Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ons pa een grapje maakte toen hij het had over een neergestort vliegtuig in Rome (omdat ik nog nooit heb gevlogen, toch wel een beetje bang ben voor neerstortende vliegtuigen en omdat Rome een bestemming zal zijn in de toekomst). Dus niet: http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...g-in-rome.aspx
Al is neerstorten wat overdreven.

Kak!
96% van alle passagiers in neergestorte Westerse vliegtuigen overleeft het. Wel je veiligheidsgordel om doen voor als het hele dak eraf valt. Hier, #7. Het lijkt mij wel leuk eigenlijk Ik bedoel, liever niet, maar als het dan toch moet heb ik veel liever een defect vliegtuig dan een brandend huis ofzo.
Advertentie
Oud 03-02-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
96% van alle passagiers in neergestorte Westerse vliegtuigen overleeft het. Wel je veiligheidsgordel om doen voor als het hele dak eraf valt. Hier, #7. Het lijkt mij wel leuk eigenlijk Ik bedoel, liever niet, maar als het dan toch moet heb ik veel liever een defect vliegtuig dan een brandend huis ofzo.
Ik weet dat het heel onlogisch is, maar ik vind het gewoon eng ^^ vooral ook omdat ik het nooit eerder heb gedaan.

Iemand zei dat treinongelukken bijvoorbeeld veel dodelijker zijn (niet bepaald het beste voorbeeld omdat ik jarenlang doodsangsten heb uitgestaan in de buurt van treinen, maar kom ), maar voor mij is het eigenlijk meer het feit dat je gaat beseffen wat er kan gebeuren. Als 2 treinen op elkaar klappen heb je dat meestal niet in de gaten tot het eigenlijk op het moment van gebeuren is. Zelfde met een auto. Als een vliegtuig problemen krijgt, dan krijg je tijd om je op te naaien over wat er gaat gebeuren. Je hangt meestal nog wel even in de lucht. Tenminste, dat is wat ik me erbij voorstel, ik kan het niet weten, want ik heb nog niet gevlogen en ik hoop dat ik het nooit hoef te ontdekken hoeveel tijd je dan wel of niet krijgt om je op te naaien
Oud 03-02-2013, 13:08
Verwijderd
En het helpt waarschijnlijk ook niet mee dat het vliegtuig waarmee mijn grootouders terug zouden keren van vakantie, voor hun ogen in neergestort en de eerste verbrande slachtoffers hen recht in de armen liepen http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegramp_Faro
Akelige verhalen zijn dat.
Oud 03-02-2013, 14:52
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat ik me zo lamlendig voel. Net niet ziek genoeg om echt in bed te blijven liggen, wel beroerd genoeg om je de hele dag ellendig te laten voelen en niks gedaan te krijgen. Bah!
Oud 03-02-2013, 16:05
Takkeling
Takkeling is offline
Mijn uitstelgedrag.
Oud 03-02-2013, 16:05
Verwijderd
De vieze, koude miezerregen die al heel de dag Den Haag overschaduwt. Het is langer licht, maar op een dag als deze merk je er weinig van.
Citaat:
De nieuwe topman van SNS Reaal krijgt een jaarsalaris van 550.000 euro. Rutte vindt het verdedigbaar dat dit ruimschoots boven de balkenendenorm ligt. "Anders had je geen topman gekregen." Hij vindt het een onverantwoord risico om op zoek te gaan naar iemand die onder de balkenendenorm verdient. "Dit is een marktconform salaris in het belang van de belastingbetaler."

:')
:') Wat een sluitende redenering, geen speld tussen te krijgen.
Oud 03-02-2013, 22:47
Verwijderd
Een klasgenote die me doodleuk heeft laten zitten met ons ak project waardoor mijn vrije zondag een stress zondag werd met ak tot 11 uur grr terwijl ik (alweer) ziek ben -_________-
Oud 03-02-2013, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat het heel onlogisch is, maar ik vind het gewoon eng ^^ vooral ook omdat ik het nooit eerder heb gedaan.

Iemand zei dat treinongelukken bijvoorbeeld veel dodelijker zijn (niet bepaald het beste voorbeeld omdat ik jarenlang doodsangsten heb uitgestaan in de buurt van treinen, maar kom ), maar voor mij is het eigenlijk meer het feit dat je gaat beseffen wat er kan gebeuren. Als 2 treinen op elkaar klappen heb je dat meestal niet in de gaten tot het eigenlijk op het moment van gebeuren is. Zelfde met een auto. Als een vliegtuig problemen krijgt, dan krijg je tijd om je op te naaien over wat er gaat gebeuren. Je hangt meestal nog wel even in de lucht. Tenminste, dat is wat ik me erbij voorstel, ik kan het niet weten, want ik heb nog niet gevlogen en ik hoop dat ik het nooit hoef te ontdekken hoeveel tijd je dan wel of niet krijgt om je op te naaien
Ik heb me ooit eens laten vertellen dat er jaarlijks meer mensen doodgaan door ongelukken met ezels dan door vliegtuigongelukken. En ik weet niet of dat waar is, maar daar hou ik maar aan vast, want ik kan ook nogal een doemdenker zijn en dat helpt altijd wel een beetje
Oud 03-02-2013, 22:56
Verwijderd
Mensen kinderen, wat kunnen mensen toch af en toe ook stom zijn . 'Meh ik kan morgen eigenlijk niet komen trainen want ik ben ziek maar ik moet wel omdat jullie anders niet de boot in kunnen'

Zoiets heet vervanging zoeken , zo moeilijk is het allemaal niet.
Oud 03-02-2013, 22:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn arme vriendje is vandaag van de fiets gevallen en nou is zijn knie steeds dikker aan het worden, hij kan hem bijna niet meer buigen. Als het morgen niet beter is dan gaan we hem even naar de dokter slepen!
Oud 04-02-2013, 15:19
Verwijderd
Sinterklaasmuziek, ok, Kerstmuziek, prima, maar ik was even vergeten dat Maastricht veel meer waarde hecht aan carnaval en dat je dus in de winkels ook niks anders meer hoort En dan sta je daar op een (blijkbaar) druk moment in de AH, probeert uit alle macht je aan je lijstje te houden, dingen zijn onvindbaar, mensen versperren de weg, irritatie stijgt en intussen blijft die carnavalsmuziek uit de boxen blèren. Ik ken mensen die voor minder door het lint gaan

Daarna ging ik langs bij mijn grootouders en daar stond natuurlijk TVL met carnavalstoestanden op. Dat geluid ging gelukkig uit en met de enkele opmerking over wie er op tv langskwam kon ik wel leven, tot het moment dat mijn oom binnenkwam. Die had een nieuwe cd met carnavalsmuziek en vanzelfsprekend werd die opgezet. En gezien er vanaf dat moment niet veel anders meer besproken werd, ben ik maar naar huis vertrokken ^^
Note to self: volgend jaar in ook in de week vóór carnaval wegblijven uit Maastricht
Oud 04-02-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik zit te zenuwpezen voor de tandarts morgen. Gaat lekker, zo
Oud 04-02-2013, 20:09
Carn
Carn is offline
Dat de Tivoli de voorverkoop van kaartjes voor Bonobo zo goed als onaangekondigd had vervroegd waardoor het al uitverkocht is
Oud 04-02-2013, 23:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Sinterklaasmuziek, ok, Kerstmuziek, prima, maar ik was even vergeten dat Maastricht veel meer waarde hecht aan carnaval en dat je dus in de winkels ook niks anders meer hoort En dan sta je daar op een (blijkbaar) druk moment in de AH, probeert uit alle macht je aan je lijstje te houden, dingen zijn onvindbaar, mensen versperren de weg, irritatie stijgt en intussen blijft die carnavalsmuziek uit de boxen blèren. Ik ken mensen die voor minder door het lint gaan

Daarna ging ik langs bij mijn grootouders en daar stond natuurlijk TVL met carnavalstoestanden op. Dat geluid ging gelukkig uit en met de enkele opmerking over wie er op tv langskwam kon ik wel leven, tot het moment dat mijn oom binnenkwam. Die had een nieuwe cd met carnavalsmuziek en vanzelfsprekend werd die opgezet. En gezien er vanaf dat moment niet veel anders meer besproken werd, ben ik maar naar huis vertrokken ^^
Note to self: volgend jaar in ook in de week vóór carnaval wegblijven uit Maastricht
Ik had daar altijd zo'n enorme hekel aan. En verplicht al die liedjes leren op school, terwijl ik niet wist wat ik zong De carnavalsdagen zelf vertrok ik met mijn ouders meestal naar het buitenland.

Maar wat ik dan helemaal niet kan waarderen, dat je denkt carnaval te kunnen ontlopen door simpelweg niet naar Limburg of Brabant te gaan en dat je dan in Utrecht ineens geconfronteerd wordt met een heuse carnavalsoptocht En dat ik zelfs hier al een paar dagen geleden een hele stoet met meneer Prins Carnaval van Utrecht (neem ik dan maar aan) voorbij zag komen.
Oud 05-02-2013, 02:32
Verwijderd
mijn telefoon gaat niet meer aan serieus, waarom gaat ALLES altijd kapot bij mij? Dit is een motorola defy die ik in het water kan laten vallen en in een emmer stof, daar kan ie tegen. Maar hij blijft hangen als ik hem wil opstarten batterij is vol, ik heb een leeg sd kaartje erin gedaan maar niks.
Oud 05-02-2013, 02:55
Verwijderd
en natuurlijk heb ik net vorige week AL mijn nummers overgezet van sim naar telefoon adfjasdklfjasdkfj. GVD ik kies echt alles zo secuur uit altijd, niks houdt het hier langer dan een paar maanden.
Oud 05-02-2013, 08:27
Verwijderd
Het Belang Van Limburg heeft ook 'nieuws'. Stephen Fry heeft de foto van de puppy die op een fluffy penis lijkt op Twitter gezet. Dat staat nu in de krant.
Is dat ook al nieuws tegenwoordig? Ik heb ze aangeraden 9GAG te gaan volgen in dat geval.
Oud 05-02-2013, 12:50
Verwijderd
En ik had het al verwacht, maar ja hoor, de 'carnavalsstoet' (reclame, zuipen en prinsen, meer niet) komt weer hier door de straat.
Oud 05-02-2013, 14:08
Verwijderd
ik heb een pan op het vuur laten staan (terwijl het vuur nog aanstond) en blijkbaar niet zo hard dat het begon te stinken en te roken dus ik heb 2 uur lang niks gemerkt. En het is een tefalpan, dus als de vogels morgen doodliggen is het mijn achterlijke kloteschuld!
Kutwijf dat ik ben!
Alles staat nu open.
Oud 05-02-2013, 14:14
Verwijderd
Whoa, ik wist niet dat vogels daar niet tegen konden.
Oud 05-02-2013, 14:15
Verwijderd
Voor mensen is het ook niet al te goed, zo te lezen.
Oud 05-02-2013, 14:22
Verwijderd
Nou ja, ik weet het dus wel en daarmee dat ik mezelf zo'n achterlijk kutwijf vind nu. Ik controleer die dingen altijd en dan opeens nu ben ik zo stom? Ik was zo trots dat ik ze niet meer vergiftigde met mijn roken
Oud 05-02-2013, 14:29
Verwijderd
Oh, dit is het saaitopic niet. In dat geval waardeer ik niet dat mijn pogingen om een regelmatig ritme te onderhouden niet zonder slag of stoot gaan. Als ik het per jaar bekijk gaat het wel steeds een beetje beter, dus dat is mooi, maar dat maakt het niet minder irritant dat het letterlijk uren duurt voor ik in slaap val. Eén of twee uur is wel te doen, maar soms is het 3 of 4 uur, en in extreme gevallen 7 à 8 uur, waarbij ik dus op vaste tijden eet, genoeg beweeg en braaf op tijd naar bed ga, maar alsnog pas in slaap val als het alweer bijna tijd is om op te staan.

Het is onhandig, het beperkt me in mijn ambities, en daarnaast is het ook gewoon grove tijdsverspilling. Alsof ik niks beters te doen heb dan urenlang naar het plafond staren, ffs.
Oud 05-02-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik weet het dus wel en daarmee dat ik mezelf zo'n achterlijk kutwijf vind nu. Ik controleer die dingen altijd en dan opeens nu ben ik zo stom? Ik was zo trots dat ik ze niet meer vergiftigde met mijn roken
Ja, ik kan me voorstellen dat het dan extra bitter is. Hopelijk komt het goed.
Oud 05-02-2013, 14:41
Verwijderd
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fra...dt-acht-vogels

Dit kwam ook bij DWDD langs als fragmentje om te lachen op 3.20
Oud 05-02-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fra...dt-acht-vogels

Dit kwam ook bij DWDD langs als fragmentje om te lachen op 3.20
Vervelend mens. Sowieso zie ik haar roken, zou ze weten dat dat ook niet gezond is (voor haarzelf én de vogels)?

Maar als je 12 vogels hebt, waaronder flink dure exemplaren (volgens mij is een kaketoe bepaald niet goedkoop), heb je dan nog nooit informatie opgezocht over hoe je die beestjes het beste behandeld? Bijna elke informatieve site over bepaalde vogelsoorten waarschuwt voor de gevaren van antiaanbaklagen en gourmetten, zo is het dat ik het te weten ben gekomen zelfs voor ik Wodan en Icarus had. Daarnaast had mijn moeder al gezegd dat bepaalde dampen uit de keuken giftig zijn voor vogels en wij hebben nooit meer gehad dan kanaries en een valkparkiet.
We leven verdorie toch niet in Amerika waar we op de magnetron waarschuwingen moeten plakken dat je je hamster er niet in kunt drogen? Denk eens een keer zelf na!

Goed, ik waardeer dat mens dus niet
Oud 05-02-2013, 15:02
Verwijderd
Tering Mutant
Oud 05-02-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Tering Mutant
Wat?

Maar ze roepen, maken lawaai en spelen allemaal, dus ik hoop/denk/gok dat het meevalt!
Oud 05-02-2013, 17:15
Verwijderd
Bah helemaal niet fijn gewerkt vandaag Mijn voorganger heeft zo'n rotzooi achter gelaten. Op het eerste gezicht ziet het er niet slecht uit, maar jezus wat vallen er een lijken uit de kast
Oud 07-02-2013, 10:45
Verwijderd
Ik waardeer de samsung-klantenservice niet. De eerste keer werd er midden in het telefoongesprek opgehangen De tweede keer werd er alleen maar gepraat over resetten en deed meneer net alsof ik achterlijk was, terwijl ik uitlegde dat ik dat al gedaan had maar hij luisterde niet. Meneer bleef volhouden dat ik de wasmachine moest resetten en dat ik terug kon bellen als hij het nog niet deed en dat er dan een afpsraak voor een monteur gemaakt zou worden. Half uur later teruggebeld, krijg ik een of andere onverstaanbare kut aan de telefoon die vertelt dat ik via internet een afspraak moet maken Ze zei drie keer iets dat klonk als: "Kimge zoijne flabadoe?" en pas toen ik drie keer had gezegd dat ik haar niet verstond, zei ze: "Kan ik verder nog iets voor u doen?" En toen zei ik nee en brak ze het gesprek ook niet af ("Ok, nou, als er verder nog vragen zijn, dan kunt altijd terug bellen, fijne dag nog!"), maar bleef ze aan de lijn hangen "Ja. Ok. Nou, eh." Terwijl ik helemaal niks zei En nu kan er pas volgende week donderdag een monteur langskomen! Maar goed dat we morgen naat Limburg vertrekken want een week niet wassen, zoveel handdoeken of kleren heb ik niet eens! Bah.

/rant /kuthumeur
Oud 07-02-2013, 10:51
Carn
Carn is offline
nou nou, waarschijnlijk is dat ook gewoon een bedrijf wat wordt ingehuurd door bedrijven zoals Samsung, kleine nuance graag!
Oud 07-02-2013, 10:55
Verwijderd
Ja weet ik wel en ik weet ook da die mensen er niks aan kunnen doen en dat ze ook hun best doen en weet ik wat. En er zijn dagen dat ik dat soort dingen beter kan hebben dan op andere dagen. En vandaag is zo'n dag dat ik dat niet zo goed kan hebben. En ja, ik weet dat het mijn probleem is dat ik me daar zo over opnaai en niet dat van hen. Maar nu vind ik dat evengoed stom.
Oud 07-02-2013, 18:55
Verwijderd
Overheid gaat pas betalen voor zorg als familie en vrienden niet kunnen helpen. Klik.
Oud 07-02-2013, 19:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overheid gaat pas betalen voor zorg als familie en vrienden niet kunnen helpen. Klik.
Mjah, ben wel benieuwd naar de specifieke voorwaarden en rekensommetjes. Als je genoeg cash op de bankrekening hebt vind ik het een prima maatregel, dus als het naar rato gaat: ik zeg doen.
Oud 07-02-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Het budget-gebeuren kan ik niet helemaal volgen.

Maar, wat? Dus we moeten niet alleen langer werken maar ook nog eens bijspringen bij de ouders, buren, familie? Waar gaan we die tijd halen? En als je niemand hebt? Of ruzie hebt?
Oud 07-02-2013, 19:20
Verwijderd
Op Facebook, bij een kennis van me:

Citaat:
Aparte mensen in de trein deel 2.
Ik stap in een volle intercity in de tweede klas. Ik zie het laatste plekje, volgebouwd met jassen en tassen van (kennelijk) twee dames. Dame 1 kijkt op: 'Jij wilt hier nu zeker zitten hè?' Ik knik. 'Ja graag.' De dames halen zuchtend en commentaar leverend alsof ik er niet bij ben, hun tassen weg. 'Daarom zit ik altijd eerste klas' concludeert dame 2. Dame 1 stijgt iets in mijn achting door te zeggen dat ze de sfeer in de eerste klas niet prettig vindt, en haar hart verloren heeft aan de tweede klas. Ik bel even met een collega tussendoor, waardoor ik de overgang mis naar het tweede deel van het gesprek tussen de twee dames. Maar dan. "Is het nog wat geworden in de Rustenburgerstraat?' vraagt dame 2. 'Nee, ze vond het toch tegenvallen. Die meisjes die daar al wonen waren zo ordinair.'zegt dame 1. Dame 2: 'Nou, gelukkig, wie wil er nou in de Rustenburgerstraat wonen?' (Ik denk dat heel wat studentes daar heel wat voor over zouden hebben) 'Gelukkig kan ze haar spullen tijdelijk in Hilversum opslaan,' vindt dame 1. 'Dat staat toch leeg.' Ik begrijp dat ze het over de dochter van dame 1 hebben, die ook nog een kamer in de Jordaan gaat bezichtigen. Het kan niet op. Het onderwerp van gesprek verandert weer. 'Ja, en dan nu weer naar een begrafenis,' converseert dame 2 gezellig naar haar vriendin. Van het antwoord van dame 1 gaan mijn oren pas echt klapperen. 'Ja, onhandig he... had hij niet een weekje later dood kunnen gaan?'
Oud 07-02-2013, 19:20
Carn
Carn is offline
er staat duidelijk dat het nog allemaal uitgewerkt en doorgerekend moet gaan worden, toch? Ik snap de paniek niet.
Oud 07-02-2013, 21:21
Verwijderd
Ik waardeer de onprofessionele houding van een bepaalde collega niet. Ze is veel ouder en meer ervaren dan ik, zou het project moeten leiden en mij dus moeten aansturen, dat doet ze niet, sowieso werkt ze debiel en inefficiënt, maar als ik dan een keer een vraag van haar verkeerd opvat (en of dat nou aan mij lag of aan haar vraagstelling, daar wil ik niet eens aan), waardoor ze blijkbaar 'niks' heeft aan het antwoord waar ik uren mee bezig ben geweest, gaat ze een beetje passive agressive zitten mailen dat ze het nu zelf maar uitgezocht heeft en me de les lezen over wat dan al dan niet de bedoeling was. Mens, als je het allemaal zo goed alleen kunt schrijf dan verdomme eens een stuk waar we echt niet mee kunnen en ga in elk geval niet zo kut doen als er eens een keer iets niet gaat hoe je het in je hoofd had. En bel, mailen werkt nou niet bepaald de-escalerend.
Citaat:
er staat duidelijk dat het nog allemaal uitgewerkt en doorgerekend moet gaan worden, toch? Ik snap de paniek niet.
Dat, en de eventuele uitkomsten van een doorrekening, heeft de regering niet vaak tegengehouden er gekke regels door te duwen.
Oud 07-02-2013, 21:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik waardeer de onprofessionele houding van een bepaalde collega niet. Ze is veel ouder en meer ervaren dan ik, zou het project moeten leiden en mij dus moeten aansturen, dat doet ze niet, sowieso werkt ze debiel en inefficiënt, maar als ik dan een keer een vraag van haar verkeerd opvat (en of dat nou aan mij lag of aan haar vraagstelling, daar wil ik niet eens aan), waardoor ze blijkbaar 'niks' heeft aan het antwoord waar ik uren mee bezig ben geweest, gaat ze een beetje passive agressive zitten mailen dat ze het nu zelf maar uitgezocht heeft en me de les lezen over wat dan al dan niet de bedoeling was. Mens, als je het allemaal zo goed alleen kunt schrijf dan verdomme eens een stuk waar we echt niet mee kunnen en ga in elk geval niet zo kut doen als er eens een keer iets niet gaat hoe je het in je hoofd had. En bel, mailen werkt nou niet bepaald de-escalerend.
protip: zeg dat tegen dr

Citaat:
Dat, en de eventuele uitkomsten van een doorrekening, heeft de regering niet vaak tegengehouden er gekke regels door te duwen.
True. Ok, ik snap de paniek nog niet.
Oud 07-02-2013, 22:44
Verwijderd
Er is ook nog geen paniek. Slechts geen waardering voor alweer een ingrijpende maatregel die gaat wegsnoepen van de zorg, met ogenschijnlijk wankele alternatieven en potentieel erg verregaande gevolgen voor een kwetsbare bevolkingsgroep. Het artikel spreekt bovendien ook van dat er twijfel is over of 't überhaupt geld gaat opleveren. In dat keukentafelgesprek heb ik ook niet veel vertrouwen.

Maar goed, eerst maar eens de cijfers afwachten, inderdaad.
Oud 08-02-2013, 18:31
Takkeling
Takkeling is offline
Ik waardeer eenden even niet. Of in elk geval het feit dat ik 36 verschillende soorten ervan moet kennen en dat alle vrouwtjes van de zwemeenden er zo saai en hetzelfde uitzien waardoor ik ze moeilijk kan onthouden.
Oud 08-02-2013, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik waardeer niet dat er een arrogante pipo is die ons fietsenhok gebruikt.
Het is hier zo dat elk huis z'n eigen hok heeft, ons huisnummer staat er ook op, maar sinds een tijd is er dus iemand anders ons hok ook gebruikt. We wisten nooit wie, dus pleurden de mysterieuze fiets gewoon naar buiten. Als hint. Niet jouw hok vriend!
Ongeveer een jaar geleden belde er een kerel aan 'Ja eh, wil je m'n fiets niet buiten gooien, want dat is kut, en het is ook mijn hok". "Nee" "Ja, ik heb een sleutel", "Geen idee hoe je daar aan komt, maar als jij niet op dat nummer woont, is het niet jouw hok. Ok doei".

Een tijd geen last van gehad (ik gebruik m'n fiets sowieso niet), en er eigenlijk niet aan gedacht, maar m'n huisgenote komt net boos binnen en zegt dat die kerel net dus weer zijn fiets in ons hok zette. Toen ze er wat van zei ging 'ie nog bij de hand doen ook "Wtf, er staan 3 fietsen, met hoeveel wonen jullie daar? " en "Nou, als je me niet gelooft ga je 't toch lekker aan de SLS vragen."\

Kerel, er staan huisnummers op (al schijnt die van ons er 'ineens' af te zijn) en de hokken zijn zo klein dat er maar net 3 fietsen in passen, logisch dat jouw kankerfiets er dus niet hoort. Pleur 'm in 't algemene hok, of zet 'm in 't rek voor je deur.
M'n huisgenote gaat nu mailen om het slot te laten vervangen, want deze shit slaat nergens op.
Oud 08-02-2013, 19:23
Verwijderd
Gooi de fiets gewoon in de sloot.
Oud 08-02-2013, 19:26
Verwijderd
Of zet er een slot op van jezelf
Oud 08-02-2013, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gooi de fiets gewoon in de sloot.
Er is hier geen sloot.

Citaat:
Of zet er een slot op van jezelf
Ja lekker, dan heb ik straks een dikke burenruzie!
Oud 08-02-2013, 21:24
Verwijderd
Leuk toch Gratis vermaak!
Oud 09-02-2013, 09:21
Takkeling
Takkeling is offline
Ik voel me grieperig en vannacht werd ik om half vier wakker en kon ik niet meer in slaap komen omdat de eenden die ik gisteren heb geleerd door mijn hoofd bleven spoken.
Oud 09-02-2013, 10:46
eefiepeefie
eefiepeefie is offline
Alles wat ik MOET doen
Oud 09-02-2013, 11:37
Verwijderd
"Wellicht ten overvloede wijs ik jullie erop dat er bij werkcolleges en practica een aanwezigheidsplicht is van ten minste 80 procent."

Grmbmklfdfkldsajfklds KUT LOGICA
Oud 09-02-2013, 11:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
80 procent is toch niet zo achterlijk veel? Of heb je al teveel gemist?

Regels voor berichten