Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Ik ben weer een beetje aanspreekbaar en heb weer zin in dingen, dus morgen wilde ik beginnen met het openingsverhaal (vandaag gaat me helaas niet meer tijdig lukken). Hangronde 1 is dus vrijdag! Ik zal zodadelijk een PM sturen aan eenieder met diezelfde informatie.

Röps, je kan meedoen (en allen die dat voor hem hebben gevraagd). Ik zal de deelnemerslijst zodadelijk updaten.

Sadye, je hoeft geen andere nick te gebruiken, gewoon met normale nicks. Dat is een foutje in de spelregels (per ongeluk gekopieerd van het UC-weerwolfspel).

Aan alle deelnemers: doe ALLEEN mee als je ook écht tijd hebt! Niets zo vervelend als midden in het spel een vervanger zoeken.

Nogmaals excuses voor het uitstellen, vind het zelf enorm vervelend, maar mijn privéleven vereiste aandacht, hoop op jullie begrip.
Oke kan niet wachten om rol te weten en te beginnen
Advertentie
Oud 23-01-2013, 19:58
Verwijderd
ik kan alleen zaterdag niet meedoen, want dan wordt ons hele huis leeeggehaald en verplaatst naar het nieuwe huis. Voor de rest kan ik elke dag meedoen.
Oud 23-01-2013, 19:59
Fantôme
Fantôme is offline
Omdat we nu ook al wat later dan gepland starten (wat niet uitmaakt verder :-)) kxn ik ee eerste week volledig meespelen. Van 2 tot 8 feb kan ik wel mojn stem doorgeven en af en toe wat posten vanuit Frankrijk, maar heb alleen internet in de lobby.. ik zou graag mee doen, maar als jullie dit te magertjes vinden, just sat so, dan trek ik me big terug uit t spel...
Oud 23-01-2013, 21:54
Röps
Röps is offline
Als het vervelend is, hangen we je gewoon op

Ik denk dat ik ook wel even moet wennen hier vaker te kijken aangezien we zo lang niet gespeeld hebben, maar heb er zin in! Fijn dat ik nog mee kan doen en ik vind het dus helemaal niet erg dat het wat uitgesteld is
Oud 24-01-2013, 07:12
Fantôme
Fantôme is offline
@ Rups; dat worden dus net zulke crappy telefoonberichten als hierboven he ;-) leuk dat je meedoet trouwens /goodoldtimes ;-)
Oud 24-01-2013, 13:46
Spelleider
Spelleider is offline
Jullie hebben PM, functies volgen vanavond, zaterdag hangronde 1.

Deelnemerslijst (gaarne checken op fouten, plus naamzoek voor eenieder)

1. Owain1998
2. Frayne
3. fizzle-fluffy
4. Little Phoebe
5. sann
6. Uomi
7. Snebbeltje
8. Quintiano
9. Etmakas
10. _melove
11. Sadye
12. tuttebel
13. Tink*
14. bloodyb
15. Klaverhap
16. Fantôme
17. Schrödinger
18. Vowel
19. Röps

En bij de functies dacht ik aan verrader, heks, jager, ziener, leerling, wolfsbane + 2 geliefden aangewezen door de cupido (eerste dode).

Laatst gewijzigd op 24-01-2013 om 14:03.
Oud 24-01-2013, 14:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoeveel wolven?
Oud 24-01-2013, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Euh, ik zou niet eens weten wat de heks doet, die hebben we er nog nooit in gehad
Oud 24-01-2013, 14:19
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Euh, ik zou niet eens weten wat de heks doet, die hebben we er nog nooit in gehad
Ik ben een paar keer heks geweest!
Als heks kun je de tovenaar of ziener van zijn krachten ontdoen.
Als een heks een ziener behekst, kan hij die nacht niemand opvragen en als een heks een tovenaar behekst kan hij die nacht niemand beschermen.
Oud 24-01-2013, 14:21
Verwijderd
Welwaar Voordat de evilziener erin zat.

De heks behekst elke nacht iemand. Diegene wordt dan zijn functie ontnomen, als ie die heeft. Dus als de tovenaar wordt behekst, beschermt hij niemand, als de ziener wordt behekst dan krijgt hij niemand te zien, als de wolfsbane wordt behekst is ie toch opgegeten. Wolven worden niet behekst en jager is ook wel lullig.
Oud 24-01-2013, 14:22
Verwijderd
Ziet de ziener ook de geliefden? Dat was vroeger altijd wel zo, maar ook een tijdje niet? Toch?
Oud 24-01-2013, 14:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
- lees de spelregels
- die hebben we er heel erg vaak ingehad
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ziet de ziener ook de geliefden? Dat was vroeger altijd wel zo, maar ook een tijdje niet? Toch?
Ik heb er over nagedacht, lijkt me beter van niet. Veel discussie over geweest, en het is eerlijker voor de geliefden. Het blijft natuurlijk een stiekeme liefde!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Welwaar Voordat de evilziener erin zat.

De heks behekst elke nacht iemand. Diegene wordt dan zijn functie ontnomen, als ie die heeft. Dus als de tovenaar wordt behekst, beschermt hij niemand, als de ziener wordt behekst dan krijgt hij niemand te zien, als de wolfsbane wordt behekst is ie toch opgegeten. Wolven worden niet behekst en jager is ook wel lullig.
Je kunt ook een geweer ook niet beheksen natuurlijk! De heks blokkeert magische krachten.
Oud 24-01-2013, 14:25
Verwijderd
Ik neem aan dat ik dus niet meer hoef te co-spelleiden ?
Oud 24-01-2013, 14:26
Verwijderd
Oh ja en je hoort ook niet dat je behekst bent. De ziener heeft dat natuurlijk sneller door dan de tovenaar. De bane gaat gewoon dood.
Oud 24-01-2013, 14:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja en je hoort ook niet dat je behekst bent. De ziener heeft dat natuurlijk sneller door dan de tovenaar. De bane gaat gewoon dood.
En ook dat staat gewoon in de spelregels
Oud 24-01-2013, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik neem aan dat ik dus niet meer hoef te co-spelleiden ?
Ehhm, op het moment niet nee. Als je wil mag het wel overigens, is handig, maar als je mee wil spelen, geen probleem.
Oud 24-01-2013, 14:33
Verwijderd
Het maakt mij niet zo heel veel uit... Aangezien jij zo druk was dacht ik dat het wel handig zou zijn
Oud 24-01-2013, 14:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoeveel wolven hebben we? drie of vier? Vroeg ik
Oud 24-01-2013, 14:41
Martiño
Martiño is offline
4 wolven

Citaat:
Het maakt mij niet zo heel veel uit... Aangezien jij zo druk was dacht ik dat het wel handig zou zijn
Het was geen drukte, gewoon wat persoonlijk gedoe waardoor ik mijn aandacht niet echt bij het forum etc. had
Oud 24-01-2013, 14:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
prima.
Oud 24-01-2013, 17:33
Verwijderd
als we de functies snel krijgen kan ik dan morgen al stemmen inplaats van zaterdag?
Oud 24-01-2013, 18:40
Martiño
Martiño is offline
Zoals ik al in de PM heb gezegd en hier heb herhaald: ja
Oud 24-01-2013, 21:42
Verwijderd
Aangezien dit topic 'voorbereidingstopic' heet, wil dat zeggen dat we een nieuw topic beginnen als het spel begint?
Oud 24-01-2013, 21:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Aangezien dit topic 'voorbereidingstopic' heet, wil dat zeggen dat we een nieuw topic beginnen als het spel begint?
Oud 24-01-2013, 22:44
Verwijderd
Shit zie het nu pas! Kan ik nog meedoen?
Oud 24-01-2013, 22:46
Verwijderd
Noooo!! Te laat zeker?
Oud 24-01-2013, 22:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je kunt nog meedoen. Heb je eerder meegespeeld op dit forum? Zo niet, dan raden we je aan om een oud topic door te lezen, anders wordt het erg lastig.
Oud 24-01-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Je kunt nog meedoen. Heb je eerder meegespeeld op dit forum? Zo niet, dan raden we je aan om een oud topic door te lezen, anders wordt het erg lastig.
Ik denk dat ik het spel wel een beetje in de vingers heb.

Maar zou genieten zijn als ik nog mee kan doen
Oud 25-01-2013, 00:17
Martiño
Martiño is offline
Je hebt geluk, ik was nog niet begonnen aan het verdelen van de functies
Oud 25-01-2013, 00:59
Spelleider
Spelleider is offline
De functies zijn verzonden! Het spel kan beginnen! Ik zal een speltopic openen, dit topic kan open blijven voor als er nog vragen over de organisatie/regels zijn
Oud 25-01-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Je hebt geluk, ik was nog niet begonnen aan het verdelen van de functies
Thanks!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten