een kerstkaart. Wie wil er een zelf-geborduurde kerstkaart?
Hahaha omg ja
Oud 02-12-2012, 16:31
Verwijderd
Ja, nee, de boerderij met ster gaat nu naar Chick Rock. Maar ik kan wel een andere voor jullie maken! Een kerstman, of een kaarsje, of een kerstbeer of kerstkrans. Eigenlijk alles met kerst ervoor.

Mensen die kaartjes willen moeten even hun adres pm-en.
Oud 02-12-2012, 16:33
Verwijderd
Ik accepteer alles, een geborduurde kerstkaart omg :huppel:
Oud 02-12-2012, 16:35
Verwijderd
sann, indien mijn verzoek op beleidszaken niet serieus genomen gaat worden, kan ik dan op jouw hulp als bemiddelaar in spe rekenen?
Verwijderd
Citaat:
sann, indien mijn verzoek op beleidszaken niet serieus genomen gaat worden, kan ik dan op jouw hulp als bemiddelaar in spe rekenen?
Even checken wat je wilt.
Verwijderd
Citaat:
Ik accepteer alles, een geborduurde kerstkaart omg :huppel:
Ik ga denk ik het meest cheesy patroon voor je uitzoeken sann .
Oud 02-12-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik het meest cheesy patroon voor je uitzoeken sann .
ik verheug me er op
Oud 02-12-2012, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, nee, de boerderij met ster gaat nu naar Chick Rock. Maar ik kan wel een andere voor jullie maken! Een kerstman, of een kaarsje, of een kerstbeer of kerstkrans. Eigenlijk alles met kerst ervoor.

Mensen die kaartjes willen moeten even hun adres pm-en.
Woei, er wordt één voor mij gereserveerd

En mijn adres staat bij mijn lootje.
Verwijderd
@Joris: ik zal de zaak nauwlettend in de gaten houden en inspringen wanneer nodig

Hoewel ik je suggestie niet echt heel goed vind, die vind ik suggereren dat iemand een debieltje is, maar ik snap je afkeer tegen
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
*vinger opsteekt*

Is het ontdooien niet juist pijnlijk?

dat is het ook, bevriezing geeft gewoon brandwonden. Maar ik vind bevroren vingers altijd buitengewoon pijnlijk in de winter
Oud 02-12-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
@Joris: ik zal de zaak nauwlettend in de gaten houden en inspringen wanneer nodig

Hoewel ik je suggestie niet echt heel goed vind, die vind ik suggereren dat iemand een debieltje is, maar ik snap je afkeer tegen

Nee! De heeft een beetje een minder slim voorkomen ja, maar dat maakt hem juist uiterst schattig!
Oud 02-12-2012, 16:40
Verwijderd
Humhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumh umhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumHUMHUMHUMHUMHUMHUMHUM

Ik ben nog steeds labielig.
Oud 02-12-2012, 16:41
Verwijderd
Oud 02-12-2012, 16:43
Verwijderd
Ik heb buitengewoon veel zin om iemand verkering te vragen. MAAR JA LEG DAT MAAR EENS UIT.
Oud 02-12-2012, 16:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat is het ook, bevriezing geeft gewoon brandwonden. Maar ik vind bevroren vingers altijd buitengewoon pijnlijk in de winter
Oja, dat van die brandwonden wist ik eigenlijk ook wel...

Citaat:
Humhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumh umhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumhumHUMHUMHUMHUMHUMHUMHUM

Ik ben nog steeds labielig.
Hoezo ben je labiel?
Oud 02-12-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Woei, er wordt één voor mij gereserveerd

En mijn adres staat bij mijn lootje.
Genoteerd.
Oud 02-12-2012, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat van die brandwonden wist ik eigenlijk ook wel...

Hoezo ben je labiel?
Wist ik het maar
Oud 02-12-2012, 16:50
Verwijderd
WTF mijn hele draad breekt ineens. Nou moet ik helemaal moeilijk doen.
Oud 02-12-2012, 16:52
Verwijderd
zo, mijn gedicht is ook af. Ik heb deze keer eens lekker gek en experimenteel gedaan en een A-B-A-B gedicht gemaakt.
Oud 02-12-2012, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wist ik het maar
Hoe doe je labiel dan?
Oud 02-12-2012, 17:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmm, die vegetarische rookworsten van de AH zijn lekkerrrrrrr
Oud 02-12-2012, 17:10
Verwijderd
Ik ga zometeen voor het eerst iets maken met vegetarisch gehakt!
Oud 02-12-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb buitengewoon veel zin om iemand verkering te vragen. MAAR JA LEG DAT MAAR EENS UIT.
Oud 02-12-2012, 17:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga zometeen voor het eerst iets maken met vegetarisch gehakt!
Cool dat heb ik nog nooit gedaan Wat ga je maken?
Oud 02-12-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Cool dat heb ik nog nooit gedaan
Misschien is het ook wel vies, maar dan weet ik dat

Spul voor in een wrap, met ui en tomaat en paprika en alles, en dan in de oven met kaas.
Oud 02-12-2012, 17:19
Verwijderd
Klinkt goed Stef
Oud 02-12-2012, 17:26
Verwijderd

Oud 02-12-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien is het ook wel vies, maar dan weet ik dat

Spul voor in een wrap, met ui en tomaat en paprika en alles, en dan in de oven met kaas.
Nom nom
Oud 02-12-2012, 17:35
Verwijderd
mijn lief zou hier zijn rond etenstijd, met boodschappen. Maar nu blijkt dat ie drie uur buitengesloten is geweest en er dus pas over een paar uur is. Nu moet ik gedwongen afhaaleten eten, want de winkels zijn al dicht.
Citaat:
Ooooo Quis! Ik had nog niet eens persoonlijk tegen je gezegd van hoi, leuk dat je er weer bent! Hoi! Leuk dat je er weer bent! En gefeliciteerd!
Hi.

Citaat:
Moet je voor zeggen: Haakje openen, hoofdletter Griekse IJ, haakje sluiten? als ik bij je ben wil ik het proberen
haha, nee, dat doe ik met mijn muis pen.
Oud 02-12-2012, 17:35
Verwijderd
Smakelijk Stefenootje! Ik heb laatst dit gemaakt: http://www.ah.nl/allerhande/#/recept...aart+courgette (Ik snap nog steeds niet hoe je zo'n link achter een woord kunt zetten, zodat je op KLIK HIER kunt klikken en dan de link krijgt, maar dat was de bedoeling!) Vegetarisch en superlekker! Mijn vriendje eet echt heel graag vlees en houdt niet zo van de meeste vegetarische gerechten en zei: Dit is mijn nieuwe favoriete vegetarische gerecht!

Ik heb eindelijk besloten dat ik speculaastaart ga maken voor de sinterklaas bij mijn schoonouders!
Oud 02-12-2012, 17:37
Verwijderd
Ik hoef nog maar 2 kleuren en dan is mijn eerste borduursel alweer klaar en ga ik de volgende uitzoeken
Oud 02-12-2012, 17:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Smakelijk Stefenootje! Ik heb laatst dit gemaakt: http://www.ah.nl/allerhande/#/recept...aart+courgette (Ik snap nog steeds niet hoe je zo'n link achter een woord kunt zetten, zodat je op KLIK HIER kunt klikken en dan de link krijgt, maar dat was de bedoeling!) Vegetarisch en superlekker! Mijn vriendje eet echt heel graag vlees en houdt niet zo van de meeste vegetarische gerechten en zei: Dit is mijn nieuwe favoriete vegetarische gerecht!

Ik heb eindelijk besloten dat ik speculaastaart ga maken voor de sinterklaas bij mijn schoonouders!
Kan je dat denk je ook met een andere soort kaas maken? Ik haaaat geitenkaas

En ik ga woensdag pepernotentaart maken

En wat betreft die link, eerst typ je 'klik hier' (of elke andere willekeurige tekst), slecteer die tekst en klik vervolgens op de link invoegen
Oud 02-12-2012, 17:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb echt de meest lelijke cadeau's ooit gekregen met het Sinterklaas-dobbelspel.
Oud 02-12-2012, 17:55
Verwijderd
Klik hier voor 't recept!
Ik had een helft van de taart bestrooid met geitenkaas en de andere helft niet. Vriendje heeft ook een hekel aan geitenkaas, dus die had het zonder geitenkaas en vodn het superlekker Kan waarschijnlijk ook wel met stukjes brie of camembert ofzo!

Edit: Omg, de link doet het gewoon <3 Danke CR!
Oud 02-12-2012, 17:55
Verwijderd
Quis en ik proberen te msn'en met haar nieuwe spraakherkenningsprogramma, inmiddels loopt het wel maar het begon zo:

Sann
't werkt niet? buhuhuuuuuu

Sann
ik weet niet of je nu je best aan het doen bent of niet maar ik krijg niks en nu ben ik verdrietig op mijn toch al zo labiele dag

Quis:
Ook nog eten is goed ervaren door de
G is wel heel veel

Sann
Omg je praat maar ik snap er niks van

Quis
Hij wil aan de gunning reageert heel traag op dit programma.

Sann
we kunnen skype proberen?

Quis
Oké
Paul. Nee
Dat dit niet op deze laptop
Oud 02-12-2012, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Klik hier voor 't recept!
Ik had een helft van de taart bestrooid met geitenkaas en de andere helft niet. Vriendje heeft ook een hekel aan geitenkaas, dus die had het zonder geitenkaas en vodn het superlekker Kan waarschijnlijk ook wel met stukjes brie of camembert ofzo!

Edit: Omg, de link doet het gewoon <3 Danke CR!
Oke En graag gedaan
Oud 02-12-2012, 19:01
Verwijderd
Een half jaar geleden werd ik de 100e follower van een bandje uit Amerika. Ik won er een "a boistrous high five and marginally longer thn appropriate hold when we visit the Netherlands" mee. Ik dacht: dat gaat 'm nooit worden. Nu lees ik net op Facebook dat ze in het voorprogramma staan van de oud-drummer van de Fleet Foxes, in Paradiso en ik wil natuurlijk heel graag m'n prijs en er zijn nog kaartjes dus nu twijfel ik of ik nog even kaartjes moet fixen
Oud 02-12-2012, 19:05
Verwijderd
OMG ZE ZETTEN ME OP DE GASTENLIJST
Oud 02-12-2012, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Welke bands?
Oud 02-12-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
OMG ZE ZETTEN ME OP DE GASTENLIJST
omfg wat gaaf! No?
Oud 02-12-2012, 19:14
Verwijderd
De band waar ik 100e follower van werd heet NO:

Ze staan in het voorprogramma van Father John Misty, de oude drummer van Fleet Foxes, een redelijk bekende band, dit doet ie nu:

Oud 02-12-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
omfg wat gaaf! No?
Jaaaa Zo gaaf Ik hoop dat ik een gratis +1 mee mag nemen, maar anders koop ik wel een kaartje voor 13 euro voor m'n +1.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten