Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat we nu ook al wat later dan gepland starten (wat niet uitmaakt verder :-)) kxn ik ee eerste week volledig meespelen. Van 2 tot 8 feb kan ik wel mojn stem doorgeven en af en toe wat posten vanuit Frankrijk, maar heb alleen internet in de lobby.. ik zou graag mee doen, maar als jullie dit te magertjes vinden, just sat so, dan trek ik me big terug uit t spel...
|
Jullie hebben PM, functies volgen vanavond, zaterdag hangronde 1.
Deelnemerslijst (gaarne checken op fouten, plus naamzoek voor eenieder) 1. Owain1998 2. Frayne 3. fizzle-fluffy 4. Little Phoebe 5. sann 6. Uomi 7. Snebbeltje 8. Quintiano 9. Etmakas 10. _melove 11. Sadye 12. tuttebel 13. Tink* 14. bloodyb 15. Klaverhap 16. Fantôme 17. Schrödinger 18. Vowel 19. Röps En bij de functies dacht ik aan verrader, heks, jager, ziener, leerling, wolfsbane + 2 geliefden aangewezen door de cupido (eerste dode).
Laatst gewijzigd op 24-01-2013 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
Als heks kun je de tovenaar of ziener van zijn krachten ontdoen. Als een heks een ziener behekst, kan hij die nacht niemand opvragen en als een heks een tovenaar behekst kan hij die nacht niemand beschermen.
|
Verwijderd
|
Welwaar
![]() De heks behekst elke nacht iemand. Diegene wordt dan zijn functie ontnomen, als ie die heeft. Dus als de tovenaar wordt behekst, beschermt hij niemand, als de ziener wordt behekst dan krijgt hij niemand te zien, als de wolfsbane wordt behekst is ie toch opgegeten. Wolven worden niet behekst en jager is ook wel lullig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|