Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons had iemand een keer een enkel gebroken bij turnen met gym. Dan moest je met een aanloopje op een trampoline springen en vervolgens een soort koprol/halve handstand doen op een hoge bok. Leuk voor beginners
![]() Maar ik heb na de tweede klas vrijwel alle gymlessen gespijbeld, dus ik was er vrij snel vanaf. |
![]() |
||
Hmm. Er zit een Kyukushin (de meest noeste vorm van Karate) school in de buurt, maar ik twijfel of ik n keer ga kijken; dat full-contact gebeuren is me toch iets te veel van het goede
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haatte gym verder verschrikkelijk. Vooral buitengym. Voor dag en dauw stond je dan op een verregend veld ergens buiten dorp, een beetje halfslachtig mee te rennen met voetbal en hockey. Was er iets deprimerender aan mijn middelbare schooltijd. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vond gym geen ramp; als het gewoon banaal een stukje rennen was of atletiekdingen (niet dat ik daar goed in was). Eigenlijk vond ik voornamelijk de team-dingen waardeloos; spelletjes interesseren me gewoon niet. Dus het was vooral een beetje een 'mixed bag'.
|
Ik baalde er altijd van dan gym bij ons een blokuur aan het begin of aan het eind van de dag was. Ik moest al 16km fietsen (2x) en dan ook nog als een mongool rondrennen, altijd als laatste gekozen worden bij de teamsporten (en dat terwijl ik niet eens slecht was) en dan ook nog verplicht in een zwarte broek en een wit t-shirt op komen dagen
![]()
|
Verwijderd
|
Gym is het dieptepunt uit mijn schooltijd. Ik ben ook eens van de bok afgflikkerd en dat ding kwam op me terecht, want het viel om. Als gevolg een gekneusde pols, knie en een lichte hersenschudding. en nu heb ik er angst voor. Maar die leraar wat ik toen had hielp je niet eens met een salto ofzo en als je viel was het je eigen probleem. Als die leraar nog 1 fout maakt, wordt ze ontslagen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, wij hadden op een gegeven moment nog een uur wiskunde na een blokuur gym. Echt het 7e uur nog ofzo.
Is er iets ergers denkbaar. Srsly, nu bedenk ik ineens, ik droom nog weleens dat ik gym heb, en dat ik echt niet wil gaan, en dat ik ook niet echt gymspullen bij me heb, maar dat ik ook niet zo goed durf te spijbelen, whehe. |
![]() |
|
Gym vond ik 3x niks. Toevallig was het trampolinegedeelte het enige waar ik wel goed in was. Voor de rest kreeg ik altijd wel een bal tegen mijn kop, of donderde ik ergens vanaf. Bij het springen op de kast belandde ik meestal met mijn hoofd op de grond aan de andere kant van dat ding. Nee geen succes. En ik heb nog op turnen gezeten he, helemaal hilarisch
![]()
|
Verwijderd
|
En met conditiedingen basketbal was ik weer goed. Maar nu door mijn kut-gezondheid lukken die conditietesten niet echt goed.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn allerallerallereerste blessure was met turnen op school
![]() Ook nog eens fucking lullig, door van zo'n dun matje af te stappen scheurde ik mijn enkelbanden aan gort. ![]() ![]() En coaches vinden het een acceptabel idee dat ik ga zwemmen. En vinden eigenlijk misschien dat ik meer in het bubbelbad moet zitten dan echt baantjes zwemmen, maaaaaaaaaar oke. |
![]() |
||
Citaat:
Oh en ik had zo'n helse lerares en ik vond het zo kut dat ik een tijd lang zonder eten naar bed ben gegaan. Gewoon meteen als ik thuis kwam ging ik naar m'n kamer en dan verstopte ik me onder de dekens en dan wou ik niks meer en na een week of wat ging dat opvallen en toen is m'n zus m'n beste vriendin gaan verhoren. Goodtaimz! ![]()
|
het concept vond ik niet zo erg, de onderdelen (behalve atletiek, want dat kan ik echt niet) vond ik ook prima. Vind volleybal bijvoorbeeld echt wel leuk om te doen. Maar gewoon, de rest er omheen. Het domme apepakkie, de stomme klasgenoten, dat fokking eind fietsen elke dag en dan OOK nog moeten gymmen... dat stond me tegen
![]()
|
Op mijn eerste middelbare school moest je in een glimmend rood, kort sportbroekje met een wit t-shirt gymen. Verschrikkelijk. Op mijn tweede middelbare school maakte het niet uit wat voor sportkleren je aanhad. Daarna ging ik naar het volwassenenonderwijs en hoefde ik gelukkig helemaal niet meer te gymen. Maar ik heb alleen in de brugklas echt meegedaan met gym geloof ik.
|
Verwijderd
|
Wij deden ook vaak oneindig veel gave spellen enzo. Deden jullie dat nooit? Ik bedoel, wij deden ook wel atletiek, hockey, volleybal, basketbal, voetbal, honkbal, softbal en de meisjes moesten altijd per se zelfverdediging doen, maar dan tussendoor altijd allerlei andere shit.
En altijd wedstrijdjes. Ik wil altijd winnen. |
![]() |
|
Ik ben een keer heel boos geworden op een gymleraar die mij een 5 wilde geven omdat dat op de kast springen niet lukte. En ik deed zo f*cking hard mijn best. Toen kreeg ik een 6
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik werd nooit serieus genomen als ik zei dat ik iets niet kon. De lerares vond me dan stom en lui en weetik'tallemaal. Na een jaar ofzo had ik een mental breakdown toen ze me uitkafferde omdat ik niet in een touw kon klimmen. Toen was't ineens van 'Aww, als je niet wilt dan hoeft 't niet hoor. *aai* 't is niet erg. *aai*', en toen heb ik 'r gezegd dat ze de *pieeep* kon krijgen en ben ik weggelopen. ![]()
|
Verwijderd
|
Dafuq
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het begin vond ik het stom, maar in de derde en de vierde klas gingen we naar de fitness en mochten we zelf lessen doen en bij normale lessen mochten we die bijna helemaal zelf invullen. Zo ben ik goed geworden in springtouw en hockey ![]() En ik heb wel op turnen gezeten, vroeger. Misschien helpt dat iets.
|
|