Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Comazuipen
Ik wist niet dat jij van carnaval hield
Oud 08-02-2013, 16:46
Verwijderd
Het huis aan de kant maken heb ik nog nooit van gehoord.
Martiño
Martiño is offline
Aan kant maken, en aan de kant leggen toch
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja 'aan kant maken' ken ik wel, maar bij een huis dat 'aan de kant' moet, stel ik me voor dat het huis wordt opgetild en tien meter verder weer wordt neergezet
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alhoewel, er is bier, dus waarom niet eigenlijk
Oud 08-02-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Grappenmaker, ik vlucht richting het noorden vanavond
Oud 08-02-2013, 16:48
Verwijderd
Of iemand van kant maken.
Oud 08-02-2013, 16:48
Verwijderd
Ik wil dat mijn pijnstillers gaan werken.
Oud 08-02-2013, 16:53
Verwijderd
My bad

Die zit er blijkbaar zo in.
Oud 08-02-2013, 16:54
Verwijderd
Godver! Leer nou toch eens te kijken of er een nieuwe pagina is, kut!

Citaat:
Het huis aan de kant maken heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk dat de de dan er in Vlaanderen is ingeslopen ofzo. Ik hoor het wel vaker.
Oud 08-02-2013, 17:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
neem me mee!!
Oud 08-02-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
neem me mee!!
Het is een dispuutsfeest, ik weet niet of je daar vrolijker van wordt. Ironisch genoeg met verkleden
Oud 08-02-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
neem me mee!!
Ahhhw.

Onze stad wordt dit weekend verwoest.
Oud 08-02-2013, 17:27
Verwijderd
Mijn beste vriendin gaat trouwen geloof ik

OMFG DAN WORD IK BRUIDSMEISJE of iets anders, de laatste keer dat we het er over hadden was het bruidsmeisje. Omg ik ben flabbergasted
Oud 08-02-2013, 17:32
Verwijderd
Ha, ja, geen geloof ik, maar JA ZE GAAT TROUWEN. maar omfg eerste bruiloft van een vriendin en dan ook nog een extreem goeie, want ik heb altijd gezegd dat haar bruiloft een beetje de generale repetitie voor de mijne wordt

Oud 08-02-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ha, ja, geen geloof ik, maar JA ZE GAAT TROUWEN. maar omfg eerste bruiloft van een vriendin en dan ook nog een extreem goeie, want ik heb altijd gezegd dat haar bruiloft een beetje de generale repetitie voor de mijne wordt

Nu maar hopen dat ze geen Bridezilla wordt die haar bruidsmuisjes dwingt om jurken van 500 euro aan te schaffen ^^
Oud 08-02-2013, 17:39
Verwijderd
Haar bruiloft lijkt me een uitstekende gelegenheid om 500 euro aan een jurk te spenderen hoor

Maar goed, maar even afwachten wat de concrete plannen worden, de laatste keer dat we het er over hadden leek een bruiloft niet echt in zicht, dus of ik echt bruidsmeisje word is maar de vraag.

Omg zo awesome, omg
Oud 08-02-2013, 17:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa is Turkse pizza halen
Oud 08-02-2013, 17:40
Verwijderd
Oh Phoebs, vandaag is het de kip met chilisaus.
Mijn mond staat in de fik ^^
Oud 08-02-2013, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is een dispuutsfeest, ik weet niet of je daar vrolijker van wordt. Ironisch genoeg met verkleden
Haha, neen, ik denk het niet. En vanwege het verkleden
Oud 08-02-2013, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh Phoebs, vandaag is het de kip met chilisaus.
Mijn mond staat in de fik ^^
Sukkel, je moet er ook niet teveel opgooien in het recept stond een eetlepel (maar dat vond ik ook wat weinig, dus ik deed het gewoon op smaak).
Maar wel lekker
Oud 08-02-2013, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kom je bij mij op bezoek ja? Leuk hoor! Hoe je aan dat comazuipen komt weet ik dan weer niet. Ik heb alleen een miniflesje witte wijn liggen
Oud 08-02-2013, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ging met ene vriendin de film Chalet Girl kijken <3 Kutfilm uiteraard, maar heb me uitstekend vermaakt
Oud 08-02-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:

Ha, dan toch?! Wat goed!

Ik moet in april naar een bruiloft waar ik he-le-maal geen zin in heb.
Oud 08-02-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Sukkel, je moet er ook niet teveel opgooien in het recept stond een eetlepel (maar dat vond ik ook wat weinig, dus ik deed het gewoon op smaak).
Maar wel lekker
Oh maar niet zo'n chili, van die sweet chilisaus in een fles Maar omdat ik nu al bijna een jaar pikant eten vermijd, smaakt dat al fucking heet ^^ Kipcurrysalades zijn gewoon walgelijk en Curry ketchup is al behoorlijk scherp
Oud 08-02-2013, 18:13
Verwijderd
Ik ben uit de forumkast Ik vertelde mama erover (vanwege de meet enzo) en ze vond het niet eens heel eng en raar
Oud 08-02-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben uit de forumkast Ik vertelde mama erover (vanwege de meet enzo) en ze vond het niet eens heel eng en raar
Waarom zou iemand dat eng en raar vinden?
Oud 08-02-2013, 18:22
Verwijderd
Omdat het grote internet met alle mensen die je niet kent natuurlijk eng is
Oud 08-02-2013, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap die forumkast nooit zo, volgens mij heb ik daar nooit ingezeten.
Oud 08-02-2013, 18:34
Verwijderd
Een paar mensen weten wel dat ik forum, maar volgens mij niet dat ik ook mensen meet enzo.
Oud 08-02-2013, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn nichtje schrijft op fb:
Citaat:
Mobiel kapot, alleen per sms en bellen te bereiken!
Eh daar is een mobiel voor toch..?

Reactie:
Citaat:
hahaha ......bek 2 de stenentydperk !
Pfoeh ja, wat moet je als je alleen kan sms'en en bellen? Drama's!
Oud 08-02-2013, 18:42
Verwijderd
Een paar mensen wisten wel dat ik forum, maar mijn ouders niet. En dat wilde ik ze toch wel vertellen voordat ik naar een meet ging, dus maar goed dat er een meet komt
Oud 08-02-2013, 18:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, nichtje schrijft mijn naam verkeerd in reactie op mijn post
Oud 08-02-2013, 18:53
Verwijderd
Mensen die 'y' schrijven waar het 'ij' moet zijn Die moeten áf zijn.
Oud 08-02-2013, 18:53
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo! Ik ben helemaal blij en stuiterig!

En 'het huis aan kant maken' komt geloof ik van vroeger, toen er nog een gezin van 365762 personen in een klein hutje op de hei woonde. Er was dan één kamer en in het midden stond dan een grote tafel. Tijdens de maaltijden stonden alle stoelen dan om de tafel, en na het eten werd 'het huis aan kant gemaakt', ofwel: de stoelen werden allemaal met hun rugleuning tegen de muur aan gezet, zodat je gewoon weer om de tafel heen kon lopen en het huis er weer netjes uitzag
Oud 08-02-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Omdat het grote internet met alle mensen die je niet kent natuurlijk eng is
Daar hebben die van mij nooit last van gehad eigenlijk ^^ Maar goed, ik was ook al iets ouder toen er pas echt afgesproken werd via internet. Ik heb wel vrij lang gefaxed met twee personen. Brieven faxen was sneller dan brieven sturen en goedkoper dan inbellen via het modem En je kon foto's faxen, een scanner was ook nog niet zo ingeburgerd ^^

Citaat:
Ik snap die forumkast nooit zo, volgens mij heb ik daar nooit ingezeten.
Ik ook niet. Ik heb het nooit expliciet verteld, maar ik ik heb ook niks verborgen. Toen een keer de reactie kwam waarom ik op mijn leeftijd in vredesnaam op een forum zat dat Scholieren heette, heb ik mijn schouders opgehaald en gezegd dat het leuk was. Ze weten ook dat ik forumbaas(+) was en opnieuw ben en naar (admin)meetings ga. D&A meets heb ik niet zo genoemd, dat waren gewoon forummeets

Citaat:
Godsamme, nichtje schrijft mijn naam verkeerd in reactie op mijn post
Sommige familieleden weten nog steeds niet dat mijn naam met een C is ipv een K. Zelfs mensen die ik een bericht stuur en dat onderteken met mijn naam, antwoorden soms met Hey Katja. En opa vergist zich ook wel eens, maar hij is van 1924 dus dat vind ik niet heel erg vreemd ^^

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:58.
Oud 08-02-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroeger de neiging om de ks als een x te schrijven Dat vond ik mooier en de x is veel gaver dan een ks natuurlijk! Af en toe vergis ik me nog wel eens en typ ik nix in plaats van niks.
Oud 08-02-2013, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nichtje schrijft 'i' ipv 'y'

Citaat:
Sommige familieleden weten nog steeds niet dat mijn naam met een C is ipv een K. Zelfs mensen die ik een bericht stuur en dat onderteken met mijn naam, antwoorden soms met Hey Katja. En opa vergist zich ook wel eens, maar hij is van 1924 dus dat vind ik niet heel erg vreemd ^^
Stom

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:58.
Oud 08-02-2013, 19:02
Verwijderd
Mijn oma denkt ook dat mijn naam met een e moet in plaats van met een a, ja.
Oud 08-02-2013, 19:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh maar niet zo'n chili, van die sweet chilisaus in een fles Maar omdat ik nu al bijna een jaar pikant eten vermijd, smaakt dat al fucking heet ^^ Kipcurrysalades zijn gewoon walgelijk en Curry ketchup is al behoorlijk scherp
Ja sweet chili maar de volgende keer zou ik dan 1 of 2 eetlepels aanhouden
Oud 08-02-2013, 19:04
Verwijderd
Mijn ene oma schrijft mijn naam zonder h en die van mijn zus met een ie waar een y moet
Oud 08-02-2013, 19:05
Verwijderd
oh en die van mijn nicht met een y waar een ij moet, en die van mijn ene neefje met een e waar een ee moet.
Oud 08-02-2013, 19:05
Verwijderd
maargoed, afgezien van hoe ze de namen spelt weet ze wel alles over al haar kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Oud 08-02-2013, 19:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Namen van familieleden verkeerd schrijven, oke. Maar reageren op een fb-bericht waar mijn naam duidelijk voor staat en het dan NOG fout doen, dan ben je gewoon heel erg
Oud 08-02-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Stom
Nou ja, van opa niet dus ^^ ik vind het super dat die man nog zoveel kan op zijn leeftijd. In november waren hij en oma 65 (ja! Briljant! Daar zijn dus geen kaarten meer voor te vinden ) jaar getrouwd.

Citaat:
Ja sweet chili maar de volgende keer zou ik dan 1 of 2 eetlepels aanhouden
zo weinig? Ik heb nu 1/4e gebruikt waar ik vroeger minstens een halve fles erin gooide!
Oud 08-02-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Namen van familieleden verkeerd schrijven, oke. Maar reageren op een fb-bericht waar mijn naam duidelijk voor staat en het dan NOG fout doen, dan ben je gewoon heel erg
ja dat heb ik ook wel eens, mensen lijken te denken dat die h daar staat als nickname-accessoire ofzo.
Oud 08-02-2013, 19:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja dat heb ik ook wel eens, mensen lijken te denken dat die h daar staat als nickname-accessoire ofzo.
Gekke mensen.
Oud 08-02-2013, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Dat verbaast me meestal niks. Als ze het al over een paart hebben als ze een keer niet in het Maastrichts aan het leuteren zijn...
Oud 08-02-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Gewoon om chique te doen! Meer is dat niet!
Oud 08-02-2013, 19:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muut: Ja, volgens mij moest dat volgens het recept. Weet ik uit mijn hoofd even niet, maar het was maar een paar eetlepels. Ik heb er toen ook veel meer overheen gegooid en het gewoon op smaak gedaan

Regels voor berichten