Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Beterschap voor iedereen!
Mijn spieren doen een beetje maf. Misschien ben ik dus gewoon moe en voel ik me daarom ook de afgelopen dagen zo ![]()
|
Verwijderd
|
http://new.livestream.com/FosterKitt...RipleysKittens
Hebben jullie gezien dat er nieuwe kittens zijn bij kittencam? OMG ZO FLUFFY. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/6488...gaan_hard.html
Tjongejonge, de reuzel giert door mijn boxershort bij alleen het kijken al. Dan moet je toch ook wel klaar zijn met je leven, zeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit; in de geschiedenis 93 races op de Isle of Man met 239 doden in totaal. Bizar. Echt, bizar. Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 13:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn op Man geweest, tijdens de TT. Mensen raken met hun helmen stenen muurtjes langs de wegen in de bochten, de marshalls bestaan uit 90-jarige vrouwtjes die een portofoon ding krijgen en niet snappen wat ze ermee moeten doen.
Je bent gek als je de TT daar rijdt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is dus de reden dat ik zo slecht terecht ben gekomen. Srsly, war een kutkrant is de volkskrant toch ook. Hoe de fuck zorgen mensen die naar punk luisteren voor meer problemen dan de hiphop, r&b en hardstyle luisterende bontkraagjes? Hoe? Aaaargh.
|
|