![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand zei dat treinongelukken bijvoorbeeld veel dodelijker zijn (niet bepaald het beste voorbeeld omdat ik jarenlang doodsangsten heb uitgestaan in de buurt van treinen, maar kom ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En het helpt waarschijnlijk ook niet mee dat het vliegtuig waarmee mijn grootouders terug zouden keren van vakantie, voor hun ogen in neergestort en de eerste verbrande slachtoffers hen recht in de armen liepen
![]() Akelige verhalen zijn dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinterklaasmuziek, ok, Kerstmuziek, prima, maar ik was even vergeten dat Maastricht veel meer waarde hecht aan carnaval en dat je dus in de winkels ook niks anders meer hoort
![]() ![]() Daarna ging ik langs bij mijn grootouders en daar stond natuurlijk TVL met carnavalstoestanden op. Dat geluid ging gelukkig uit en met de enkele opmerking over wie er op tv langskwam kon ik wel leven, tot het moment dat mijn oom binnenkwam. Die had een nieuwe cd met carnavalsmuziek en vanzelfsprekend werd die opgezet. En gezien er vanaf dat moment niet veel anders meer besproken werd, ben ik maar naar huis vertrokken ^^ Note to self: volgend jaar in ook in de week vóór carnaval wegblijven uit Maastricht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ik dan helemaal niet kan waarderen, dat je denkt carnaval te kunnen ontlopen door simpelweg niet naar Limburg of Brabant te gaan en dat je dan in Utrecht ineens geconfronteerd wordt met een heuse carnavalsoptocht ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn telefoon gaat niet meer aan
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Kutwijf dat ik ben! Alles staat nu open. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whoa, ik wist niet dat vogels daar niet tegen konden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mensen is het ook niet al te goed, zo te lezen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dit is het saaitopic niet. In dat geval waardeer ik niet dat mijn pogingen om een regelmatig ritme te onderhouden niet zonder slag of stoot gaan. Als ik het per jaar bekijk gaat het wel steeds een beetje beter, dus dat is mooi, maar dat maakt het niet minder irritant dat het letterlijk uren duurt voor ik in slaap val. Eén of twee uur is wel te doen, maar soms is het 3 of 4 uur, en in extreme gevallen 7 à 8 uur, waarbij ik dus op vaste tijden eet, genoeg beweeg en braaf op tijd naar bed ga, maar alsnog pas in slaap val als het alweer bijna tijd is om op te staan.
Het is onhandig, het beperkt me in mijn ambities, en daarnaast is het ook gewoon grove tijdsverspilling. Alsof ik niks beters te doen heb dan urenlang naar het plafond staren, ffs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fra...dt-acht-vogels
Dit kwam ook bij DWDD langs als fragmentje om te lachen op 3.20 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je 12 vogels hebt, waaronder flink dure exemplaren (volgens mij is een kaketoe bepaald niet goedkoop), heb je dan nog nooit informatie opgezocht over hoe je die beestjes het beste behandeld? Bijna elke informatieve site over bepaalde vogelsoorten waarschuwt voor de gevaren van antiaanbaklagen en gourmetten, zo is het dat ik het te weten ben gekomen zelfs voor ik Wodan en Icarus had. Daarnaast had mijn moeder al gezegd dat bepaalde dampen uit de keuken giftig zijn voor vogels en wij hebben nooit meer gehad dan kanaries en een valkparkiet. We leven verdorie toch niet in Amerika waar we op de magnetron waarschuwingen moeten plakken dat je je hamster er niet in kunt drogen? Denk eens een keer zelf na! Goed, ik waardeer dat mens dus niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik waardeer de samsung-klantenservice niet. De eerste keer werd er midden in het telefoongesprek opgehangen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /rant /kuthumeur |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja weet ik wel en ik weet ook da die mensen er niks aan kunnen doen en dat ze ook hun best doen en weet ik wat. En er zijn dagen dat ik dat soort dingen beter kan hebben dan op andere dagen. En vandaag is zo'n dag dat ik dat niet zo goed kan hebben. En ja, ik weet dat het mijn probleem is dat ik me daar zo over opnaai en niet dat van hen. Maar nu vind ik dat evengoed stom.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overheid gaat pas betalen voor zorg als familie en vrienden niet kunnen helpen. Klik.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, wat? Dus we moeten niet alleen langer werken maar ook nog eens bijspringen bij de ouders, buren, familie? Waar gaan we die tijd halen? En als je niemand hebt? Of ruzie hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Op Facebook, bij een kennis van me:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik waardeer de onprofessionele houding van een bepaalde collega niet. Ze is veel ouder en meer ervaren dan ik, zou het project moeten leiden en mij dus moeten aansturen, dat doet ze niet, sowieso werkt ze debiel en inefficiënt, maar als ik dan een keer een vraag van haar verkeerd opvat (en of dat nou aan mij lag of aan haar vraagstelling, daar wil ik niet eens aan), waardoor ze blijkbaar 'niks' heeft aan het antwoord waar ik uren mee bezig ben geweest, gaat ze een beetje passive agressive zitten mailen dat ze het nu zelf maar uitgezocht heeft en me de les lezen over wat dan al dan niet de bedoeling was. Mens, als je het allemaal zo goed alleen kunt schrijf dan verdomme eens een stuk waar we echt niet mee kunnen en ga in elk geval niet zo kut doen als er eens een keer iets niet gaat hoe je het in je hoofd had.
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Er is ook nog geen paniek. Slechts geen waardering voor alweer een ingrijpende maatregel die gaat wegsnoepen van de zorg, met ogenschijnlijk wankele alternatieven en potentieel erg verregaande gevolgen voor een kwetsbare bevolkingsgroep. Het artikel spreekt bovendien ook van dat er twijfel is over of 't überhaupt geld gaat opleveren. In dat keukentafelgesprek heb ik ook niet veel vertrouwen.
Maar goed, eerst maar eens de cijfers afwachten, inderdaad. |
![]() |
|
Ik waardeer niet dat er een arrogante pipo is die ons fietsenhok gebruikt.
Het is hier zo dat elk huis z'n eigen hok heeft, ons huisnummer staat er ook op, maar sinds een tijd is er dus iemand anders ons hok ook gebruikt. We wisten nooit wie, dus pleurden de mysterieuze fiets gewoon naar buiten. Als hint. Niet jouw hok vriend! Ongeveer een jaar geleden belde er een kerel aan 'Ja eh, wil je m'n fiets niet buiten gooien, want dat is kut, en het is ook mijn hok". "Nee" "Ja, ik heb een sleutel", "Geen idee hoe je daar aan komt, maar als jij niet op dat nummer woont, is het niet jouw hok. Ok doei". Een tijd geen last van gehad (ik gebruik m'n fiets sowieso niet), en er eigenlijk niet aan gedacht, maar m'n huisgenote komt net boos binnen en zegt dat die kerel net dus weer zijn fiets in ons hok zette. Toen ze er wat van zei ging 'ie nog bij de hand doen ook "Wtf, er staan 3 fietsen, met hoeveel wonen jullie daar? ![]() Kerel, er staan huisnummers op (al schijnt die van ons er 'ineens' af te zijn) en de hokken zijn zo klein dat er maar net 3 fietsen in passen, logisch dat jouw kankerfiets er dus niet hoort. Pleur 'm in 't algemene hok, of zet 'm in 't rek voor je deur. M'n huisgenote gaat nu mailen om het slot te laten vervangen, want deze shit slaat nergens op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Regeren is vooruitsaaien #1089 Verwijderd | 500 | 25-08-2010 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |